Stelpef Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Καλησπέρα. Είχα εδώ και 2 χρόνια vodafone giga wifi home με 4g ρουτερ της vodafone. Δεν αντιμετωπίζα κάποιο πρόβλημα μόνο κάποιες φορές επειδή μένω κοντά σε ενα στάδιο όταν είχε συναυλίες είχα πολύ χαμηλή ταχύτητα έως καθόλου. Όταν έληξε το πρόγραμμα και μου κάνανε ανανέωση μου έδωσαν καινούργιο ρουτερ παρόμοιο με το προηγούμενο με νέα Sim κάρτα. Στην αρχή τις πρώτες βδομάδες όλα καλά. Τις τελευταίες δύο όμως τα βράδια μετά τις 8-9 η ταχύτητα πέφτει πιανω περίπου 1-2 mbps μπορεί και πιο κάτω ενώ την υπόλοιπη ημέρα πιάνω μέχρι 50 mbps. Έχω επικοινωνήσει με το τεχνικό τμήμα και με έχουν στο περίμενε καθώς λέει πρέπει να το κοιτάξουν γιατί παίζει να είναι θέμα κεραιών της περιοχής. Έχει αντιμετωπίσει κάνεις ανάλογο πρόβλημα; το θέμα είναι ότι δε μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο τώρα για να εβαζα σταθερη γραμμη γιατί έχει ποινή.
ParafronGR Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ στην Κυψέλη και είναι καθαρά θέμα δικτύου, δλδ δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Τις μεσημβρινές ώρες (από τις 2 μέχρι τις 11 το βράδυ) έχω μαξ 4mbps και από τα ξημερώματα μέχρι το επόμενο μεσημέρι φτάνει τα 30mbps. Κατά 99% στην περίπτωση σου ισχύει ότι μπορείς να διακόψεις χωρίς ποινή λόγω χαμηλών ταχυτήτων απλά θα πρέπει να τους πρήξεις τα @ στο τεχνικό τμήμα μέχρι να σου δώσουν το οκ. Και σε μένα έκαναν τα ίδια, στις αρχές ήταν όλο "θα το κοιτάξουμε" μέχρι που τους ζάλιζα κάθε μέρα και στο τέλος μου είπαν "οκ, μπορείτε όποτε θέλετε να διακοψετε ατελώς το συμβολαιο σας".
syrio Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2024 Ίδια προβλήματα αντιμετώπιζα με παρόμοιο πρόγραμμα της Vodafone (net office). Πρωί και βράδυ καλές ταχύτητες το μεσημέρι-απόγευμα από τίποτα έως max 2-3mbps. Το τεχνικό τμήμα μέσω τηλεφώνου τα έβρισκε όλα "καλά" μου έλεγε διάφορες δικαιολογίες. Μετά από μερικές επισκέψεις τεχνικού και αφού ο άνθρωπος είδε ότι δεν γινόταν τίποτα τους δήλωσε αδυναμία επίλυσης και έκανα διακοπή χωρίς "πέναλτι".
nikoskon Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Στις 23/9/2024 στις 9:53 ΜΜ, Stelpef είπε Καλησπέρα. Είχα εδώ και 2 χρόνια vodafone giga wifi home με 4g ρουτερ της vodafone. Δεν αντιμετωπίζα κάποιο πρόβλημα μόνο κάποιες φορές επειδή μένω κοντά σε ενα στάδιο όταν είχε συναυλίες είχα πολύ χαμηλή ταχύτητα έως καθόλου. Όταν έληξε το πρόγραμμα και μου κάνανε ανανέωση μου έδωσαν καινούργιο ρουτερ παρόμοιο με το προηγούμενο με νέα Sim κάρτα. Στην αρχή τις πρώτες βδομάδες όλα καλά. Τις τελευταίες δύο όμως τα βράδια μετά τις 8-9 η ταχύτητα πέφτει πιανω περίπου 1-2 mbps μπορεί και πιο κάτω ενώ την υπόλοιπη ημέρα πιάνω μέχρι 50 mbps. Έχω επικοινωνήσει με το τεχνικό τμήμα και με έχουν στο περίμενε καθώς λέει πρέπει να το κοιτάξουν γιατί παίζει να είναι θέμα κεραιών της περιοχής. Έχει αντιμετωπίσει κάνεις ανάλογο πρόβλημα; το θέμα είναι ότι δε μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο τώρα για να εβαζα σταθερη γραμμη γιατί έχει ποινή. Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω πως ο πάροχός σου όταν γίνονται συναυλίες φτάνει στο όριο του capacity του για σημείο αυτό και έτσι υπάρχει το χαμηλό perfomance που αναφέρει. Από την στιγμή που το αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο διάστημα, νομίζω μπορεί να διακόψεις χωρίς κανένα πέναλτυ. Το θέμα είναι γιατί ανανέωσες ενώ ήξερες το πρόβλημα;
Stelpef Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Ανανέωσα γιατί στο προηγούμενο σπίτι που εμένα δούλευε κανονικά. Και η ανανέωση έπεσε πάνω στην αλλαγή του σπιτιού. Επικοινώνησαν μαζί μου και μου είπαν ότι όντως οι ταχύτητες είναι πολύ χαμηλές μου πρότειναν έκπτωση στο λογαριασμό ή διακοπή χωρίς πέναλτι. Το θέμα είναι αν βάλω γραμμή κανονικά θα έχω πάλι πρόβλημα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα