Προς το περιεχόμενο

Η Επιτροπή της Βουλής των ΗΠΑ εγκρίνει νομοσχέδιο για υποχρεωτικό ραδιόφωνο AM στα νέα αυτοκίνητα


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, nvel είπε

την διαφορά της έννοιας του μήκους και του πλάτους την γνωρίζεις;

Αν εννοείς αυτό, ναι έχεις δίκιο. Τα ΑΜ είναι διαμόρφωση πλάτους και όχι όπως είπα μήκους κύματος.

Απλά έγραψα ότι (λάθος) για την διαμόρφωση σήματος, αν και στο θέμα μας, αυτό που ήθελα να πω κυρίως ήταν η εμβέλεια της εκπομπής,αλλά και ο διαχωρισμός των μεσαίων, μακρων και βραχέων κυμάτων.

55 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Kάποιος είδε Terminator 3 και του έμεινε το τέλος.

Αλήθεια πως θα ξέρει κάποιος ότι υπάρχει λόγος να γυρισει στα ΑΜ ώστε να ενημερωθεί ;Τα FM έχουν το  ΤΑ για ανακοινώσεις 

Τα FM δεν έχουν όμως μεγάλη εμβέλεια και αυτό είναι που ενδιαφέρει σε εθνικό επίπεδο, ώστε με έναν ή δύο σταθμούς ΑΜ μπορεί να καλύψει ολόκληρη την Αμερική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, nhzt είπε

 

Τα FM δεν έχουν όμως μεγάλη εμβέλεια και αυτό είναι που ενδιαφέρει σε εθνικό επίπεδο, ώστε με έναν ή δύο σταθμούς ΑΜ μπορεί να καλύψει ολόκληρη την Αμερική.

Προσπαθώ να καταλάβω ποια ανάγκη θα καλύψει που δεν το κάνει η υπόλοιπη τεχνολογία .Εχουμε παραδείγματα να έχουν πρόβλημα μετάδοσης πληροφοριών σε τόσες καταστροφές που γίνονται κάθε τόσο απο σεισμούς,τυφώνες  κλπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 hours ago, Conan2046 said:

Μιλάνε όντως όμως συνεχώς ή ανεβαίνουν στην έδρα και απλώς δεν αποχωρούν; Γιατί εκτός αν είναι συγγγενείς του ...Φιντέλ τι λένε όλη την ώρα;

Ναι μιλάνε σερί και για ό,τι θέλουν. 

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2013/09/24/famous-filibusters/2865907/

Filibuster length: 15 hours, 30 minutes

Sen. Huey P. Long spent 15 hours and 30 minutes arguing against passage of a New Deal bill that would have given jobs to political enemies in Louisiana. The flamboyant Long peppered his filibuster with readings of the Constituion, Shakespeare plays and oyster recipes.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, Tlykog said:

θα μας τρελάνεις; Δηλαδή αν εσύ οδηγάς την ώρα που ανακοινώνουν κάτι σημαντικό πως θα το ξέρεις για να σβήσεις τη μηχανή να το ακούσεις;

Εσύ το παίζεις έξυπνος. Εκτός αυτού, οι εταιρείες δήλωσαν ότι θα γίνει επανασχεδιασμός και εσύ τους λες "όχι, μην το κάνετε, γιατί έτσι θέλω"; ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Τί δεν καταλαβαίνεις; Δεν είναι επιλογή. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Το θέμα είναι να δουλεύει όταν είσαι στο αυτοκίνητο και το χρησιμοποιείς.

ή τρολλάρεις ή πραγματικά έχεις μεγάλο θράσος να μου λες ότι το παίζω και έξυπνος, μετά από την απάντηση που έγραψες...

Έχω μεγάλο θράσος.

  • Sad 1
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί να σταματήσουν εκεί;

AM for Every Vehicle Act

- CD PLAYER for Every Vehicle Act (ναι ρε φιλε, εδω 1000ς CD, και θελω να τα ακουω!)

- AM/FM RADIO for Every Mobile Phone

- SD Card for Every Mobile Device (Phone, Tablet, Laptop etc)

- USB-C up to 100 Watt Input for every FUCKING DEVICE THAT NEEDS LOW-ISH power. 

- USB-C/100 Watt Outputs on every Vehicle, in 4 places for 4-seaters etc

Μη σου πω 300 watt στα 2 πιο πανω, να τελείωνουμε και με τα laptop! Αφού ψιλουπάρχει η τεχνολογια...

Και τελευταίο και καλύτερο....

- Stereo Jack For Every Audio Device (Phone, Laptop, Game device etc)

.... μπορώ να σκεφτώ και άλλα, αλλά με αυτά θα ήμουν happy!

ΥΓ. Βασικά χρειάζεται ενα Stop Removing Old Connections And Add All New Connections On Everything Plus Stop Being Asholes Act

Επεξ/σία από apikoulas
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωστόσο, οι επικριτές του νομοσχεδίου επισημαίνουν ότι η υποχρεωτική ενσωμάτωση του ραδιοφώνου AM θα μπορούσε να αυξήσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων σε μια περίοδο που πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους.

Βεβαίως, διότι οι καταναλωτές έχουμε δει μόνο μειώσεις τα τελευταία χρόνια στα πάντα. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Προσπαθώ να καταλάβω ποια ανάγκη θα καλύψει που δεν το κάνει η υπόλοιπη τεχνολογία .Εχουμε παραδείγματα να έχουν πρόβλημα μετάδοσης πληροφοριών σε τόσες καταστροφές που γίνονται κάθε τόσο απο σεισμούς,τυφώνες  κλπ;

Πρώτα απ όλα, την αναλογική ραδιοφωνία δεν μπορείς να την μπλοκάρεις και να την χακαρεις. Μπορείς να την παρεμβάλεις μόνον.

Είναι σαν να έχεις έναν ασύρματο, όπου ο πομπός και δέκτης συντονιζονται σε μια συχνότητα και επικοινωνούν. Τα FM επίσης, δεν έχουν μεγάλη ή εθνική εμβέλεια. Μόνο τοπική,εντός των πόλεων.

Οπότε βάση των παραπάνω, εάν η οποιαδήποτε κυβέρνηση θέλει να μεταδώσει μια είδηση, μια πληροφορία ή οτιδήποτε άλλο σε εθνικό επίπεδο, ακόμη και αν δεν υπάρχει ίντερνετ στη χώρα, ο μόνος τρόπος για να εκπέμψει και να επικοινωνήσει είναι τα ΑΜ ραδιοφωνικά κύματα. Γι αυτό και στο στρατό σε επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν μόνο ασύρματο.

8 λεπτά πριν, Razgriz είπε

Ωστόσο, οι επικριτές του νομοσχεδίου επισημαίνουν ότι η υποχρεωτική ενσωμάτωση του ραδιοφώνου AM θα μπορούσε να αυξήσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων σε μια περίοδο που πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους.

Βεβαίως, διότι οι καταναλωτές έχουμε δει μόνο μειώσεις τα τελευταία χρόνια στα πάντα. 

Είναι γελοίο και μόνο που το αναφέρουν. Η προθήκη ενός device για  ΑΜ σε ένα ραδιο, δεν αξίζει παραπάνω από 1-2€....Στη κυριολεξία... Το μόνο που χρειάζεται η λήψη ΑΜ και κυρίως στα Βραχεα κύματα, είναι μια καλή κεραία. Πχ για να πιάσεις εναν σταθμό βραχέων που εκπέμπει από Ρωσία θα χρειαστείς μια κεραία (χάλκινο σύρμα) πάνω από 10 μέτρα. Σήμερα υπάρχουν κεραίες αυτοκινήτου πιο εξελιγμένες, αλλά ακριβές που είναι για λήψη ΑΜ.

Ξέρετε υπάρχουν πολύ ερασιτέχνες που ασχολούνται με την παγκόσμια λήψη και έχουν ραδιόφωνα παγκόσμιου λήψης. Είναι ένα πολύ ωραίο χόμπι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αναφορά σε κείμενο

Εταιρείες όπως η Tesla, η Polestar και η Rivian έχουν ήδη κυκλοφορήσει μοντέλα χωρίς δυνατότητες ραδιοφώνου AM, υποστηρίζοντας ότι η τεχνολογία αυτή είναι ασύμβατη με τα ηλεκτρικά οχήματα λόγω ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Δηλαδη δεν υπαρχει θωρακιση μεταξυ της καμπινας και συστηματος μεταδοσης κινησης;

Βλεπω οτι πολλοι απο το θεμα μας ηταν στο υποβρυχιο Τριτων, δεν καταφεραν να δωσουν ενα τριγωνικο στο ρανταρ κατω απο πιλοτικη διαβαση και τους εχει κατσει στραβα το AM.

  • Like 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Δηλαδη δεν υπαρχει θωρακιση μεταξυ της καμπινας και συστηματος μεταδοσης κινησης;

δεν υπάρχει η απαραίτητη αλλά οι παρεμβολές έχουν πολλούς τρόπους μετάδοσης οπότε θα χρειαστούν και φίλτρα, λύσεις υπάρχουν αλλά κοστίζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Mene είπε

Αυτό. Όποιος διαφωνεί, ας κάνει τις προτάσεις του. Εμπεριστατωμένα. 

μα για τα φράγκα διαφωνούν οι κατασκευαστές, απλά οι ΗΠΑ ετοιμάζουν ww3 , nuke holocaust / EMP κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Ukforthemoment said:

Προσπαθώ να καταλάβω ποια ανάγκη θα καλύψει που δεν το κάνει η υπόλοιπη τεχνολογία .Εχουμε παραδείγματα να έχουν πρόβλημα μετάδοσης πληροφοριών σε τόσες καταστροφές που γίνονται κάθε τόσο απο σεισμούς,τυφώνες  κλπ;

στην αμερικη ναι ένας τυφώνας άνετα βγάζει off της κεραίες κινητής στην περιοχή και τους αναμεταδότες... Από εκει και μετα δεν εχει κάτι να στείλει σήμα στην περιοχή

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...