Προς το περιεχόμενο

Η LG εμφανίζει διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης των έξυπνων τηλεοράσεών της


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι έξυπνες τηλεοράσεις της LG θα εμφανίζουν πλέον διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης τους, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας.

Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στον κλάδο των τηλεοράσεων, όπου οι διαφημίσεις γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες και σχεδόν αναπόφευκτες, ακόμη και όταν οι χρήστες δεν παρακολουθούν ενεργά κάποιο περιεχόμενο.

Η ανακοίνωση της LG έγινε στις 5 Σεπτεμβρίου και απευθυνόταν κυρίως σε διαφημιστές, όχι στους καταναλωτές κάτι που πιθανόν υποδηλώνει ότι η εταιρεία αναγνωρίζει πως οι διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης δεν αποτελούν χαρακτηριστικό που ενθουσιάζει τους χρήστες. Παρ' όλα αυτά, η LG -όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές τηλεοράσεων- προχωρά στην ενσωμάτωση διαφημίσεων στο λογισμικό συσκευών που έχουν ήδη αγοραστεί.

Σύμφωνα με αναφορές του FlatpanelsHD, οι διαφημίσεις έχουν ήδη εμφανιστεί σε μοντέλα όπως η LG G4, η τελευταία ναυαρχίδα της εταιρείας. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται πριν την ενεργοποίηση της συμβατικής προφύλαξης οθόνης και είναι προσαρμοσμένες στην περιοχή που έχει οριστεί για την τηλεόραση. Οι χρήστες έχουν αναφέρει ότι έχουν δει διαφημίσεις τόσο για το δωρεάν κανάλι streaming της LG, το LG Channels, όσο και για τρίτους διαφημιζόμενους.

image.png.5ae7fe532358132ca95314ed3e303f8c.png

Η LG AD Solutions, το τμήμα της εταιρείας που ασχολείται με το περιεχόμενο αυτό, υποστηρίζει ότι οι διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης ενεργοποιούνται "σε όλη την αρχική οθόνη, τα LG Channels και το Content Store στις έξυπνες τηλεοράσεις LG". Ο στόχος είναι να αξιοποιηθεί ο "ανενεργός χρόνος οθόνης", μετατρέποντας αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως περίοδος αδράνειας σε μια ευκαιρία για διαφημιστική προβολή.

Ο Dave Rudnick, CTO της LG AD Solutions, αναγνώρισε ότι οι σύγχρονες συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης έχουν αλλάξει σημαντικά. Σύμφωνα με τον ίδιο, το 93% των θεατών πλέον κάνουν πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα ενώ παρακολουθούν τηλεόραση, όπως ανταλλαγή μηνυμάτων, αγορές, περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή παιχνίδια στα κινητά τους τηλέφωνα.

Η προσθήκη διαφημίσεων στην προφύλαξη οθόνης είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της LG για την επέκταση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων στον τομέα των διαφημίσεων και της παρακολούθησης τηλεθέασης. Η εταιρεία έχει ήδη συνάψει συνεργασία με τη Nielsen για την αποστολή δεδομένων αναγνώρισης περιεχομένου από τις τηλεοράσεις LG. Επιπλέον, η LG έχει εκφράσει την πρόθεσή της να εξελιχθεί από μια εταιρεία hardware σε μια "πλατφόρμα μέσων και ψυχαγωγίας", η οποία περιλαμβάνει και την πώληση διαφημίσεων.

Η LG υποστηρίζει ότι έχει πραγματοποιήσει έρευνα πριν αποφασίσει να εισαγάγει διαφημίσεις στις προφυλάξεις οθόνης των τηλεοράσεών της. Σύμφωνα με την έρευνα που ανέθεσε η LG AD Solutions, οι διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα του brand, ιδιαίτερα μεταξύ ενηλίκων άνω των 45 ετών και γυναικών με εισόδημα νοικοκυριού άνω των 80.000 δολαρίων ετησίως.

Η κίνηση της LG έρχεται σε μια περίοδο όπου η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις στην εύρεση νέων πηγών εσόδων από το τμήμα των τηλεοράσεων. Τα σχετικά μοντέλα γίνονται όλο και πιο προηγμένα και αξιόπιστα, ενώ μπορούν να αποκτήσουν νέα χαρακτηριστικά μέσω ενημερώσεων λογισμικού. Παράλληλα, οι διαφημιστές αναζητούν τρόπους να συνεχίσουν να προσεγγίζουν τους τηλεθεατές σε έναν κόσμο που μετατοπίζεται από την γραμμική τηλεόραση στο streaming και τη διαδικτυακή ψυχαγωγία.

Σε κάθε περίπτωση, η LG δηλώνει ότι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις στην προφύλαξη οθόνης μέσω των ρυθμίσεων της τηλεόρασης.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα αρχίσουμε να ρουτάρουμε τις τηλεοράσεις και να περνάμε custom rom όπως πάει η φάση 😄

Επεξ/σία από kalampakas.
  • Like 11
  • Thanks 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, ektordesign said:

Είπαμε, θα βλέπουμε διαφημίσεις και στον ύπνο μας σε λίγο... 

black mirror

4 minutes ago, ZoReN said:

Όσο ο καταναλωτής συνεχίζει και ψωνίζει τόσο οι εταιρείες θα βάζουν παντού διαφημίσεις ή οτιδήποτε άλλο.

εννοειται.και καλα κανουν οι εταιρειες.ψωνιζουμε χωρις αυριο.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, poulinos said:

εννοειται.και καλα κανουν οι εταιρειες.ψωνιζουμε χωρις αυριο.

Συμφωνούμε. Το βάρος αυτο το ρίχνω σε  εμάς ως καταναλωτές και όχι στις εταιρείες

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά θα ρουταρουμε τις τηλεοράσεις όπως πολύ σωστά είπε κάποιος εδώ...

Πριν δυο χρόνια, είχα την ανάγκη για την επεξεργασία εικόνας σε μοντορ μεγαλύτερο απο 27 ίντσες και ανάλυση 4Κ.
Αφού λοιπόν γύρισα όλα τα μαγαζιά βλέποντας μόνιτορ για gaming που δεν μου έκαναν και αφού έψαξα πολύ στο ιντερνετ, αγόρασα τελικά μια 48 αρα τηλεόραση OLED Της LG.

Της ρύθμισα τα χρώματα σε sRGB όπως έπρεπε, και με την βοήθεια ενός φωτόμετρου βαθμονόμησης (καλιμπραρισμα) έφτιαξα χρωματικό προφίλ 100% εκεί που το ήθελα.

Ελα όμως που η τηλεόραση μετά από 10 -15 λεπτά κατέβαζε μόνη της την φωτεινότητα για την προστασία της παρ οτι την είχα ρυθμίσει πολύ χαμηλά σε φωτεινότητα και κοντράστ σε σχέση με μια τηλεοπτική εκπομπή.

Αγόρασα λοιπόν με 15€ ένα ειδικό τηλεχειριστήριο που σε βάζει στο service menu της, και της έκλεισα αυτή τη δυνατότητα !!!

Τώρα έχω ένα μόνιτορ 4Κ 48 ιντσών χρωματικά εκεί που το θέλω με 1100€

Κάθε φορά που την ανοίγω, βγάζει μήνυμα να κάνω αναβάθμιση στο λειτουργικό της...

Χαζός είμαι όμως να ξανακάνω όλη τη δουλειά από την αρχή...
-----------------------------------------------------------------------------------
κι επειδή κάποιος ρώτησε το συμπληρώνω και εδώ.
----------------------------------------------------------------------------------
Σε τι απόσταση δουλεύεις?

90 πόντους με 1 μέτρο.
Τώρα που το λες παρατήρησα ότι κάποιες φορές πλησιάζω και στους 60 πόντους...

Είναι μια ειδική επεξεργασία εικόνας που γίνεται σε επίπεδο pixel peeping
πρακτικά φαντάσου είναι αρχεία με διάσταση 10 μέτρα Χ 7 μέτρα στα 300dpi.

Δηλαδή να στο πω απλά είναι φωτογραφία που θα μπει σε τοίχο αλλά ο θεατής πρέπει να μπορεί να την δει από κοντά χωρίς να διακρίνει pixel η φλου.

Με την 27 άρα με είχε φάει το zoom in - zoom out

Με την 48αρα αυτό που κέρδισα,
είναι ότι έχω τις γύρω περιοχές από το οπτικό μου πεδίο διαθέσιμες όποτε θέλω με ένα απλό στρίψιμο του κεφαλιού προς την περιοχή που με ενδιαφέρει να συγκρίνω.

Δείτε πως το έκανα.
 

 

Επεξ/σία από vsterg
  • Like 13
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...