Προς το περιεχόμενο

Επισκευή Citroen c3 του 2006

fidelinosmou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Έχω ενα Citroen c3 1400/75hp του 2006 με 130.000 χλμ. Πριν 3 μήνες στο service που πήγα μου είπε ο μάστορας ότι θα χρειαστεί αλλαγή ο κινητήρας γιατί χάνει νερα. Το κόστος μου είπε ότι είναι 900 ευρώ (ολα μαζί με τα εργατικά αν κατάλαβα καλά). Όλοι μου λένε να μην το φτιάξω επειδή δεν αξίζει. Να πάρω καινούριο μου φαίνεται κοροϊδία με τις τιμές των καινούριων αυτοκινήτων σήμερα. Μεταχειρισμένο δεν με βλέπω να βρίσκω γιατί υπάρχουν πολλές παγίδες και επειδή είμαι άσχετη από αυτοκίνητα σίγουρα θα την πατήσω...έχει κανείς ιδέα τι ισχύει με την αλλαγή κινητήρα; Εφόσον θα είναι μεταχειρισμένος θα μπορώ να ξέρω τι χλμ είχε; Αξίζει να το φτιάξω; Να σημειώσω ότι δεν κάνω ταξίδια με το αυτοκίνητο το έχω απλά για κίνηση μέσα στην Αθήνα και κάνω κάτι λιγότερο από 10.000 χλμ τον χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή χάνει νερά θα αλλάξεις κινητήρα;Μηπως σου είπε ότι έχει καψει φλάτζα; Εσύ τι πρόβλημα έχεις με το αμάξι;Τι σου παρουσιάζει;

Λίγο περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά.

• Like 1

12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Επειδή χάνει νερά θα αλλάξεις κινητήρα;Μηπως σου είπε ότι έχει καψει φλάτζα; Εσύ τι πρόβλημα έχεις με το αμάξι;Τι σου παρουσιάζει;

Λίγο περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά.

Δεν εχω πρόβλημα με το αμάξι. Είχε κάψει φλάντζα το 2011 και το 2016 είχα κάνει ρεκτιφιε στην μηχανή. Απλά τώρα μου είπε ότι έχει διαρροή στον κινητήρα. Στο πλάι έχει όντως σημάδια από νερο. Το ότι χάνει χάνει. Αλλά λίγο. Κάθε 20 μέρες περιπου πέφτει στο minimum.Και μου είπε ότι του έχει τύχει και σε άλλα Citroen, δεν είναι άμεση η αλλαγή κινητήρα αλλά μου είπε να το έχω στον νου μου ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί. Σκέφτομαι να το πάω και σε συνεργείο αντιπροσωπειας να δω τι θα μου πούνε... 

Όλη η συλλογιστική σου είναι λάθος.

Και καινούριο αξίζει να πάρεις,