Axlmon Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Νέο σύστημα προειδοποίησης για ψεύτικες κριτικές εισάγει η Google Maps, σύμφωνα με πρόσφατες παρατηρήσεις χρηστών. Η πλατφόρμα πλέον ενημερώνει τους επισκέπτες όταν έχουν αφαιρεθεί ύποπτες αξιολογήσεις από την καταχώριση μιας επιχείρησης. Ο Mike Blumenthal, γνωστός αναλυτής τοπικών αναζητήσεων, εντόπισε και κοινοποίησε στο X (πρώην Twitter) ένα στιγμιότυπο οθόνης που απεικονίζει το νέο χαρακτηριστικό. Συγκεκριμένα, στην καταχώριση μιας βρετανικής επιχείρησης εμφανίστηκε η ένδειξη: "Πρόσφατα αφαιρέθηκαν ύποπτες ψεύτικες κριτικές από αυτό το μέρος." Η κίνηση της Google αποσκοπεί στην ενίσχυση της αξιοπιστίας των αξιολογήσεων στο Google Maps, ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως για την εύρεση πληροφοριών σχετικά με τοπικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την πολιτική της Google για τα Επιχειρηματικά Προφίλ, οι εταιρείες που παραβιάζουν τους κανόνες σχετικά με την ψεύτικη δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης της δημοσίευσης ή λήψης ψεύτικων κριτικών, υπόκεινται σε διάφορους περιορισμούς. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η προσωρινή αναστολή λήψης νέων αξιολογήσεων, η απόκρυψη υπαρχουσών κριτικών για ορισμένο χρονικό διάστημα και η εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος στο προφίλ της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν έφεση κατά των ενεργειών της Google, ωστόσο είναι πιθανό οι προειδοποιήσεις για τις ψεύτικες κριτικές να παραμένουν ορατές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εξέτασης της έφεσης. Οι ψεύτικες κριτικές αποτελούν σοβαρό πρόβλημα για την αξιοπιστία των διαδικτυακών πλατφορμών αξιολόγησης. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για να βλάψουν κακόβουλα τη φήμη μιας επιχείρησης είτε για να ενισχύσουν τεχνητά την αξιολόγησή της. Σε κάθε περίπτωση, οι χρήστες παραπλανώνται ως προς την πραγματική ποιότητα και αξιοπιστία μιας επιχείρησης. Με την εμφάνιση αυτών των προειδοποιήσεων, η Google επιδεικνύει μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με το ζήτημα των ψεύτικων κριτικών που έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις. Εάν μια εταιρεία χρησιμοποιούσε ψεύτικες αξιολογήσεις για να βελτιώσει τη βαθμολογία της και η Google τις αφαιρούσε χωρίς να αφήσει ίχνη, οι χρήστες δεν θα γνώριζαν για τις αμφισβητήσιμες πρακτικές της επιχείρησης. Με την ενημέρωση για την αφαίρεση ψεύτικων κριτικών, η Google επιτρέπει στους χρήστες να αντιληφθούν ότι κάτι ύποπτο έχει συμβεί με τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Ωστόσο, η προειδοποίηση της Google δεν διευκρινίζει εάν οι αφαιρεθείσες κριτικές ήταν θετικές ή αρνητικές. Αυτό μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες σε λανθασμένα συμπεράσματα. Για παράδειγμα, μια επιχείρηση που έπεσε θύμα κακόβουλης εκστρατείας αρνητικών κριτικών μπορεί να θεωρηθεί λανθασμένα ότι προσπάθησε να ενισχύσει τεχνητά τη φήμη της. Η πολιτική της Google σχετικά με τις ψεύτικες κριτικές επιδέχεται περαιτέρω βελτιώσεις. Παρ' όλα αυτά, η παροχή περισσότερων πληροφοριών στους χρήστες αποτελεί ένα θετικό βήμα προς την κατεύθυνση της διαφάνειας και της αξιοπιστίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα λειτουργία προειδοποίησης έχει εντοπιστεί προς το παρόν σε επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, και δεν είναι γνωστό σε ποιες άλλες περιοχές είναι διαθέσιμη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Neda7325 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Tα Google reviews έχουν καταντήσει αναξιόπιστα. Για ένα εστιατόριο που έχει ξανά και ξανά γίνει θέμα σε όλο τον πλανήτη με τα δημοσιεύματα να το περιγράφουν ως «παγίδα για τους τουρίστες» και «απάτη», αυτό το εστιατόριο φέτος εμφανιζόταν με μέσο όρο κριτικών πολύ πολύ καλό και με τις αρνητικές κριτικές καταχωνιασμένες χρονικά και ελάχιστες κάπου ανάμεσα. Το ίδιο εστιατόριο από όταν γινόταν πρωτοσέλιδο, είχε φτάσει μέσο όρο στα τάρταρα. Για να φτάσει ένας τέτοιος κακός μέσος όρος να αντιστραφεί προς το ...άψογο, είτε θέλει να προστεθούν πολλές πολλές θετικές κριτικές είτε να αφαιρεθούν αρνητικές. Πάντως μαρτυρίες αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο εστιατόριο δεν έχει την τόσο μεγάλη κίνηση ώστε να δικαιολογείται το τεράστιο πλήθος από θετικές κριτικές. Παράξενα πράγματα , δε λέω... 15 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rattlehead Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Μη σκισουν κανένα καλσόν και τους "ταράξουν στη νομιμοτητα"! Θυμάστε εδώ το 2020 επί κορονοιου και λανσάρισμα PS5,τι αρνητικές κριτικές γράψαμε στον Κωτσοβολο,σε σκρουτζ και Google? Αν θυμάστε,τότε ξέρετε και την κατάληξη.. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Επιτέλους δηλαδή φτάσαμε σε σημείο τα reviews απο bots να είναι σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερα απο τα αληθινά. Ακόμα και σε ιατρεία πλέον έχει ψεύτικα σχόλια που είναι ολόιδια με σχόλια άλλων ιατρείων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_w_t Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Η Google ειναι οτι να 'ναι.. Εχει φαει αρνητικη κριτικη φιλος στο μαγαζι του επι covid επειδη ηταν κλειστα... 1 αστερακι με σχολιο "πηγα 11 το πρωι και ηταν κλειστα" απο καποια θειτσα που ηθελε να ψωνισει στο πρωτο lockdown. Της απαντησε απο κατω οτι ειναι κλειστα τα παντα. Εκανε report την κριτικη αλλα εκει παραμενει να την βλεπει ολος ο κοσμος. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από k_w_t 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vortex365 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Δώστε προσοχή στα reviews γιατί πολλές φορές οι αξιολογήσεις αγοράζονται μαζικά ,έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο επιχειρήσεις,γιατροί κτλ να εμφανίζουν πχ 50 αξιολογήσεις 5 αστερο κάτι που είναι αδύνατον να ισχύει.Θα θυμάστε ότι αυτή η τακτική ξεκίνησε στα app με κινεζικες κυρίως φάμπρικες να έχουν εκατοντάδες λογαριασμούς και να παρέχουν πακέτα αξιολογήσεων μετά αμοιβής .Ενα φίλτρο που έχω εγώ είναι όχι μόνο να υπάρχουν και αρνητικά reviews αλλά να συνοδεύονται και από κείμενο. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από vortex365 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Κανόνας απαράβατος: πάντα διαβάζουμε μόνο τις αρνητικές κριτικές και βγάζουμε συμπεράσματα, εάν δεν έχει φεύγουμε μακρυά! 17 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ναι καλά, κάποτε σε μία εταιρεία που δεν άντεξα και έφυγα σε 2 μήνες είχανε αμολήσει τους προϊσταμένους να βάζουνε όποιον εργαζόμενο μπορούν να μπαίνει στην εφαρμογή της Google και να βάζει καλά review , επιβιώνουν ακόμη, μάλλον το στύψιμο των εργαζομένων βγάζει κέρδος ακόμα. p.s αυτή την στιγμή έχουν 2.5 αστέρια αλλά όσο σκρόλαρα μόνο μονάστερα με βρισίδι έβλεπα. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από cpc464 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_w_t Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Το καλυτερο θα ηταν η ανιχνευση τοποθεσιας για να κανεις κριτικη. Δηλαδη να βλεπει το google maps οτι εισαι στο σημειο ή τουλαχιστον περασες απο κει τον τελευταιο μηνα. Δεν γινεται να κανεις κριτικη πχ απο τις Σερρες για μαγαζι στην Ροδο χωρις να εχει παει ποτε... Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου από k_w_t 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Saggitaro Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 22 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Κανόνας απαράβατος: πάντα διαβάζουμε μόνο τις αρνητικές κριτικές και βγάζουμε συμπεράσματα, εάν δεν έχει φεύγουμε μακρυά! Κι αυτές μπορεί να αποδειχτούν παγίδες φίλε μου αφού κομπλεξικοι και παράξενοι υπάρχουν παντού και κατακρίνουν επειδή δεν έγινε αυτό που ήθελαν. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
satsok2 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 18 λεπτά πριν, k_w_t είπε Το καλυτερο θα ηταν η ανιχνευση τοποθεσιας για να κανεις κριτικη. Δηλαδη να βλεπει το google maps οτι εισαι στο σημειο ή τουλαχιστον περασες απο κει τον τελευταιο μηνα. Δεν γινεται να κανεις κριτικη πχ απο τις Σερρες για μαγαζι στην Ροδο χωρις να εχει παει ποτε... Και αυτό πως λυνει το θέμα των υπαλλήλων/συγγενών που αφήνουν review. Υπάρχουν πάντως και οι πλατφόρμες που θα σε αποθαρρυνουυν 500 φορές πριν αφήσεις κακή κριτική (skroutz, dictoranyrime κ.α.). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dbrillis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 4 λεπτά πριν, k_w_t είπε Το καλυτερο θα ηταν η ανιχνευση τοποθεσιας για να κανεις κριτικη. Δηλαδη να βλεπει το google maps οτι εισαι στο σημειο ή τουλαχιστον περασε απο κει τον τελευταιο μηνα. Δεν γινεται να κανεις κριτικη πχ απο τις Σερρες για μαγαζι στην Ροδο χωρις να εχει παει ποτε... Η μπούρδα ειναι το σύστημα με τα πέντε αστέρια οταν ολοι βαζουν ή 5 ή 1. Κατα τη γνωμη μου ενα like, dislike και υποχρεωτικά να γράψεις κατι, ειναι καλύτερο. Δεν ειναι μονο οι επιχειρήσεις κακες ειναι και οι πελάτες. Να μπορούμε να κάνουμε review και στον reviewer και να τον ακολουθεί στο προφίλ του, δικαιο ε; Παει ο καθε πικραμένος και κανει κακο review 1 αστεράκι επειδή το μαγαζι ηταν κλειστό, επειδή στο Skroutz βρήκε φτηνότερα, επειδή το ειδε στο X κτλ κτλ. Φυσικα η Google και η καθε Google δεν ενδιαφέρεται να χαλασει λεφτα να κανει moderation στα review μιας και 100% αντικειμενικα ή δίκαια review δεν υπάρχουν, ολα ειναι γνώμες. Ολα ειναι η προσωρινή μας συναισθηματικη κατάσταση τη στιγμή που κανουμε το review. Δεν ειναι μονο τα review προβληματικά, ωπου αρχιζει και μεγαλώνει η "κοινότητα" τα πράγματα παίρνουν την κατηφόρα. Παιζεις online ενα παιχνιδι που ειναι popular; Μπαίνουν οι cheaters. Πας σε μεγαλη πλατφόρμα με αγγελίες; Γεμιζει λαμογια. Και ουτω καθεξης. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 5 minutes ago, Saggitaro said: Κι αυτές μπορεί να αποδειχτούν παγίδες φίλε μου αφού κομπλεξικοι και παράξενοι υπάρχουν παντού και κατακρίνουν επειδή δεν έγινε αυτό που ήθελαν. Γιαυτο έχουμε κρίση για να καταλάβουμε τι γράφει κάποιος… 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hunter2000 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Πλέον θα πρέπει να υπάρχει και λίγο κριτική σκέψη όταν διαβάζουμε αξιολογήσεις για κάποια επιχείρηση. Πρέπει να αφιερώνουμε κάποιο χρόνο ώστε να δούμε μέσα από τις ψεύτικες ή παραπλανητικές αξιολογήσεις. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 46 minutes ago, Saggitaro said: Κι αυτές μπορεί να αποδειχτούν παγίδες φίλε μου αφού κομπλεξικοι και παράξενοι υπάρχουν παντού και κατακρίνουν επειδή δεν έγινε αυτό που ήθελαν. Γι αυτό μπαίνεις και στα προφίλ τους και διαβάζεις και τις άλλες κρητικές τους. Εάν όλες είναι αρνητικές, καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα