manosbr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, Burgos είπε Υπερτιμημένα είναι όλα. Αλλά δεν χάνουμε τίποτα. Η Lexus δεν είναι σε καμία περίπτωση στο ίδιο επίπεδο με BMW και Mercedes. Ούτε πλησιάζει. Συνεχίζει να είναι ένα ακριβό Toyota. Είναι στο επίπεδο της DS. Οι Αμερικάνοι είναι οι μόνοι που αγοράζουν Lexus αλλά ακόμα και εκεί η BMW και η Mercedes πουλάνε περισσότερο. Οριακά μεν αλλά περισσότερο. Και μιλάμε για μια χώρα που λατρεύουν τα Ασιάτικα. Toyota, Honda, Nissan, Kia, Hyundai ακόμα και η Subaru είναι στο top10 των πωλήσεων. Στο τέλος πάντα μετράει το τι αρέσει στον καθένα. Αν θέλεις Lexus παίρνεις Lexus και είσαι ευτυχισμένος. Δεν θα ακούσεις κανέναν άγνωστο σε ένα φόρουμ. Σωστό ! αλλα η κουβέντα γίνεται για την ποιότητα και το impact κάθε εταιρείας . Προφανώς και το θέμα εμφάνισης ειναη κάτι διαφορετικό και κάποια Kia πχ είναι όμορφα αλλά εγώ δεν θ επερνα ποτε
aionnou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Είπαμε όταν έχεις να δώσεις 75-90Κ για αμάξι πας σε premium και σε νοιάζει το brand. Ούτε σε απασχολούν οι βλάβες και πόσο έχουν. Έχεις αλλάξει 2 στο γκαράζ.
manosbr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Το Lexus έχει 65κ . οσο πιο πολλά δινεις τόσο περισσότερο σε νοιάζει και το brand και η αξιοπιστία και όλα … το ανάποδο ισχύει . Όταν δινεις 25κ για suv δεν σε νοιάζει τίποτα και περιμένεις και τη βλάβη και όλα
aionnou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 42 λεπτά πριν, manosbr είπε αξιοπιστία και όλα Ούτε καν καμία σχέση.
kage Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Μ φαινεται οτι ο μανος ξερει απο αμαξια...θελει να παρει lexus κ εδω τ το χαλατε.. γερμανικα προφανως κ δεν θελει γιατι ειναι japan fan...γ αυτο κ ειδε φτηνα πλαστικα σε q5 https://youtube.com/shorts/NL4QxwV6F7M? Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου από kage
Burgos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, manosbr είπε Το Lexus έχει 65κ . οσο πιο πολλά δινεις τόσο περισσότερο σε νοιάζει και το brand και η αξιοπιστία και όλα … το ανάποδο ισχύει . Όταν δινεις 25κ για suv δεν σε νοιάζει τίποτα και περιμένεις και τη βλάβη και όλα Ούτε καν. Αλλιώς δεν θα κυκλοφορούσαν Range Rover. Όταν δίνεις τόσα λεφτά σε ενδιαφέρει να τα "βλέπεις" όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο. Να καταλαβαίνεις γιατί είναι τόσο ακριβό. Από την ησυχία στην καμπίνα, την ποιότητα κύλισης, την άνεση, τα δέρματα, τα ξύλα κλπ. Δεν σε ενδιαφέρει πόσο πάει το σέρβις και αν είναι αξιόπιστο. Εκεί παίρνεις Corolla ξέρω γω (ή Lexus καλή ώρα 😜) Δεν θέλει κάποιος που δίνει ένα σκασμό λεφτά να ξέρει ότι οδηγάει RAV4 με άλλο σήμα. Δεν θέλει να βλέπει την ποιότητα της Toyota λίγο πιο ραφιναρισμένη. Premium είναι να μπαίνεις μέσα, να σου κάνει μασαζάκι το κάθισμα ενώ σου δροσίζει και τον κώλο, να φυσάει άρωμα από το κλιματιστικό και να ταξιδεύεις με την αερανάρτηση στο comfort σαν να οδηγάς πάνω σε σύννεφο. Αυτά δεν παίζουν στα Γιαπωνέζικα. Επίσης για να μην είμαστε άδικοι, τα Χ3, GLC, Q5 είναι entry level premium. Κανονικά premium είναι μια κατηγορία επάνω. Η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη ανάμεσα σε Χ3 με Χ5 ή ανάμεσα σε GLC και GLE. 3
manosbr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, kage είπε Μ φαινεται οτι ο μανος ξερει απο αμαξια...θελει να παρει lexus κ εδω τ το χαλατε.. γερμανικα προφανως κ δεν θελει γιατι ειναι japan fan...γ αυτο κ ειδε φτηνα πλαστικα σε q5 https://youtube.com/shorts/NL4QxwV6F7M? το ανάποδο. Ποτέ δεν είχα Ιαπωνικό ή ανατολίτικο και έχω Γερμανικό αμάξι. Γράψαμε στο forum με το φιλο που ενδιαφέρεται για Lexus. εγώ προσωπικά δεν θα κοιτούσα ποτέ Ιαπωνικό, προτιμώ τα Γερμανικά, μονο για lexus αν θα εκανα την εξαίρεση .. 1 ώρα πριν, Burgos είπε Ούτε καν. Αλλιώς δεν θα κυκλοφορούσαν Range Rover. Όταν δίνεις τόσα λεφτά σε ενδιαφέρει να τα "βλέπεις" όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο. Να καταλαβαίνεις γιατί είναι τόσο ακριβό. Από την ησυχία στην καμπίνα, την ποιότητα κύλισης, την άνεση, τα δέρματα, τα ξύλα κλπ. Δεν σε ενδιαφέρει πόσο πάει το σέρβις και αν είναι αξιόπιστο. Εκεί παίρνεις Corolla ξέρω γω (ή Lexus καλή ώρα 😜) Δεν θέλει κάποιος που δίνει ένα σκασμό λεφτά να ξέρει ότι οδηγάει RAV4 με άλλο σήμα. Δεν θέλει να βλέπει την ποιότητα της Toyota λίγο πιο ραφιναρισμένη. Premium είναι να μπαίνεις μέσα, να σου κάνει μασαζάκι το κάθισμα ενώ σου δροσίζει και τον κώλο, να φυσάει άρωμα από το κλιματιστικό και να ταξιδεύεις με την αερανάρτηση στο comfort σαν να οδηγάς πάνω σε σύννεφο. Αυτά δεν παίζουν στα Γιαπωνέζικα. Επίσης για να μην είμαστε άδικοι, τα Χ3, GLC, Q5 είναι entry level premium. Κανονικά premium είναι μια κατηγορία επάνω. Η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη ανάμεσα σε Χ3 με Χ5 ή ανάμεσα σε GLC και GLE. Συμφωνώ με όσα λές, Διαφωνώ στο εξής: Δεν υφίσταται premium αν δε συνοδεύεται απο αξιοπιστία... είναι κοροϊδία να δινεις ένα σκασμό λεφτά και να μην θεωρείς το αυτοκινητο αξιοπιστο ή να θεωρείς πιοο αξιόπιστο το corola. Οπότε οσοι έχουν/έχουμε premium γερμανικές μάρκες, αν δεν είναι πιο αξιόπιστα απο corola , είμαστε μεγάλα κορόιδα και θύματα ... δεν είναι άποψη αυτό. Είναι κοινή λογική....
aionnou Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 25 λεπτά πριν, manosbr είπε το ανάποδο. Ποτέ δεν είχα Ιαπωνικό ή ανατολίτικο και έχω Γερμανικό αμάξι. Γράψαμε στο forum με το φιλο που ενδιαφέρεται για Lexus. εγώ προσωπικά δεν θα κοιτούσα ποτέ Ιαπωνικό, προτιμώ τα Γερμανικά, μονο για lexus αν θα εκανα την εξαίρεση .. Συμφωνώ με όσα λές, Διαφωνώ στο εξής: Δεν υφίσταται premium αν δε συνοδεύεται απο αξιοπιστία... είναι κοροϊδία να δινεις ένα σκασμό λεφτά και να μην θεωρείς το αυτοκινητο αξιοπιστο ή να θεωρείς πιοο αξιόπιστο το corola. Οπότε οσοι έχουν/έχουμε premium γερμανικές μάρκες, αν δεν είναι πιο αξιόπιστα απο corola , είμαστε μεγάλα κορόιδα και θύματα ... δεν είναι άποψη αυτό. Είναι κοινή λογική.... Μα δεν είπε κανένας για αξιοπιστία brand . Είπαμε ότι δεν ενδιαφέρει τον αγοραστή, την θεωρεί αυτονόητη έχει 3 αυτοκίνητο ακόμα να κουνηθεί.. χεστηκε πόσο καο πόσα θα παει το συνεργείο.
Burgos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 25 λεπτά πριν, manosbr είπε το ανάποδο. Ποτέ δεν είχα Ιαπωνικό ή ανατολίτικο και έχω Γερμανικό αμάξι. Γράψαμε στο forum με το φιλο που ενδιαφέρεται για Lexus. εγώ προσωπικά δεν θα κοιτούσα ποτέ Ιαπωνικό, προτιμώ τα Γερμανικά, μονο για lexus αν θα εκανα την εξαίρεση .. Συμφωνώ με όσα λές, Διαφωνώ στο εξής: Δεν υφίσταται premium αν δε συνοδεύεται απο αξιοπιστία... είναι κοροϊδία να δινεις ένα σκασμό λεφτά και να μην θεωρείς το αυτοκινητο αξιοπιστο ή να θεωρείς πιοο αξιόπιστο το corola. Οπότε οσοι έχουν/έχουμε premium γερμανικές μάρκες, αν δεν είναι πιο αξιόπιστα απο corola , είμαστε μεγάλα κορόιδα και θύματα ... δεν είναι άποψη αυτό. Είναι κοινή λογική.... Αξιόπιστα είναι όλα. Δεν τρέχουμε στα συνεργεία εμείς με τα Mercedes και τα BMW. Ούτε τα Range Rover που ανέφερα νωρίτερα έχουν τόσα θέματα. Άσε που η πλειοψηφία όσων δίνουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο δεν το παντρεύονται για να αρχίσει να βγάζει θέματα. Στα 4-5 χρόνια έχει φύγει. Γι αυτό κανείς δεν βάζει σαν προτεραιότητα την αξιοπιστία 1
manosbr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου κάθε 4-5 χρόνια νεο badget για αγορά καινούργιου; πολύ σπατάλη χρημάτων για τα δικά μου δεδομένα. θεωρώ άνετα σε βγάζει ένα αυτοκινητο για μια 10ετία 4 ώρες πριν, kage είπε Μ φαινεται οτι ο μανος ξερει απο αμαξια...θελει να παρει lexus κ εδω τ το χαλατε.. γερμανικα προφανως κ δεν θελει γιατι ειναι japan fan...γ αυτο κ ειδε φτηνα πλαστικα σε q5 https://youtube.com/shorts/NL4QxwV6F7M? δεν είδα φθηνά πλαστικά σε Q5. έχει φθηνά υλικά, ειδικά το Q4, h βασική έκδοση..
Burgos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, manosbr είπε κάθε 4-5 χρόνια νεο badget για αγορά καινούργιου; πολύ σπατάλη χρημάτων για τα δικά μου δεδομένα. θεωρώ άνετα σε βγάζει ένα αυτοκινητο για μια 10ετία Δεν είναι νέο budget. Πουλάς το προηγούμενο όσο η αξία του είναι σε καλά επίπεδα και συμπληρώνεις για κάτι καινούριο. Πιθανόν να στοιχίζει περισσότερο να το κρατήσεις 10 χρόνια και πάρεις άλλο μετά. 2
aionnou Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Ξεκολλάτε με τα χρήματα.. όταν κάποιος αγοράζει 90Κ καινούργιο αμάξι εχει σταθερά εισοδήματα 200K το χρόνο.. δεν τον ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου εάν θα το πουλήσει σε 4 χρονια 70 ή 55Κ το ίδιο του φαίνεται. Όποιος πάλι δίνει 90Κ και δεν έχει τα παραπάνω μίνιμουμ κάτι κανει πολύ λάθος. 2
manosbr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) αυτός ο αλγόριθμος προκύπτει από το κάποιος να δίνει τα μισά εισοδήματα της χρονιάς για αγορά αυτοκινήτου ; αρα ένας δημσοισο υπάλληλος με ~ 15.000 το χρόνο μπορεί να αγοράσει το πολύ έως 7000€ αυτοκίνητο ; Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου από manosbr
Papakaliati Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Το θεωρητικό που γράφεται είναι ότι δεν πρέπει να δίνεις πάνω από το 20% του μισθού σου στο αυτοκίνητο. Συνήθως αναφέρεται στις δόσεις. 19 hours ago, aionnou said: Ξεκολλάτε με τα χρήματα.. όταν κάποιος αγοράζει 90Κ καινούργιο αμάξι εχει σταθερά εισοδήματα 200K το χρόνο.. δεν τον ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου εάν θα το πουλήσει σε 4 χρονια 70 ή 55Κ το ίδιο του φαίνεται. Όποιος πάλι δίνει 90Κ και δεν έχει τα παραπάνω μίνιμουμ κάτι κανει πολύ λάθος. Ε τον ενδιαφέρει αρκετά, αλλά έχει την πολυτέλεια να πάρει ένα σκεφτόμενος ας χάσω λίγα περισσότερα δεν θα σκάσουμε κιόλας. Όπως και ναζει και Χ3 και GLC είναι εύκολη και αποδοτική η μεταπώληση. Με το λέξους μπορεί να χρειαστεί να ρίξεις αρκετά περισσότερο την τιμή. Πες τον φίλο να πάρει Land Rover Discovery Sport. Σημαντική παρουσία στον δρόμο, και αρκετά φτηνότερο από τα υπόλοιπα. Προφανώς βέβαια δεν έχει την ίδια πολυτελεία στην οδήγηση αλλά δύσκολο να το μετανιώσει. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου από Papakaliati
manosbr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, Papakaliati είπε Το θεωρητικό που γράφεται είναι ότι δεν πρέπει να δίνεις πάνω από το 20% του μισθού σου στο αυτοκίνητο. Συνήθως αναφέρεται στις δόσεις. Ε τον ενδιαφέρει αρκετά, αλλά έχει την πολυτέλεια να πάρει ένα σκεφτόμενος ας χάσω λίγα περισσότερα δεν θα σκάσουμε κιόλας. Όπως και ναζει και Χ3 και GLC είναι εύκολη και αποδοτική η μεταπώληση. Με το λέξους μπορεί να χρειαστεί να ρίξεις αρκετά περισσότερο την τιμή. Πες τον φίλο να πάρει Land Rover Discovery Sport. Σημαντική παρουσία στον δρόμο, και αρκετά φτηνότερο από τα υπόλοιπα. Προφανώς βέβαια δεν έχει την ίδια πολυτελεία στην οδήγηση αλλά δύσκολο να το μετανιώσει. Και εμένα μου αρέσει το discovery sport !οπως και το xc60. όμως ειναη πολύ παλιά μοντέλα και πιστεύω θα αλλάξει γενιά όπου να ναναι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα