Evan_ Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα, Συνδρομητής Vodafone RED Unlimited, με δωρεάν 2η κάρτα SIM για data (Internet 4 Sharing). Έλαβα SMS σήμερα που αναφέρει ότι "... η χρέωση της υπηρεσίας θα διαμορφωθεί στα €5.04, με πολιτική ορθής χρήσης στα 40GB... μπορείτε να διακόψετε ατελώς την υπηρεσία οποτεδήποτε... μέχρι 15/10/2024". Μίλησα με το support της Vodafone (web chat), και μου είπε η υπάλληλος ότι με αφορά και εμένα αυτή η αλλαγή, και μπορώ να διακόψω την υπηρεσία αν το επιθυμώ. Αλλά επειδή το I4S είναι επιπρόσθετη υπηρεσία, ξεχωριστή από την υπηρεσία τηλεφωνίας, δεν μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο κινητής, χωρίς να πληρώσω τη ρήτρα των υπόλοιπων μηνών μέχρι τη λήξη του (περίπου 1 χρόνος). Επειδή εγώ έκλεισα το συμβόλαιο, με την γνώση και προυπόθεση ότι θα έχω και δωρεάν πρόσβαση σε αυτή την υπηρεσία, δεν θεωρείται μονομερής η αλλαγή από μεριάς Vodafone, η αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής της υπηρεσίας αυτής; Έχει νομική βάση αυτό που υποστηρίζει η υπάλληλος της Vodafone; Ευχαριστώ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rastagreece Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Τό ίδιο ακριβώς έπαθα καί εγώ. Βασικά έκανα σύνδεση μόνο καί μόνο για τό ίντερνετ. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idak22 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Δυστυχώς δε ξέρω αν είναι παραθυράκι ή όχι το κομμάτι της έξτρα υπηρεσίας για να τους κυνηγήσουμε, αλλά μόλις έχασαν και τον τελευταίο λόγο που με κρατούσε αποκλειστικά στη Vodafone εδώ και χρόνια. Δυστυχώς έκανα πολύ πρόσφατα ανανέωση στο σταθερό οπότε για 2 χρονάκια είμαι κλειδωμένος. Στο κινητό όμως χαιρετάω σε ένα 5μηνο. Τραγικοί απλά. Στο μεταξύ είχε βγει ανακοίνωση από τέλος Αυγούστου: https://www.vodafone.gr/digital-press-office/anakoinoseis/20240827-anakoinosi-tropopoiisis-prosthetoy-paketoy-internet-4-sharing-me-isxy-apo-29-10-2024 Πρακτικά το σημερινό sms που λάβαμε έχει να κάνει με μια 2η ανακοίνωση που έβγαλαν για μικρή αναβολή: https://www.vodafone.gr/digital-press-office/anakoinoseis/20240926-anakoinosi-anavoli-efarmogis-metavolon-toy-prosthetoy-paketoy-internet-4-sharing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evan_ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Ξαναδιάβασα το συμβόλαιο μου... ήταν πολύ προσεκτικοί όταν έγραφαν την έκπτωση στην υπηρεσία I4S, δεν συμπλήρωσαν το πεδίο "διάρκεια" (το οποίο είναι 24 μήνες στα υπόλοιπα). Συνεπώς, νομικά, μπορούν να έχουν ένα πάτημα. Από την άλλη όμως, εγώ υπέγραψα το συμβόλαιο σαν ένα πακέτο υπηρεσιών (υπάρχει μία υπογραφή για όλες τις υπηρεσίες). Αν δεν υπήρχε το Ι4S μέσα στην συνολική τιμή, μπορεί να μην το υπέγραφα. Αυτό που υπέγραψα, θα πάψει να ισχύει από το Νοέμβριο του 2024, συνεπώς έχουν πράξει μονομερή αλλαγή των όρων του συμβολαίου. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι εξαπάτηση. Θα πάω το θέμα στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου από Evan_ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rastagreece Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου Μόλις μίλησα με την εταιρία. Δυστυχώς επειδή είναι υπηρεσία πρόσθετη παρόλο που εμένα λέει διάρκεια 24 μήνες στο συμβόλαιο έχουν προβλέψει για αυτό. Είναι στους όρους στην παράγραφο 4.7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evan_ Δημοσ. 2 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, rastagreece είπε Μόλις μίλησα με την εταιρία. Δυστυχώς επειδή είναι υπηρεσία πρόσθετη παρόλο που εμένα λέει διάρκεια 24 μήνες στο συμβόλαιο έχουν προβλέψει για αυτό. Είναι στους όρους στην παράγραφο 4.7 Αυτό είναι το δικαίωμα της εταιρίας. Ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα; Υπογράφει ένα συμβόλαιο στο οποίο δικαιώματα έχει μόνο η Vodafone; Θα διακδικίσω το δικαίωμα μου πρόωρης διακοπής του συμβολαίου μου αζημίως, λόγω άσκησης του δικαιώματος της Vodafone να αλλάξει μονομερώς όρους/χρεώσεις αυτού. Τόσο απλά! Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου από Evan_ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristakits Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Άρα την πατήσαμε.... κ εγώ έχω συμβόλαιο για άλλο 1 χρόνο. Ξέρουμε πόσο ειναι η ρήτρα για διακοπή? Δεν πρόκειται να κάτσω άλλο σε αυτούς τους κλέφτες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dream21 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Στις 27/9/2024 στις 9:00 ΜΜ, Evan_ είπε Καλησπέρα, Συνδρομητής Vodafone RED Unlimited, με δωρεάν 2η κάρτα SIM για data (Internet 4 Sharing). Έλαβα SMS σήμερα που αναφέρει ότι "... η χρέωση της υπηρεσίας θα διαμορφωθεί στα €5.04, με πολιτική ορθής χρήσης στα 40GB... μπορείτε να διακόψετε ατελώς την υπηρεσία οποτεδήποτε... μέχρι 15/10/2024". Μίλησα με το support της Vodafone (web chat), και μου είπε η υπάλληλος ότι με αφορά και εμένα αυτή η αλλαγή, και μπορώ να διακόψω την υπηρεσία αν το επιθυμώ. Αλλά επειδή το I4S είναι επιπρόσθετη υπηρεσία, ξεχωριστή από την υπηρεσία τηλεφωνίας, δεν μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο κινητής, χωρίς να πληρώσω τη ρήτρα των υπόλοιπων μηνών μέχρι τη λήξη του (περίπου 1 χρόνος). Επειδή εγώ έκλεισα το συμβόλαιο, με την γνώση και προυπόθεση ότι θα έχω και δωρεάν πρόσβαση σε αυτή την υπηρεσία, δεν θεωρείται μονομερής η αλλαγή από μεριάς Vodafone, η αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής της υπηρεσίας αυτής; Έχει νομική βάση αυτό που υποστηρίζει η υπάλληλος της Vodafone; Ευχαριστώ H κοπέλα δυστηχως δεν ξερει να κάνει σωστα την δουλεια της... Στην Cosmote μια χαρα γίνεται διακοπη του συμβολαιου ολου Κυριας συνδεσης + extra sims ΑΤΕΛΩΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vassilis3 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 3 Οκτωβρίου δεν έχω λάβει κάποιο SMS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hln3 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 7 ώρες πριν, dream21 είπε H κοπέλα δυστηχως δεν ξερει να κάνει σωστα την δουλεια της... Στην Cosmote μια χαρα γίνεται διακοπη του συμβολαιου ολου Κυριας συνδεσης + extra sims ΑΤΕΛΩΣ Και τι σχέση η πολιτική της μίας εταιρείας με την πολιτική της άλλης; Μπορεί η μια εταιρεία είτε επειδή θεωρεί πως νομικά δεν θα σταθεί αυτό, ανάλογα και με το πως έχει τα συμβόλαια της, ή επειδή απλά δεν θέλει να διαχειριστεί μια στοίβα από παράπονα, να έχει ελαστικη πολιτική και η άλλη εταιρεια σε παρόμοια ζήτημα να εχει ανελαστική Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dream21 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, hln3 είπε Και τι σχέση η πολιτική της μίας εταιρείας με την πολιτική της άλλης; Μπορεί η μια εταιρεία είτε επειδή θεωρεί πως νομικά δεν θα σταθεί αυτό, ανάλογα και με το πως έχει τα συμβόλαια της, ή επειδή απλά δεν θέλει να διαχειριστεί μια στοίβα από παράπονα, να έχει ελαστικη πολιτική και η άλλη εταιρεια σε παρόμοια ζήτημα να εχει ανελαστική Ξανα λεω η κοπελα δεν ηξερε την δουλεια της ηταν άσχετη . Οταν πας σε ενα καταστημα vodafone και ζητησεις διακοπη συνδεσης θα γινει ΑΤΕΛΩΣ Στο συγκεκριμενο θεμα οτι ισχυει στην cosmote ισχυει και στη vodafone μετα τις αλλαγες που εγιναν για τις εξτρα sims...ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΤΕΛΩΣ και ας ειναι διαφορετικες εταιριες. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από dream21 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evan_ Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, dream21 είπε Ξανα λεω η κοπελα δεν ηξερε την δουλεια της ηταν άσχετη . Οταν πας σε ενα καταστημα vodafone και ζητησεις διακοπη συνδεσης θα γινει ΑΤΕΛΩΣ Έχω μιλήσει ήδη με 2 διαφορετικούς στο support της Vodafone. Μου έχουν πει τα ίδια. Θα κινηθώ με βάση αυτά που μου έχουν πει. Έχω σπάσει το πόδι μου και δεν μπορώ να πάω σε κατάστημα Vodafone. Πρέπει να τους κυνηγάω; Έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες καταγγελίας. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spyros7 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου On 01/10/2024 at 21:00, rastagreece said: Μόλις μίλησα με την εταιρία. Δυστυχώς επειδή είναι υπηρεσία πρόσθετη παρόλο που εμένα λέει διάρκεια 24 μήνες στο συμβόλαιο έχουν προβλέψει για αυτό. Είναι στους όρους στην παράγραφο 4.7 Φυσικά έχουν δικαίωμα μετατροπής των όρων για νέα συμβόλαια, αλλά σε τρέχον συμβόλαιο που υπογράφηκε με άλλους, εντελώς διαφορετικούς όρους? Για μένα δεν προκύπτει αυτό. Αυτό έλειπε, να έχουμε εμείς ρήτρα πρόωρης αποχώρησης και αυτοί να χρεώνουν ό,τι τους καπνίσει. Το παραμύθι που μου πούλησε εμένα τηλεφωνικώς το customer service είναι ότι το 4sharing δεν υπάγεται στο συμβόλαιο 😀. Ήταν μάλιστα και αρκετά "επιθετικός", και με ρώταγε συνέχεια αν θέλω να τερματίσω ατελώς, χωρίς δυστυχώς να διευκρινίσω αν εννοούσε το 4sharing ή όλο το πακέτο. Αρνήθηκα στον ίδιο passive-aggressive τόνο, ρώτησα αν έχουν ακόμα κρατημένο το ηχητικό της ανανέωσης όπου με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης για να προχωρήσω στις καταγγελίες μου, μου είπε ότι κρατιέται για 1 χρόνο και ότι μπορώ να κάνω ό,τι νομίζω (thanks captain Obvious!!) και μετά άρχισε να μου πουλάει ότι αυτό παραμένει το καλύτερο πακέτο της αγοράς αφού, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, μετά τα 40gb σου δίνει 4Μbps που είναι μια ικανοποιητική ταχύτητα 😂 😂. Του είπα κι εγώ με τη σειρά μου τη γνώμη μου για τα καρτέλ και χαιρετηθήκαμε ευγενικά. Μέχρι στιγμής έχω κάνει την πρώτη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών που σε παραπέμπει η σελίδα τους. Επικαλούμαι παραπλάνηση σε εξ'αποστάσεως αγορά και ζητάω να μη μεταβληθούν οι όροι μέχρι τη λήξη του συμβολαίου. Θα το πάω μέχρι τέλους για το γαμώτο, είμαι πελάτης τους πάνω από 10ετία με πολλές διαφορετικές συνδέσεις δικές μου και των γονιών μου και είχα και καλή γνώμη για το customer service τους. @Evan_, γνώμη μου είναι ότι είναι ξεκάθαρα μονομερής αλλαγή και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθείς από την ΕΕΤΤ αν σου ζητάνε να πληρώσεις ρήτρες 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntonisKo Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Θεωρώ ότι άδικα ταλαιπωρείσαι και χάνεις χρόνο, από την στιγμή που ΚΑΙ οι τρεις εταιρείες αποφάσισαν να αλλάξουν τους όρους της εμπορικής τους πολιτικής. Σε όποιον πάροχο και να πας, θα σε τιμολογεί το ίδιο για τις extra sim. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evan_ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 10 ώρες πριν, AntonisKo είπε Θεωρώ ότι άδικα ταλαιπωρείσαι και χάνεις χρόνο, από την στιγμή που ΚΑΙ οι τρεις εταιρείες αποφάσισαν να αλλάξουν τους όρους της εμπορικής τους πολιτικής. Σε όποιον πάροχο και να πας, θα σε τιμολογεί το ίδιο για τις extra sim. Έτσι σκέφτεται ο περισσότερος κόσμος, και έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Όταν ζήτησα διακοπή του σταθερού μου (που η Vodafone μου ζητούσε 30ευρώ το μήνα για 100άρα σε επόμενη ανανέωση συμβολαίου).... μετά με πήραν τηλέφωνο και μου το κατέβασαν στα 18 ευρώ. Θα προχωρήσω σε πρόωρη ακύρωση του συμβολαίου μου, και θα κλείσω νέο, σε οποιαδήποτε εταιρία, με χαμηλότερο κόστος (ακόμα και αν χρειαστεί να πάω σε καρτοκινητό). Η Vodafone σίγουρα, ή θα με χάσει από πελάτη, ή θα παίρνει λιγότερα από δω και στο εξής. Αυτό θα είναι που θα έχω καταφέρει. Και αξίζει 100% τον κόπο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα