Προς το περιεχόμενο

TOYOTA IQ


Free_xariz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προφανώς δεν συνεισφέρω πρακτικά στο νήμα αλλά πρέπει να πω ότι το ΙQ πάντα μου άρεσε (μιλάω καθαρά για το αισθητικό κομμάτι).

Μικρό αλλά με ισχυρή "παρουσία". Και σίγουρα καμία σχέση με το smart

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είσαι σιγουρος για το συγκεκριμμενο αυτοκίνητο; Πολύ μικρό για να πείς οτι θα μεταφέρεις 2-3 φίλους σου και μηδενικός χώρος αποσκευών. Δεν το έχω δεί απο κοντά  για να το εξερευνησω. 

Πραγματική απορία. Στα πίσω καθίσματα χωράει ενήλικας ή μονο παιδιά; Γιατι στις φωτογραφίες που είδα η κατάσταση φαίνεται φουλ άβολη.

Επίσης δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι ξεκούραστο για ενα τόσο μεγάλο ταξίδι και για τον οδηγό αλλά και τον συνοδηγό.

Να μου έλεγες οτι το θες αποκλειστικά για μέσα στην πόλη για ευκολο παρκάρισμα και οικονομία καυσίμου να το δεχθώ.

Σε αυτά τα χρήματα .ανετα μπορείς να πας σε κάποιο Corsa, Fiesta, Polo, Ibiza ή κάποιο παρεμφερές.

Η αδερφή μου σαν νεα οδηγός πήρε το Corsa 1400 κυβικά του 2007 και το θεωρώ αρκετά ανώτερο απο το Iq.

 

Επεξ/σία από madboy
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, johnnycer είπε

Υπάρχουν πάντως και τα Diesel με τον D4D... Ίδιος κινητήρας με Toyota Yaris. To έχει φίλος, ειναι πολύ τίμιο σε σχέση με το 1.0 βενζίνη.

 

https://www.car.gr/used-cars/toyota/iq.html?category=15001&fuel_type=2&make=13301&model=15401&offer_type=sale&pg=1&sort=pra&sp=0

Κι αυτά με πολλά χλμ και δεν ξέρω αν κυκλοφορούν νόμιμα σε Αθήνα λόγω πετρελαίου. 

Βέβαια είναι πιο πολλά κυβικα και αυτό είναι μάλλον καλό. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Επειδή με βρίσκει κατα σύμπτωση και εμένα το θέμα σε μία αντίστοιχη φάση αναζήτησης θα πω τα εξής έχοντας αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα στο παρελθόν. 

Το IQ είναι σκύλος αλλά είναι για πολύ συγκεκριμένες δουλειές. Συγκριτικά με ένα C1 Aygo 107 πληρώνεις το premium του εξοπλισμού και την ποιότητα της καμπίνας. Πρακτικά η τιμή είναι εξωφρενική αν απλά ψάχνεις ένα αυτοκίνητο να σε πάει όμορφα και οικονομικά point a to point b. Υπάρχουν χιλιάδες καλύτερες επιλογές σε πιο νορμαλ τιμές. 

Βέβαια, παραμένει στην κατηγορία του εργαλείου αυτοκινήτου. Δηλαδή όταν (προφανώς) μου έκλεψαν το smart 450 ήταν το μεγαλύτερο πλήγμα γιατί σε καθημερινή χρήση δεν μπορει να συγκριθεί με τίποτα για τα εντός πόλης. 

Τώρα αν συζητάμε για ταξίδια εκτός πόλης, έξτρα άτομα πίσω κλπ το IQ δεν είναι σοφή επιλογή σε καμία περίπτωση. 

Αλλά παιδιά μην ξεχνάμε πως τα αυτοκίνητα είναι εργαλεία, δεν είναι επένδυση και πάντα υπάρχει το υποκειμενικό της υπόθεσης του ότι κάτι μας αρέσει. Ως γνωστόν τα γούστα πληρώνονται. 

Συνεπώς, αν θες φίλε μου το IQ γιατί σου αρέσει, εκεί τελειώνει όλη η συζήτηση - είναι καλό αυτοκίνητο και αν είσαι τυχερός με το μεταχειρισμένο θα κρατήσει χρόνια. 

Αν θες να πας σε κάποια πιο mainstream λύση εγώ θα κοίταγα το κλασσικό σετ 107/c1/Aygo, Swift 1.3 ή Ignis 2000-2007, ίσως προς τα πάνω λίγο κανένα Up αν και δεν είμαι fan της VW. 

Yaris, Jazz και όλα τα καλά ιαπωνικά σκυλιά έχουν εκτροχιαστεί οι τιμές - αλλά στην τσέπη σου δεν είμαστε. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, elafilos είπε

 

Αν θες να πας σε κάποια πιο mainstream λύση εγώ θα κοίταγα το κλασσικό σετ 107/c1/Aygo,

Yaris, Jazz και όλα τα καλά ιαπωνικά σκυλιά έχουν εκτροχιαστεί οι τιμές - αλλά στην τσέπη σου δεν είμαστε. 

Οχο ομως τα πρωτα με αυτοματο κιβωτιο που θελει  ο φιλος .Ειναι χαλια και το λεω εκ πειρας

Για Jazz φυσκια και πολλα ΝΑΙ

Το ειχα του 2007 με cvt κινωτιο 

Δημοσ.

Το iq είναι μια από τις καλύτερες υλοποιήσεις για κίνηση σε αστικό περιβάλλον, ειδικά με το cvt και με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Χωροταξικά θεωρειται 3+1 θέσεων (αυτή πίσω από τον οδηγό λογιζεται ως ανάγκης). 

Αλλά εμπορικά δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο λόγω τιμής. Άρα δύσκολα θα βρεις πχ ανταλλακτικά φανοποιιας.

Κάποια εποχή βγήκε και με τα σήματα της Aston Martin. Με αναβαθμισμένο εσωτερικό. Δεν πουλιοταν μόνο του, αλλά το έδιναν ως δώρο σε αγοραστές συγκεριμενων μοντέλων της εταιρείας.

Δημοσ.
Στις 6/10/2024 στις 12:38 ΜΜ, nk9 είπε

Κάποια εποχή βγήκε και με τα σήματα της Aston Martin. Με αναβαθμισμένο εσωτερικό. Δεν πουλιοταν μόνο του, αλλά το έδιναν ως δώρο σε αγοραστές συγκεριμενων μοντέλων της εταιρείας.

Για την ακρίβεια πληρώθηκε η Toyota ώστε να το κάνει rebadge η Aston ώστε να ιστοσταθμίσει τις εκπομπές co2 της που επειδή σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα supercars δεν υπάγεται σε κάποιο μεγαλύτερο γκρουπ group / θυγατρικές πχ Ferrari, Porsche, Lamborghini κ.ο.κ. 

Άχρηστο Trivia αλλά ενδιαφέρον. 😀

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, elafilos είπε

Για την ακρίβεια πληρώθηκε η Toyota ώστε να το κάνει rebadge η Aston ώστε να ιστοσταθμίσει τις εκπομπές co2 της που επειδή σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα supercars δεν υπάγεται σε κάποιο μεγαλύτερο γκρουπ group / θυγατρικές πχ Ferrari, Porsche, Lamborghini κ.ο.κ. 

Άχρηστο Trivia αλλά ενδιαφέρον. 😀

Aston Martin Cygnet

https://www.astonmartin.com/en-gb/models/past-models/cygnet

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Το iq το παίρνεις γιατί το γουστάρεις γιατί είναι το μικρότερο τετραθέσιο γιατί έχει ποιότητα κύλισης που δεν το περιμένεις γιατί είναι ποιοτικό και για μέσα στην πόλη ή καλύτερη λύση για ταξίδια δεν παίρνεις αυτοκίνητο πόλης για αυτό και κρατάει τιμή και όσοι το έχουν δεν το αλλάζουν 

Δημοσ.

Το ειχα απο 2020 εως τωρα φλεβαρη 2024... Τρομερο σε οδηγηση, οικονομικο σχετικα (6-7χλμ /100) και παρκάρεις παντου. Επίσης κανεις δεν σου χωνεται να τον κουβαλησεις χαχα. Για πορτ-μπαγκαζ εχεις τα πισω καθισματα κλασικα.  Καποια θεματα οπως τριξιμο στις 2000 - > ελατηρια δισκου στο Δ/Π και στο τελος τριψιμο στις εκκινηση απο το vvti που δεν κράταγε λάδι και το άλλαξα, που μπορει να συμβει σε ολα τα toyota-honda κλπ. κατα τα αλλα ολα καλα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...