Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους

Έχει ασχοληθεί κανείς να βάλει έξτρα ηχομόνωση στις πόρτες του αυτοκινήτου? Συγκεκριμένα, θέλω να μειώσω το θόρυβο από τα λάστιχα στην Εθνική, καθώς απο τα 130-140 ήδη ακούγεται έντονα. Παρόλα αυτά βλέπω οτι αυτό εξαρτάται κιολας απο το οδόστρωμα, καθώς στη Συγγρού για παράδειγμα δεν ακουγεται τοσο εντονα.

Να σημειώσω οτι το αμάξι είναι ενα Hyundai i30 2024 facelift με 17αρες ζαντες.

Ευχαριστω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περί ορέξεως το γνωστό αλλά μήπως να μην τρέχεις τόσο; 

Δεν έχουμε δρόμους για τέτοιες ταχύτητες. 

Ουτε έχεις κάποιο αμάξι που τις πιάνει με μεγάλη ασφαλεία. 

Με 2000 κυβικα suv δεν πάω τόσο. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.

LOL πας στην Συγγρου με 140?

μηπως ο εντονος θορυβος ειναι ο τροπος της ζωης να σου πει οτι δεν πρεπει να πηγαινεις του σκοτωμου με τον κουβα σου?

  • Like 4
Δημοσ.

Συνεχισε να οδηγεις με 140 στη συγγρου και πιθανοτατα θα καταληξεις να μην ακους απολυτως τιποτα, ακρα του ταφου σιωπη. Απλα να εισαι μονος σου, οι αλλοι δε σου φταινε.

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδιά έχει παιχτεί παρεξήγηση έτσι όπως το έγραψα.

Στη Συγγρού δεν έχω πιάσει ποτέ πάνω από 100-110 και όταν είναι άδεια μάλιστα. Μίλησα απλά συγκριτικά με το Αθήνα - Πάτρα πχ όπου στη Συγγρού είναι φρέσκο το οδόστρωμα και έχει διαφορά στον ήχο με την ίδια ταχύτητα. Απλά στις ταχύτητες 130-140 είναι έντονο. Δεν είναι δα και παράλογη ταχύτητα για την Εθνική οδό αυτή.

Γι'αυτό έκανα το ποστ αν έχει ασχοληθεί κάποιος με έξτρα ηχομόνωση κι αν έχει δει αποτέλεσμα σε τραχιά άσφαλτο.

Δημοσ.
12 minutes ago, Siseoth said:

Παιδιά έχει παιχτεί παρεξήγηση έτσι όπως το έγραψα.

Στη Συγγρού δεν έχω πιάσει ποτέ πάνω από 100-110 και όταν είναι άδεια μάλιστα. Μίλησα απλά συγκριτικά με το Αθήνα - Πάτρα πχ όπου στη Συγγρού είναι φρέσκο το οδόστρωμα και έχει διαφορά στον ήχο με την ίδια ταχύτητα. Απλά στις ταχύτητες 130-140 είναι έντονο. Δεν είναι δα και παράλογη ταχύτητα για την Εθνική οδό αυτή.

Γι'αυτό έκανα το ποστ αν έχει ασχοληθεί κάποιος με έξτρα ηχομόνωση κι αν έχει δει αποτέλεσμα σε τραχιά άσφαλτο.

 

να αλλάξεις λάστιχα με ακριβότερα και χωρίς run flat τεχνολογία.

σου προτείνω από το πιο ήσυχο στο πιο θορυβώδες

Pirelli Cinturato p7

Continental UltraContact

Bridgestone Turanza T005

Vredestein Quatrac Pro

πες μας και τι φοράς τώρα....πάω στοίχημα οτι φοράς run flat

Δημοσ.
4 minutes ago, greekfragma said:

 

να αλλάξεις λάστιχα με ακριβότερα και χωρίς run flat τεχνολογία.

σου προτείνω από το πιο ήσυχο στο πιο θορυβώδες

Pirelli Cinturato p7

Continental UltraContact

Bridgestone Turanza T005

Vredestein Quatrac Pro

πες μας και τι φοράς τώρα....πάω στοίχημα οτι φοράς run flat

Τώρα φοράω από το εργοστάσιο τα Michelin Primacy 4, δε γνωρίζω αν είναι run flat ή όχι. Έχω διαβάσει πολλές κριτικές που λένε ότι είναι αθόρυβα, κάτι που δεν μπορώ να πω ότι ισχύει 100% κατά την εμπειρία μου.

