Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το TikTok εισάγει μια νέα λειτουργία διαφήμισης που επιτρέπει στις εταιρείες να στοχεύουν απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης της πλατφόρμας.

Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στην αυξανόμενη τάση των χρηστών να χρησιμοποιούν το TikTok ως μηχανή αναζήτησης, με το 57% των χρηστών να αξιοποιούν τη λειτουργία αναζήτησης και το 23% να πραγματοποιεί αναζήτηση εντός 30 δευτερολέπτων από το άνοιγμα της εφαρμογής.

Η νέα υπηρεσία, με την ονομασία "TikTok Search Ads Campaign", επιτρέπει στις εταιρείες να εμφανίζουν στοχευμένες διαφημίσεις βάσει λέξεων-κλειδιών στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν και οι διαφημίσεις υπήρχαν ήδη στη σελίδα αποτελεσμάτων, πλέον οι διαφημιζόμενοι έχουν πλήρη έλεγχο στον τρόπο εμφάνισης του περιεχομένου τους.

Η στρατηγική αυτή του TikTok αποτελεί πρόκληση για την επιχείρηση διαφημίσεων αναζήτησης της Google. Η ίδια η Google έχει παραδεχτεί ότι οι νεότεροι χρήστες στρέφονται σε εφαρμογές κοινωνικών μέσων όπως το TikTok και το Instagram για τις αναζητήσεις τους, αντί του παραδοσιακού Google Search.

Ο David Kaufman, Παγκόσμιος Επικεφαλής Προϊόντων και Λύσεων Μονεταριοποίησης του TikTok, δήλωσε: "Το TikTok είναι ένας προορισμός για ανακάλυψη και ένα μέρος όπου οι χρήστες έρχονται για αναζήτηση. Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε στους διαφημιζόμενους έναν νέο τρόπο να αξιοποιήσουν τις πολύπλευρες συμπεριφορές αναζήτησης του TikTok, όπου οι ιδιαίτερα παρακινημένοι χρήστες ανακαλύπτουν περιεχόμενο τόσο σκόπιμα όσο και τυχαία."

Τα πρώτα αποτελέσματα των δοκιμών της νέας υπηρεσίας είναι ενθαρρυντικά. Οι διαφημιζόμενοι που χρησιμοποιούν τις Διαφημίσεις Αναζήτησης (Search Ads) παράλληλα με τις Διαφημίσεις In-Feed παρατηρούν κατά μέσο όρο 20% αύξηση στo conversion. Επιπλέον, οι Διαφημίσεις Αναζήτησης φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα conversion σε σύγκριση με τις Διαφημίσεις In-Feed. Συγκεκριμένα, το 18% των χρηστών που βλέπουν μια Διαφήμιση In-Feed χωρίς να αλληλεπιδράσουν, τελικά το κάνουν αφού δουν την αντίστοιχη Διαφήμιση Αναζήτησης.

Η νέα λειτουργία επιτρέπει στις εταιρείες να προσεγγίσουν τους χρήστες τη στιγμή που αναζητούν ενεργά περιεχόμενο ή κάτι συγκεκριμένο. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ευθυγραμμίσουν τις διαφημίσεις τους με τις διαφορετικές συμπεριφορές αναζήτησης των χρηστών του TikTok, μεγιστοποιώντας έτσι τον αντίκτυπο των διαφημίσεών τους.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

ΕΙΧΑΜΕ ενα μεσο να λεμε το λογο μας ελευθερα παει κ αυτο τρως μπαν μ το καλημερα.......απογοητευση

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

γεια σας. δεν σας απασχολεί αλλά δεν έχω τικ-τοκ. Γίνεται; Ναι, παιδιά, γίνεται. Υπάρχει ζωή και μετά το τικ-τοκ. Κανονική ζωή. Με 3 διαστάσεις. 

  • Confused 2
Δημοσ.

Κινεζική εφαρμογή που έχει διαρροές προσωπικών στοιχείων αλλά κυρίως τώρα που βάζει ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ όποτε θέλει. Δεν αξίζει 

Δημοσ.

Μιας και ανοίξατε θεμα για το τικτοκ να κάνω μια ερώτηση.

Πώς βλέπουμε πότε έγινε μια ανάρτηση γιατι δεν μπορώ να το βρω ή κάτι μου ξεφεύγει 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, lawlezz είπε

ΕΙΧΑΜΕ ενα μεσο να λεμε το λογο μας ελευθερα παει κ αυτο τρως μπαν μ το καλημερα.......απογοητευση

Όλα τα μέσα όταν γίνονται μεγάλα αρχίζουν τις απαγορεύσεις και τους περιορισμούς. Δεν εξαιρείται κανένας. 

Κατά τα λοιπά, όχι που δεν θα έβαζαν διαφημίσεις να κερδίσουν παραπάνω φράγκα από όσα βγάζουν. 

2 ώρες πριν, freegr είπε

Κινεζική εφαρμογή που έχει διαρροές προσωπικών στοιχείων αλλά κυρίως τώρα που βάζει ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ όποτε θέλει. Δεν αξίζει 

Οπως όλοι, τίγκα στις διαφημίσεις. 

Επεξ/σία από mariosnik_
Δημοσ.

Υπάρχει η λύση:

Bot που θα βλέπουν τα διαφημιστικά spot που παράγουν τα bot των google,youtube,tiktok κανονικά και εμάς θα μας αφήνει να βλέπουμε επιτέλους την επιλογή μας χωρίς να πάθουμε επιληψία!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι πράγμα... "αυξανόμενη τάση των χρηστών να χρησιμοποιούν το TikTok ως μηχανή αναζήτησης"... τι μηχανή αναζήτησης ρε παιδιά σε ποιο σύμπαν;

Μηχανή αναζήτησης είναι όταν ψάχνεις όλο τον ιστό, όχι για βίντεο μέσα σε μία εφαρμογή. Την τοπική αναζήτηση μέσα σε ένα site την έχει κάθε site μόνο του ήδη.

Εκτός κι αν χτυπιέται το tiktok με το google και το duckduckgo και δεν το έχω πάρει πρέφα, είπαμε δεν έχω καμία σχέση με social media αλλά τόσο πολύ πίσω έχω μείνει στις εξελίξεις;

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ.
5 ώρες πριν, freegr είπε

Κινεζική εφαρμογή που έχει διαρροές προσωπικών στοιχείων αλλά κυρίως τώρα που βάζει ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ όποτε θέλει. Δεν αξίζει 

Ενω οι αλλες δεν εχουν και αξιζουν...οτι να ναι ...αντι να πεις για ολες τις εφαρμογες κοινωνικης δικυτωσης αρεσει που τα ξεχωριζεις .

Δημοσ.
8 hours ago, lawlezz said:

ΕΙΧΑΜΕ ενα μεσο να λεμε το λογο μας ελευθερα παει κ αυτο τρως μπαν μ το καλημερα.......απογοητευση

Το tiktok τα αφήνει όλα γιατί ελέγχεται από την Κινα που την συμφέρει η κοινωνική αναταραχή στη Δύση και αφήνει αχαλίνωτους συνομοσιολογους, ψεκασμένους και όλα αυτά τα ακραία στοιχεία

Δημοσ.
9 hours ago, antirix024 said:

γεια σας. δεν σας απασχολεί αλλά δεν έχω τικ-τοκ. Γίνεται; Ναι, παιδιά, γίνεται. Υπάρχει ζωή και μετά το τικ-τοκ. Κανονική ζωή. Με 3 διαστάσεις. 

Όντως τώρα; Μπήκες στη διαδικασία να κράξεις τους χρήστες μιας από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές του κόσμου, σε τεχνολογικό φόρουμ, και μιλάς για κανονική ζωή με 3 διαστάσεις; λμαο, get a life ρε

  • Confused 1
Δημοσ.
1 hour ago, dewn735 said:

Όντως τώρα; Μπήκες στη διαδικασία να κράξεις τους χρήστες μιας από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές του κόσμου, σε τεχνολογικό φόρουμ, και μιλάς για κανονική ζωή με 3 διαστάσεις; λμαο, get a life ρε

ναι.

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...