Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Επειδή δεν θα με καταλάβεις όμως θέλω αυτό παρακάτω. Κέντρο Κρακοβίας, τυχαία φωτογραφία που μόλις πήρα από google maps.

Ας παρουμε ενα ακριβως ιδιο παραδειγμα απο την Κρακοβια.

image.png.e45ae72bc2ab9e9a633c35ce0c8d42f0.png

Η επομενη διαβαση ειναι στα 600 μετρα. Αρα οτι λες εσυ περι 200 μετρων κτλ, τελικα δεν εχει βαση ουτε στο εξωτερικο. Εσυ πιστευεις οτι σε αυτα τα 600 μετρα, θα βρεθει καποιος να περασει τον δρομο απο την μεση (δλδ στα 300μ). Τους ξενους τους εχεις σε καλυτερη υποληψη βλεπω, αρα φανταζομαι οχι. Ο Ελληνας γτ πρεπει να περασει χωρις διαβαση? 

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ας παρουμε ενα ακριβως ιδιο παραδειγμα απο την Κρακοβια.

image.png.e45ae72bc2ab9e9a633c35ce0c8d42f0.png

Η επομενη διαβαση ειναι στα 600 μετρα. Αρα οτι λες εσυ περι 200 μετρων κτλ, τελικα δεν εχει βαση ουτε στο εξωτερικο. Εσυ πιστευεις οτι σε αυτα τα 600 μετρα, θα βρεθει καποιος να περασει τον δρομο απο την μεση (δλδ στα 300μ). Τους ξενους τους εχεις σε καλυτερη υποληψη βλεπω, αρα φανταζομαι οχι. Ο Ελληνας γτ πρεπει να περασει χωρις διαβαση? 

 

Βλέπεις κάπου σπίτια;  Το μέρος εντωμεταξύ είναι το ανάλογο του Μαρκόπουλου που διάλεξες, όχι κέντρο πόλης.  Και πάλι, στο σουπερμάρκετ διάβαση χωρίς φανάρι. Δε σου κάνει εντύπωση;

Ειλικρινά μιλώντας. Σταματάς στις διαβάσεις να δεις αν έχει πεζούς να περάσουν; Έχεις δει πολλούς να σταματάνε εδώ; Έχεις πάει στο εξωτερικό να συγκρίνεις; Δεν είναι ρητορικά τα ερωτήματα. 

 

Επεξ/σία από tzavardin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.322dba7fae7762f0c93d99b184dd9818.png

τυχαιος δρομος στην Κρακοβια που δεν εχει καμια διαβαση σε ολο το μηκος. Μαλλον οι πεζοι πηγαινουν μονο δεξια σαν τα φορτηγα της αμαζον. Ολη η Κρακοβια ετσι, παντου παρτερια και κανενα αυτοκινητο πανω στα πεζοδρομια...

23 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Όλη η πόλη έτσι. Χωρίς κορναρίσματα, χωρίς παναγίες. Οι ιππότες της ασφάλτου περιμένουν υπομονετικά στη διάβαση με το που δουν πεζό στο πεζοδρόμιο από μακριά.. Δεν έχει να παρκάρεις στη γωνία έχει παρτέρια.

  image.png.9e2f7bbf58bfd895e56f5fc364dd4473.png

Εκει χωραει και καροτσακι αμεα

  

9 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Ειλικρινά μιλώντας. Σταματάς στις διαβάσεις να δεις αν έχει πεζούς να περάσουν; Έχεις δει πολλούς να σταματάνε εδώ; Έχεις πάει στο εξωτερικό να συγκρίνεις; Δεν είναι ρητορικά τα ερωτήματα. 

Ναι, Ναι, Ναι

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ναι, Ναι, Ναι

Ε τότε δεν καταλαβαίνω τι βρίσκεις παράλογο σε αυτά που λέω.

Δε θα ήθελες μια πόλη με πεζούς εκπαιδευμένους, όχι να βασίζονται στην κοινή λογική, η κοινη λογική συχνά είναι λάθος. 

Δε θα ήθελες μια πόλη που να τηρείται ο ΚΟΚ; Να έχει δηλαδή τις διαβάσεις που λέω, και να μην περνάει ο καθένας οπότε θέλει αλλά να περνάει μόνο απο αυτές;

Και τέλος πόσες ώρες στην κίνηση θα σε κάνουν να καταλάβεις ότι δεν χωράμε τόσα αμάξια στην Αθήνα; Εγώ το κατάλαβα και το παράτησα. Πραγματικά φοβόμουν για τη ζωή μου, έκλαιγα τα λεφτά μου. 

Θα το ξανασκεφτώ μόνο αν έχω παιδί, αλλά πραγματικά σκέφτομαι να αλλάξω πόλη για να κάνω παιδί. 

Επεξ/σία από tzavardin
Δημοσ.

Μεχρι πρότινος για τον νομοθετη ο πεζος μεσα στην πολη ειχε προτεραιότητα οντας σε μειονέκτημα εναντι ενός οχήματος ενω δεν εχει καποια πιστοποίηση/αδεια κυκλοφοριας. Ειναι πεζος μεσα στο φυσικο του περιβάλλον. Σε κλειστές λεωφόρους δεν εχει δουλειά κ εκεί μπορει να τιμωρηθεί η θα εχει μειωμενη υπαιτιοτητα ο οδηγος. Στα υπόλοιπα η λογικη ειναι πως η ταχύτητα του ειναι δεδομένη ,5χλμ κ ο δρομος ανοιχτος. Το αν οδηγας ενα οχημα που δεν ελεγχεις ανα πασα στιγμη εισαι εσυ υπεύθυνος αφου υποτιθεται ως οδηγος κινεισαι σύμφωνα με τις συνθηκες. Δε θα τρεχεις με 70 σε ενα στενο πχ. Οπως κ δω δε ξέρουμε ποσο ετρεχε η μηχανη πχ.

Κ δω που τα λεμε που σταματαει το αναθεμα στους πεζους; αντε ο γερος ειναι χαζος,ο αλλος με το κινητο βλαμμενος, ενα παιδακι που περιμενει πχ η σκυβει κ κεινη την ωρα περνα αμαξι με τα οσα; Ενας ηλικιωμενος που λιποθυμαει στο φαναρι μιας νησιδας κ πεφτει μπρος σε ενα αμαξι πχ; δε πρεπει καποιος ναχει την ευθύνη του τι κινει μες την πολη;

Γιαυτό λιγο κλικμπειτ μου φαίνεται η φαση δυσκολα να σταθει υποθεση τετοια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, tzavardin said:

Το μέρος εντωμεταξύ είναι το ανάλογο του Μαρκόπουλου που διάλεξες, όχι κέντρο πόλης

Στο Μαρκόπουλο δεν γίνονται τροχαία;

Ένα γενικότερο φαινόμενο της εποχής είναι πως όλοι έχουμε μια εσφαλμένη αντίληψη των δικαιωμάτων μας.

Οι δε οδηγοί σκέφτονται πως ο δρόμος τους ανήκει και οι δε πεζοί σκέφτονται το ίδιο. Χαμένοι όλοι στον δικαιωματισμο τους χωρίς καμία ενσυναίσθηση για τους γύρω τους

Κανένα αίσθημα αυτοσυντήρησης και αντίληψης για την ζωή τους.

Χτες παρκάρω ταυτόχρονα με άλλο όχημα, δίπλα, σε πάρκινγκ καταστήματος με διαγράμμιση. Ο τύπος μου την είπε γιατί δεν μπορούσε να ανοίξει την πόρτα του.

 Και δεν είναι το θέμα οτι δεν μπορούσε να βγει.  Μου την λέει αρχικά γιατί δεν μπορεί να ανοίξει την πορτα του. Ζητάω συγγνώμη ενώ ξερω ότι εχω δικιο για να μην γινει escalate η κατάσταση, συνεχίζει λέγοντας οτι εχει τόσο χωρο το παρκινγκ, και τότε αναφέρω οτι είμαι σωστος μέσα στην διαγράμμιση. Δεν λεω οτι εκείνος εχει παρκάρει σαν μ@λ@κας, και η απαντηση του ήταν γιατί εγώ δεν εχω παρκάρει μέσα στις γραμμές; Τελικά το πρόβλημα του ήταν να εχει δικιο. Οχι οτι δεν μπορούσε να ανοίξει την πορτα.

 

Έτσι και οι πεζοί, δεν έχουν την αντίληψη για να περάσουν με ασφάλεια τον δρόμο, και να εχουν την αρτιμέλεια και την ζωούλα τους, αλλά έχουν στο μυαλο τους, είμαι πεζος θα περασω παση θυσία.

Αντίστοιχα οι οδηγοί, δεν έχουν στο μυαλο τους, οτι  το όχημα τους είναι εν δυνάμει φονικο οπλο (όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο φίλος παραπάνω) και λένε στα @@ θα περασω.


Προσωπικά όταν θέλω να περασω από διάβαση πεζών που δεν εχει φανάρι, πχ Κηφισιάς, προτείνω το χερι μου στους οδηγούς. Για κάποιον λογο δεν σε βλέπουν αλλιώς.

Αλλα πριν ριξουμε ευθυνη σε ολους τους εμπλεκομενους την μεγαλυτερη την εχει το κρατος που αφενως δεν εκπαιδευει και αφετερου  δεν παρεχει σωστους δρομου, φαναρια, διαγραμισεις στις διαβασεις κλπ.

 

 

IMG_20240923_205127.jpg

IMG_20240923_205137.jpg

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 2
Δημοσ.

ωραίο το θέμα αλλά οι παράγοντες είναι πολλοί για να συμμορφωθούν όλοι.

Πρώτα απ' όλα σωστή παιδεία, πριν 10-15 χρόνια δεν υπήρχε καμία εκπαίδευση ως προς την συμπεριφορά μας ως πεζοί ως ποδηλάτες κλπα.
Επίσης λάθος όλοι οι πεζοί που δεν περνάνε από διαβάσεις άλλο τόσο λάθος και οι οδηγοί που δεν σταματάνε σε αυτές.

Spoiler

1. Ολοι οι οδηγοί πρέπει να αποφεύγουν να συμπεριφέρονται με τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τους πεζούς. Τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1,17 παρ. 3 περίπτωση στ' και 19 παρ. 1 του παρόντος Κώδικα, όπου σε οδοστρώματα υπάρχουν διαβάσεις πεζών, οι οποίες έχουν σημανθεί με πινακίδες ή διαγραμμίσεις και η κυκλοφορία των οχημάτων ρυθμίζεται με φωτεινή σηματοδότηση ή τροχονόμους, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται: α) Να σταματούν πριν από τη διάβαση, όταν απαγορεύεται σε αυτούς με σήμα να προχωρήσουν ή όταν τυφλοί χρησιμοποιούν και επιδεικνύουν το λευκό μπαστούνι τους, για να δείξουν ότι πρόκειται να διασχίσουν την οδό ή όταν τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα πρόκειται να διασχίσουν την οδό. Οταν επιτραπεί να προχωρήσουν, να μη διακόπτουν ή παρεμποδίζουν τη διέλευση των πεζών, τυφλών ή των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα, οι οποίοι έχουν ήδη εισέλθει και προχωρούν στη διάβαση, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 38 του παρόντος Κώδικα. β) Αυτοί που προτίθενται να στρίψουν σε άλλη οδό, στην είσοδο της οποίας υπάρχει διάβαση πεζών, να κινούνται αργά και να παραχωρούν προτεραιότητα στους πεζούς που ήδη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται στη διάβαση, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 38 του παρόντος Κώδικα και σε περίπτωση ανάγκης να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους. (source ©: www.glavopoulos.gr)

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω το χειροτερο που εχω στους πεζους και δεν το καταλαβινουν ειναι που βαζουν και τα δυο ακουστικα στο αυτι και περπατανε, ή ακομα χειροτερα αυτα τα headphones που ειχαμε παλια σαν DJ Που καποια ειναι και Noise cancelling και αυτος τωρα θελει να περναει απεναντι στο δρομο που δεν ακουει ουτε κορνα απο τριαξονική !!!!!

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δύο διαβάσεις σε απόσταση 137 μέτρων και όμως όλοι περνάνε μέσα απ' τον δρόμο και τα οχήματα γιατί έτσι τους βολεύει. Και επειδή αναφέρθηκαν ξανά οι ξένοι που είναι πάντα νόμιμοι και σωστοί, το κάνουν και όλοι οι τουρίστες. Όποιος έχει περάσει απ' το σημείο θα έχει δει κάποιον ηλίθιο να πετάγεται ξαφνικά μπροστά του και το κακό είναι ότι κάποιοι σέρνουν και τα παιδάκια τους μαζί.

1496079971_.jpg.460bb8bafb6f560beb44fbcf1ae551af.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Ποιος Έλληνας οδηγός στην Ελλάδα σταματάει σε διαβάσεις;

Που όταν έρχομαι και πρέπει να οδηγήσω, σε περίπτωση που πετύχω διάβαση κοιτάω πρώτα στον καθρέφτη να δω αν έρχεται κάποιος πατημένος με 80-90 χάω εντός αστικού ιστού από πίσω μου και μετά σταματάω.

Ακόμα και το ίδιο το κράτος όπως είναι φυσικό δεν έχει σε υπόληψη τις διαβάσειςμ όπως και όλο το υπόλοιπο δίκτυο, ξεθωριασμένες μουτζούρες είναι οι περισσότερες.

  • Like 2
Δημοσ.

To ατυχημα θα ειχε γινει ειτε υπηρχε διαβαση ειτε οχι...

Η υπαιτιοτητα αλλαζει...

Εαν δεν υπαρχει διαβαση φταει ο πεζος,εαν υπαρχει φταιει ο δικυκλιστης γιατι το 90% δεν σταματανε σε διαβαση.

 

Δημοσ.
8 hours ago, tzavardin said:

Βλέπεις κάπου σπίτια;  Το μέρος εντωμεταξύ είναι το ανάλογο του Μαρκόπουλου που διάλεξες, όχι κέντρο πόλης.  Και πάλι, στο σουπερμάρκετ διάβαση χωρίς φανάρι. Δε σου κάνει εντύπωση;

Ειλικρινά μιλώντας. Σταματάς στις διαβάσεις να δεις αν έχει πεζούς να περάσουν; Έχεις δει πολλούς να σταματάνε εδώ; Έχεις πάει στο εξωτερικό να συγκρίνεις; Δεν είναι ρητορικά τα ερωτήματα. 

 

Καλά, εδώ δεν σταματούν όταν έχει κόσμο, όταν δεν έχει θα κοιτάξουν και θα σταματήσουν; Κάνε μια βόλτα από την Πειραιώς, να δεις πόσοι σταματούν ακόμα και σε διαβάσεις έξω από σχολές. Ελαδιστάν, με μ@λ@κες γενικότερα, κι όχι απλά πεζούς, ποδηλάτες, μοτοσυκλετιστές και όποιον άλλον...

Πάντως στην Κωνσταντινουπόλεως το όριο ταχύτητας είναι 50χλμ/ω. Ο μοτοσικλετιστής, για να μην προλάβει να φρενάρει και μάλιστα σε στεγνό δρόμο πρέπει να το πήγαινε αρκετά παραπάνω. Επίσης, οι διαβάσεις πεζών από τις γραμμές του Προαστιακού δεν βγάζουν σε διαβάσεις. Στο σημείο που έγινε το ατύχημα ο πεζός έβγαινε από την διάβαση πεζών του Προαστιακού (είτε υπήρχε διαγράμμιση διάβασης εκεί, είτε κάποιοι ως συνήθως...):

image.png.35bac9b9b77086dc47303724ddeb21de.png

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Δύο διαβάσεις σε απόσταση 137 μέτρων και όμως όλοι περνάνε μέσα απ' τον δρόμο και τα οχήματα γιατί έτσι τους βολεύει. Και επειδή αναφέρθηκαν ξανά οι ξένοι που είναι πάντα νόμιμοι και σωστοί, το κάνουν και όλοι οι τουρίστες. Όποιος έχει περάσει απ' το σημείο θα έχει δει κάποιον ηλίθιο να πετάγεται ξαφνικά μπροστά του και το κακό είναι ότι κάποιοι σέρνουν και τα παιδάκια τους μαζί.

1496079971_.jpg.460bb8bafb6f560beb44fbcf1ae551af.jpg

Γνωστό σημείο και έχεις δίκιο. Όπως εμείς όταν πάμε έξω κεντρική και βόρεια Ευρώπη  γινόμαστε αμέσως νομοτυποι γιατί έχει πρόστιμο, έτσι και οι τουρίστες, μέσα σε δύο μέρες βλεποντας κόσμο να περνάει όπως να 'ναι γίνονται μεσογειακοί.

Η ψυχολογία της αγέλης είναι μεγάλο πράγμα. Βέβαια να πω ότι η συντριπτική πλειοψηφία περνάει από τα δεξιά φανάρια λουλουδάδικα προς Μ. Βρετανία γιατί  δουλεύουν σωστά και μπορείς να περάσεις μέσα σε δύο τρία λεπτά αρκεί να περιμένεις λίγο.  Δεν περνάνε όλοι από τα βελάκια όπως λες, αλλά αρκετοί για να είναι προβληματικό το σημείο. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι μισες διαβασεις ειναι σβησμενες στο οδοστρωμα...

Στο σχολειο του παιδιου μου 20μ απο την εισοδο του νηπιαγωγειο(πανω κυκλος) δεν φαινεται τιποτα απο την διαβαση (κατω κυκλος)

Ο δρομος ειναι ο μοναδικος που καταληγει στην Ακροπολη και η κινηση των οχηματων δεν σταματαει ποτε.

Σχολικο τροχονομο εχουν βαλει απο την αλλη πλευρα που ειναι η πισω πλευρα του μουσειο.

 

image.jpeg.fba209aa43a556831c76ca3bc62ae7d3.jpeg

diavasi.jpg

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Καλά, εδώ δεν σταματούν όταν έχει κόσμο, όταν δεν έχει θα κοιτάξουν και θα σταματήσουν; Κάνε μια βόλτα από την Πειραιώς, να δεις πόσοι σταματούν ακόμα και σε διαβάσεις έξω από σχολές. Ελαδιστάν, με μ@λ@κες γενικότερα, κι όχι απλά πεζούς, ποδηλάτες, μοτοσυκλετιστές και όποιον άλλον...

Πάντως στην Κωνσταντινουπόλεως το όριο ταχύτητας είναι 50χλμ/ω. Ο μοτοσικλετιστής, για να μην προλάβει να φρενάρει και μάλιστα σε στεγνό δρόμο πρέπει να το πήγαινε αρκετά παραπάνω. Επίσης, οι διαβάσεις πεζών από τις γραμμές του Προαστιακού δεν βγάζουν σε διαβάσεις. Στο σημείο που έγινε το ατύχημα ο πεζός έβγαινε από την διάβαση πεζών του Προαστιακού (είτε υπήρχε διαγράμμιση διάβασης εκεί, είτε κάποιοι ως συνήθως...):

image.png.35bac9b9b77086dc47303724ddeb21de.png

Το ξέρω αδερφέ. Επίσης ξέρω πολύ καλά, ότι αν δεν έχει ευκρινή σημάδια από φρενάρισμα πολλών μέτρων στο οδόστρωμα και δεν έχεις γάτο δικηγόρο - εμπειρογνωμονα δεν μπορείς να αποδείξεις ότι έτρεχε το άλλο όχημα. Αν πάει να σε αποφύγει δηλαδή και καρφωθεί κάπου είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδείξεις κάτι εκτός αν είναι σμπαραλια το όχημα, κοπεί στη μέση κλπ. Αλλά τα 20-30 χιλιόμετρα πάνω από το όριο δεν αποδεικνύονται πολλες φορες. Μόνο η θέση του ατυχήματος είναι στάνταρ.

Το default είναι ότι πήγαινε κανονικά το αμάξι μέχρι απόδειξης δικιάς σου.  Όλοι ξέρουμε πως πάνε τα αμάξια στην Κωνσταντινούπολεως με τι ταχυτητα εννοώ. Επίσης όλοι μπορούμε να καταλάβουμε τι μπορεί να κάνει ένα μηχανάκι στη δεξιά θέση του οδοστρώματος  όταν έχει αμάξια στα αριστερά του και αν φαίνεται πριν κάνει αυτό που κάνει. 

Επίσης προφανώς στο σημείο θα έπρεπε να υπάρχει διάβαση, όπως το βλέπω.

Αλλά προσωπικά δεν γνωρίζω ούτε την υπόθεση, ούτε είμαι νομικός, και πρέπει να σεβαστούμε και τον δικυκλιστη που έχασε τη ζωή του. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...