Δημοσ.

Αν βάλεις μόνο στις πόρτες δεν θα δεις κάποια τεράστια διαφορά, περισσότερο βάζουν στις πόρτες για να αποφύγουν συντονισμούς . Από τη στιγμή που λες ότι είναι από λάστιχα θα πρέπει να ντύσεις και θόλους. Μπορείς να ντύσεις για αρχή τις πόρτες για να δεις αν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα αλλά με προσοχή να μην το παρακάνεις γιατί είναι βαριά προϊόντα και μακροχρόνια μπορεί το έξτρα βάρος να σου δημιουργήσει πρόβλημα στους μεντεσέδες 

Δημοσ.
13 hours ago, Siseoth said:

Καλησπέρα σε όλους

Έχει ασχοληθεί κανείς να βάλει έξτρα ηχομόνωση στις πόρτες του αυτοκινήτου? Συγκεκριμένα, θέλω να μειώσω το θόρυβο από τα λάστιχα στην Εθνική, καθώς απο τα 130-140 ήδη ακούγεται έντονα. Παρόλα αυτά βλέπω οτι αυτό εξαρτάται κιολας απο το οδόστρωμα, καθώς στη Συγγρού για παράδειγμα δεν ακουγεται τοσο εντονα.

Να σημειώσω οτι το αμάξι είναι ενα Hyundai i30 2024 facelift με 17αρες ζαντες.

Ευχαριστω

το εχω κανει αλλα κλασσικα εισαι λαθος.

Ολοι οσοι θελουν να σταματησουν θορυβο ξεκινανε απο τις πορτες. Φανταζομαι αυτο τους λενε ειτε μαγαζια με αξεσουαρ (ηχοσυστηματα) ειτε απο βιντεακια.

Το μεγαλυτερο θορυβο οπως σου εγραψαν εχουν τα λαστιχα και μετα το μηχανοστασιο. Στα λαστιχα μπορεις να ελλατωσεις (μαλιστα οι κατασκευαστες πλεον τα διαχωριζουν σε κατηγοριες αναλαογα με το θορυβο) ενω και στο μηχανοστασιο τα τελευταια δεκα χρονια κλασσικα οι εταιριες δε βαζουν ηχομονοτικο για να γλιτωσουν χρημα αλλα και κλασσικα να λενε οτι επιφερει μειωση (ελαχιστη) καταναλωσης λογω βαρους (μιλαμε ουτε μισο κιλο αλλα...)

Μετα προχωρας και στις πορτες. Για το καπω μπορεις να βρεις ετοιμα κιτ ηδη κομενα για το αυτοκινητο σου κυριως απο εξωτερικο αλλα για τις πορτες πρεπει να κοψεις εσυ αναλογα με το σχημα.

Για τις πορτες ειδικα αν δεν εχεις ασχοληθει ειτε με ηχοσυστημα ειτε με φαναρτζοδουλεια ειναι ρισκο γιατι μπορεις να κανεις ζημια. Θελει πολυ προσοχη, υπομονη αλλα και εργαλεια (δε θα κανεις ολη τη δουλεια με ενα κατσαβιδι). Εγω σε ενα fiat panda το εκανα μονος αλλα ειχα μελετησει αρκετα τη πορτα ενω συνδιασα ταυτοχρονα με αλλαγη των ηχειων (αφου ανοιγα που ανοιγα τη πορτα ας τα αλλαξω ολα). Μαλιστα ειχα παρει και ενα αλλο υλικο (σαν αφρολεξ) που μπαινει στις βασεις ηχειων για ακομα καλυτερη δουλεια.

Τα υλικα δε κοστιζουν πολυ, μπορεις να βρεις απο 20 μεχρι οσο θες με μεση τιμη γυρω στο 50 αλλα η μαγκεια ειναι προφανως στη τοποθετηση..

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Morosana said:

Αν βάλεις μόνο στις πόρτες δεν θα δεις κάποια τεράστια διαφορά, περισσότερο βάζουν στις πόρτες για να αποφύγουν συντονισμούς . Από τη στιγμή που λες ότι είναι από λάστιχα θα πρέπει να ντύσεις και θόλους. Μπορείς να ντύσεις για αρχή τις πόρτες για να δεις αν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα αλλά με προσοχή να μην το παρακάνεις γιατί είναι βαριά προϊόντα και μακροχρόνια μπορεί το έξτρα βάρος να σου δημιουργήσει πρόβλημα στους μεντεσέδες 

Ναι και οι θόλοι ήταν μέσα στο πλάνο επίσης. Ρώτησα για τις πόρτες συγκεκριμένα επειδή μάλλον έχουν κάνει κάποιες τσιγκουνιες από το εργοστάσιο και χτυπώντας τες λίγο με το χέρι ακούγεται λίγο κούφιο. Βέβαια τριξιματα κτλ είναι μηδέν ακόμα και σε λακούβες.

Οπότε υποψιάζομαι ότι το αυτί μου στην ουσία ακούει τους συντονισμους λόγω δονήσεων και όχι τα λάστιχα καθεαυτά. Παρόλα αυτά αδυνατω να το προσδιορίσω επακριβώς.

1 hour ago, vamvakoolas said:

το εχω κανει αλλα κλασσικα εισαι λαθος.

Ολοι οσοι θελουν να σταματησουν θορυβο ξεκινανε απο τις πορτες. Φανταζομαι αυτο τους λενε ειτε μαγαζια με αξεσουαρ (ηχοσυστηματα) ειτε απο βιντεακια.

Το μεγαλυτερο θορυβο οπως σου εγραψαν εχουν τα λαστιχα και μετα το μηχανοστασιο. Στα λαστιχα μπορεις να ελλατωσεις (μαλιστα οι κατασκευαστες πλεον τα διαχωριζουν σε κατηγοριες αναλαογα με το θορυβο) ενω και στο μηχανοστασιο τα τελευταια δεκα χρονια κλασσικα οι εταιριες δε βαζουν ηχομονοτικο για να γλιτωσουν χρημα αλλα και κλασσικα να λενε οτι επιφερει μειωση (ελαχιστη) καταναλωσης λογω βαρους (μιλαμε ουτε μισο κιλο αλλα...)

Μετα προχωρας και στις πορτες. Για το καπω μπορεις να βρεις ετοιμα κιτ ηδη κομενα για το αυτοκινητο σου κυριως απο εξωτερικο αλλα για τις πορτες πρεπει να κοψεις εσυ αναλογα με το σχημα.

Για τις πορτες ειδικα αν δεν εχεις ασχοληθει ειτε με ηχοσυστημα ειτε με φαναρτζοδουλεια ειναι ρισκο γιατι μπορεις να κανεις ζημια. Θελει πολυ προσοχη, υπομονη αλλα και εργαλεια (δε θα κανεις ολη τη δουλεια με ενα κατσαβιδι). Εγω σε ενα fiat panda το εκανα μονος αλλα ειχα μελετησει αρκετα τη πορτα ενω συνδιασα ταυτοχρονα με αλλαγη των ηχειων (αφου ανοιγα που ανοιγα τη πορτα ας τα αλλαξω ολα). Μαλιστα ειχα παρει και ενα αλλο υλικο (σαν αφρολεξ) που μπαινει στις βασεις ηχειων για ακομα καλυτερη δουλεια.

Τα υλικα δε κοστιζουν πολυ, μπορεις να βρεις απο 20 μεχρι οσο θες με μεση τιμη γυρω στο 50 αλλα η μαγκεια ειναι προφανως στη τοποθετηση..

Δυστυχώς λάστιχα αργώ ακόμα πολύ να αλλάξω, οπότε ψάχνω τις υπόλοιπες εναλλακτικές για αρχή αν αξίζουν.

Με τον κινητήρα δεν έχω παράπονο, δεν ακούγεται καθόλου.

Επίσης, φοβάμαι μόνος μου να ανοίξω πράγματα, σίγουρα θα πήγαινα σε κάποιον πιο εξειδικευμένο. Εσύ έκανες και θόλους και πόρτες; Δε βοήθησε καθόλου στην εθνική;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

βοηθαει αλλα περισσοτερο ειδα διαφορα με την ηχομονωση κινητηρα. Θολους που λεει ο αλλος δεν εχω δει εγω ποτε.

Το ηχομονωτικα πλεον εχουν απειροελαχιστο βαρος αν μιλαμε για ποιοτικα. Αν ειναι να βαλεις οτιναναι ...καλυτερα μη βαλεις

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Δημοσ.

Τα Primacy 4 θεωρούνται ταξιδιάρικα all rounder και είναι για sedan που καταπίνουν χιλιόμετρα. Έχουν αρκετά μεγάλη διάρκεια ζωής με σχετικά σκληρή γόμα και δεν είναι και από τα πιο αθόρυβα. Πιστεύω οτι όταν θα πας σε άλλο aftermarket ελαστικό θα μειωθεί κατά πολύ ο θόρυβος.

Σε ένα πράγμα που πάσχουν τα i20-i30 είναι οτι χαλαρώνουν από το εργοστάσιο οι βίδες στις ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξιού σε θόλους και κινητήρα.

Θα σου πρότεινα να πας σε ένα μηχανικό και να ζητήσεις να σου κάνουν έναν έλεγχο για σφίξιμο τα προστατευτικά από μπροστά έως πίσω. Πιθανόν να ακούς πολύ τα λάστιχα και γι αυτό το λόγο.

Φυσικά με μια περιγραφή υποκειμενική απο μεριάς σου δεν είμαστε με ακρίβεια να υπολογίσουμε αν είναι νορμάλ οτι ακούς ή είσαι ευαίσθητος. Αν έκανες test drive το αυτοκίνητο θα το είχες παρατηρήσει εξαρχής πριν την αγορά.

Αν αποφασίσεις να πας για σφίξιμο στις εργοστασιακές ροπές καλό είναι να σου σφίξει και το σύστημα αναρτήσεων. Σε i20 χρειάστηκε 2 φορές σε διάστημα 2 ετών με ροπόκλειδο. Μετά το σφίξιμο άλλο πάτημα και γενικά άλλη συμπεριφορά.

Δημοσ.

Πάντα απο θόλους ξεκινάμε για την ηχομόνωση απο τα λάστιχα. Και όταν είναι ή ώρα για αλλαγή, κοιτάμε και ένα πιο "ήσυχο" λάστιχο.

  • Like 2
Δημοσ.
10 hours ago, greekfragma said:

Τα Primacy 4 θεωρούνται ταξιδιάρικα all rounder και είναι για sedan που καταπίνουν χιλιόμετρα. Έχουν αρκετά μεγάλη διάρκεια ζωής με σχετικά σκληρή γόμα και δεν είναι και από τα πιο αθόρυβα. Πιστεύω οτι όταν θα πας σε άλλο aftermarket ελαστικό θα μειωθεί κατά πολύ ο θόρυβος.

Σε ένα πράγμα που πάσχουν τα i20-i30 είναι οτι χαλαρώνουν από το εργοστάσιο οι βίδες στις ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξιού σε θόλους και κινητήρα.

Θα σου πρότεινα να πας σε ένα μηχανικό και να ζητήσεις να σου κάνουν έναν έλεγχο για σφίξιμο τα προστατευτικά από μπροστά έως πίσω. Πιθανόν να ακούς πολύ τα λάστιχα και γι αυτό το λόγο.

Φυσικά με μια περιγραφή υποκειμενική απο μεριάς σου δεν είμαστε με ακρίβεια να υπολογίσουμε αν είναι νορμάλ οτι ακούς ή είσαι ευαίσθητος. Αν έκανες test drive το αυτοκίνητο θα το είχες παρατηρήσει εξαρχής πριν την αγορά.

Αν αποφασίσεις να πας για σφίξιμο στις εργοστασιακές ροπές καλό είναι να σου σφίξει και το σύστημα αναρτήσεων. Σε i20 χρειάστηκε 2 φορές σε διάστημα 2 ετών με ροπόκλειδο. Μετά το σφίξιμο άλλο πάτημα και γενικά άλλη συμπεριφορά.

Test drive το έκανα στη Συγγρού όπου με εξέπληξε θετικά μάλιστα για την άνεση του, τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά. Σε ευχαριστώ πάντως για τη συμβουλή, αν βρω χρόνο θα πάω να το τσεκαρουν κιόλας. Ίσως εν τέλει περιμένω να δω σε μια αλλαγή ελαστικών πως θα είναι πριν προχωρήσω σε περαιτέρω ενίσχυση της ηχομόνωσης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...