Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακυρώθηκε ο  αριθμός του καρτοκινητού που παίζει να το είχα πάνω από 20ετία...

H πατατιά έγινε από δική μου βλακεία νομίζοντας ότι δεν έχει περάσει ακόμα το 13μηνο κι ανοίγοντας το κινητό χθες δε συνδεόταν με το δίκτυο της κινητής...

Το συγκεκριμένο νούμερο το είχα μόνο για 2-step verification, οπότε δεν είχα λόγο να κάνω συνεχείς ανανεώσεις σε χρόνο ομιλίας. Αυτή τη φορά όμως το παράκανα... 

Τι γίνεται τώρα; Πάει ο αριθμός χάθηκε μια για πάντα;

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να γίνει ανάκτηση του αριθμού αν το ζητήσω από τη Nova;  Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία;

 

Update: Λοιπόν βρήκα άκρη από το site του Free 2 Go

 "Επιπλέον διευκρινίσεις

  • Μετά την παρέλευση δώδεκα (12) μηνών από την τελευταία ανανέωση υπολοίπου, η Σύνδεση διακόπτεται πλήρως και παύει να συνδέεται με το δίκτυο κινητής της Εταιρείας, ενώ η εκ νέου ενεργοποίησή της δεν είναι πλέον δυνατή με απλή ανανέωση υπολοίπου, αλλά απαιτείται εκ νέου υποβολή Αίτησης Σύνδεσης
  • Μετά το πέρας έξι (6) μηνών από την από την ημερομηνία διακοπής της Σύνδεσης, ο τηλεφωνικός αριθμός που αντιστοιχεί σε αυτήν μπορεί να εκχωρηθεί σε νέο συνδρομητή"

Άρα, με νέα αίτηση πριν  περάσουν 6 μήνες από τη διακοπή μπορείς να κάνεις ανάκτηση του αριθμού!

 

Επεξ/σία από johnpap21
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ναι μπορείς να ζητήσεις την ενεργοποίηση του αριθμού ξανά εντοσ 6 μηνών από την αποσύνδεση του από το δίκτυο.  Νομίζω ότι γίνεται και τηλεφώνικα και χρειάζεται και άμεσα ανανέωση μετά.  Ρώτησε τηλεφωνικά πρώτα στην εξυπηρέτηση πελατών να είσαι μέσα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...