Προς το περιεχόμενο

Citroen C3 & C3 Aircross 2025


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

που το ειδες αυτο? ειναι αδιανόητα φθηνο αν ισχυει.

Ναι έχεις δίκιο, έχω βάλει το λινκ σε άλλο θρεντ και εδώ το ξέχασα πριν.

Εδώ το γράφει και αναφέρει επίσης και την βενζινοκίνητη κορυφαία έκδοση Max που τιμάται στα 19.900 ευρώ (με προωθητική ενέργεια).

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ναι έχεις δίκιο, έχω βάλει το λινκ σε άλλο θρεντ και εδώ το ξέχασα πριν.

Εδώ το γράφει και αναφέρει επίσης και την βενζινοκίνητη κορυφαία έκδοση Max που τιμάται στα 19.900 ευρώ (με προωθητική ενέργεια).

 

πολυ ενδιαφερον.

γαλλια γερμανια ξεκιναει 14,999 βλεπω στο σαιτ. περιεργο... και τραγικα φθηνο.

νομιζα το υβριδικο θα φοραει το μοτερ που βαλανε στο aircross https://www.drive.gr/news/nea-montela-kosmos/neo-citroen-c3-aircross-einai-apo-ta-fthinotera-7thesia

που η τιμη εχει μεγαλη διαφορα αλλα τελικα ειναι αλλο μοτερ.

στα 22κ το υβριδικο (αυτοματο) ειναι no brainer αλλα η απλη εκδοση ειναι κυριολεκτικα γυμνη.

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως στο site δεν εχει και καμια τρελη παρουσιαση του αμαξιου.

Τα πισω παραθυρα που ειναι χειροκινητα συμφωνω πως δεν υπαρχει κανενας ελεγχος απο τον οδηγο σε καμια περιπτωση. Να το ανοιξει λιγο, να το κλειδωσει.

Το μονο συν που του δινω αν θεωρείται, ειναι σε περιπτωση που ολα τα συστηματα κολλησουν, τουμπαρει, κατι, ανοιγει, χωρις να ψαχνει κατι για να σπασει το τζαμι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Για την πρώτη - και πιο φθηνή - έκδοση, διαβάζω:
«Ενδεικτικά λοιπόν να αναφέρουμε πως ο εξοπλισμός περιλαμβάνει air condition, δύο ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματους προβολείς LED με φώτα ημέρα LED, Citroen Head-Up Display, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και φυσικά την την ανάρτηση Citroen Advanced Comfort.»

Όταν λέει 2 ηλεκτρικά παράθυρα, εννοεί ότι τα πίσω είναι με χερούλι;

Κόλλησαν λίγο Toyotίλα; 😂

Αδυνατώ να πιστέψω ότι στο 2024 συζητάμε για θέματα ασφάλειας στην Ευρώπη με 500 κριτήρια (ας αφήσουμε προς στιγμή την ανάλυση για αρκετές ασιατικές χώρες) και επιτρέπεται να έχουν τα πίσω παράθυρα χερούλι. Σκεφτόμενος αποκλειστικά την ασφάλεια παιδιών, ώστε να υπάρχει δυνατότητα του ελέγχου από τον οδηγό.

Εντωμεταξύ σε μια προσεκτική παρατήρηση του εξοπλισμού, βλέπω ότι και η δεύτερη έκδοση ΔΕΝ έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω!

Εν ολίγοις, κάτι τόσο βασικό όπως τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα (ασφάλεια παιδιών, ευκολία), αν θέλει κανείς να το έχει στο καινούριο C3 πρέπει να πάει στην 3η έκδοση - MAX - και αντί για 17000, να πληρώσει 20000 (οκ, μαζί και με άλλο εξοπλισμό).

Δεν το βλέπω και τόσο ως ευκαιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, liakinen είπε

https://www.drive.gr/news/agora/anakoinothike-i-timi-toy-neoy-citroen-c3-stin-ellada

Γούστα είναι αυτά αλλά για μένα η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει πάρει την κάτω βόλτα στο θέμα σχεδίαση (και όχι μόνο). 

Ελεος με τα ημιφορτηγα, γεμισαμε και αν εισαι πισω δεν μπορεις να δεις μπροστα τι γινεται 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, adi32 είπε

Ελεος με τα ημιφορτηγα, γεμισαμε και αν εισαι πισω δεν μπορεις να δεις μπροστα τι γινεται 

Βάλε στην εξίσωση ότι όλα σχεδόν είναι τα ίδια. Αν βγάλεις τα σήματα τους δύσκολα θα καταλάβει κάποιος τι μάρκα είναι το καθένα. Όταν μιλάμε και για αμάξια της ίδιας μάρκας τότε εκεί είναι κόπια το ένα με το άλλο. Ίδια μάσκα, λίγο ψηλότερο, λίγο μακρύτερο, λίγο φαρδύτερο και βγάζουν 5 μοντέλα σε διαφορετικές και καλά κατηγορίες. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, giorgosvet είπε

Στην εισαγωγική έκδοση θα πρέπει να αγοράσεις και ραδιοκασετόφωνο!
 

image.png

 

Νόμιζα ότι ήταν δημοσίευση τρολάρισμα, αλλά μπήκα στις εκδόσεις στον ίδιο τον ιστότοπο της Citroen, και πραγματικά η πρώτη έκδοση δεν έχει οθόνη στο κέντρο της κονσόλας, όπως οι 2 επόμενες εκδόσεις! 😂

13 ώρες πριν, giorgosvet είπε

Στην εισαγωγική έκδοση θα πρέπει να αγοράσεις και ραδιοκασετόφωνο!

Εντωμεταξύ παραμένει αιωρούμενο το ερώτημα: μπαίνει παραδοσιακό ραδιόφωνο; Δεν βλέπω εσοχή.

Ενώ ακόμα και χωρίς οθόνη θα είχε μια ελπίδα καλύτερων πωλήσεων σε μεγαλύτερες ηλικίες που δεν έχουν μάθει στις οθόνες, δεν νομίζω αυτές οι ηλικίες να μπορούν να ζήσουν χωρίς το ραδιόφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, giorgosvet είπε

Στην εισαγωγική έκδοση θα πρέπει να αγοράσεις και ραδιοκασετόφωνο!
 

image.png

 

σιγά , έχει το σκρουτζ...

Spoiler

20211203163218_539a30f8.jpeg

 

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Νόμιζα ότι ήταν δημοσίευση τρολάρισμα, αλλά μπήκα στις εκδόσεις στον ίδιο τον ιστότοπο της Citroen, και πραγματικά η πρώτη έκδοση δεν έχει οθόνη στο κέντρο της κονσόλας, όπως οι 2 επόμενες εκδόσεις! 😂

παίζουν και φθηνά tablets ....

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προηγούμενο c3 είχε από την πρώτη ''κουτσή'' έκδοση 4 αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα! Δευτερη έκδοση με τα υπέροχα bumber που απόρω γιατί τα βγάλανε έχω γλυτώσει άπειρες γρατσουνιές, κόκκινη οροφή, 82 ψόφια άλογα, πισω κάμερα, gps 13800 ευρώ. Πολύ τίμιο. 

Τώρα σε σχέση με την άγορα πάλι σε καλές τιμές ξεκινάει, σε επίπεδα dacia... πιο κάτω δεν πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, barimagas είπε

Το προηγούμενο c3 είχε από την πρώτη ''κουτσή'' έκδοση 4 αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα! Δευτερη έκδοση με τα υπέροχα bumber που απόρω γιατί τα βγάλανε έχω γλυτώσει άπειρες γρατσουνιές, κόκκινη οροφή, 82 ψόφια άλογα, πισω κάμερα, gps 13800 ευρώ. Πολύ τίμιο. 

Τώρα σε σχέση με την άγορα πάλι σε καλές τιμές ξεκινάει, σε επίπεδα dacia... πιο κάτω δεν πάει.

γαλλια ομως στα 15κ, εδω 17

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, barimagas είπε

Το προηγούμενο c3 είχε από την πρώτη ''κουτσή'' έκδοση 4 αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα! Δευτερη έκδοση με τα υπέροχα bumber που απόρω γιατί τα βγάλανε έχω γλυτώσει άπειρες γρατσουνιές, κόκκινη οροφή, 82 ψόφια άλογα, πισω κάμερα, gps 13800 ευρώ. Πολύ τίμιο. 

Τώρα σε σχέση με την άγορα πάλι σε καλές τιμές ξεκινάει, σε επίπεδα dacia... πιο κάτω δεν πάει.

Ακριβώς αυτό. Το προηγούμενο δεν είχε πίσω χερούλια στα παράθυρα.

Αυτό που γίνεται με το πρώτο μοντέλο για να το πλασάρουν χαμηλά στην τιμή, είναι απαράδεκτο. Έχουν αφαιρέσει πράγματα που ήταν αυτονόητα ακόμα και για την ίδια αντιπροσωπεία στο προηγούμενο μοντέλο.

10 ώρες πριν, korakios είπε

 

παίζουν και φθηνά tablets ....

Πιθανόν ναι, αλλά ποτέ δεν θα έχουν το integration και με τα άλλα πράγματα του αυτοκινήτου. Δεν είναι το πρόβλημα η επιφάνεια αφής, αλλά το τί ελέγχεις από που.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούν να ρίξουν λίγο ακόμα την τιμή στην βασική έκδοση αν αφαιρέσουν το μπροστά παρμπρίζ και την μία από τις τέσσερις ρόδες. Για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα η αγορά αυτοκινήτου για κάποιον που μετράει και το τελευταίο ευρώ. 

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαν λίγο πρόβλημα στη σχεδιαστική ομάδα με το να βρουν χώρο μπροστά στο κέντρο για τη μοναδική ρόδα μπροστά, και δεν τούς βγήκε η σκέψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...