Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Evan_ είπε

Έχω μιλήσει ήδη με 2 διαφορετικούς στο support της Vodafone. Μου έχουν πει τα ίδια. Θα κινηθώ με βάση αυτά που μου έχουν πει. Έχω σπάσει το πόδι μου και δεν μπορώ να πάω σε κατάστημα Vodafone. Πρέπει να τους κυνηγάω;

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες καταγγελίας.

Όχι δεν ξέρουν αυτοί στο support την πολιτική της εταιρείας στο θέμα, την ξέρουν οι random πελάτες άλλης εταιρείας στο insomnia
 

13 ώρες πριν, Spyros7 είπε

Φυσικά έχουν δικαίωμα μετατροπής των όρων για νέα συμβόλαια, αλλά σε τρέχον συμβόλαιο που υπογράφηκε με άλλους, εντελώς διαφορετικούς όρους?

Για μένα δεν προκύπτει αυτό. Αυτό έλειπε, να έχουμε εμείς ρήτρα πρόωρης αποχώρησης και αυτοί να χρεώνουν ό,τι τους καπνίσει.

Το παραμύθι που μου πούλησε εμένα τηλεφωνικώς το customer service είναι ότι το 4sharing δεν υπάγεται στο συμβόλαιο 😀. Ήταν μάλιστα και αρκετά "επιθετικός", και με ρώταγε συνέχεια αν θέλω να τερματίσω ατελώς, χωρίς δυστυχώς να διευκρινίσω αν εννοούσε το  4sharing ή όλο το πακέτο. Αρνήθηκα στον ίδιο passive-aggressive τόνο, ρώτησα αν έχουν ακόμα κρατημένο το ηχητικό της ανανέωσης όπου με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης για να προχωρήσω στις καταγγελίες μου, μου είπε ότι κρατιέται για 1 χρόνο και ότι μπορώ να κάνω ό,τι νομίζω (thanks captain Obvious!!) και μετά άρχισε να μου πουλάει ότι αυτό παραμένει το καλύτερο πακέτο της αγοράς αφού, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, μετά τα 40gb σου δίνει 4Μbps που είναι μια ικανοποιητική ταχύτητα 😂 😂. Του είπα κι εγώ με τη σειρά μου τη γνώμη μου για τα καρτέλ και χαιρετηθήκαμε ευγενικά.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει την πρώτη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών που σε παραπέμπει η σελίδα τους. Επικαλούμαι παραπλάνηση σε εξ'αποστάσεως αγορά και ζητάω να μη μεταβληθούν οι όροι μέχρι τη λήξη του συμβολαίου.

Θα το πάω μέχρι τέλους για το γαμώτο, είμαι πελάτης τους πάνω από 10ετία με πολλές διαφορετικές συνδέσεις δικές μου και των γονιών μου και είχα και καλή γνώμη για το customer service τους.

@Evan_, γνώμη μου είναι ότι είναι ξεκάθαρα μονομερής αλλαγή και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθείς από την ΕΕΤΤ αν σου ζητάνε να πληρώσεις ρήτρες

Μου κάνει εντύπωση που δεν περίμεναν απλά να λήξουν τα συμβόλαια και να το εφαρμόσουν στα νέα μονο. Γενικά από το καλοκαίρι που δεν βγήκαν φθηνά απεριόριστα μηνιαια πακέτα στην καρτοκινητή (μετά από πάρα πολλά χρόνια), έχω την εντύπωση πως θέλουν να πάνε τάχιστα σε μοντέλο όπου τα απεριόριστα θα χρυσοπληρώνονται. Υποτίθεται όμως πως κάνεις συμβόλαιο ακριβώς για να προστατεύεσαι από τέτοιες αιφνίδιες αλλαγές.

Τουλαχιστόν η πράσινη το χειρίστηκε πιο έξυπνα λέγοντας σε όποιον δεν αρέσει ας διακόψει ατελώς, εδώ φαίνεται πως δεν λυπούνται καθόλου τα παιδιά στο support που θα πήξουν στα παράπονα.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Spyros7 είπε

 

😀 😂 😂

Μέχρι στιγμής έχω κάνει την πρώτη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών που σε παραπέμπει η σελίδα τους. Επικαλούμαι παραπλάνηση σε εξ'αποστάσεως αγορά και ζητάω να μη μεταβληθούν οι όροι μέχρι τη λήξη του συμβολαίου.

Θα το πάω μέχρι τέλους για το γαμώτο, είμαι πελάτης τους πάνω από 10ετία με πολλές διαφορετικές συνδέσεις δικές μου και των γονιών μου και είχα και καλή γνώμη για το customer service τους.

@Evan_, γνώμη μου είναι ότι είναι ξεκάθαρα μονομερής αλλαγή και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθείς από την ΕΕΤΤ αν σου ζητάνε να πληρώσεις ρήτρες

Μπορείτε να καθοδηγησετε λίγο ώστε να κάνουμε κ εμείς τις ίδιες κινήσεις, γιατί προφανώς μας θεωρούν χαζούς.

Ευχαριστώ 

Δημοσ.

Για όσους θέλουν να κάνουν κάτι για το θέμα αυτό... θα σας πω τι έκανα εγώ μέχρι τώρα...

1) Υποβολή παραπόνου εδω:

https://www.vodafone.gr/ypostirixi/ilektroniki-epilysi-diaforon

2) Ηλεκτρονική καταγγελία εδώ:
https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/

 

Βασικό μου ζητούμενο είναι να η δυνατότητα να διακόψω πρόωρα, και χωρίς κόστος, το συμβόλαιο κινητής με την Vodafone, εφόσον έχει υπάρξει μονομερής αλλαγής όρων και υπηρεσιών αυτού.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Evan_ είπε

Για όσους θέλουν να κάνουν κάτι για το θέμα αυτό... θα σας πω τι έκανα εγώ μέχρι τώρα...

1) Υποβολή παραπόνου εδω:

https://www.vodafone.gr/ypostirixi/ilektroniki-epilysi-diaforon

2) Ηλεκτρονική καταγγελία εδώ:
https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/

 

Βασικό μου ζητούμενο είναι να η δυνατότητα να διακόψω πρόωρα, και χωρίς κόστος, το συμβόλαιο κινητής με την Vodafone, εφόσον έχει υπάρξει μονομερής αλλαγής όρων και υπηρεσιών αυτού.

Προχώρησα ακριβώς και εγώ στις ίδιες ενέργειες, θέλω να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο σου και την διάθεσή σου να μοιραστείς τα βήματα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι παροχοι το ξερουν και δεν τους νοιάζει. Ο στόχος ειναι να περιοριστεί η τεράστια κατάχρηση δεδομένων στις εξτρα SIM γιαυτό οι αλλαγες.

Δυστυχώς σαν λαός οταν μας δώσουν κατι τσάμπα (ή τελος πάντων "τσαμπα") το ξεσκιζουμε. Οποιος έχει πρόσβαση στα στατιστικά κίνησης των παρόχων έβλεπε τι παρτυ γινόταν .. Τα παρτυ δεν κρατάνε πολύ δυστυχώς

Μην αγχώνεστε παντως... προσωρινή κινηση είναι που εχει συγκεκριμένο στόχο. Τα απεριόριστα data με extrasim  θα επανέλθουν..(οχι πολύ σύντομα ομως)

 

Επεξ/σία από prometheas
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, prometheas είπε

Οι παροχοι το ξερουν και δεν τους νοιάζει. Ο στόχος ειναι να περιοριστεί η τεράστια κατάχρηση δεδομένων στις εξτρα SIM γιαυτό οι αλλαγες.

Δυστυχώς σαν λαός οταν μας δώσουν κατι τσάμπα (ή τελος πάντων "τσαμπα") το ξεσκιζουμε. Οποιος έχει πρόσβαση στα στατιστικά κίνησης των παρόχων έβλεπε τι παρτυ γινόταν .. Τα παρτυ δεν κρατάνε πολύ δυστυχώς

Επιτέλους καταλάβαμε το παράπονο των παρόχων...

Να δίνουν μια υπηρεσία ως απεριόριστη, τσάμπα... και εμείς ως λαός να την χρησιμοποιούμε απεριόριστα. Μα τι θράσος!

Και τα DSL/Fiber να πετσοκόψουν λίγο, εκεί να δεις τι πάρτυ γίνεται... Αρκετό αέρα έχουμε πάρει σαν λαός.

/s

Επεξ/σία από Evan_
  • Like 2
  • Haha 3
Δημοσ.

Άσχετα από την πορεία των καταγγελιων δεν είμαι διατεθειμένος να μείνω σε αυτή την εταιρεία μετά από αυτή την κίνηση. Ποιες είναι οι κινήσεις που κάνω ώστε να μην χάσω το νούμερο? Απλά κάνω αίτηση μεταφοράς σε άλλη εταιρεία ή πρέπει να κάνω κ διακοπή στην Vodafone?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/10/2024 στις 4:26 ΜΜ, Evan_ είπε

Επιτέλους καταλάβαμε το παράπονο των παρόχων...

Να δίνουν μια υπηρεσία ως απεριόριστη, τσάμπα... και εμείς ως λαός να την χρησιμοποιούμε απεριόριστα. Μα τι θράσος!

Και τα DSL/Fiber να πετσοκόψουν λίγο, εκεί να δεις τι πάρτυ γίνεται... Αρκετό αέρα έχουμε πάρει σαν λαός.

/s

Οτι και λέμε η ουσια δεν αλλαζει και λυπάμαι εαν πραγματικά δεν θέλεις να καταλάβεις τι εννοώ.... 

19 ώρες πριν, xristakits είπε

Άσχετα από την πορεία των καταγγελιων δεν είμαι διατεθειμένος να μείνω σε αυτή την εταιρεία μετά από αυτή την κίνηση. Ποιες είναι οι κινήσεις που κάνω ώστε να μην χάσω το νούμερο? Απλά κάνω αίτηση μεταφοράς σε άλλη εταιρεία ή πρέπει να κάνω κ διακοπή στην Vodafone?

Εφοσον θελεις να φύγεις τότε θα κανεις αιτηση μεταφοράς σε αλλο παροχο είτε μιλάμε για σταθερό είτε για κινητό

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ.
Στις 2/10/2024 στις 10:21 ΠΜ, Evan_ είπε

Αυτό είναι το δικαίωμα της εταιρίας. Ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα; Υπογράφει ένα συμβόλαιο στο οποίο δικαιώματα έχει μόνο η Vodafone;

Θα διακδικίσω το δικαίωμα μου πρόωρης διακοπής του συμβολαίου μου αζημίως, λόγω άσκησης του δικαιώματος της Vodafone να αλλάξει μονομερώς όρους/χρεώσεις αυτού.

Τόσο απλά!

Τσάμπα χρόνο και κοπο θα χάσεις. Το βασικο σού συμβόλαιο δεν αλλάζει. Αλλάζει η' extra υπηρεσία που είχες.Μέχρι να απαντησουν εσυ θα πληρώνεις 27 ευρώ τον μήνα και πιστεύω ότι δεν θα δικαιωθεις κιόλας 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, rastagreece είπε

Τσάμπα χρόνο και κοπο θα χάσεις. Το βασικο σού συμβόλαιο δεν αλλάζει. Αλλάζει η' extra υπηρεσία που είχες.Μέχρι να απαντησουν εσυ θα πληρώνεις 27 ευρώ τον μήνα και πιστεύω ότι δεν θα δικαιωθεις κιόλας 

Με σκυμμένο το κεφάλι στη ζωή, πέφτεις πάνω σε πόρτες και ντουλάπες, αδερφέ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αίτημα επίλυσης διαφοράς | Vodafone.gr

Δοκίμασε από εδώ να τους στείλεις το αιτημά σου μπορεί να κερδίσεις κατι.. αλλιώς ΕΕΤΤ

Πάντως ο στόχος των παρόχων για την επόμενη χρονιά ειναι να βγάλουν λεφτά απο τις οπτικές... (οπου γινεται πολύ δουλειά και θα γινει ακομα περισσότερη με την ανάμειξη της ΔΕΗ)  οπότε μην περιμενετε πολλά στο mobile...

 

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ.

Αν ακριβύνουν αντίστοιχα οι κάρτες και στις άλλες εταιρίες τότε δεν βλέπω να υπάρχει διαφυγή...η μία ή άλλη θα είναι και να αλλάξουμε...ίσως μόνο εάν αλλάζοντας παροχο πετύχουμε καλύτερες τιμές στα συμβόλαια και συνολικά να αξίζει. Βέβαια για όσους είναι κοντά η λήξη του συμβολαίου.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

UPDATE:

Επικοινώνησαν μαζί μου από τη Vodafone. Προσφέρθηκαν να μου ανανεώσουν το συμβόλαιο, στην ίδια τιμή, διατηρώντας το I4S. Ή εναλλακτικά έχω δικαίωμα να να καταργήσω το συμβόλαιο χωρίς κόστος. (Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι το I4S πλέον έχει όριο 40GB/μήνα, και μετά μπαίνει κόφτης στην ταχύτητα στα 4mbps).

Με λίγα λόγια, αυτά που ζήτησα και που δικαιούμαι, τα πήρα. Θα σκεφτώ πως θα πράξω τις επόμενες ημέρες.

Μπράβο σε όλους εσάς που επίσης διεκδικείτε τα δικαιώματα σας και δεν σπαταλήσατε χώρο και χρόνο εδώ σε ηττοπάθειες.

Επεξ/σία από Evan_
  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ μίλαγα στο τηλέφωνο με vodafone και ρώταγα για unlimited πρόγραμμα. Μου είπε δίνει extra sim με 5ε χωρίς κανένα περιορισμό σε ταχύτητα ή δεδομένα. Με δούλευε? 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, apostolos2 είπε

Εγώ μίλαγα στο τηλέφωνο με vodafone και ρώταγα για unlimited πρόγραμμα. Μου είπε δίνει extra sim με 5ε χωρίς κανένα περιορισμό σε ταχύτητα ή δεδομένα. Με δούλευε? 

Ναι έχει όριο 40GB η έξτρα κάρτα 

Μετά τα 40 πέφτει η ταχύτητα παρά πολύ δεν αξίζει 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...