Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στον κόσμο του διαδικτύου όλα τα παραπάνω ακούγονται (και είναι) χρήσιμα αλλά στον πραγματικό κόσμο ο πεζός πρέπει να προσέχει περισσότερο από όλους γιατί διατρέχει το μεγαλύτερο κίνδυνο, αμέσως μετά ο μοτοσυκλετιστής κ.ο.κ. Αν κινείσαι σαν πρόβατο και βλέπεις τα αυτοκίνητα σαν γαϊδούρια κάποια στιγμή θα κινδυνεύσεις. Ο νόμος δεν γράφτηκε για να υποκαταστήσει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης το οποίο το έχουμε σε μεγάλο βαθμό απωλέσει (πιο απλά έχουμε χαζέψει).

Επίσης στη χώρα μας επικρατεί (χορηγία των μέσων ενημέρωσης) η απλουστευμένη άποψη ότι τιμωρία=πρόληψη και πάντα φταίνε "οι άλλοι" με ολέθρια αποτελέσματα.

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 ώρες πριν, 1600 είπε

Και ηταν ενας συμπολιτης σου (δειξτε λιγο σεβασμο, εφυγε ο ανθρωπος).

Πρωτα μας λες να τον σεβαστουμε, και λιγο παρακατω λες οτι ειναι απανθρωπος και δολοφονος... Σορρυ αλλα δε συνηθιζω να δειχνω σεβασμο σε κανεναν απανθρωπο δολοφονο.

13 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δύο διαβάσεις σε απόσταση 137 μέτρων και όμως όλοι περνάνε μέσα απ' τον δρόμο και τα οχήματα γιατί έτσι τους βολεύει. Και επειδή αναφέρθηκαν ξανά οι ξένοι που είναι πάντα νόμιμοι και σωστοί, το κάνουν και όλοι οι τουρίστες. Όποιος έχει περάσει απ' το σημείο θα έχει δει κάποιον ηλίθιο να πετάγεται ξαφνικά μπροστά του και το κακό είναι ότι κάποιοι σέρνουν και τα παιδάκια τους μαζί.

1496079971_.jpg.460bb8bafb6f560beb44fbcf1ae551af.jpg

ΚΑΘΕ μερα αργοσχολοι τουριστες διασχιζουν αυτο το σημειο, κανονικα δεν πρεπει να σταματαει κανεις να τους επιτρεψει να περασουν, κι ας εχουν κολλησει στη μεσαια λωριδα. Μονο κορναρισματα και μπινελικια σε ολες τις γλωσσες και οποια καταλαβουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ με πολλά απο αυτά που έχουν ήδη ειπωθεί, ειδικά στο ότι μας λείπει παιδεία γενικότερα, οπότε και κυκλοφοριακή προφανώς. Το κακό ξεκινάει όπως πάντα απο την οικογένεια και στη συνέχεια απο το σχολείο. Πολλές ελλείψεις, για μένα η κυκλοφοριακή παιδεία θα έπρεπε να είναι βασικό μάθημα στις τάξεις του δημοτικού.

Σε άλλα νέα τώρα, σχετικά όμως με το θέμα και επειδή κάποιο μέλος αναρωτήθηκε, αν υπάρχει οδηγός που σταματάει στις διαβάσεις στην Ελλάδα, θα πώ αυτό που έζησα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο: Σταματάνε ΟΛΟΙ οι οδηγοί σε ΚΑΘΕ διάβαση με το που δουν πεζό με πρόθεση να τη διασχίσει στα Γιάννενα!!!

Έμεινα 3 ημέρες στην όμορφη πόλη των Ιωαννίνων και νόμιζα ότι είμαι στο εξωτερικό!!! Σταυροκοπιόμουν και δεν το πίστευα, λέω δεν μπορεί ονειρεύομαι... Δεν μπορεί να βλέπω MX-5 να έρχεται πατημένο με 50-60 στη Δωδώνης και στα 20 μέτρα απο τη διάβαση να κοκαλώνει για να περάσω!!!

Και το περίεργο είναι ότι συμμορφώνονται και οι υπόλοιποι οδηγοί, τουλάχιστον σε ένα μεγάλο ποσοστό, διότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν νοιάζονται καθόλου.

Τελικά αν θέλουμε, υπάρχει ελπίδα για βελτίωση, φτάνει να το θέλουμε πραγματικά να αλλάξει κάτι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Vaguras είπε

 

Σε άλλα νέα τώρα, σχετικά όμως με το θέμα και επειδή κάποιο μέλος αναρωτήθηκε, αν υπάρχει οδηγός που σταματάει στις διαβάσεις στην Ελλάδα, θα πώ αυτό που έζησα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο: Σταματάνε ΟΛΟΙ οι οδηγοί σε ΚΑΘΕ διάβαση με το που δουν πεζό με πρόθεση να τη διασχίσει στα Γιάννενα!!!

Έμεινα 3 ημέρες στην όμορφη πόλη των Ιωαννίνων και νόμιζα ότι είμαι στο εξωτερικό!!! Σταυροκοπιόμουν και δεν το πίστευα, λέω δεν μπορεί ονειρεύομαι... Δεν μπορεί να βλέπω MX-5 να έρχεται πατημένο με 50-60 στη Δωδώνης και στα 20 μέτρα απο τη διάβαση να κοκαλώνει για να περάσω!!!

Και το περίεργο είναι ότι συμμορφώνονται και οι υπόλοιποι οδηγοί, τουλάχιστον σε ένα μεγάλο ποσοστό, διότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν νοιάζονται καθόλου.

Τελικά αν θέλουμε, υπάρχει ελπίδα για βελτίωση, φτάνει να το θέλουμε πραγματικά να αλλάξει κάτι.

Αυτό που είδες στα Γιάννενα ισχύει σε όλες σχεδον τις επαρχιακες πολεις. Ένα 60 με 80% σταματάει σε όλες τις διαβάσεις και πηγαίνει χαλαρά και στην υπόλοιπη πόλη.

Εγω μεγαλωσα Καλαμάτα μέχρι τα 18, και θεωρούσα και θεωρώ αδιανόητο να περιμενω στη διάβαση και να πατάνε γκάζι, να περνάνε μπροστά στα πόδια μου με κόκκινο κλπ. 

Αυτό δεν συμβαίνει γιατί στην επαρχία είναι πιο καλλιεργημενοι, ή καλύτεροι άνθρωποι(το αντίθετο ισχύει) απλά εκεί χωράνε τα αμάξια και οι άνθρωποι μέσα στην πόλη, αντε να αργήσουν ένα λεπτό όχι μισή ώρα, οπότε δεν έχουν εξελιχθεί όλοι σε αντικοινωνικά σκουπίδια στην οδηγική συμπεριφορά, και ακολουθούν την κοινή λογική για να μη μπλέξουν. 

Τα παραδείγματα τα είδες και στο νήμα. Ο ένας φαντασιώνεται να ρίχνει χλεπες σε πιτσιρικάδες που ξεψυχάνε, ο άλλος από πάνω θα ήθελε να κλείσουν τουρίστες μέσα στη μέση του δρόμου και να μην τους αφήσουν να φύγουν και του κάνουνε like κοκ.

Σκέψου ότι αυτά είναι γραπτός λόγος και τα γράφουν με καθαρό μυαλό. Όλοι αυτοί είναι που βρίζουν μανάδες, νεκρούς κλπ στους δρόμους στο οτιδήποτε δουν, που πατάνε κόρνες σε κάθε γωνία και σε κάθε φανάρι κλπ. Υπολογίζω 90 με 95% των οδηγών  είναι σε αυτή την ημιτρελη κατάσταση στην Αθήνα. 

Είχα πιάσει τον μακαρίτη τον πεθερό μου live (που σταματαγε ο ανθρωπος, ειχε σωστη οδηγικη συμπεριφορά) να γκρινιάζει ότι σε αυτό το σημείο που περνάμε ο Δήμος έχει πολλές διαβάσεις, πρέπει να σταματάει και δεν θα φτάσουμε ποτέ. 

Η νοοτροπία που έχει περάσει είναι ότι ο δρόμος ανήκει στα αμάξια, είναι κανονικοτητα να μην υπάρχει ισορροπία θέσεων πάρκινγκ, ή να είναι μικροί οι δρόμοι, και οι πεζοί,  τα έργα, οι σκουπιδιαρες, τα λεωφορεια είναι παρεισακτοι ή αναγκαίο κακό. 

Εδώ δεν φτάνει πια η απαραιτητη εκπαίδευση. Αν δεν ξεφορτωθούμε ένα εκατομμύριο αμάξια (βάλε σε αυτό τα έξοδα σε αξιοπρεπή ΜΜΜ, που η Αθήνα έχει τρεις γραμμές για 6 εκατομμύρια άτομα, και έπρεπε να έχει δέκα, μπορεί και παραπάνω), τα πράγματα θα παραμεινουν ακριβώς ίδια. 

Οι μελέτες στα πολυτεχνεία υπάρχουν από το 70 ότι αυτό που ζούμε σήμερα δεν θα ήταν βιώσιμο, η βούληση να αλλάξει αυτό για την καλυτέρευσή της ζωής των απλών ανθρώπων δεν υπάρχει. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tzavardin είπε

Αυτό που είδες στα Γιάννενα ισχύει σε όλες σχεδον τις επαρχιακες πολεις. Ένα 60 με 80% σταματάει σε όλες τις διαβάσεις και πηγαίνει χαλαρά και στην υπόλοιπη πόλη.

Εγω μεγαλωσα Καλαμάτα μέχρι τα 18, και θεωρούσα και θεωρώ αδιανόητο να περιμενω στη διάβαση και να πατάνε γκάζι, να περνάνε μπροστά στα πόδια μου με κόκκινο κλπ. 

Αυτό δεν συμβαίνει γιατί στην επαρχία είναι πιο καλλιεργημενοι, ή καλύτεροι άνθρωποι(το αντίθετο ισχύει) απλά εκεί χωράνε τα αμάξια και οι άνθρωποι μέσα στην πόλη, αντε να αργήσουν ένα λεπτό όχι μισή ώρα, οπότε δεν έχουν εξελιχθεί όλοι σε αντικοινωνικά σκουπίδια στην οδηγική συμπεριφορά, και ακολουθούν την κοινή λογική για να μη μπλέξουν. 

Τα παραδείγματα τα είδες και στο νήμα. Ο ένας φαντασιώνεται να ρίχνει χλεπες σε πιτσιρικάδες που ξεψυχάνε, ο άλλος από πάνω θα ήθελε να κλείσουν τουρίστες μέσα στη μέση του δρόμου και να μην τους αφήσουν να φύγουν και του κάνουνε like κοκ.

Σκέψου ότι αυτά είναι γραπτός λόγος και τα γράφουν με καθαρό μυαλό. Όλοι αυτοί είναι που βρίζουν μανάδες, νεκρούς κλπ στους δρόμους στο οτιδήποτε δουν, που πατάνε κόρνες σε κάθε γωνία και σε κάθε φανάρι κλπ. Υπολογίζω 90 με 95% των οδηγών  είναι σε αυτή την ημιτρελη κατάσταση στην Αθήνα. 

Είχα πιάσει τον μακαρίτη τον πεθερό μου live (που σταματαγε ο ανθρωπος, ειχε σωστη οδηγικη συμπεριφορά) να γκρινιάζει ότι σε αυτό το σημείο που περνάμε ο Δήμος έχει πολλές διαβάσεις, πρέπει να σταματάει και δεν θα φτάσουμε ποτέ. 

Η νοοτροπία που έχει περάσει είναι ότι ο δρόμος ανήκει στα αμάξια, είναι κανονικοτητα να μην υπάρχει ισορροπία θέσεων πάρκινγκ, ή να είναι μικροί οι δρόμοι, και οι πεζοί,  τα έργα, οι σκουπιδιαρες, τα λεωφορεια είναι παρεισακτοι ή αναγκαίο κακό. 

Εδώ δεν φτάνει πια η απαραιτητη εκπαίδευση. Αν δεν ξεφορτωθούμε ένα εκατομμύριο αμάξια (βάλε σε αυτό τα έξοδα σε αξιοπρεπή ΜΜΜ, που η Αθήνα έχει τρεις γραμμές για 6 εκατομμύρια άτομα, και έπρεπε να έχει δέκα, μπορεί και παραπάνω), τα πράγματα θα παραμεινουν ακριβώς ίδια. 

Οι μελέτες στα πολυτεχνεία υπάρχουν από το 70 ότι αυτό που ζούμε σήμερα δεν θα ήταν βιώσιμο, η βούληση να αλλάξει αυτό για την καλυτέρευσή της ζωής των απλών ανθρώπων δεν υπάρχει. 

Συμφωνώ σε όλα αυτά που λες, απλά η κατάσταση στις μεγάλεις πόλεις, για τους λόγους που προανέφερες και για άλλους που μπορούμε να προσθέσουμε, έχει ξεφύγει πραγματικά. Δεν είναι μόνο ο αριθμός των αυτοκινήτων και ο πληθυσμιακός συνωστισμός. Εϊναι η εγκαθίδρυση μιας γενικότερης νοοτροπίας, για την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, μιας νοοτροπίας, με μοναδικό στόχο την ιδιωτική  ευκολία και άνεση στην καθημερινότητα, στοιχεία τα οποία έχουν πεπερασμένη ισχύ: όπως και εσύ είπες χρόνια γνωρίζανε ότι θα μπουκώσει το οδικό δίκτυο αργά ή γρήγορα. Οι εκάστοτε κυβερνήσεις και όλοι οι παρατρεχάμενοι τους (δεν θέλω να δώσω πολιτικό-κομματικό χρώμα στη συζήτηση), νοιάστηκαν μόνο για την πάρτη τους, πως θα βγάλουν περισσότερα λεφτά με οποιονδήποτε τρόπο. Το πρόβλημα πλέον που κάνουμε πως δεν βλέπουμε, ή δεν θέλουμε να δούμε, γιατί μάλλον μας αφορά και έχουμε συντελέσει σε αυτό, είναι για το πως θα καλυτερέυσουμε την δύσκολη υπάρχουσα κατάσταση. Όταν λοιπόν αρκετοί εδώ μέσα σε αυτό το νήμα, και άλλοι τόσοι εκεί έξω λένε ότι φταίει το κράτος, που δεν το προέβλεψε, δεν το σκέφτηκε κλπ...

Ποιο κράτος σας φταίει αλήθεια; Εμείς δεν είμαστε το κράτος; Όταν έχουμε φτασεί πλέον να αλλάζουμε κινητό κάθε χρόνο, υπολογιστή κάθε Χ  χρονια, tablet για δώρο στα 5 ετών μικρά μας παιδιά και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε στη λιστα αυτή, είμαστε σε ένα σχεδόν μόνιμο αγώνα απόκτησης νέων "αγαθών".

Για να μην μακρηγορώ, έχει εντεχνως εγκαθιδρυθεί με τα χρόνια, όπως  σε όλον τον κόσμο και εδώ στη χώρα μας, μια κουλτούρα συνεχούς κατανάλωσης, σε όλα τα επίπεδα, υπάρχουμε μόνο όταν καταναλώνουμε. Τουλάχιστον αυτό λέει ο αλγόριθμος πολλών πολυεθνικών εταιρειών. Αν λοιπόν δεν κάνουμε μία πάυση, να δούμε που βρισκόμαστε, πόσα από όλα αυτά που μας βομβαρδίζουν καθημερινά ανήκουν στις πραγματικές μας ανάγκες, δεν μπορεί να μας φταίει μόνο το κράτος. Συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου φυσικά.

Η αποποίηση της ευθύνης μας, ως ενήλικες δεν μας τιμά και δυσχεραίνει την ήδη πολύπλοκη καθημερινότητα με τα τόσα προβλήματα.

Επεξ/σία από Vaguras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 23/09/2024 at 10:38, BlueBlade said:

Σε σημείο που σαν οδηγός μηχανής περισσότερο φοβάμαι από πεζούς και μετά σκουτεράδες/παπιά που κάνουν βλακείες συνέχεια, παρά αυτοκίνητα.

Χρόνια τώρα έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η «σειρά» (χειρότεροι προς καλύτεροι) είναι οδηγοί μηχανών μικρού κυβισμού (π.χ. scooter, παπιά), οδηγοί van, οδηγοί μικρών φορτηγών (π.χ. εργολαβικά), οδηγοί αυτοκινήτων, οδηγοί μεγάλων μηχανών, οδηγοί μεγάλων φορτηγών.

Το ψυχολογικό όριο του «ούτε "καλοί", ούτε "κακοί"» το βάζω στους οδηγούς αυτοκινήτων: οι περισσότεροι είναι απλά "αδιάφοροι", θα κάνουν την καφρίλα τους, αλλά όχι κάτι ακραίο.

Οι οδηγοί μεγάλων μηχανών έχουν μια πιο αυξημένη αίσθηση του τι συμβαίνει γύρω τους, αλλά και σαφώς καλύτερες ικανότητες χειρισμού του οχήματός τους. Οι οδηγοί μεγάλων φορτηγών είναι οι πιο τυπικοί όλων και παίρνουν το βραβείο.

Στατιστικά πάντα, με βάση την Ανώτατη Haldolιακή Στατιστική Αρχή (ΑΗΣΑ). Εννοείται προφανώς ότι σε κάθε κατηγορία υπάρχουν και καλύτεροι ή χειρότεροι από το median της κατηγορίας. 

Επεξ/σία από Haldol
Δημοσ.
9 ώρες πριν, tzavardin είπε

Αυτό δεν συμβαίνει γιατί στην επαρχία είναι πιο καλλιεργημενοι, ή καλύτεροι άνθρωποι(το αντίθετο ισχύει)

Ευχαριστουμε για την αποψη σας. Θα το λαβουμε υποψη και απο εδω και περα δεν θα σταματαμε στις διαβασεις 🥰

  • Haha 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, tzavardin είπε

ο άλλος από πάνω θα ήθελε να κλείσουν τουρίστες μέσα στη μέση του δρόμου και να μην τους αφήσουν να φύγουν

Ναι, διαφωνεις σε κατι; Αν ναι, πες μου ποιος ειναι ο καταλληλος τροπος αντιμετωπισης για αργοσχολους τουριστες που αποφασισαν να γραψουν στα @@ τους παντες και να διασχισουν κεντρικο δρομο με 5 λωριδες εκτος διαβασης και φαναριου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lector είπε

Ναι, διαφωνεις σε κατι; Αν ναι, πες μου ποιος ειναι ο καταλληλος τροπος αντιμετωπισης για αργοσχολους τουριστες που αποφασισαν να γραψουν στα @@ τους παντες και να διασχισουν κεντρικο δρομο με 5 λωριδες εκτος διαβασης και φαναριου. 

Αν διαφωνώ στα εξής με ρωτάς:

1) Παραβίαση του ΚΟΚ, καθώς ρητά αναφέρει ότι αν υπάρχει άνθρωπος, ζώο ή οτιδήποτε άλλο μέσα στη μέση του δρόμου είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις για την ασφάλεια τη δικιά του, τη δικιά σου, και των γύρω σου. Το πώς παραβίασες το παραπάνω ποικίλει, και φέρει και ποινές. 

2) Παραβίαση του ΚΟΚ για άσκοπα κορναρίσματα που γράφεις παραπάνω. Πρόστιμο - αφαίρεση άδειας. Όχι, το να εκφράσεις το θυμό σου για την παρανομία του άλλου δε κάνει σωστή τη χρήση κόρνας. 

Και προχωράμε υπόλοιπο κοινό ποινικό δίκαιο:

3) Εξύβριση, γιατί είπες και για μπινελίκια. Άρθρο 361 ΠΚ, από πρόστιμο και κράτηση μέχρι φυλάκιση ενός έτους, ανάλογα το πόσο βαριά είναι τα μπινελίκια για την τιμή του άλλου. Hint: 9/10 που σκέφτεσαι είναι για το μάξιμουμ, είναι λίγο σεμνότυφοι οι δικαστές. 

4) Παράνομη κατακράτηση ανθρώπου αν του κλείσεις και το δρόμο: Άρθρο 325 ΠΚ, φυλάκιση μέχρι δύο έτη.

(Αν το κάνει κάποιος αυτό δια της βίας, ή με απειλή βίας, δηλαδή αν τον απειλήσει ότι θα τον πατήσει αν περάσει, συγχαρητήρια, πέρασε στα κακουργήματα: αρπαγή/παράνομη κατακράτηση, κάθειρξη έως δέκα χρόνια άρθρο 322 ΠΚ)

Προφανώς αν με ρωτάς δεν είμαι σύμφωνως με καμία παράνομη τέτοιου είδους πράξη, ούτε και προτείνω σε κάποιον να την κάνει. 

Αν νιώθεις αντίστοιχα συναισθήματα όταν οδηγείς σε σημείο να θες το κακό άλλων ανθρώπων, που απλά είναι ανεγκέφαλοι/ανεύθυνοι, αλλά όχι επικίνδυνοι,  συγγνώμη αλλά μάλλον έχεις περάσει προ πολλού το όριο που δεν είσαι ασφαλής για τους υπόλοιπους και για αυτούς που κουβαλάς μαζί σου στο αμάξι. Δεν χρειάζεται να στο πω εγώ. 

Ο άλλος εντωμεταξύ πιο πίσω ήθελε να φτύσει πτώματα ΄πιτσιρικάδων και δεν σας έκανε εντύπωση, ούτε είχατε ενστάσεις, αλλά με κάνετε quote δυο-τρεις λες και είμαι ο εχθρός σας. Περίεργο. 

Αναρωτιέμαι αν όντως θέλετε να είστε πιο κοντά σε αυτόν, ή αν είστε όντως και φοβάστε την ψευδωνυμία, ή αν λέτε τα ίδια στις παρέες σας, ή αν θα το κάνατε αν δεν είχατε επιπτώσεις. 

3 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ευχαριστουμε για την αποψη σας. Θα το λαβουμε υποψη και απο εδω και περα δεν θα σταματαμε στις διαβασεις 🥰

Σόρι αδερφέ, δεν έχει λογική ακολουθία το comment σου, θέλω λίγη βοήθεια. Εκτός αν απλά δεν θες να σταματάς στις διαβάσεις, το οποίο δεν είναι πρόβλημα, όλη η Αθήνα δεν το κάνει, νο πρόμπλεμ, το ζούμε επικίνδυνα.

Επεξ/σία από tzavardin
Δημοσ.

Καταλαβαινω το σκεπτικο σου και τις καλες (ή αγαθες) σου προθεσεις, αλλα αυτα που ειπες ειναι ολα λαθος.

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Αν διαφωνώ στα εξής με ρωτάς:

1) Παραβίαση του ΚΟΚ, καθώς ρητά αναφέρει ότι αν υπάρχει άνθρωπος, ζώο ή οτιδήποτε άλλο μέσα στη μέση του δρόμου είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις για την ασφάλεια τη δικιά του, τη δικιά σου, και των γύρω σου. Το πώς παραβίασες το παραπάνω ποικίλει, και φέρει και ποινές. 

Σιγουρα απαγορευεται να τον πατησω ή να τον χτυπησω, αλλα δεν ειμαι υποχρεωμενος να σταματησω. Μπορω απλα να τον αποφυγω, αν δεν τον ακουμπησω ειμαι νομιμοτατος. 

Και επισης, αν δεν ενδιαφερεται ο ιδιος για την ασφαλεια του γιατι να ενδιαφερθω εγω; Τον ξερω κι απο χθες;

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

2) Παραβίαση του ΚΟΚ για άσκοπα κορναρίσματα που γράφεις παραπάνω. Πρόστιμο - αφαίρεση άδειας. Όχι, το να εκφράσεις το θυμό σου για την παρανομία του άλλου δε κάνει σωστή τη χρήση κόρνας. 

Η χρηση κορνας επιτρεπεται για λογους προληψης ατυχηματος. Συνεπως δικαιουμαι να κορναρω για να προσεξω μην πεσει πανω μου και εχει ατυχημα το αυτοκινητο μου.

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Και προχωράμε υπόλοιπο κοινό ποινικό δίκαιο:

3) Εξύβριση, γιατί είπες και για μπινελίκια. Άρθρο 361 ΠΚ, από πρόστιμο και κράτηση μέχρι φυλάκιση ενός έτους, ανάλογα το πόσο βαριά είναι τα μπινελίκια για την τιμή του άλλου. Hint: 9/10 που σκέφτεσαι είναι για το μάξιμουμ, είναι λίγο σεμνότυφοι οι δικαστές. 

Η εξυβριση διωκεται κατ'εγκληση. Τι θα κανει δηλαδη ο τουριστας, θα παει να πει στην αστυνομια οτι τον εβρισα επειδη βρισκοταν στη μεση της πανεπιστημιου; Οσο για την τιμη, αν ειχε τιμη να προσβληθει, θα πηγαινε απο το φαναρι. 

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

4) Παράνομη κατακράτηση ανθρώπου αν του κλείσεις και το δρόμο: Άρθρο 325 ΠΚ, φυλάκιση μέχρι δύο έτη.

Δεν ειπα να τον φυλακισω, αραξε. Αμαξι οδηγω οχι κλουβι.

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

(Αν το κάνει κάποιος αυτό δια της βίας, ή με απειλή βίας, δηλαδή αν τον απειλήσει ότι θα τον πατήσει αν περάσει, συγχαρητήρια, πέρασε στα κακουργήματα: αρπαγή/παράνομη κατακράτηση, κάθειρξη έως δέκα χρόνια άρθρο 322 ΠΚ)

Δεν συνεβη ποτε τιποτα απο αυτα.

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Προφανώς αν με ρωτάς δεν είμαι σύμφωνως με καμία παράνομη τέτοιου είδους πράξη, ούτε και προτείνω σε κάποιον να την κάνει. 

Ναι αλλα ξεπλενεις οσους διασχιζουν το δρομο παρανομα.

10 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Αν νιώθεις αντίστοιχα συναισθήματα όταν οδηγείς σε σημείο να θες το κακό άλλων ανθρώπων, που απλά είναι ανεγκέφαλοι/ανεύθυνοι, αλλά όχι επικίνδυνοι,  συγγνώμη αλλά μάλλον έχεις περάσει προ πολλού το όριο που δεν είσαι ασφαλής για τους υπόλοιπους και για αυτούς που κουβαλάς μαζί σου στο αμάξι. Δεν χρειάζεται να στο πω εγω. 

 

Φυσικα και ειναι επικινδυνοι, αν καποιος πεσει στο αμαξι μου την ωρα που οδηγω, οχι μονο θα μου κανει ζημια, αλλα θα με βαλει και σε μπελα να τρεχω με αστυνομιες και δικαστηρια, επειδη απλα βαριοτανε να παει στο φαναρι. 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tzavardin είπε

4) Παράνομη κατακράτηση ανθρώπου αν του κλείσεις και το δρόμο: Άρθρο 325 ΠΚ, φυλάκιση μέχρι δύο έτη.

(Αν το κάνει κάποιος αυτό δια της βίας, ή με απειλή βίας, δηλαδή αν τον απειλήσει ότι θα τον πατήσει αν περάσει, συγχαρητήρια, πέρασε στα κακουργήματα: αρπαγή/παράνομη κατακράτηση, κάθειρξη έως δέκα χρόνια άρθρο 322 ΠΚ)

Αδερφέ το παρατράβηξες. Θα γελάει ο εισαγγελέας με αυτά που γράφεις. Μπορεί να έχεις δουλέψει σε χώρο δικαστηρίων αλλά δεν έχεις ιδέα από νομικά. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Σόρι αδερφέ, δεν έχει λογική ακολουθία το comment σου, θέλω λίγη βοήθεια. Εκτός αν απλά δεν θες να σταματάς στις διαβάσεις, το οποίο δεν είναι πρόβλημα, όλη η Αθήνα δεν το κάνει, νο πρόμπλεμ, το ζούμε επικίνδυνα.

Αναφερομαι στο τσουβαλιασμα και οτι δεν σταματαμε επειδη δεν εχουμε καλλιεργεια ή παιδεια εμεις στην επαρχια, αλλα επειδη ειμαστε χαλλλλλλααααααρααααααα. 

Συνεχιστε τωρα να σκοτωνεστε μεταξυ σας εσεις στην Αθηνα και να πατατε ο ενας τον αλλο, μικροι μεγαλοι απο οτι βλεπουμε στις ειδησεις, με την καλλιεργεια και την παιδεια που σας διακατεχει και ξεχειλιζει και την μοιραζεστε μεταξυ σας 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
Στις 24/9/2024 στις 1:37 ΠΜ, tzavardin είπε

καθότι 30κμ ανά ώρα = δέκα μέτρα ανά δευτερόλεπτο. 

8 ειναι,αλλα  μη χανεις το χρονο σου.

Οσες φορες εχω προσπαθησει να τους εξηγησω ποσο μεγαλο ρολο παιζει η υπερβολικη ταχυτητα, συνεχιζουν να μου λενε για προτεραιοτητες και στοπ.

Προσπαθω να τους εξηγησω οτι οταν καποιος βγαινει απο στοπ, εαν ο αλλος ερχεται με 100 ( 27m/s) ειναι αδυνατον να προλαβει ο αλλος να τον δει. Οοοοχι,περασε το στοπ ο αλλος,φταιει.

14 ώρες πριν, tzavardin είπε

Εγω μεγαλωσα Καλαμάτα μέχρι τα 18, και θεωρούσα και θεωρώ αδιανόητο να περιμενω στη διάβαση και να πατάνε γκάζι, να περνάνε μπροστά στα πόδια μου με κόκκινο κλπ. 

 

Τωρα ειναι χειροτερα.
 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αδερφέ το παρατράβηξες. Θα γελάει ο εισαγγελέας με αυτά που γράφεις. Μπορεί να έχεις δουλέψει σε χώρο δικαστηρίων αλλά δεν έχεις ιδέα από νομικά. 

 

Σιγουρα έχεις δίκιο, ειδικά για το δεύτερο.

Από την άλλη δεν μου φαίνεται και η πιο ψύχραιμη τοποθέτηση αν υπάρχει  άνθρωπος στη μέση του δρόμου: έπραξα το νόμιμο καθήκον μου, πάτησα γκάζι να τον αποφύγω, πατώντας κόρνα και βρίζοντας. Αναρωτιέμαι πως θα πηγαινε αυτό αν γινόταν κάποιο ατύχημα στο σενάριο που λέμε. 

7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αναφερομαι στο τσουβαλιασμα και οτι δεν σταματαμε επειδη δεν εχουμε καλλιεργεια ή παιδεια εμεις στην επαρχια, αλλα επειδη ειμαστε χαλλλλλλααααααρααααααα. 

Συνεχιστε τωρα να σκοτωνεστε μεταξυ σας εσεις στην Αθηνα και να πατατε ο ενας τον αλλο, μικροι μεγαλοι απο οτι βλεπουμε στις ειδησεις, με την καλλιεργεια και την παιδεια που σας διακατεχει και ξεχειλιζει και την μοιραζεστε μεταξυ σας 

Με παρεξήγησες. Για αρχή, 8 χρόνια και οχι συνεχόμενα στην Αθήνα, δεν με κάνουν Αθηναίο, σε 30 χρόνια ζωής. 

Για να διευκρινήσω το παραπάνω μπορεί να ήταν κακή η διατύπωση με την καλλιεργεια κλπ. Αλλά οι ρυθμοί ζωής και η κατάσταση με τα αμάξια και την κίνηση επηρεάζει φουλ την οδηγική συμπεριφορά. 

Δεν είναι θέμα οτι στην επαρχία είναι χαλαρά που λες (ούτως ή αλλως αυτο ειναι αθηνεζικο meme για Βορεια Ελλαδα, είμαι από νότια) , το θέμα είναι των Αθηναίων που έχουν πολύ πιο απανθρωπες συνθήκες. Ο καλός οδηγός στην συνείδηση του Αθηναίου είναι αυτός που βρίσκει να παρκάρει σε δύσκολα σημεία, που χώνεται οπου βρει στην κινηση και πάει γρήγορα στη δουλειά του.  Ακόμα και τα καφριλικια σημα κατατεθέν (κλασικό να κολλάει κάποιος από πίσω όταν πας να παρκάρεις στην Αθήνα) έχουν σχέση με το παραπάνω. 

Τα κακά του δικού μου μέρους της επαρχιας, τουλάχιστον, που έχουν σχέση με παιδεια και καλλιέργεια, είναι

1) πολύ κακή συμπεριφορά στις γυναίκες οδηγούς, έχω δει με τα μάτια μου τουλάχιστον τρία περιστατικά (στο ενα κατεβηκε νταβατζιλικι να της παρει τη θεση παρκινγκ με βρισιδια κλπ), που στην Αθήνα δεν μου έχει τύχει σε περισσότερα χρόνια οδήγησης, αντε κάνας ταξιτζής να βρίσει μέσα στο ταξί, δε θα κατέβει κάτω να κάνει τον καουμπόη σε κοπέλες. 

2) Μία πολύ κακή κουλτούρα με τους νέους στην οδήγηση (κόντρες με μηχανάκια, η ζώνη είναι για τους φλώρους, οδήγηση χωρίς δίπλωμα κλπ) που διαιωνίζεται, ενώ στην Αθήνα από ότι βλέπω έχει ψιλοεκλείψει.

 

Επεξ/σία από tzavardin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Haldol είπε

Χρόνια τώρα έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η «σειρά» (χειρότεροι προς καλύτεροι) είναι οδηγοί μηχανών μικρού κυβισμού (π.χ. scooter, παπιά), οδηγοί van, οδηγοί μικρών φορτηγών (π.χ. εργολαβικά), οδηγοί αυτοκινήτων, οδηγοί μεγάλων μηχανών, οδηγοί μεγάλων φορτηγών.

Eχω ακριβως την αντιθετη άποψη.

Μαλιστα θεωρω πως άτομο που οδηγάει και αυτοκίνητο αλλά και μηχανή ή παπί, ειναι αδικαιολόγητος.

Υπάρχει μια εντυπωση για τα παπιά και τις μηχανές οτι είναι κακοί οδηγοί κτλ κτλ, επειδη έχουμε ολοι στο μυαλό μας κάποιον βλαμμένο που πάει ανάποδα σε μονοδρομο, που χωνεται, που κάνει επικυνδινους ελιγμους κτλ. Κιομως έξω κυκλοφορουν χιλιάδες μηχανές και παπιά και η συντριπτική πλειοψηφία ειναι πολύ προσεκτικοί γιατι ξέρουν πολύ καλά πόσο εκτεθημένοι ειναι.

Ισα ισα που θεωρω οτι φορτηγά, νταλικες κτλ δε θα έπρεπε να έχουν θέση σε αστικους δρόμους, σε ωρες μεγάλης κυκλοφορίας. Η παραβίαση της προτεραιότητας ειναι must.

Σε κάθε περιπτωση, για τον ts, τα πράγματα ειναι ιδια ειτε για πεζους, ειτε για οδηγους. Οσο βλεπουμε πεζους να κοιτάνε κινητο, περισσότερους βλέπουμε οδηγους. Κάθε μέρα έχουμε εκατοντάδες τρακαρισματα, λογω κινητων. 

Και δε θα αλλάξει αυτο, γιατι ακομα και οι νομοθέτες κάνουν το ιδιο πράγμα. 

Επεξ/σία από pontez2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...