gadgetseek Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) κακά τα ψέμματα.. η έλλειψη χρόνου κι η έμφυτη διάθεση γρήγορης αξιολόγησης των πάντων κάνει τους - συντριπτικά - περισσότερους ανθρώπους να βλέπουν το σκορ μιας επιχείρησης και άντε τις πάνω πάνω κριτικές.. και το αληθινό moderation από την ίδια την Google είναι πρακτικά ανέφικτο (και θα προκαλούσε περισσότερες αντιδράσεις από ότι η απουσία του..) Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου από gadgetseek 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_w_t Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 52 λεπτά πριν, satsok2 είπε Και αυτό πως λυνει το θέμα των υπαλλήλων/συγγενών που αφήνουν review. Υπάρχουν πάντως και οι πλατφόρμες που θα σε αποθαρρυνουυν 500 φορές πριν αφήσεις κακή κριτική (skroutz, dictoranyrime κ.α.). Αποθαρρύνει ομως τις "φαρμες" που κανουν Like και αξιολογησεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Dinos1973 said: Κανόνας απαράβατος: πάντα διαβάζουμε μόνο τις αρνητικές κριτικές και βγάζουμε συμπεράσματα, εάν δεν έχει φεύγουμε μακρυά! Ούτε αυτό βοηθάει πολλές φορές αρκετοί ανώμαλοι γράφουν γραφικά αυτό που θέλουν να πουν με τέτοιο τρόπο που λες μετά μακριά από το κατάστημά ενώ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που γράφει. Πλέον review δεν κάνουν για τπτ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
empyr3an Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Black Demis είπε Ούτε αυτό βοηθάει πολλές φορές αρκετοί ανώμαλοι γράφουν γραφικά αυτό που θέλουν να πουν με τέτοιο τρόπο που λες μετά μακριά από το κατάστημά ενώ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που γράφει. Πλέον review δεν κάνουν για τπτ Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Αυτοί οι τύποι υπάρχουν παντού και όλα τα μαγαζιά κάποια στιγμή θα βαθμολογηθούν από τέτοιους. Στατιστικά λοιπόν, τα reviews αυτών "εξισώνονται" και δεν επηρεάζουν την γενική εικόνα. Το πρόβλημα είναι η στοχευμένη αρνητική ή θετική βαθμολόγηση από άτομα που έχουν συμφέροντα. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από empyr3an 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Κριτικές μουφα υπάρχουν σε όλες τις πλατφόρμες. Σε ξενοδοχειο που πήγα το καλοκαιρι ,μέσω booking, είχε 4.9 με έμφαση στο πλούσιο πρωινό. Το πρωινό δεν είχε καν τυρί, ζαμπόν, που έχουν και τα πιο φτηνά ξενοδοχεία. Μην πω τι πλήρωσα την ημέρα.. γιατί ακόμα με βρίζω για την επιλογή μου Σε άλλο που είχα κάνει κριτική για τα στρώματα, βγήκαν σε λίγες μέρες καπάκι κριτικές εκθειάζοντας τα υπέροχα στρώματα. 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimisd Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Έχω στο μαγαζί μου αρνητική κριτική από ψυχασθενή που δεν είναι καν πελάτισσα 🤣🤣🤣 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mr.mister Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Αρκετά όταν βάζεις αρνητική στην μπλοκάρουν και σου λέει το Google not posted 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atypicalcoder Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Λολ ποιος παίρνει στα σοβαρά τις κριτικές το 2024? τα είπανε και οι προηγούμενοι. Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι ότι όσο κριτική σκέψη και να έχεις που λέτε θα την πατήσεις γιατί αρκετά (από μποτακια) είναι αρκετά πιστικά. Η λύση είναι μια. Να φτιάξει η Google ένα API που θα επιτρέπει στους μαγαζάτορες να κάνουν generate έναν μοναδικό κωδικό/QR code που θα το δίνουν στους πελάτες στην απόδειξη. Και προφανώς τέρμα τα 1-5. μόνο like/dislike και comment. Έτσι λες αντίο για πάντα στα μποτάκια. Τώρα για τον κομπλεξικό που θα πηγαίνει συχνά στο μαγαζί για να πάρει το "qr code", ε είναι Irrelevant. Άσε που άμα βάλεις και 1 per google account το οποίο θα είναι τουλάχιστον 6 months old, το λύνεις και αυτό. Το πρόβλημα όμως είναι τα ρομποτάκια. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από atypicalcoder Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
empyr3an Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, atypicalcoder είπε Λολ ποιος παίρνει στα σοβαρά τις κριτικές το 2024? τα είπανε και οι προηγούμενοι. Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι ότι όσο κριτική σκέψη και να έχεις που λέτε θα την πατήσεις γιατί αρκετά (από μποτακια) είναι αρκετά πιστικά. Η λύση είναι μια. Να φτιάξει η Google ένα API που θα επιτρέπει στους μαγαζάτορες να κάνουν generate έναν μοναδικό κωδικό/QR code που θα το δίνουν στους πελάτες στην απόδειξη. Και προφανώς τέρμα τα 1-5. μόνο like/dislike και comment. Έτσι λες αντίο για πάντα στα μποτάκια. Τώρα για τον κομπλεξικό που θα πηγαίνει συχνά στο μαγαζί για να πάρει το "qr code", ε είναι Irrelevant. Άσε που άμα βάλεις και 1 per google account το οποίο θα είναι τουλάχιστον 6 months old, το λύνεις και αυτό. Το πρόβλημα όμως είναι τα ρομποτάκια. Εεε, απλά αν πιστεύουν ότι θα τους μαυρίσεις, δε θα σου κόβουν απόδειξη. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια... 😂 Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από empyr3an Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dragongtr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Θέλω να μου εξηγήσετε τι κακό έχει αυτή η κριτική και δεν τη δεχετε η Google... Spoiler Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από Dragongtr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik5163 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 22 minutes ago, Dragongtr said: Θέλω να μου εξηγήσετε τι κακό έχει αυτή η κριτική και δεν τη δεχετε η Google... Hide contents Μου έχει συμβεί κι εμένα να μην δεχτεί μία θετική κριτική σε πλυντήριο αυτοκινήτων. Ο λόγος πραγματικά άγνωστος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ramarg Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) To πρόβλημα ξεπερνά την απλή ελευθερία γνώμης. Είναι διαφορετικό το να είσαι κακοπροαίρετος πελάτης (που απλά αφήνει παντού κακές κριτικές) από το να μην υπήρξες ΠΟΤΕ ΠΕΛΑΤΗΣ και να αφήνεις αρνητικές κριτικές σε ό,τι κινείται για λόγους σχετιζόμενους με ψυχοπάθεια. Προφανώς και τους γράφουμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι, αλλά είμαστε εντελώς απροστάτευτοι ως επιχειρήσεις απέναντι σε ψεύτικους λογαριασμούς που στατιστικά αφήνουν ψεύτικες κριτικές (καλές ή κακές). Οι διαδικασίες είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ απέναντι στα συμφέροντα μας (και αγνοούν την στοιχειώδη δεοντολογία σύμφωνα με την οποία πρέπει ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΕΛΑΤΗΣ μιας επιχείρησης). Προσωπικά έχω θέμα με κριτικές στην επιχείρηση μου (από πελάτες ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης - επομένως μιλάμε για ακίνητα ιδιωτικών συμφερόντων που ΔΕΝ ορίζονται καν ως επιχειρήσεις με την έννοια που αναγνωρίζει ο νόμος) οι οποίοι έχουν το θράσος να απαιτούν να χρησιμοποιήσουν τον ιδιωτικό χώρο στάθμευσης της επιχείρησης μου και αφήνουν ΑΡΝΗΤΙΚΗ κριτική σε μένα επειδή το ακίνητο (που νοικιάζουν σε εξευτελιστική τιμή) δεν είναι αρκετό καλό ώστε να τους παρέχει ΚΑΙ χώρο στάθμευσης. Σύμφωνα με την πονηριά/παράνοια τους λοιπόν, μία γειτονική επιχείρηση η οποία βλάπτεται με χίλιους τρόπους από τους τζαμπατζήδες ιδιοκτήτες/ενοικιαστές καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, είναι υποχρεωμένη να δείξει ανθρωπιά τη στιγμή που βλάπτονται τα συμφέροντα της. Ήρθε η ώρα λοιπόν να τελειώνουμε λοιπόν με το πάρτυ της βραχυχρόνιας (γιατί από εκεί ξεκίνησε το κακό με τις κριτικές & με την στεγαστική κρίση) και να μπει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Και η λέξη κατεργάρης πιάνει όλες αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων (που είτε ως ιδιοκτήτες είτε ως πελάτες) αρρωσταίνουν την αγορά με την συμπεριφορά τους. Η Google θα έπρεπε να τα εξετάζει αυτά με κάθε λεπτομέρεια, ιδίως σε επιχειρήσεις που η πελατειακή εμπειρία μπορεί να αποδειχθεί με κάποια πρόσφορα μέσα (αριθμούς κράτησης, ΑΠΥ, ΤΠΥ, αριθμούς παραγγελίας κοκ). Αντιθέτως η όλη λογική των Google Reviews είναι ξεκάθαρα ενάντια στις υγιείς επιχειρήσεις & στην λογική των επιβεβαιωμένων κριτικών. Δύο χρόνια προσπαθώ να κατεβάσω ψευδείς κριτικές που ΔΕΝ αφορούν την επιχείρηση μου, τα αιτήματα μου πέφτουν στο κενό και οι κριτικές παραμένουν αμετακίνητες ως δείγμα απόλυτης εγκυρότητας. Τουλάχιστον θα έπρεπε μετά από σχετική αναφορά, οι αξιολογήσεις να μπαίνουν στο μικροσκόπιο. Αντί να τρέχουν να αποδείξουν αυτοί ότι υπήρξαν πελάτες σου, τρέχεις εσύ να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Σε αυτό το σημείο βγάζω το καπέλο στην Skroutz, η οποία όταν πας να δημοσιεύσεις κριτική για προιόν ή συνεργαζόμενη επιχείρηση, περνάει από κόσκινο τα στοιχεία που παραθέτεις έτσι ώστε να επιβεβαιωθεί ότι αγόρασες το Χ προιόν, από την Χ εταιρία, την τάδε ημερομηνία. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου από ramarg 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freegr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Ψεύτικες κριτικές από γνωστούς αγνώστους δεν προσδίδουν κύρος σς μια επιχείρηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atypicalcoder Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Dragongtr είπε Θέλω να μου εξηγήσετε τι κακό έχει αυτή η κριτική και δεν τη δεχετε η Google... Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου δοκίμασε να σβήσεις μια την επωνυμια και το "πολλά" κάντο "αρκετά". Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου από atypicalcoder Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
megapaixtaras Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου πρωτον μπορει πελον καποιος να αγορασει κριτικες η' να αιτηθει πληρωνοντας να σβηστει μια κριτικη.οποτε πλεον ειναι αναξιοπιστο το χρηματολιγουρικο google.δευτερον διαβστε τις αρνητικες κριτικες αξιολογησεις αλλα και αυτες με αρκετη σκεψη ,επειδη μπορει να ειναι ανταγωνιστης η' κομπλεξικος... εγω ετσι κανω αλλα δεν δινω και τοση σημασια πλεον λογω των παρπανω λογων.περισοτερο αν ειναι κοντα μου και ειναι καταστημα παω εκει ,αλλιως ρωταω γνωστους που ξερω και την ψυχολογια τους . θεωρω οτι οι αρνητικες κριτικες λενε την περισοτερη αληθεια παντα,οπως το εχω επιβεβαιωσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα