gbouros Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Παραγγελία 1/11 μια καρέκλα γραφείου και σήμερα βρήκα χαρτάκι από ΕΛΤΑ ότι πέρασαν και δε με βρήκαν. 1
Luciddream Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 18 hours ago, stormrain said: Συνηθως πεφτει μεσα. Kατι παιζει με την DHL, εχει μια διαφοροποιηση DHL και DHL express αν θυμαμαι καλα, αν και εμενα τις τελευταιες φορες εσκασε με Hrvatska posta Μου ήρθαν τα 2 κομμάτια από τα 3. Με άλλο tracking number που δεν το είχα. Οπότε έπεσε μέσα η Amazon στην πρόβλεψη αλλά μου λέιπει το 3ο κομματι που είναι και το πιο μεγάλο. Υποθέτω το 3ο είναι ακόμα κολλημένο στην Γερμανία. Πάλι καλά που έκατσα σπίτι γιατί ήταν και 30 κιλά πράγματα.
Luciddream Δημοσ. 13 Νοεμβρίου Δημοσ. 13 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Ήρθαν και τα υπόλοιπα πράγματα και έλειπα απο το σπίτι... ένα χάος η DHL express. Στο tracking δείχνει ότι ακόμα είναι Γερμανία. Λένε θα μου τα φέρουν αύριο ξανά, για να δούμε. edit: Έφτασαν όλα επιτέλους 🎉 Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου από Luciddream 1
music_lover Δημοσ. 25 Νοεμβρίου Δημοσ. 25 Νοεμβρίου Πως γίνεται να βάζεις ένα προϊόν στο καλάθι, να σου λέει Your order qualifies for FREE delivery και πριν πας να το πληρώσεις να σου χρεώνει μεταφορικά? 1
thodoris20s Δημοσ. 25 Νοεμβρίου Δημοσ. 25 Νοεμβρίου Παιδιά μία ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Από το Γερμανικό Amazon δεν μπορώ να αγοράσω λάπτοπ με US Keyboard layout; Είναι δυνατόν;
ProponitisTouKanape Δημοσ. 25 Νοεμβρίου Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 12 λεπτά πριν, thodoris20s είπε Παιδιά μία ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Από το Γερμανικό Amazon δεν μπορώ να αγοράσω λάπτοπ με US Keyboard layout; Είναι δυνατόν; Ναι. Τα μοντέλα που προορίζονται για Γερμανία έχουν QWERTZ, γιατί αυτό το πληκτρολόγιο χρησιμοποιείται κατά κόρον. Το οτι πουλάει τα όποια προϊόντα το Άμαζον, δε σημαίνει οτι είναι εισαγωγής από Αμερική κι απλά στέλνει από Γερμανία. 1
giantzeron Δημοσ. 25 Νοεμβρίου Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 11 hours ago, music_lover said: Πως γίνεται να βάζεις ένα προϊόν στο καλάθι, να σου λέει Your order qualifies for FREE delivery και πριν πας να το πληρώσεις να σου χρεώνει μεταφορικά? Όντως....γιατί συμβαίνει; 1
stratos979 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου Με amazon.de και Hrvatska post πήγε DE σε 2 μέρες και μετά που έφυγε από DE είναι κολλημένο το δέμα από τις 20/11 στις αποθήκες της CZ δωρεάν μεταφορικά με amazon.de μακρυχέρης και στην CZ ή κάτι άλλο
kofer Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 11 λεπτά πριν, stratos979 είπε μακρυχέρης και στην CZ ή κάτι άλλο Τι ημερομηνία παράδοσης λέει το Amazon; Μήπως αργεί ακόμα;
louben Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου Έδωσα πριν 4 ημερες παραγγελία για προιοντα με δωρεαν παραδωση στην Ελλάδα. Στο τελευταίο στάδιο μου έβγαζε επιλογή μόνο για την γρηγορη (επι πληρωμη) παράδοση. Μου το έχει ξανακάνει σε rush seasons.
leo066 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 9 ώρες πριν, stratos979 είπε Με amazon.de και Hrvatska post πήγε DE σε 2 μέρες και μετά που έφυγε από DE είναι κολλημένο το δέμα από τις 20/11 στις αποθήκες της CZ δωρεάν μεταφορικά με amazon.de μακρυχέρης και στην CZ ή κάτι άλλο Δες τον αριθμό αποστολής στα ΕΛΤΑ κούριερ, όταν φτάσει Ελλάδα θα εμφανιστεί εκεί ο αριθμός.
stratos979 Δημοσ. Κυριακή στις 10:51 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:51 πμ Λοιπόν παιδιά, το τρακινγκ ήταν αυτό: PW234246547GR το δέμα (ένα εργαλείο και ένας δίσκος κοπής) δεν έφτασε ποτέ, πιστεύω ότι κλάπηκε η παραγγελία έγινε 17 Νοε. και ήταν να φτάσει 27 Νοε. πρώτη ερώτηση αφού πέρασε η ημερομηνία που βρίσκεται και απάντηση "περιμένετε μέχρι τις 4 Δεκ. Αν δεν φτάσει στις 4 Δεκ. μπορείτε να ζητήσετε τα λεφτά σας πίσω (refund)" Αυτή ήταν η πρώτη απάντηση στο mail Περνάει και η 4 Δεκ. δεν υπάρχει δέμα, που είναι, παρακαλώ περιμένετε μέχρι τις 14 Δεκ. Αυτοί που απαντάνε στα τυποποιημένα μειλ είναι όλοι Ινδοί, κανένας ευρωπαίος και οι απαντήσεις είναι όλες καρμπόν και δεν ξέρουν τι τους γίνεται Περνάει και η 14 Δεκ. που είναι το δέμα και έρχεται η απάντηση "παρακαλώ συμπηρώστε την αίτηση για να κάνουμε έρευνα που βρίσκεται η παραγγελία σας, βάλτε τράκινγκ, το νούμερο της παραγγελίας, ημερομηνία παραγγελίας και την ημερομηνία της απάντησης σας σε αυτό μειλ" Δουλειά που πρέπει να κάνει ο υπάλληλος της Άμαζον κοιτώντας απλά το νούμερο της παραγγελίας μου, την κάνω εγώ γι' αυτόν, τεσπά σαν μλκ το κάνω κι αυτό απαντάω στο μειλ με ημερομηνίες κλπ και μου έρχεται η απάντηση αφήστε να περάσουν άλλες 4 μέρες και αν δεν έχετε παραλάβει τότε μπορείτε να ζητήσετε refund Να πω εδώ ότι το κουμπί refund, παρόλο που έλεγε το status, your package might be lost, you can ask for refund, έβγαζε πρόβλημα και η μόνη λύση ήταν το chat ή το email, από το chat o υπάλληλος με έστειλε στο mail και εκεί άρχισαν τα τυποποιημένα Τέσπα περνάνε και άλλες 4 μέρες (παίζουν καθυστέρηση πλέον) δέμα δεν έχω, τα λεφτά μου δεν τα έχω και έρχεται τυποποιημένο αφού ρωτάω πάλι για refund, "παρακαλώ περιμένετε μέχρι τις 26 Νοεμβρίου για να παραλάβετε ενώ είμαστε ήδη μέσα Δεκ. Η απάντηση μου ήταν αν αυτός που απάντησε ήταν καθυστερημένος. Δεν έλαβα κάποια απάντηση Αμέσως έρχεται νέο μειλ που μου ζήτα να συμπληρώσω νέα αίτηση έρευνας για να δουν που βρίσκεται η παραγγελία Τους απαντάω ότι έκανα την αίτηση πριν 5 μέρες και copy paste την απάντηση, δικιά τους απάντηση, δεν μπορούμε να βρούμε το μειλ σας Πάω στο τσατ καινούργιος ινδός (όλοι Ινδοί, μέιλ, τσατ), δεν βρίσκουμε το μέιλ με την αίτηση σας κλπ Του λέω ότι θέλω τον supervisor του, μου λέει δεν υπάρχει supervisor, μετά του λέω ότι τελικά το Αμαζον είναι απατεώνες , κρατάτε λεφτά δεν παραδίδετε δέματα, βάζετε τον κόσμο να γυρίζει γύρω-γύρω και κρατάτε καθυστέρηση κλπ, μπλα μπλα μπλα τυποποιημένες ηλιθιότητες απαντήσεις και κλείνει το τσατ μόνος του Ταυτόχρονα σπαμάρουν το μειλ μου (ανοιχτό σε άλλο παράθυρο, με την "αίτηση έρευνας" ) , πήρα 4 διαφορετικά μέιλ από 4 διαφορετικούς "υπαλλήλους" Σε άλλο παράθυρο είχα ανοιχτή την τράπεζα και είχα αρχίσει την αμφισβήτηση συναλλαγής, σχεδόν την είχα τελειώσει και βλέπω ότι τελικά το Αμαζον περίπου 10 λεπτά αφού έκλεισε μόνος του ο υπάλληλος το τσατ έκανε το refund και επέστρεψε τα χρήματα μου amazon.de πανηγύρι για να επιστρέψουν τα λεφτά μετά από αγορές χιλιάδων ευρώ και πρώτη φορά που παραγγελία δεν φτάνει ποτέ Σορι για το σεντόνι, απλά περίμενα την επιστροφή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (άμαζον ή τράπεζα) για να γράψω την εμπειρία μου 1 1
OmeletaMAN Δημοσ. Κυριακή στις 11:29 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:29 πμ 27 λεπτά πριν, stratos979 είπε Λοιπόν παιδιά, το τρακινγκ ήταν αυτό: PW234246547GR το δέμα (ένα εργαλείο και ένας δίσκος κοπής) δεν έφτασε ποτέ, πιστεύω ότι κλάπηκε η παραγγελία έγινε 17 Νοε. και ήταν να φτάσει 27 Νοε. πρώτη ερώτηση αφού πέρασε η ημερομηνία που βρίσκεται και απάντηση "περιμένετε μέχρι τις 4 Δεκ. Αν δεν φτάσει στις 4 Δεκ. μπορείτε να ζητήσετε τα λεφτά σας πίσω (refund)" Αυτή ήταν η πρώτη απάντηση στο mail Περνάει και η 4 Δεκ. δεν υπάρχει δέμα, που είναι, παρακαλώ περιμένετε μέχρι τις 14 Δεκ. Αυτοί που απαντάνε στα τυποποιημένα μειλ είναι όλοι Ινδοί, κανένας ευρωπαίος και οι απαντήσεις είναι όλες καρμπόν και δεν ξέρουν τι τους γίνεται Περνάει και η 14 Δεκ. που είναι το δέμα και έρχεται η απάντηση "παρακαλώ συμπηρώστε την αίτηση για να κάνουμε έρευνα που βρίσκεται η παραγγελία σας, βάλτε τράκινγκ, το νούμερο της παραγγελίας, ημερομηνία παραγγελίας και την ημερομηνία της απάντησης σας σε αυτό μειλ" Δουλειά που πρέπει να κάνει ο υπάλληλος της Άμαζον κοιτώντας απλά το νούμερο της παραγγελίας μου, την κάνω εγώ γι' αυτόν, τεσπά σαν μλκ το κάνω κι αυτό απαντάω στο μειλ με ημερομηνίες κλπ και μου έρχεται η απάντηση αφήστε να περάσουν άλλες 4 μέρες και αν δεν έχετε παραλάβει τότε μπορείτε να ζητήσετε refund Να πω εδώ ότι το κουμπί refund, παρόλο που έλεγε το status, your package might be lost, you can ask for refund, έβγαζε πρόβλημα και η μόνη λύση ήταν το chat ή το email, από το chat o υπάλληλος με έστειλε στο mail και εκεί άρχισαν τα τυποποιημένα Τέσπα περνάνε και άλλες 4 μέρες (παίζουν καθυστέρηση πλέον) δέμα δεν έχω, τα λεφτά μου δεν τα έχω και έρχεται τυποποιημένο αφού ρωτάω πάλι για refund, "παρακαλώ περιμένετε μέχρι τις 26 Νοεμβρίου για να παραλάβετε ενώ είμαστε ήδη μέσα Δεκ. Η απάντηση μου ήταν αν αυτός που απάντησε ήταν καθυστερημένος. Δεν έλαβα κάποια απάντηση Αμέσως έρχεται νέο μειλ που μου ζήτα να συμπληρώσω νέα αίτηση έρευνας για να δουν που βρίσκεται η παραγγελία Τους απαντάω ότι έκανα την αίτηση πριν 5 μέρες και copy paste την απάντηση, δικιά τους απάντηση, δεν μπορούμε να βρούμε το μειλ σας Πάω στο τσατ καινούργιος ινδός (όλοι Ινδοί, μέιλ, τσατ), δεν βρίσκουμε το μέιλ με την αίτηση σας κλπ Του λέω ότι θέλω τον supervisor του, μου λέει δεν υπάρχει supervisor, μετά του λέω ότι τελικά το Αμαζον είναι απατεώνες , κρατάτε λεφτά δεν παραδίδετε δέματα, βάζετε τον κόσμο να γυρίζει γύρω-γύρω και κρατάτε καθυστέρηση κλπ, μπλα μπλα μπλα τυποποιημένες ηλιθιότητες απαντήσεις και κλείνει το τσατ μόνος του Ταυτόχρονα σπαμάρουν το μειλ μου (ανοιχτό σε άλλο παράθυρο, με την "αίτηση έρευνας" ) , πήρα 4 διαφορετικά μέιλ από 4 διαφορετικούς "υπαλλήλους" Σε άλλο παράθυρο είχα ανοιχτή την τράπεζα και είχα αρχίσει την αμφισβήτηση συναλλαγής, σχεδόν την είχα τελειώσει και βλέπω ότι τελικά το Αμαζον περίπου 10 λεπτά αφού έκλεισε μόνος του ο υπάλληλος το τσατ έκανε το refund και επέστρεψε τα χρήματα μου amazon.de πανηγύρι για να επιστρέψουν τα λεφτά μετά από αγορές χιλιάδων ευρώ και πρώτη φορά που παραγγελία δεν φτάνει ποτέ Σορι για το σεντόνι, απλά περίμενα την επιστροφή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (άμαζον ή τράπεζα) για να γράψω την εμπειρία μου Αγόρασα μεγάλο πακέτο 20 κιλών με τα δωρεάν μεταφορικά. Είμαι σχεδόν στην ίδια κατάσταση με εσένα. Έφυγε η πρώτη ημερομηνία παράδοσης και τώρα έβαλαν δεύτερη και περιμένω. Σε εμένα 20 κιλά ατόφια δύσκολα να τα κλέψεις. Αρχίζω να σκέφτομαι ότι δεν τους συνέφεραν τα δωρεάν μεταφορικά και βρήκαν άλλο τρόπο να τα ακυρώσουν. Σκέψου ότι τα μεταφορικά (στο τελευταία βήμα γίνονται δωρεάν) ήταν πιο ακριβά από το ίδιο το πακέτο.
Luciddream Δημοσ. Κυριακή στις 11:51 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:51 πμ (επεξεργασμένο) Αποκλείεται να κάνουν κάτι τέτοιο για 20 κιλά, πριν 2 μήνες πήρα 120 κιλά πακέτο απο Amazon που ήταν 5 ξεχωριστές δωρεαν παραδόσεις με DHL express. Απλά έχουν χάσει την μπάλα οι ελληνικές εταιρίες όπως πάντα, και εγώ περιμένω από elta courier κάτι που υποτίθεται ερχόταν Παρασκευή και μάλλον το έχουν πάει στο κατάστημα και πρέπει να τρέχω από εκεί να το πάρω. Ελπίζω δηλαδή αυτό να είναι το καλό σενάριο 😛 edit:Ένα κακό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι όταν είναι βαρύ το πακέτο και "σπάει" σε πολλά κομμάτια παίρνουν διαφορετικό tracking. Και στο Amazon δείχνει μόνο ένα tracking number. Τουλάχιστον αυτό έγινε στην παραγγελία μου. Επεξ/σία Κυριακή στις 11:56 πμ από Luciddream 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα