Προς το περιεχόμενο

Επισκευή Citroen c3 του 2006


fidelinosmou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Έχω ενα Citroen c3 1400/75hp του 2006 με 130.000 χλμ. Πριν 3 μήνες στο service που πήγα μου είπε ο μάστορας ότι θα χρειαστεί αλλαγή ο κινητήρας γιατί χάνει νερα. Το κόστος μου είπε ότι είναι 900 ευρώ (ολα μαζί με τα εργατικά αν κατάλαβα καλά). Όλοι μου λένε να μην το φτιάξω επειδή δεν αξίζει. Να πάρω καινούριο μου φαίνεται κοροϊδία με τις τιμές των καινούριων αυτοκινήτων σήμερα. Μεταχειρισμένο δεν με βλέπω να βρίσκω γιατί υπάρχουν πολλές παγίδες και επειδή είμαι άσχετη από αυτοκίνητα σίγουρα θα την πατήσω...έχει κανείς ιδέα τι ισχύει με την αλλαγή κινητήρα; Εφόσον θα είναι μεταχειρισμένος θα μπορώ να ξέρω τι χλμ είχε; Αξίζει να το φτιάξω; Να σημειώσω ότι δεν κάνω ταξίδια με το αυτοκίνητο το έχω απλά για κίνηση μέσα στην Αθήνα και κάνω κάτι λιγότερο από 10.000 χλμ τον χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή χάνει νερά θα αλλάξεις κινητήρα;Μηπως σου είπε ότι έχει καψει φλάτζα; Εσύ τι πρόβλημα έχεις με το αμάξι;Τι σου παρουσιάζει;

Λίγο περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Επειδή χάνει νερά θα αλλάξεις κινητήρα;Μηπως σου είπε ότι έχει καψει φλάτζα; Εσύ τι πρόβλημα έχεις με το αμάξι;Τι σου παρουσιάζει;

Λίγο περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά.

Δεν εχω πρόβλημα με το αμάξι. Είχε κάψει φλάντζα το 2011 και το 2016 είχα κάνει ρεκτιφιε στην μηχανή. Απλά τώρα μου είπε ότι έχει διαρροή στον κινητήρα. Στο πλάι έχει όντως σημάδια από νερο. Το ότι χάνει χάνει. Αλλά λίγο. Κάθε 20 μέρες περιπου πέφτει στο minimum.Και μου είπε ότι του έχει τύχει και σε άλλα Citroen, δεν είναι άμεση η αλλαγή κινητήρα αλλά μου είπε να το έχω στον νου μου ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί. Σκέφτομαι να το πάω και σε συνεργείο αντιπροσωπειας να δω τι θα μου πούνε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλη η συλλογιστική σου είναι λάθος.

Και καινούριο αξίζει να πάρεις,

Και δεν είναι και πολύ πιθανό να σε κοροϊδεψουν στην αγορά μεταχειρισμένου, μόνο αν το θες.

Έχεις ένα αμάξι 18 χρόνων. Απ' ότι καταλαβαίνω όλο βγάζει βλάβες .

Διάλεξε τι θες να κάνεις. Θες να το πληρώνεις μια ζωή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tzotzo είπε

Όλη η συλλογιστική σου είναι λάθος.

Και καινούριο αξίζει να πάρεις,

Και δεν είναι και πολύ πιθανό να σε κοροϊδεψουν στην αγορά μεταχειρισμένου, μόνο αν το θες.

Έχεις ένα αμάξι 18 χρόνων. Απ' ότι καταλαβαίνω όλο βγάζει βλάβες .

Διάλεξε τι θες να κάνεις. Θες να το πληρώνεις μια ζωή;

Αυτή τη στιγμή δεν βρίσκεις αμάξι και ούριο που να κοστίζει κάτω από 17.000. και τα πιο φθηνά (Toyota Aygo, Suzuki Ignis, fiat panda) είναι πολύ μικρά και δεν μου αρέσουν ιδιαιτερα Δηλαδή θα δώσω ότι έχω και δεν έχω για να πάρω και ένα αυτοκινητο που δεν μου αρέσει. 

Από μεταχειρισμένα ότι έχω βρει είναι είτε νοικιαρικο (που δεν ξέρεις τι χρήση του έχει γίνει) είτε το έχουν φέρει από έξω μάντρες, οπότε δεν ξέρεις πόσα χιλιόμετρα έχει πραγματικά.

Ναι το Citroen μου έχει φάει ένα 2000 στα 18 χρόνια που το έχω για θέματα μηχανής. Πολύ φοβάμαι ότι θα του δώσω άλλο ένα χιλιάρικο και σε δύο χρόνια θα κάνω πάλι το ίδιο ποστ. 

Πραγματικά δεν ξέρω τι να κανω...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τό τί θα κάνεις θα εξαρτηθεί επίσης και από την κατάσταση του υπολοίπου αυτοκινήτου. 

Είχες την ατυχία ή και αμέλεια να κάψει φλάντζα στην πενταετία κάτι που ήταν καθοριστικό για την συνέχεια που ακολούθησε.

Για την αγορά μεταχειρισμένου θα συμφωνήσω ότι έχει απορυθμιστει.

Το να ξεπαραδιαστείς δεν είναι και συνετό για την χρήση που το θέλεις.

Αν το υπόλοιπο αυτοκίνητο δεν έχει τα χάλια του θα προχωρούσα σε επισκευή/αλλαγή κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγαινε σε άλλο συνεργείο να δουν απο που χάνεις νερά.Μπορεί να είναι μια τάπα,μπορεί ένα κολάρο,ενας σφιγκτήρας.Δεν είναι βαρέλι να τρυπήσει ο κινητήρας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαγή κινητήρα=γουρούνι στο σακί. 

Παίζει να είναι και σε χειρότερη κατάσταση απο το δικό σου.

Εγώ θα επένδυα στην επικσευή του αλλά σε σοβαρό μάστορα.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως προέκυψε να χάνει απο τον κινητήρα τώρα;

Μήπως δεν έγινε σωστά η επισκευή όταν έκαψε φλάντζα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και που ασχολείστε! Είμαι άσχετη από αυτοκίνητα όπως καταλαβαίνετε. Το αμάξι γενικά δεν έχει άλλα προβλήματα πέρα από αυτά που έχει βγάλει η μηχανή. Ένα πρόβλημα στην πεταλούδα γκαζιού μου έχει βγάλει από το 2020 αλλά με καθάρισμα δουλεύει ακόμα δεν έχει χρειαστεί να το αλλάξω και μια αλλαγή στην βάση των αμορτισέρ (δεν ξέρω αν το λέω καλά) που θεωρώ ότι είναι και φυσιολογικές φθορές ή ίσως και κακή οδήγηση. Κατά τα λοιπά το μόνο του πρόβλημα είναι αυτό με τα νερά. Συνέχεια χάνει, λίγο βέβαια όλο κάτι αλλάζω (έχω αλλάξει θερμοστάτη 2 φορες, ψυγείο, και κολλαρο αν θυμάμαι καλά). Έκλεισα ήδη ραντεβού σε συνεργείο της Citroen να το δει. 

1 λεπτό πριν, piiii είπε

Αλλαγή κινητήρα=γουρούνι στο σακί. 

Παίζει να είναι και σε χειρότερη κατάσταση απο το δικό σου.

Εγώ θα επένδυα στην επικσευή του αλλά σε σοβαρό μάστορα.

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως προέκυψε να χάνει απο τον κινητήρα τώρα;

Μήπως δεν έγινε σωστά η επισκευή όταν έκαψε φλάντζα;

Η φλάντζα αλλάχτηκε το 2011. Έκανα την μαλακια κατόπιν παρότρυνσης του πατέρα μου να συμπληρώνω με νερό και όχι παραφλου, δεν ξέρω αν αυτό παίζει ρόλο, αν τα άλατα του νερού δημιουργούν πρόβλημα. Με αντιπροσωπεία που μίλησα σήμερα μου είπε ότι μετά από δύο επισκευές στον κινητηρα, αν το πρόβλημα είναι όντως στον κινητηρα, δύσκολο να επισκευαστεί πάλι. Θα πάω βέβαια να το δει και από κοντά. Για μεταχειρισμένο κινητήρα έχω καταλάβει και εγώ ότι παίρνεις γουρούνι στο σακί, για αυτό ρωτάω τι παιζει, αν υπάρχει η δυνατότητα να ξέρεις ή να καταλάβει ο μάστορας την κατάσταση του μεταχειρισμένου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Αν συμπληρωνες μονο με νερο ολο αυτο το διαστημα, χαιρετισματα. Παει ο κινητηρας και ολο το συστημα ψυξης / θερμανσης…

Έκανα μεγάλη μαλακια όταν μου άναψε το πρώτο λαμπάκι που συμπλήρωναν μόνο με νερό και συνέχισα να το κουνάω. Τα τελευταία χρόνια (από το 2017 και μετά;) συμπληρώνω με παραφλου αλλά να φανταστώ ότι η ζημιά έχει γίνει ε; Δεν θυμάμαι βέβαια μετά την αλλαγή της φλαντζας μέχρι το ρεκτιφιε (2011-2016) αν συμπληρώνα γενικά, δεν πρέπει να έχανε εκείνο το διάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, fidelinosmou είπε

Έκανα μεγάλη μαλακια όταν μου άναψε το πρώτο λαμπάκι που συμπλήρωναν μόνο με νερό και συνέχισα να το κουνάω. Τα τελευταία χρόνια (από το 2017 και μετά;) συμπληρώνω με παραφλου αλλά να φανταστώ ότι η ζημιά έχει γίνει ε; Δεν θυμάμαι βέβαια μετά την αλλαγή της φλαντζας μέχρι το ρεκτιφιε (2011-2016) αν συμπληρώνα γενικά, δεν πρέπει να έχανε εκείνο το διάστημα.

Ο κινητήρας εσωτερικά και γενικά το σύστημα ψύξης θα έχει πιάσει σκουριά. Που δεν μπορείς να την ξεφορτωθείς έτσι εύκολα.

Θέλει άνοιγμα ο κινητήρας για να γίνει δουλειά με αρκετό απο ότι αντιλαμβάνομαι κόστος.

Απο την άλλη άλλος κινητήρα, οκ, αλλά σε τι κατάσταση, πρέπει να ανοιχτεί και αυτός για δείς τι παίζει.

Εαν απλά τον "κουμπώσεις" πάνω παίζει να έχεις τα ίδια αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο, η να είσαι τυχερή και να σου βγάλει χλμ, αλλά κανένας δεν μπορεί να στο εγγυηθεί.

Ομολογουμένως είσαι σε περίπτωση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, αλλά εγώ πάλι θα επειμείνω στην επισκευή για ένα και μόνο λόγο. Γιατί ξέρεις τι έχει περάσει ο κινητήρας όλα αυτά τα χρόνια.

Αν και στο τέλος όπως λένε και οι φίλοι μας οι άγγλοι it's all about money, και πόσο διαθετημένη είσαι να το δώσεις.

Τέλος δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την νοοτροπία των παλαιοτέρων. Και εγώ με τον πρώην πεθερό μου είχαμε ακριβώς την ίδια διαφωνία, αλλά σε ηλιακό φάση.

Βάλε σκέτο νερό δεν έχει ανάγκη....

Και μετά αναρωτιέσαι γιατί τρυπάει το καζάνι...

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, piiii είπε

Ο κινητήρας εσωτερικά και γενικά το σύστημα ψύξης θα έχει πιάσει σκουριά. Που δεν μπορείς να την ξεφορτωθείς έτσι εύκολα.

Θέλει άνοιγμα ο κινητήρας για να γίνει δουλειά με αρκετό απο ότι αντιλαμβάνομαι κόστος.

Απο την άλλη άλλος κινητήρα, οκ, αλλά σε τι κατάσταση, πρέπει να ανοιχτεί και αυτός για δείς τι παίζει.

Εαν απλά τον "κουμπώσεις" πάνω παίζει να έχεις τα ίδια αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο, η να είσαι τυχερή και να σου βγάλει χλμ, αλλά κανένας δεν μπορεί να στο εγγυηθεί.

Ομολογουμένως είσαι σε περίπτωση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, αλλά εγώ πάλι θα επειμείνω στην επισκευή για ένα και μόνο λόγο. Γιατί ξέρεις τι έχει περάσει ο κινητήρας όλα αυτά τα χρόνια.

Αν και στο τέλος όπως λένε και οι φίλοι μας οι άγγλοι it's all about money, και πόσο διαθετημένη είσαι να το δώσεις.

Τέλος δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την νοοτροπία των παλαιοτέρων. Και εγώ με τον πρώην πεθερό μου είχαμε ακριβώς την ίδια διαφωνία, αλλά σε ηλιακό φάση.

Βάλε σκέτο νερό δεν έχει ανάγκη....

Και μετά αναρωτιέσαι γιατί τρυπάει το καζάνι...

Η επισκευή δηλαδή θα κοστίσει περισσότερο από την αλλαγή κινητήρα; Αν βέβαια παίρνει επισκευή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι απο ποιο σημειο χανει το νερο, Μπορει να επικευαζεται , μπορει και να μην , αναλογα αν θελει ανοιγμα το μοτερ ή οχι . Αν θελει ανοιγμα ξανα, αστο δεν γινεται (οπως σου ειπαν ηδη) . Βαλε μεταχειριμενο . Μερικοι δινουν και εγγυηση καποιους μηνες στα μεταχειριμενα μοτερ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fidelinosmou είπε

Πρώτον ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και που ασχολείστε! Είμαι άσχετη από αυτοκίνητα όπως καταλαβαίνετε. Το αμάξι γενικά δεν έχει άλλα προβλήματα πέρα από αυτά που έχει βγάλει η μηχανή. Ένα πρόβλημα στην πεταλούδα γκαζιού μου έχει βγάλει από το 2020 αλλά με καθάρισμα δουλεύει ακόμα δεν έχει χρειαστεί να το αλλάξω και μια αλλαγή στην βάση των αμορτισέρ (δεν ξέρω αν το λέω καλά) που θεωρώ ότι είναι και φυσιολογικές φθορές ή ίσως και κακή οδήγηση. Κατά τα λοιπά το μόνο του πρόβλημα είναι αυτό με τα νερά. Συνέχεια χάνει, λίγο βέβαια όλο κάτι αλλάζω (έχω αλλάξει θερμοστάτη 2 φορες, ψυγείο, και κολλαρο αν θυμάμαι καλά). Έκλεισα ήδη ραντεβού σε συνεργείο της Citroen να το δει. 

Η φλάντζα αλλάχτηκε το 2011. Έκανα την μαλακια κατόπιν παρότρυνσης του πατέρα μου να συμπληρώνω με νερό και όχι παραφλου, δεν ξέρω αν αυτό παίζει ρόλο, αν τα άλατα του νερού δημιουργούν πρόβλημα. Με αντιπροσωπεία που μίλησα σήμερα μου είπε ότι μετά από δύο επισκευές στον κινητηρα, αν το πρόβλημα είναι όντως στον κινητηρα, δύσκολο να επισκευαστεί πάλι. Θα πάω βέβαια να το δει και από κοντά. Για μεταχειρισμένο κινητήρα έχω καταλάβει και εγώ ότι παίρνεις γουρούνι στο σακί, για αυτό ρωτάω τι παιζει, αν υπάρχει η δυνατότητα να ξέρεις ή να καταλάβει ο μάστορας την κατάσταση του μεταχειρισμένου. 

Αν μπορεί να εξαχθεί ένα συμπέρασμα από αυτή την ιστορία είναι οι εμπειρίες που αποκόμισες.

Δεν είναι αυτού καθ' αυτού το πρόβλημα ότι συμπληρώνατε με νερό βρύσης (αν και σε βάθος χρόνου τά άλατα και η έλλειψη αντιδιαβρωτικής ικανότητας του παραφλού τίποτα το καλό δεν προμηνύει) αλλά κυρίως υποτιμήθηκε το γεγονός που πήγαινε το νερό που χανόταν.

Εκεί είναι όλη η ουσία της σωστής συντήρησης. Ναι μεν συμπληρώνουμε νερό και λάδια όταν λείπουν αλλά ταυτόχρονα αναρωτιόμαστε που πήγαν και πράττουμε αναλόγως.

Στο θέμα μας τώρα για τον κινητήρα . Η διαίσθηση μου είναι ότι ο κινητήρας σου δεν επιδέχεται επισκευής και πρέπει να βρεθεί μεταχειρισμένος. Όμως είναι απλώς διαίσθηση και όχι εκτίμηση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...