ArisMpak25 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα ,Εχω ενω ford focus mk2 1600 (2005 Μοντελο και αέριο).Τελη ιουλιου μου εβγαλε ενα check engine με κωδικο P000A (Αργη απόκρηση εκκεντροφορου bank A) με διαγνωστικό δικό μου. 2 Εβδομάδες περιπου μετά το αυτοκινητο εκοψε ιμμαντα λογο βιδας του τροχαλία και επισκευαστικε. Ο μηχανικος μου εβησε το σφαλμα και περιπου 50-60 χλμ αργοτερα μου αναψε παλι check . Το πηγα απο εκει εκανε εναν ελεγχο με το δικο του διαγνωστικό και εβγαλε 2 σφαλματα. Το πρωτο ειναι το ιδιο δηλαδη P000A και εβγαλε επισης χαμηλη ταση δυναμο. Να τονίσω οτι το αυτοκινητο δεν μου κανει κατι περιεργο ουτε μου αναβει λαμπακι για μπαταρια και δουλευουν ολα κομπλε. Ο μηχανικος μου ειπε να το παω σε εναν ηλεκτρολογο να το τσεκαρει γιατι υπαρχει περιπτωση μου λεει και το πρωτο σφαλμα να ειναι λογο δυναμό και να παιζει "μπαλα" με τα check. Το πηγα σε ηλεκτρολογο τσεκαρε την ταση και μου ειπε οτι ολα δουλευουν ρολοι και δεν υπαρχει θεμα με το δυναμο και την μπαταρια. Εχει καποιος ιδεα τι μπορει να ειναι η αν μπορει καποιος να μου βοηθησει και ειχε κατι παρομοιο
bill999r Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μήπως ο αισθητήρας εκκεντροφόρου; Το δεύτερο σφάλμα μπορεί να είναι τυχαίο, οπότε μην δίνεις σημασία.
ArisMpak25 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου μου το ειπαν και για αισθητηρα η αληθεια ειναι ... Απλα εγω σκαλωσα γιατι ενας ηλεκτρολογος μου προτειναι να τσεκαρει ολα τα καλωδια κλπ και δεν ξερω αν οντως χριαζεται εφοσον η μπαταρια κλπ φορτιζει κομπλε + οτι θα παρει και χρονο αυτο να το κανει .Πιστευεις αξηζει να αλλαξω εναν αισθητηρα και να δω τι παιζει?
kostas_anes Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 39 λεπτά πριν, ArisMpak25 είπε μου το ειπαν και για αισθητηρα η αληθεια ειναι ... Απλα εγω σκαλωσα γιατι ενας ηλεκτρολογος μου προτειναι να τσεκαρει ολα τα καλωδια κλπ και δεν ξερω αν οντως χριαζεται εφοσον η μπαταρια κλπ φορτιζει κομπλε + οτι θα παρει και χρονο αυτο να το κανει .Πιστευεις αξηζει να αλλαξω εναν αισθητηρα και να δω τι παιζει? Δεν έχει νόημα για τσεκάρισμα καλωδίων από τώρα. Πρώτα αισθητήρα κοίτα. Να πω την αλήθεια, πρόβλημα στον εκκεντροφόρο, ενώ μετά από λίγο σου κόβει και ιμάντα χρονισμού, μπορεί και να μην είναι τυχαίο. Αν ο ιμάντας πριν κοπεί είχε χαλαρώσει και ίσως να είχε χάσει κάνα δόντι, είναι πιθανό ο εκκεντροφόρος να είχε αλλάξει προπορεία και γι αυτό να πέταγε το σφάλμα. Εφόσον σου άλλαξαν βέβαια ιμάντα, προφάνως στο ξαναχρόνισαν οπότε δεν θα έπρεπε να συνεχίζει το θέμα. 1
ArisMpak25 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 16 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Δεν έχει νόημα για τσεκάρισμα καλωδίων από τώρα. Πρώτα αισθητήρα κοίτα. Να πω την αλήθεια, πρόβλημα στον εκκεντροφόρο, ενώ μετά από λίγο σου κόβει και ιμάντα χρονισμού, μπορεί και να μην είναι τυχαίο. Αν ο ιμάντας πριν κοπεί είχε χαλαρώσει και ίσως να είχε χάσει κάνα δόντι, είναι πιθανό ο εκκεντροφόρος να είχε αλλάξει προπορεία και γι αυτό να πέταγε το σφάλμα. Εφόσον σου άλλαξαν βέβαια ιμάντα, προφάνως στο ξαναχρόνισαν οπότε δεν θα έπρεπε να συνεχίζει το θέμα. Μπορει ομως να ειναι κατι ηλεκτρολογικο? Χωρις καποιο προβλημα σε μπαταρια η δυναμο? Οταν το πηγα στον πρωτο ηλεκτρολογο απλα φορτισε λιγο την μπαταρια και μου ειπε δεν εχει θεμα. Σημερα που το πηγα σε αλλον για μια δευτερη γνωμη ηταν φουλ η μπαταρια και το δυναμο φορτιζε κανονικα. Απλα δεν ξερω γιατι να μου βγαλει αυτο το τσεκ το δευτερο για χαμηλη ταση δυναμο, Μπορει να ειναι στιγμιαιο πχ? και ποσο σοβαρο μπορει να ειναι?
kostas_anes Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, ArisMpak25 είπε Μπορει ομως να ειναι κατι ηλεκτρολογικο? Χωρις καποιο προβλημα σε μπαταρια η δυναμο? Οταν το πηγα στον πρωτο ηλεκτρολογο απλα φορτισε λιγο την μπαταρια και μου ειπε δεν εχει θεμα. Σημερα που το πηγα σε αλλον για μια δευτερη γνωμη ηταν φουλ η μπαταρια και το δυναμο φορτιζε κανονικα. Απλα δεν ξερω γιατι να μου βγαλει αυτο το τσεκ το δευτερο για χαμηλη ταση δυναμο, Μπορει να ειναι στιγμιαιο πχ? και ποσο σοβαρο μπορει να ειναι? Αδερφε 1002 πραγματα μπορει να ειναι και εγκεφαλο μπορει να εχει βαρεσει και απλως να πεταει οτι του κατεβει. Αν δεν ξερεις και δεν ξερουν και οι μαστορες που το πας, αρχιζεις με τις φθηνοτερες επισκευες που ειναι πιθανοτερο να λυσουν το προβλημα. 1
bill999r Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Κοίτα ενας αισθητήρας εκκεντροφόρου κάνει γύρω στα 30-40 ευρώ. Για μένα αξίζει να δοκιμάσεις. Αν το πρόβλημα επιμείνει τότε προχωράς σε έλεγχο της καλωδίωσης. Ούτε αυτό είναι κάτι ακριβό, αλλά αν ήταν θέμα με καλώδια φαντάζομαι ότι θα σου εβγαζε κ άλλα σφάλματα.
xsterg Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου ειχα ford focus mk1 ghia sedan. το εδωσα πριν 4 μηνες. ενα εχω να πω. το check engine αναμενο το ειδα μονο με το κλειδι στην μιζα. 0 (μηδεν) προβληματα. για εμενα εαν δω ford, kia, hyundai, δεν περιμενω να βγαλουν προβλημα εκτος και εαν καποιος δεν κανει συντηρηση η εαν καποιος το κακομεταχειριζεται. μαλλον το αυτοκινητο σου πριν να ερθει σε εσενα δεν ειχε καλη χρηση απο τον προηγουμενο. για εμενα αναστροφη πωλησης. ειναι βεβαια δυσκολο να αποδειξεις μερικα πραγματα οποτε καλο κουραγιο. 1
meletis_m Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, ArisMpak25 είπε Καλησπέρα ,Εχω ενω ford focus mk2 1600 (2005 Μοντελο και αέριο).Τελη ιουλιου μου εβγαλε ενα check engine με κωδικο P000A (Αργη απόκρηση εκκεντροφορου bank A) με διαγνωστικό δικό μου. 2 Εβδομάδες περιπου μετά το αυτοκινητο εκοψε ιμμαντα λογο βιδας του τροχαλία και επισκευαστικε. Ο μηχανικος μου εβησε το σφαλμα και περιπου 50-60 χλμ αργοτερα μου αναψε παλι check . Το πηγα απο εκει εκανε εναν ελεγχο με το δικο του διαγνωστικό και εβγαλε 2 σφαλματα. Το πρωτο ειναι το ιδιο δηλαδη P000A και εβγαλε επισης χαμηλη ταση δυναμο. Να τονίσω οτι το αυτοκινητο δεν μου κανει κατι περιεργο ουτε μου αναβει λαμπακι για μπαταρια και δουλευουν ολα κομπλε. Ο μηχανικος μου ειπε να το παω σε εναν ηλεκτρολογο να το τσεκαρει γιατι υπαρχει περιπτωση μου λεει και το πρωτο σφαλμα να ειναι λογο δυναμό και να παιζει "μπαλα" με τα check. Το πηγα σε ηλεκτρολογο τσεκαρε την ταση και μου ειπε οτι ολα δουλευουν ρολοι και δεν υπαρχει θεμα με το δυναμο και την μπαταρια. Εχει καποιος ιδεα τι μπορει να ειναι η αν μπορει καποιος να μου βοηθησει και ειχε κατι παρομοιο Πολύ πιθανόν να ειναι αισθητηρας εκκεντροφόρου . Τα ίδια μου έκανε και ενα Opel Corsa C 2004 . Με εμπορίου εξάρτημα hoffer, στο διαγνωστικό βγάζει για αισθητ. εκκεντροφόρου δε αναβει check , έλεγχο σε καλωδίωση φίσα έχει γίνει εμένα .30-50€ έχει ενας αισθητήρας , δες τι φοράνε απο την μάνα του σε μάρκα .
ArisMpak25 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου ευχαριστω πολυ.. Θα δοκιμασω εναν αισθητηρα και μετα θα παω σε εναν ηλεκτρολογο ΑΝ χρειαστει. 1
meletis11 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 15 ώρες πριν, xsterg είπε ειχα ford focus mk1 ghia sedan. το εδωσα πριν 4 μηνες. ενα εχω να πω. το check engine αναμενο το ειδα μονο με το κλειδι στην μιζα. 0 (μηδεν) προβληματα. για εμενα εαν δω ford, kia, hyundai, δεν περιμενω να βγαλουν προβλημα εκτος και εαν καποιος δεν κανει συντηρηση η εαν καποιος το κακομεταχειριζεται. μαλλον το αυτοκινητο σου πριν να ερθει σε εσενα δεν ειχε καλη χρηση απο τον προηγουμενο. για εμενα αναστροφη πωλησης. ειναι βεβαια δυσκολο να αποδειξεις μερικα πραγματα οποτε καλο κουραγιο. Συμφωνω, τουλάχιστον για φορντ πριν το 2010. Ωστοσο ειναι και καποιες περιπτωσεις σπανιες που ειναι δυσκολο και συνθετο να επισκευαστουν. Ειναι οπως το γραφεις αν γινεται σωστη συντηρηση και οδηγηση. 18 λεπτά πριν, ArisMpak25 είπε ευχαριστω πολυ.. Θα δοκιμασω εναν αισθητηρα και μετα θα παω σε εναν ηλεκτρολογο ΑΝ χρειαστει. Και ειδοποιησε - πληροφορεισαι αν θελεις υστερα.
kostas_anes Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 15 ώρες πριν, xsterg είπε ειχα ford focus mk1 ghia sedan. το εδωσα πριν 4 μηνες. ενα εχω να πω. το check engine αναμενο το ειδα μονο με το κλειδι στην μιζα. 0 (μηδεν) προβληματα. για εμενα εαν δω ford, kia, hyundai, δεν περιμενω να βγαλουν προβλημα εκτος και εαν καποιος δεν κανει συντηρηση η εαν καποιος το κακομεταχειριζεται. μαλλον το αυτοκινητο σου πριν να ερθει σε εσενα δεν ειχε καλη χρηση απο τον προηγουμενο. για εμενα αναστροφη πωλησης. ειναι βεβαια δυσκολο να αποδειξεις μερικα πραγματα οποτε καλο κουραγιο. Oλα τα μηχανηματα βγαζουν προβληματα, νομοτελειακα. Καποια λιγοτερο, καποια περισσοτερα, ολα ομως βγαζουν. Ολα τα αλλα, ειναι ναχαμε να λεγαμε.
ArisMpak25 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου απλα ειναι και το θεμα καποιοι μηχανακοι πετανε το μπαλακι ο ενας στον αλλον επειδη μπορει να εχουν δουλεια... Επειδη εχω ενα χρονο αθηνα και δεν εχω δικο μου μηχανικο ειναι καπως περιεργο.Πως γινετε να παω σε ηλεκτρολογο και να βλεπει κομπλε την μπαταρια και το πρωτο πραγμα π μ λεει ειναι να δουμε ολα τα καλωδια απο μια χαμηλη ταση δυναμο χωρις καν συμπτωματα και η μπαταρια να φορτιζει κομπλε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα