Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, lector είπε

ειτε μιλωντας στο κινητο, ειτε χαζευοντας στο κινητο,

Οι λεγόμενοι Smombies, από το Smartphone + Zombies

smombie_germania.jpg.646faca872edbb87665414907caf6ab1.jpg

  • Like 4
  • Haha 5
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tzotzo είπε

Νομίζω το έχω ξαναγράψει, κάποια στιγμή πριν αρκετά χρόνια, έχει γίνει ένα τροχαίο επί της Θηβών στο ρεύμα προς Περιστέρι, λίγο πριν την Ιερά οδό. Ο δρόμος κάτω γλίτσα. Βγήκε κάποιος από μια κάθετη της Θηβών με αυτοκίνητο και έπεσε πάνω του μια μηχανή. 

Θεωρητικά φταίει αυτός που βγηκε από τον κάθετο.

 

Η πραγματικότητα είναι όμως ότι η μηχανή πήγαινε με πάνω από διακόσια, και όταν ο άνθρωπος κοίταξε αριστερα η μηχανή ήταν 250 μέτρα μακριά 

 

Τελικά ποιος έφταιγε;

Κατι τετοιο εγινε σχετικα προσφατα και στην καλαμακιου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eίναι θέμα αστικής ευθύνης, Αν αποδειχθεί υπαιτιότητα του πεζού στο τροχαίο, θα καταδικαστεί σε αποζημίωση Βέβαια σε περίπτωση θανάτου τα επιδικαζόμενα ποσά είναι υψηλά και είναι τελείωςαμφίβολο αν τα έχει ο πεζός (εκτός αν είναι ιδιοκτήτης ακινητης περιουσίας οπότε άνετα μπορεί να χάσει το σπίτι του). Δυστυχώς ο κόσμος είναι τελείως ανενημέρωτος και δεν έχειεπίγνωση για τις συνέπειες μιας φαινομενικά "αθώας" oδικής παράβασης όπως η διάσχιση δρόμου εκτός διάβασης και χωρίς ο πεζός να προσέξει αν έρχονται οχήματα κλπ.

Γενικότερα, εκπαίδευση στην οδική ασφάλεια επιβάλλεται στους πάντες και όχι μόνον στους οδηγούς....

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 2
Δημοσ.
30 minutes ago, kalmik said:

Eίναι θέμα αστικής ευθύνης, Αν αποδειχθεί υπαιτιότητα του πεζού στο τροχαίο, θα καταδικαστεί σε αποζημίωση Βέβαια σε περίπτωση θανάτου τα επιδικαζόμενα ποσά είναι υψηλά και είναι τελείωςαμφίβολο αν τα έχει ο πεζός (εκτός αν είναι ιδιοκτήτης ακινητης περιουσίας οπότε άνετα μπορεί να χάσει το σπίτι του). Δυστυχώς ο κόσμος είναι τελείως ανενημέρωτος και δεν έχειεπίγνωση για τις συνέπειες μιας φαινομενικά "αθώας" oδικής παράβασης όπως η διάσχιση δρόμου εκτός διάβασης και χωρίς ο πεζός να προσέξει αν έρχονται οχήματα κλπ.

Γενικότερα, εκπαίδευση στην οδική ασφάλεια επιβάλλεται στους πάντες και όχι μόνον στους οδηγούς....

+να προθεσω οτι λογο γενικης ατημορισιας υπαρχε αστικος μηθος (που μονο μηθος δεν ειναι ετσι οπως εχουν γινει πραγματα με ατημορισια) οτι ο πεζος παντα εχει δυκαιο..... ετσι πανε οπου βρουν και κανουν οτι ναναι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο χειρότερος συνδυασμός.... Γρια που περναει διαγωνια και να ερχετε αυτοκίνητο με γερο που δεν βλέπει και καλά....

Επεξ/σία από vorlon68
Δημοσ.

Εγώ πάλι διασχίζω μία στο τόσο έναν συγκεκριμένο δρόμο εκτός διάβασης, συνήθως μόνο τη μέρα γιατί έχει καλή ορατότητα. Σήμερα πως γυρνάω το βράδυ από τη δουλειά λέω ας πάω από τη διάβαση,μη γίνει κανα κακό. Πατάω το κουμπί για ν ανάψει πράσινο για τους πεζούς και κόκκινο για τ αυτοκίνητα. Πάω να περάσω και με περνάει ξυστά ένας που ούτε που κατάλαβε τι έγινε...

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, phanispal είπε

Σήμερα ξημερώματα στη Βάρης Κορωπίου πήγε ένας πεζός να περάσει το δρόμο κάθετα πάνω σε στροφή χωρίς ορατότητα. Ευτυχώς πρόλαβε να το μετανιώσει γιατί μπορεί να είχαν κλείσει δύο σπίτια αυτή τη στιγμή.

Καλα, πανω σε στροφη και περασμα δρομου πισω απο σταθμευμενο βανακι ειναι το πλεον κλασικο. 

Δημοσ.
2 hours ago, lector said:

Κατι τετοιο εγινε σχετικα προσφατα και στην καλαμακιου.

Ναι, εκει βεβαια ειναι λιγο διαφορετικες οι συνθηκες, ανηφοροκατηφορα, λιγοτερα φαναρια και δεν υπαρχει και μεσαιο διαζωμα.
Παραδοξως εκει σπανια εχω δει να τρεχουν εξωπραγματικα μηχανες η αυτοκινητα. τουλαχιστον στο φως της ημερας

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Ναι, εκει βεβαια ειναι λιγο διαφορετικες οι συνθηκες, ανηφοροκατηφορα, λιγοτερα φαναρια και δεν υπαρχει και μεσαιο διαζωμα.
Παραδοξως εκει σπανια εχω δει να τρεχουν εξωπραγματικα μηχανες η αυτοκινητα. τουλαχιστον στο φως της ημερας

Ενας λογος παραπανω που ο μηχανοβιος δεν επρεπε να τρεχει του σκοτωμου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα νήμα δύο σελίδες, που αποδεικνύει ακριβώς το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα με τις μετακινήσεις συνολικά, και ειδικότερα με ένα κομμάτι τους, την οδηγική συμπεριφορά. 

Γιατί αν αυτή είναι η δική σας άποψη, που οι περισσότεροι είστε μορφωμένοι, και επειδή σας έχω ξαναδεί και σε άλλα νήματα μπορείτε να αρθρώσετε ένα σοβαρό λόγο (τουλάχιστον κατά πλειοψηφία), καταλαβαίνει κανείς εύκολα γιατί αντιμετωπίζει ο μέσος πεζός μια ζούγκλα καθημερινά από τους υπόλοιπους, που είναι σε χειρότερη κατάσταση. 

Να ξεκαθαρίσω για αρχή τι μέρος του λόγου είμαι, και να συνεχίσω. Είμαι 30 χρονών και έχω δίπλωμα εδώ και 10 χρόνια περίπου. Έχω οδηγήσει και σε επαρχιακή πόλη και στην Αθήνα, τα περισσότερα χρόνια όμως καθημερινά πάω με τα Μέσα, και πεζός άρα για αρκετή ώρα, στη δουλειά μου. Δεν έχω συμμετάσχει ποτέ σε κάποιο ατύχημα, δεν έχω πάρει κλήση, δεν έχω φάει καν επίπληξη από όργανο του everest. 

Πάμε ένα - ένα από αυτά που ακούστηκαν: Οι πεζοί τελευταία μπαίνουν όπως να ΄ναι στο δρόμο, έχουν χαζέψει κλπ. Συμφωνώ για τα smartphones και το χαμηλό attention span, προσωπικά έχω δει άπειρους πεζούς και οδηγούς  ειδικά μικρής ηλικίας να παίζουν, μιλάνε κλπ κλπ. Δεν φταίνει οι πεζοί, φταίνε όλοι για αυτό και είναι θέμα και στο εξωτερικό. Αυτό αν μιλάμε για τελευταία, και όχι για χρόνιο πρόβλημα. 

 

Συνολικό επιχείρημα από τους περισσότερους και το βασικό πράγμα που με έκανε να γράψω είναι το : Οι πεζοί παραβιάζουν το νόμο όταν περνάνε εκτός φαναριού (κάποιοι αναφέρανε και τη διάβαση που είναι πιο διαβασμένοι, θα μιλήσουμε για το αν υπάρχουν διαβάσεις χωρίς φανάρια στην Αθήνα όσες πρέπει, και όπου υπάρχουν τι κάνουν οι οδηγοί).  Είναι μια μάστιγα και συνέχεια κοντεύουμε να πάθουμε ατυχήματα, εμείς, που πάμε με τον ΚΟΚ. 

1) Νομιμότητα: Όντως, κάθε (κρατήστε το κάθε)  πέρασμα πεζού στο δρόμο εκτός διάβασης είναι παράνομο. Όπως και με κόκκινο. Χωρίς ποινή από μόνο του αν θυμάμαι καλά, ούτε πρόστιμο. (Αυτό εφαρμόζεται μόνο στην Αυστρία, έχουν φάει πρόστιμο άπειροι Έλληνες για κόκκινο πεζοί εκεί, και υπάρχει και νόμος που δεν εφαρμόζεται στη Γερμανία).

Απλά αν περάσεις εκτός διάβασης, και προκληθεί ατύχημα, και δεν έχει περάσει το όριο ταχύτητας το αμάξι, και δεν μπορεί να σε αποφύγει (αυτά αποδεικνύονται από τα ίχνη στο οδόστρωμα), τότε είσαι εσύ υπεύθυνος σε πολιτικά (λεφτά) και ποινικά (φυλακή) δικαστήρια. Με μια προϋπόθεση, που δεν είδα κανέναν να την αναφέρει γιατί το αίσχος των δρόμων το θεωρεί κανονικότητα πλέον. Αν πάει κάποιος σε πολιτικά δικαστήρια θα ακούσει το δικαστή να ρωτάει τον πεζό και τους μάρτυρες, αλλά και να είναι βασικό στη δικογραφία να αποδειχτεί πόσο μακριά ήταν η διάβαση και αν είχε σβηστεί. 

Αυτό καλοί μου φίλοι, γιατί ο ΚΟΚ, που ξαφνικά στο νήμα αυτό μας αρέσει, προϋποθέτει να υπάρχουν αρκετές διαβάσεις. Επειδή όμως δεν υπάρχουν, μετά από αποφάσεις ΣτΕ, τροπολογίες επί τροπολογιών κλπ, δεν είσαι υπεύθυνος ως πεζός αν δεν υπάρχει διάβαση στα 200 μέτρα (αυτό θυμάμαι από τότε που δούλευα στα δικαστήρια απομαγνητοφωνητής, δεν θα ήμουν έκπληκτος αν έχει αλλάξει πάλι). Άρα όχι κάθε διάβαση; Γιατί θα πείτε; Και πάμε στο επόμενο:

 

2) Κυκλοφοριακό σύστημα, ειδικά της Αθήνας. Να μιλήσουμε πρώτα για ένα μέρος κοντά στο σπίτι μου, που το περνάω κάθε μέρα για να πάω στη δουλειά, και μια μεγάλη καρμανιόλα για οδηγούς και πεζούς. Βουλιαγμένης, και Ηλιουπόλεως. Δύο λεωφόροι (ο θεός να τις κάνει), μέσα ακριβώς στον αστικό ιστό, που χωρίζουν σερί συνοικίες στη μέση, και χιλιάδες άνθρωποι τις περνάνε κάθε μέρα για να πάρουνε μετρό. Κάθε πότε έχει διάβαση-φανάρι; Να σας πώ. Κατά μέσο όρο κάθε 400-500 μέτρα. Πόσα φανάρια είναι πραγματικά φανάρια, που δεν χρειάζεται να πατήσεις κουμπί και να περιμένεις 5 λεπτά για να περάσεις (αν δουλεύει), και ανοίγουν κανονικά κάθε τόσο;

Από τους στύλους του Ολυμπίου Διός μέχρι και τη Δάφνη - 3 (ολογράφως τρία, ένα κάθε χιλιόμετρο). Ένα στην Καλλιρόης που ξεκινάνε, ένα στον Αγιο Ιωάννη, που έχει μετρό, και άλλο ένα στην Δάφνη, που έχει μετρό. Ενδιάμεσα, όλοι περνάνε αέρα πατέρα. Ποιοι όλοι; Όχι εγώ που θέλω τη ζωή μου, αλλά οι γιαγιάδες που πάνε σε λαϊκές φερ΄ ειπείν και δεν είναι τόσο ευκολο να παρεκκλίνουν 200 μέτρα δεξιά, να περάσουν το φανάρι αφού περιμένουν 5 λεπτά, και μετά να ξανακάνουν τα 200 μέτρα αριστερά, για να έρθουν στην ευθεία να περπατήσουν μέχρι το σπίτι τους. Ίσως γιατί είναι 70 χρονών γιαγιάδες, και δεν μπορούν να κινηθούν τόσο εύκολα. Μπορεί να πονάνε όσο περπατάνε. Λέω εγώ, γιατί μπορεί να προτιμάει μια γιαγιά να μπει μέσα στο δρόμο, κάτι σενάρια δικά μου. 

Στην διαδρομή που κάνω εγώ από το σπίτι μου (Γούβα) για το μετρό, περνάω σύνολο δέκα με δεκαπέντε τετράγωνα και άλλους τόσους δρόμους. Δύο από αυτούς είναι η Βουλιαγμένης και η Ηλιουπόλεως. Αυτοί είναι και οι μόνοι δύο που  έχουν διάβαση, εκεί που έχει φανάρι. Όλοι οι υπόλοιποι, όλα τα τετράγωνα, δεν έχουν ούτε μία. Έχετε δει εσείς οποιαδήποτε διάβαση σε στενό ποτέ; Δεκαπέντε τετράγωνα, δεκαπέντε παραβάσεις κάνω. 

Γιατί συμβαίνουν τα παραπάνω; Γιατί ζούμε σε μια πόλη με δρόμους του 50-70, η οποία έχει υπερδιπλασιάσει τον πληθυσμό της. Και επειδή σιγά μην επενδύαμε στα ΜΜΜ, υπάρχει ασυλία στα αμάξια. Έχετε δει εσείς σε δρόμους κεντρικών πόλεων του εξωτερικού (οποιασδήποτε, ακόμα και σε δευτεράντζες χώρες, όπως Πολωνίες, Ρουμανίες κλπ), να υπάρχουν λεωφόροι μέσα από σπίτια; Και να υπάρχουν, να μην έχει καν πεζοδρόμια πολλές φορές; (Άμα θέλετε σας βγάζω φωτογραφία google maps σημείο που διακόπτεται το πεζοδρόμιο στη ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ από σκάλες-είσοδο σπιτιού και μπαίνεις μέσα στο δρόμο αναγκαστικά.). Έχετε δει να έχει ψευτοδιάβαση με φανάρι που δεν ανάβει ποτέ κάθε 500 μέτρα και πραγματικό φανάρι μόνο όπου έχει μετρό και περνάνε ποτάμια κόσμου; Γιατί έχω πάει σε δέκα χώρες και έχει διαβάσεις κάθε τετράγωνο. Ναι, κάθε τετράγωνο.  Χωρίς φανάρι τις περισσότερες φορές, και όποτε πλησιάζει ο πεζός, όχι όποτε πατήσει πόδι στο δρόμο, είναι όλοι κλαρίνο.  Άμα όμως στην Θηβών, στη Βουλιαγμένης, στην Κηφησίας, βάλουμε φανάρι κάθε 100 μέτρα, δε θα φτάσετε ποτέ στη δουλειά σας, γιατί είστε δυο εκατομμύρια αυτοκίνητα και οι δρόμοι είναι για μισό ξέρω γω, ή ένα. Και συνεχίζεται ένας φαύλος κύκλος. 

Δεν υπάρχει καμία μάστιγα πεζοί. Συντελείται έγκλημα εδώ και χρόνια στον αστικό ιστό, με ηθικό αυτουργό το κράτος, και δυστυχώς θύτη τις περισσότερες φορές έναν οδηγό που μπορεί και να μην φταίει καν, να τηρούσε τον ΚΟΚ (αλλά 7/10 δεν το κάνει για να φτάσει στη δουλειά του). Οι περισσότεροι νεκροί είναι πεζοί, χωρίς τεράστιες ταχύτητες εντός αστικού ιστού, τα λέει κάθε φορά όπου πάει ο Ιαβέρης. 

3) Ξέχασα την παιδεία των πεζών. Να πούμε εδώ ότι σας φταίνει οι πεζοί, οι οποίο δεν έχουν δίπλωμα και παρά την γκρίνια ειδικών δεν δίνουν καμία εξέταση για σήματα στο σχολείο (Αλλά εδώ δεν γκρινιάζετε για το γεγονός ότι τα παιδιά σας έχουν κενά από φιλολόγους, θα θυμόσασταν ότι η οδηγική παιδεία για τους πεζούς είναι μια εκδρομή στο πάρκο κυκλοφορίας στο δημοτικό, και μια μέρα ενημέρωση σε ένα νήμα που ακριβώς λέει για τους πεζούς) 

Ακόμα και να μπουν βέβαια αυτές οι εξετάσεις, θα τις περνάνε με 20 γιατί έτσι περνάνε ούτως ή άλλως, όπως οι μισοί εδώ (κι αν όχι εδώ, στο δρόμο) πήραν δίπλωμα. Και αν πάνε όλοι αυτοί οι μορφωμένοι οδηγικά στο δρόμο και δουν ότι δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ διαβάσεις, εκτός από εκεί που είναι απολύτως απαραίτητο, ή όπου συναντιόνται μεγάλοι δρόμοι-λεωφόροι, θα ξεκινήσουν πάλι να περνάνε όπως τους κατέβει, όπου τους κατέβει και θα τρέχουν να πάνε κι αυτοί στη δουλειά τους όπως κι εσείς, απλά δεν θα έχουν ένα όπλο. 

4) Υποκρισία:  Συμφωνεί  η πλειοψηφία εδώ ότι το μεγαλύτερο έγκλημα που είδαν είναι κοπέλα χωρίς οδηγική παιδεία να περνάει δρόμο στην Πατησίων ξέρω γω. Ή σε στροφή. Που δεν της έμαθε κανένας, τι είναι η στροφή, τι είναι η ορατότητα του οδηγού, αν έχει νεκρή γωνία, πόσο κάνει να φρενάρει κλπ. 

Αφού πάμε με παραδείγματα και περιπτωσιολογία, θέλετε να σας πω τι έχω δει εγώ από οδηγούς;  Τους εκπαιδευμένους που τηρούν τον ΚΟΚ. Να πούμε για συγκεκριμένα φανάρια, που το πράσινο του πεζού συνοδεύεται από κίτρινο για τα αμάξια και όλοι οι Ελληνάρες που δεν έχουν πρωτεραιότητα πάνε γκαζωμένοι, κορνάρουν, βρίζουν ενώ είναι μέσα στο όπλο τους;

Να πω ότι έχει πατήσει κοπέλα ακριβώς μπροστά μου κάποιο ζώον στο γνωστό αντίστοιχο φανάρι της Χαριλάου Τρικούπη, που τα αμάξια έρχονται από την Αρσάκη και περνάνε την Πανεπιστημίου; (είχε κίτρινο ο βασιλιάς της ασφάλτου, οπότε έπρεπε να περάσει με 60, είχε δουλειά). Ότι τα αίματα, και ό,τι ακολούθησε τα έχω δει ένα σωρό φορές σε εφιάλτες;

Να πω ότι στην στροφή 90 μοιρών από τη Λάμπρου Κατσώνη στην Τσούντα (γέφυρα κάτω από την Εθνική), δύο φορές καλά εκπαιδευμένοι οδηγοί που τηρούνε τον ΚΟΚ, πηγαίνανε με 90+ και προφανώς δεν μπόρεσαν να το κρατήσουν και πάτησαν το πεζοδρόμιο (μισό μέτρο και χειρότερα) που θα πάταγα εγώ σε πέντε δευτερόλεπτα; (Ζώ από τύχη).  

Να πω ότι έκανα το έγκλημα να περάσω, αφού κοίταξα δρόμο, διάβαση στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό φέτος (είναι κυκλική η πλατεία και έχει διαβάσεις χωρίς φανάρια σε όλους τους κάθετους στον κύκλο δρόμους. Δεν την πέρασα κάθετα δηλαδή, έκανα τον κύκλο γύρω γύρω, κανονικά δεν έχει καν νόημα να δω, πρέπει να στρίψει κάποιος με όριο τα 30.) Και αφού έκανα αυτό το έγκλημα να περάσω, στη μέση της διάβασης έσκασε καλά εκπαιδευμένος οδηγός μεσήλιξ, που πρέπει να είχε κρεμασμένο τον ΚΟΚ σε κομποσκοίνι μπροστά στο αμάξι, και πάτησε πενήντα φρένα γιατί έστριψε με 60 ενώ είχε όριο 30. Δεν με πάτησε ευτυχώς γιατί πετάχτηκα, απλά έκατσα και τον κοίταγα, ενώ αυτός ξεκίνησε να ουρλιάζει πώς τολμάω και περπατάω με ακουστικά, θα έπρεπε να τον ακούσω που έρχεται και να μην περάσω (να τον ακούσω που ερχόταν 20 μέτρα πίσω  και αριστερά πριν στρίψει εκτός ορατότητας δικιάς μου). Στην απάντησή μου, δεν φτάνει που θα με πάταγε ενώ πέρναγα διάβαση με όριο 30 γιατί έχει σχολεία η πλατεία Ελευθερίας,  είναι τόσο μ@@@κας που έχει και άποψη, κατέβηκε με διάθεση να μου δώσει και ξύλο, το οποίο δεν πήγε και πολύ καλά για τον ίδιο. 

 

Έχω κι άλλες άπειρες τέτοιες περιπτώσεις. Ας αφήσουμε τις περιπτώσεις, και να δείτε το πραγματικό πρόβλημα, που δεν είναι μόνο οδηγοί και πεζοί, αλλά κυρίως κράτος, δρόμοι και σχολεία. Και σταματήστε να στρουθοκαμηλίζετε, γιατί ο επόμενος υπεύθυνος δεν είναι ούτε οι φορτηγατζήδες, ούτε οι ταξιτζήδες, ούτε οι τροχονόμοι. Είναι οι καθημερινοί Έλληνες οικογενειάρχες οδηγοί, που σκοτώνουν τα παιδιά και τις μανάδες τους, εντός αστικού ιστού, μέρα μεσημέρι για λόγους για τους οποίους δεν είναι οι κύριοι υπεύθυνοι, αλλά τους ανέχονται και άμα δούνε και κανέναν πιτσιρικά 15ρη στο δρόμο να περνάει, πατάνε και λίγο γκάζι να τον τρομάξουνε με το όπλο τους, που τόλμησε να περάσει μπροστά τους, που έχουνε δουλειά να πούμε (και που δεν μας νοιάζει κιόλας αν έχει σχολείο στο επόμενο τετράγωνο και είναι 8 και δέκα και πρέπει να αργήσει κανά τέταρτο για να περάσει φανάρι από την δίπλα συνοικία). Άμα όμως δει καμιά νταλίκα μπροστά που είναι μεγαλύτερο όπλο, σούζα ο φίλος. 

 

 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 8
  • Thanks 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχας δεν ειναι "μηχανοβιος" οπως αρεσκονται καποιοι να επαναλαμβανουν.

Λεγεται μοτοσυκλετιστης, δικυκλιστης. Και ηταν ενας συμπολιτης σου (δειξτε λιγο σεβασμο, εφυγε ο ανθρωπος).

Τωρα οσον αφορα το συμβαν αυτο καθ'αυτό.....Ολοι εσεις που επικαλειστε αοριστα..."το εξωτερικο"...και τους εκει αυστηρους νομους...

Να ξερετε πως οι ιδιοι αυστηροι νόμοι ισχυουν για ολους, δηλαδη και για τους οδηγους οχηματων και δη μεσα στην πολη.

Ναι, ο πεζος ευθυνεται αν δεν περασει απο τη διαβαση, αλλα τα αυτοκινητα-μοτοσυκλεττες-πατίνια, κτλ...δεν πηγαινουν με 100-120 χλμ/ωρα!

Αυτο μαλλον το ξεχνατε να το σκεφτειτε, αφου προφανως δεν εξυπηρετει κανεναν μας.

Που θελω να καταληξω.....Προσπαθηστε να τηρειτε Αυστηρα! τα ορια ταχυτητας μεσα σε κατοικημενες περιοχες.

Ειναι απανθρωπο και εν δυνάμει δολοφονικο. Ασε που μερικες φορες δεν ειναι "γερόντια και γριές" αυτοι που περνούνε τους δρομους.

Μπορει την επομενη φορα να ξανα ειναι ενα μικρο παιδι με το ποδηλατο του, που δεν εχει ακομη ουτε Αντίληψη ουτε Ανακαλαστικα

Πως θα αισθανεστε μετα? τις ιδιες μισανθρωπικές μαλακιες θα συνεχισετε να λετε? ή θα εχετε λιγες περισσοτερες τύψεις κι ενοχές?

Κι ας μην ειναι ουτε παιδι, ουτε παππούδια, ουτε γιαγιάδες....αν ειναι ενας ΑΜΕΑ? με αμαξιδιο? τι θα γινει? θα τον πατησετε κι αυτον?

Και θα λετε μετα....."ε, ειχα ομως προτεραιοτητα"..."θεος σ'χωρέσ'τον"..."εγω τουλαχιστον ειμαι καλα".......θελω να πιστευω...πως οχι...

 

ΥΓ. και κατι τελευταιο...επειδη ασχολειστε ιδιαιτερα με τον ΚΟΚ...απο τους πιο θεμελιωδεις κανονισμους του ειναι ο εξης...."ρυθμιζουμε την ταχυτητα της κινησης μας, ωστε να μπορουμε να ακινητοποιησουμε εγκαιρως κι ασφαλως το οχημα μας ή να καταφερουμε να αποφυγουμε με ελιγμο ενα δυσαρεστο γεγονος".-

ΥΥΓ. προσυπογραφω οσα λεει ο tzavardin οι δρομοι ανηκουν σε ολους, και μια κι αποφασισαμε να ζουμε ολοι μαζι, μην ειστε αντικοινωνικοι, εχετε υπομονη κι αγαπατε αλληλους.

Επεξ/σία από 1600
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, 1600 είπε

Καταρχας δεν ειναι "μηχανοβιος" οπως αρεσκονται καποιοι να επαναλαμβανουν.

Λεγεται μοτοσυκλετιστης, δικυκλιστης. Και ηταν ενας συμπολιτης σου (δειξτε λιγο σεβασμο, εφυγε ο ανθρωπος).

Τωρα οσον αφορα το συμβαν αυτο καθ'αυτό.....Ολοι εσεις που επικαλειστε αοριστα..."το εξωτερικο"...και τους εκει αυστηρους νομους...

Να ξερετε πως οι ιδιοι αυστηροι νόμοι ισχυουν για ολους, δηλαδη και για τους οδηγους οχηματων και δη μεσα στην πολη.

Ναι, ο πεζος ευθυνεται αν δεν περασει απο τη διαβαση, αλλα τα αυτοκινητα-μοτοσυκλεττες-πατίνια, κτλ...δεν πηγαινουν με 100-120 χλμ/ωρα!

Αυτο μαλλον το ξεχνατε να το σκεφτειτε, αφου προφανως δεν εξυπηρετει κανεναν μας.

Που θελω να καταληξω.....Προσπαθηστε να τηρειτε Αυστηρα! τα ορια ταχυτητας μεσα σε κατοικημενες περιοχες.

Ειναι απανθρωπο και εν δυνάμει δολοφονικο. Ασε που μερικες φορες δεν ειναι "γερόντια και γριές" αυτοι που περνούνε τους δρομους.

Μπορει την επομενη φορα να ξανα ειναι ενα μικρο παιδι με το ποδηλατο του, που δεν εχει ακομη ουτε Αντίληψη ουτε Ανακαλαστικα

Πως θα αισθανεστε μετα? τις ιδιες μισανθρωπικές μαλακιες θα συνεχισετε να λετε? ή θα εχετε λιγες περισσοτερες τύψεις κι ενοχές?

Κι ας μην ειναι ουτε παιδι, ουτε παππούδια, ουτε γιαγιάδες....αν ειναι ενας ΑΜΕΑ? με αμαξιδιο? τι θα γινει? θα τον πατησετε κι αυτον?

Και θα λετε μετα....."ε, ειχα ομως προτεραιοτητα"..."θεος σ'χωρέσ'τον"..."εγω τουλαχιστον ειμαι καλα".......θελω να πιστευω...πως οχι...

 

ΥΓ. και κατι τελευταιο...επειδη ασχολειστε ιδιαιτερα με τον ΚΟΚ...απο τους πιο θεμελιωδεις κανονισμους του ειναι ο εξης...."ρυθμιζουμε την ταχητητα της κινησης μας, ωστε να μπορουμε να ακινητοποιησουμε εγκαιρως κι ασφαλως το οχημα μας ή να καταφερουμε να αποφυγουμε με ελιγμο ενα δυσαρεστο γεγονος".-

ΥΥΓ. οι δρομοι ανηκουν σε ολους, και μια κι αποφασισαμε να ζουμε ολοι μαζι, μην ειστε αντικοινωνικοι, εχετε υπομονη κι αγαπατε αλληλους.

Που να καταλάβουν ότι η συζήτηση αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη είναι για 30km την ώρα μαξ σε όλο τον αστικό ιστό και όχι 50, που έχουμε και καταστρατηγούμε. Και πάλι οι έρευνες λένε ότι είναι πάρα πολύ, καθότι 30κμ ανά ώρα = δέκα μέτρα ανά δευτερόλεπτο. 

Κάθε φορά που το πατάει «λίγο παραπάνω» στην Θηβών ο αγανακτισμένος οδηγός του νήματος και πάει 70, πηγαίνει με 27 μέτρα το δευτερόλεπτο. Ένα δευτερόλεπτο ο χρόνος απόκρισης και δύο να σταματήσει, ο φίλος μας με 70 μόνο, θα κάνει να σταματήσει σχεδόν 100 μέτρα. Αλλά άμα πατήσει ο συγκεκριμένος καμιά γιαγιά που δεν βλέπει στα 50 μέτρα ή κανά παιδί από φροντιστήριο, θα είναι ασυνείδητοι πεζοί, που τολμάνε να βάζουν εμπόδια στο δρόμο που τους ανήκει, γιατί έτσι μάθανε από το κράτος. Που δεν έμαθε και και ποτέ κυκλοφοριακή συμπεριφορά ούτε στη γιαγιά, ούτε στο παιδί. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Αυτοί είναι και οι μόνοι δύο που  έχουν διάβαση, εκεί που έχει φανάρι. Όλοι οι υπόλοιποι, όλα τα τετράγωνα, δεν έχουν ούτε μία. Έχετε δει εσείς οποιαδήποτε διάβαση σε στενό ποτέ; Δεκαπέντε τετράγωνα, δεκαπέντε παραβάσεις κάνω. 

56 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Γιατί έχω πάει σε δέκα χώρες και έχει διαβάσεις κάθε τετράγωνο. Ναι, κάθε τετράγωνο.

Δηλαδη πρεπει να εχουμε παντου διαβασεις, για να εχει ενας πεζος την κριτικη σκεψη για το αν πρεπει να περασει εκεινη την στιγμη τον δρομο ή οχι, ή για να απαγορευσει μια διαβαση, με τους περιορισμους που εχει, το παρκαρισμα κοντα της για να εχουν ορατοτητα οι πεζοι και οι οδηγοι?

56 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Ξέχασα την παιδεία των πεζών. Να πούμε εδώ ότι σας φταίνει οι πεζοί, οι οποίο δεν έχουν δίπλωμα και παρά την γκρίνια ειδικών δεν δίνουν καμία εξέταση για σήματα στο σχολείο (Αλλά εδώ δεν γκρινιάζετε για το γεγονός ότι τα παιδιά σας έχουν κενά από φιλολόγους, θα θυμόσασταν ότι η οδηγική παιδεία για τους πεζούς είναι μια εκδρομή στο πάρκο κυκλοφορίας στο δημοτικό, και μια μέρα ενημέρωση σε ένα νήμα που ακριβώς λέει για τους πεζούς) 

Επανερχομαι στην κριτικη σκεψη των πεζων. Ενας που ξερει σηματα, παλι οταν θα παει να περασει τον δρομο, αν δεν κατσει να σκεφτει, την ιδια καταληξη με καποιον μη διαβασμενο θα εχει.

Ειδικα στην περιπτωση του thread απο οτι βλεπω, ο συγκεκριμενος πεζος οχι μονο περασε δρομο, αλλα περασε και καγκελα απο γραμμες τρενου (ή τελος παντων ειχε σκοπο να περασει). Για πες, αν δεν συνεβαινε αυτο που συνεβει με την μηχανη, και εφτανε στις γραμμες, παλι το τρενο θα εφταιγε? 

56 λεπτά πριν, tzavardin είπε

θέλετε να σας πω τι έχω δει εγώ από οδηγούς..... στο όπλο τους;

56 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Ξέχασα την παιδεία των πεζών..... απλά δεν θα έχουν ένα όπλο. 

55 λεπτά πριν, tzavardin είπε

πατάνε και λίγο γκάζι να τον τρομάξουνε με το όπλο τους,

55 λεπτά πριν, tzavardin είπε

Άμα όμως δει καμιά νταλίκα μπροστά που είναι μεγαλύτερο όπλο, σούζα ο φίλος. 

Καπου διαβασες μια μεταφορα που παρομοιαζει το αυτοκινητο με οπλο απο οτι φαινεται και σου αρεσε. Στην συγκεκριμενη περιπτωση, αλλος ειχε το "οπλο"

 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.

Γενικά υπάρχει μία παράνοια που δεν έχω καταλάβει από που έχει ξεκινήσει, βγάζουν φωτογραφίες από αυτοκίνητα παράνομα παρκαρισμένα σε πεζοδρόμια κτλ και τα μισά σχόλια παρακινούν φθορά ξένης περιουσίας αντί για τροχαία και η υποκρισία; Είναι οι ίδιοι που περπατάνε μέσα στον δρόμο με μαύρα ρούχα μέσα στην νύχτα... είναι οι ίδιοι που όταν θέλουν να κάνουν κάποια εργασία στο σπίτι τους δεν τους πειράζει ότι ο μάστορας έχει παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο αρκεί να γίνει η δουλειά τους.... Και άλλα τόσα παραδείγματα.

Όπως είπε και ο @tzavardin με απλά λόγια ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ πλέον και να προσθέσω ότι τα περισσότερα έργα που γίνονται κάνουν τα πράγματα χειρότερα αντί για καλύτερα.

Στους 1000 οι 100 παίρνουν αντικαταθλιπτικά κτλ, λογικό να υπάρχουν παρενέργειες, το μόνο σίγουρο ότι τα πράγματα θα χειροτερέψουν κατά πολύ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δηλαδη πρεπει να εχουμε παντου διαβασεις, για να εχει ενας πεζος την κριτικη σκεψη για το αν πρεπει να περασει εκεινη την στιγμη τον δρομο ή οχι, ή για να απαγορευσει μια διαβαση, με τους περιορισμους που εχει, το παρκαρισμα κοντα της για να εχουν ορατοτητα οι πεζοι και οι οδηγοι?

Όχι φιλαράκο, δεν κατάλαβες καλά. Δεν θέλουμε τις διαβάσεις για το μυαλό των πεζών. Θέλουμε παντού διαβάσεις για να περνάνε οι πεζοί. Δεν κάνεις δοκιμαστικό στην κριτική σκέψη των πεζών, ούτε σου ανήκει η πόλη.  Να περνάνε ΑΝΕΤΑ και με ασφάλεια  οι γιαγιάδες που πάνε αργά, οι μαθητές, οι φοιτητές, τα παιδιά σου, τα αδέρφια σου, η μάνα σου που πάει λαϊκή. Φανάρι - φρένο κάθε 50-100 μέτρα και θα κάθεσαι κλαρίνο. Ναι, κάθε φορά. Ναι, κάθε 50 μέτρα. Ναι, δεν θα παρκάρεις στο κέντρο της Αθήνας.

Ναι, θα αναγκαστούμε να παρατήσουμε ένα εκατομμύριο αμάξια γιατί έχουν καταστρατηγήσει τις θέσεις πάρκινγκ και τους ακάλυπτους σε όλες τις πολυκατοικίες οι 40ρηδες έως 70ρηδες στη μεταπολίτευση (ναι πιάνω και gen x, ίδιοι με τους γονείς σας είστε η πλειοψηφία, απλά βάζετε rexxona) και τις κάνανε αποθήκες/ έξτρα διαμερίσματα. Δεν με ενδιαφέρει. Ας δέσουν το ένα εκατομμύριο αμάξια μας/σας και να το κάνουν τρένο-ταξί Ομόνοια Πειραιά. 

Επειδή δεν θα με καταλάβεις όμως θέλω αυτό παρακάτω. Κέντρο Κρακοβίας, τυχαία φωτογραφία που μόλις πήρα από google maps.

Screenshot_2.jpg.a7c697ef5f6a0cf3f584020da37c74cf.jpg

 

Μέτρα διαβάσεις, χωρίς φανάρια. Όλη η πόλη έτσι. Χωρίς κορναρίσματα, χωρίς παναγίες. Οι ιππότες της ασφάλτου περιμένουν υπομονετικά στη διάβαση με το που δουν πεζό στο πεζοδρόμιο από μακριά.. Δεν έχει να παρκάρεις στη γωνία έχει παρτέρια. Ποιος σου είπε ότι θέλω να περπατάω σε ρείθρο με γλίτσα, παρτεράκι, γιατί έχω και μια ψυχική υγεία. Λογικα αυτό που βλέπεις θα σου φαίνεται εφιάλτης.

Προτιμάς παρκάρισμα γωνία με το άτι σου, και να παίζεις crazy taxi 3 με τον κόσμο;

33 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ειδικα στην περιπτωση του thread απο οτι βλεπω, ο συγκεκριμενος πεζος οχι μονο περασε δρομο, αλλα περασε και καγκελα απο γραμμες τρενου (ή τελος παντων ειχε σκοπο να περασει). Για πες, αν δεν συνεβαινε αυτο που συνεβει με την μηχανη, και εφτανε στις γραμμες, παλι το τρενο θα εφταιγε? 

Καπου διαβασες μια μεταφορα που παρομοιαζει το αυτοκινητο με οπλο απο οτι φαινεται και σου αρεσε. Στην συγκεκριμενη περιπτωση, αλλος ειχε το "οπλο"

 

Έχουν πατήσει πολύ κόσμο, κυρίως πεζούς, τρένα. Προφανώς και νομικά, ποτέ δεν φταίει ο μηχανοδηγός εκτός από συγκεκριμένα μέρη/ που απαιτείται να πάει πιο αργά, και πίστεψέ με, συνήθως το κάνει, γιατί είναι η δουλειά του και αν πατήσει κάποιον θα την χάσει, δεν μπορεί απλά να τον παρατήσει, απαγορεύεται. Τι θες να πεις με αυτό που λες;

Είναι συλλογική παράνοια να μιλάμε για ευθύνη πεζών, που είναι μια πληθυσμιακή ομάδα που ΔΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ.  Να πληρώσει το κράτος, να γίνει υποχρεωτικό μάθημα τα σήματα για όλους, να μπορεί μετά να βάλει και πρόστιμα.  Τι να σου πω για να το καταλάβεις πιο απλό. 

Για το όπλο, έχει μιλήσει ο Ιαβέρης πάρα πολύ καλά. Αν εσύ δεν αισθάνεσαι την ευθύνη του ότι οδηγείς μια μάζα πάνω από ένα τόνο συχνά, που κινείται με 30-40-50 μέτρα το δευτερόλεπτο και το συγκρίνεις με τον έναν που πέρασε στη Κωνσταντινουπόλεως, δεν είναι δικό μου θέμα. Δεν έχουμε την ίδια ευθύνη όταν οδηγάμε με έναν πεζό, ούτε αυτό είναι δύσκολο. 

Ξέρεις πάντως έχει συμβεί πολλές φορές άνθρωπος να πατήσει συγγενή του κοντά στο σπίτι του. Απλά το λέω. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...