Προς το περιεχόμενο

Στις 10 Οκτωβρίου η παρουσίαση της Tesla για το όραμά της με τα πλήρως αυτόνομα οχήματα


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το "μέλλον της αυτονομίας" αναμένεται να αποκαλυφθεί σε μια επερχόμενη εκδήλωση της Tesla, σύμφωνα με προσκλήσεις που έχουν σταλεί στον Τύπο.

Η εκδήλωση, που θα λάβει χώρα στο στούντιο της Warner Bros., πιθανόν να περιλαμβάνει την παρουσίαση ενός νέου αυτόνομου ταξί, γνωστού ως "robotaxi", καθώς και μια επίδειξη της τελευταίας έκδοσης του ανθρωποειδούς ρομπότ Optimus. Αυτό άλλωστε φανερώνει και το περιεχόμενο της πρόσκλησης που αναφέρει την πρόταση "We Robot", κάνοντας νύξη στη γνωστή ταινία επιστημονικής φαντασίας I, Robot.

Οι λεπτομέρειες για το αυτόνομο ταξί παραμένουν περιορισμένες, αλλά οι φήμες υποδεικνύουν ότι ο σχεδιασμός του θα θυμίζει το Cybertruck, το οποίο περιλαμβάνει πολλές γωνίες. Μια σημαντική διαφορά είναι η πιθανή απουσία τιμονιού και πεντάλ, υπογραμμίζοντας τον πλήρως αυτόνομο χαρακτήρα του οχήματος. Ήδη, τουλάχιστον ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο έχει εντοπιστεί να κυκλοφορεί στα στούντιο της Warner Bros.

Η Tesla και ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Elon Musk, έχουν εδώ και χρόνια εκφράσει το όραμά τους για πλήρη αυτονομία στην οδήγηση. Το πακέτο Full Self-Driving (FSD) που προσφέρεται στους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας υπόσχεται μελλοντικά την πλήρως αυτόνομη χρήση, αν και παρά τις υποσχέσεις ο στόχος αυτός βρίσκεται ακόμα μακρυά. Έτσι πλέον το σύστημα χαρακτηρίζεται ως Full Self-Driving (Supervised) για να καταστεί σαφές ότι απαιτείται ακόμη ο έλεγχος από τον οδηγό σε ορισμένες περιπτώσεις.

Η προγραμματισμένη εκδήλωση για το robotaxi υποδηλώνει ότι η Tesla ενδέχεται να βρίσκεται πιο κοντά στην επίτευξη πραγματικής αυτονομίας, με τον Elon Musk να ανεβάζει τις προσδοκίες αναφέροντας στο X ότι η «η παρουσίαση αυτή θα μείνει στην ιστορία». Ωστόσο, παραμένει ασαφές το ακριβές επίπεδο αυτόνομης λειτουργίας που θα προσφέρει. Υπάρχει η πιθανότητα να πρόκειται για αυτονομία Επιπέδου 4, που επιτρέπει πλήρως αυτόνομη οδήγηση σε συγκεκριμένες τοποθεσίες ή συνθήκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι εταιρείες όπως η Waymo και η Baidu ήδη προσφέρουν υπηρεσίες Επιπέδου 4 σε ορισμένες πόλεις.

Η εκδήλωση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία για την Tesla, καθώς η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει ορισμένα απογοητευτικά οικονομικά τρίμηνα τη φετινή χρονιά, με τις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων να υπολείπονται των προσδοκιών. Για να τονώσει τις πωλήσεις, η Tesla έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών, δίνοντας παράλληλα και άλλα κίνητρα. Τόσο οι πελάτες όσο και οι επενδυτές αναζητούν διαβεβαιώσεις για το μακροπρόθεσμο μέλλον της εταιρείας.

Η παρουσίαση του robotaxi ήταν αρχικά προγραμματισμένη για τον Αύγουστο, αλλά αναβλήθηκε καθώς η Tesla επανασχεδίαζε το μπροστινό μέρος του οχήματος. Παρά τις προκλήσεις, η Tesla παραμένει πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης. Η επικείμενη εκδήλωση αναμένεται να προσφέρει νέες πληροφορίες για το πώς η εταιρεία οραματίζεται το μέλλον των μεταφορών και της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.

Σύμφωνα με πηγές εντός της βιομηχανίας, η Tesla έχει επενδύσει σημαντικούς πόρους στην ανάπτυξη του λογισμικού αυτόνομης οδήγησης τα τελευταία δύο χρόνια, με στόχο να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στον τομέα αυτό. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, μια ανακοίνωση σήμερα για την ανακοίνωση που θα κάνει στις 10 Οκτωβρίου, όπου θα ανακοινωθεί κάτι που θα γίνει σε μελλοντική ημερομηνία, το οποίο τυπικά για την Τέσλα θα καθυστερήσει ή δεν θα γίνει ποτέ.

Εκτός αν βάζετε το chatgpt,  δεν βαριεστε να γράφετε τέτοια άρθρα;

  • Like 3
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

Μάλιστα, μια ανακοίνωση σήμερα για την ανακοίνωση που θα κάνει στις 10 Οκτωβρίου, όπου θα ανακοινωθεί κάτι που θα γίνει σε μελλοντική ημερομηνία, το οποίο τυπικά για την Τέσλα θα καθυστερήσει ή δεν θα γίνει ποτέ.

Εκτός αν βάζετε το chatgpt,  δεν βαριεστε να γράφετε τέτοια άρθρα;

Κινήσεις PR για να ανέβουν (κι άλλο) οι μετοχές. Vaporware.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ακόμα με τα πλήρως ηλεκτροκινούμενα δε μπορείς να οργανώσεις ένα ταξίδι και να το κάνεις χωρίς άγχος. Οι αυτονομίες είναι ότι νάναι, μη κάνει κρύο, μη κάνει ζέστη,  μη πατάς γκάζι μη μη μη και αν  τότε πέφτουν 30-40%. Πας σε ένα φορτιστή "συγνώμη δε δουλεύει" τρως 3 ώρες να φορτίσεις.

Νομίζω ότι για πολλά χρόνια ακόμα η φιλοσοφία θα είναι hybrid. Ηλεκτροκίνηση στην πόλη και στα κοντινά, καύσιμα για τα ταξίδια. Και το πιο βασικό που έχω και εγώ, παρκάρω πεζοδρόμιο, πως φορτίζω; 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νο1 εχθρός των συνδικαλιστών ταξιτζήδων.

39 λεπτά πριν, dchatz είπε

Δυστυχώς ακόμα με τα πλήρως ηλεκτροκινούμενα δε μπορείς να οργανώσεις ένα ταξίδι και να το κάνεις χωρίς άγχος. Οι αυτονομίες είναι ότι νάναι, μη κάνει κρύο, μη κάνει ζέστη,  μη πατάς γκάζι μη μη μη και αν  τότε πέφτουν 30-40%. Πας σε ένα φορτιστή "συγνώμη δε δουλεύει" τρως 3 ώρες να φορτίσεις.

Νομίζω ότι για πολλά χρόνια ακόμα η φιλοσοφία θα είναι hybrid. Ηλεκτροκίνηση στην πόλη και στα κοντινά, καύσιμα για τα ταξίδια. Και το πιο βασικό που έχω και εγώ, παρκάρω πεζοδρόμιο, πως φορτίζω; 

Σε αυτό έχεις δίκιο, αλλά εδώ μιλάμε για ταξί όπου θα έχει σταθμό φόρτισης στον οποία θα επιστρέφει. 

Σε μεγάλες πόλεις είναι μεγάλο πρόβλημα η φόρτιση για τον μέσο πολίτη.

Για μένα το βασικό είναι σε πρώτη φάση να αντικατασταθούν κυρίως τα μέσα μεταφοράς και τα επαγγελματικά με ηλεκτρικά, γιατί αυτά είναι μεγάλο τμήμα του στόλου που κινείται συνεχόμενα επί ώρες.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/9/2024 στις 9:17 ΠΜ, dchatz είπε

 Και το πιο βασικό που έχω και εγώ, παρκάρω πεζοδρόμιο, πως φορτίζω; 

Μπαλαντεζα στην καλυτερη απο το μπαλκονι σου αν εχει επαφη .

Στη ζουλα ισως ενα στενο λουκι χαραγμενο στο πεζοδρομιο για να μην πατανε οι πεζοι πανω στο

καλωδιο η και στο προχειρο εξωτερικο πλαστικο καναλακι .

Μιλαμε  για  μαξ φορτιση ισχυος 7 κιλοβατ , προκειμενου για απλη μονοφασικη οικιακη παροχη , ειτε

στα 11  σε τυχον τριφασικη .

Διαφορετικα θα κοστιζει ο κουκος αηδονι στους Δ.Χ  ταχυφορτιστες μεχρι να μπουν στην διατιμηση .

Σε καθε περιπτωση οι υποδομες και τα δικτυα δεν αντεχουν μαζικη υιοθετηση ηλεκτρικων για τλχ μια δεκαετια ακομα .

 

 

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...