its smashy Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Στις 21/9/2024 στις 1:19 ΠΜ, trabakoulis είπε ''Ο Albert Gore, εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Μεταφορών Μηδενικών Εκπομπών''. γελαει ο κοσμος με κατι τετοια. τι θα πει ''μηδενικων ρυπων''.πως φορτιζουν οι μπαταριες? απ τους εξωγηινους? ποιος τις φτιαχνει ? η federation of planets? hilarious.... ε τι δεν το ηξερες? ειναι φυσικο προιον οι μπαταριες για ηλεκρικα. εχεις ντοματες, πιπεριες, μπαταριες tesla. το πως φορτιζουν. απο μονες τους. κανουν selfcharge μεσω το νομου της βαρυτητας. και δεν χαλανε και ποτε οποτε δεν μολυνουν. αλλη φαση τεχνολογιας λεμε 😁
gerger Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 21/9/2024 στις 2:37 ΠΜ, tigergreg είπε Οταν το 76 ο βικτορ μπελενκο αποστατησε και προσγειωσε το MIG-25 στην ιαπωνια ολοι ετριβαν τα ματια τους γιατι δεν υπηρχε ουτε ενα τρανσιστορ στα ηλεκτρονικα του παρα μονο λυχνιες. Πολλοι σοφρωνες κρατανε πισινη χρονια τωρα.... Off topic Παίζει να είχε σχεδιαστεί για ρίψη πυρηνικών πυραύλων-βομβών? Τα transistor δεν τα πανε καλά με τη ραδιενέργεια - παλμό emp μετά την έκρηξη. Πχ τα πυρηνικα εργοστάσια είναι τόσο LoFi και αναλογικά στα κυκλώματα τους όσο δεν μπορείς να φανταστείς (για τον ίδιο λόγο). Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από gerger
tigergreg Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, gerger είπε Παίζει να είχε σχεδιαστεί για ρίψη πυρηνικών πυραύλων-βομβών? Οχι...εχουν τα μισασιγιεφ για αυτα...οπως και οι γαλλοι τα σουπερ ετενταρ. Τα 25 τα ειχαν σχεδιασει για αμυντικα στα γρηγορα βομβαρδιστικα και χρησιμοποιηθηκαν λογω μεγαλης ταχυτητας ως αναγνωριστικα/κατασκοπευτικα στον πολεμο των 6 ημερων. 20 ώρες πριν, gzkat είπε Υπήρξε! Και πικάπ υπήρξε για δίσκους 45 στροφών! Τα οποια δουλευαν υποδειγματικα στους ελληνικους καροδρομους.....🤣 Οι παλιες σερμεντε ειχαν σχεδον ολες 4μπαντα.... Αν και οι γερμανοι γενικοτερα τα ειχαν μεχρι προσφατα... Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από tigergreg 2
kodorevi8ulis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου "Ωστόσο, οι επικριτές του νομοσχεδίου επισημαίνουν ότι η υποχρεωτική ενσωμάτωση του ραδιοφώνου AM θα μπορούσε να αυξήσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων σε μια περίοδο που πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους." --------------------------------- Δηλαδή τώρα βασίζετε τις απαντήσεις σας σε αυτό εδώ ;;; σε αθλητικά θέματα λογικότερες απαντήσεις ακούμε Τι περιμένατε να πουν ; και για το κουμπί για τα παράθυρα και για την όπισθεν κλπ τα ίδια θα πουν αν έχουν κάνει ένα αμάξι που έχει τα πάντα σε μια οθόνη το κάθε εξτρά "hardware" κουμπί είναι κόστος 2
Kthulhou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 20/9/2024 στις 10:33 ΜΜ, StavrosD είπε Τι μου θύμισες... Ποιος είχε προλάβει τα track 8; citroen GSA, το κασσετόφωνο ήταν εκεί όπου σήμερα είναι το χειρόφρενο.... η κασσέτα έμπαινε κάθετα κ έπαιζαν οι επιλογές των γονιών, Πάριο, Καλογιάννη, Μαρινέλα κλπ κλπ ετοιμάζονται για κάθε είδους ηλεκτρομαγνητικούς παλμούς...από πυρηνικές εκρήξεις ώς όπλα που "ρίχνουν" / δημιουργούν παλμούς κ ο χρήστης θα έχει τη δυνατοτητα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ , επειδή το 112 κλπ δεν είναι συνεχόμενης ροής κ ενημέρωσης... α΄σε που θα πρέπει να δεις το κινητό ενώ κινείται το αυτοκίνητο => θα φας κ πρόστιμο ! Θα δουν κ τον καφέ μέσα, +100 ευρώ (αλήθεια, αν πίνεις νερό, πράσινο τσάι κλπ? έχει πρόστιμο?) Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από Kthulhou
Barbattilas Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Θετική είναι η είδηση. Η πλήρης εξάρτηση σε δεδομένα κινητής είναι παράλογη από την στιγμή που το σήμα ιδίως FM, data δεν είναι καθόλου εγγυημένο. Αντίθετα η τεχνολογία ΑΜ παρότι παλιά, είναι κι αξιόπιστη κι έχει τεράστια εμβέλεια χωρίς να χρειάζεται έξτρα κόστος επενδύσεων και είναι φτηνή. Τέλος αναφερόμαστε στις ΗΠΑ με τις τεράστιες εκτάσεις και τις πολιτείες που ενώ οι βόρειες μπορεί να πλήττονται από χιονοθύελλες, οι νότιες μπορεί να έχουν πλυμμήρες ή τυφώνες, ανθρώπους που έχουν ξεμείνει σε κάποια απομακρυσμένη περιοχή με το κοντινότερο βενζινάδικο, οικισμό αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι η πυκνοκατοικημένη Ευρώπη, είναι πολύ πιο αραιοκατοικημένη χώρα (ιδίως κεντρικές πολιτείες κι Αλάσκα), δεν λειτουργεί εκεί το 112. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου από Barbattilas 1
Antretng Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί. Τι κόστος θα είναι αυτό που θα γλυτωναν και κλαίγονται οι βιομηχανίες για το ΑΜ σε ηλεκτρικά αυτοκινητα των 30+ χιλιάδων ευρώ; 2
nhzt Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 16 ώρες πριν, salss είπε Απόκρυψη περιεχομένων μάλλον απαντάς σε λάθος post? δε λεω το αντίθετο To ξέρω ότι συμφωνείς. Απλά απευθύνομαι σε σένα και αυτά που λέω "Σοβαρά τώρα; το πρόβλημα είναι η ραδιοφωνική συχνότητα με την λειτουργία του ηλεκτροκινητηρα; Πρέπει να είσαι πολύ έξω από τα πράγματα για να λες τέτοια." αφορούν τον Tlykog γι αυτά που λέει ... και όχι εσένα. Συγνώμη, δικό μου το λάθος που δεν το διευκρίνισα.
lordvec Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Ο αναλφάβητος πρώτος τον λίθον βαλέτω - κλασσικά. Από μέρους μου δε θα σχολιάσω το τεχνικό/πρακτικό/χρηστικότητα του θέματος, αλλά το γεγονός ότι ενώ έχουν φτάσει τα αυτοκίνητα κατηγορίας κουβά να πωλούνται 25κ (στην Ευρώπη) με μείωση κόστους από παντού, βλ. τρικύλινδοι κινητήρες, τάμπλετ αντί για διακόπτες, βαφές-καθίσματα με πάχος φλούδας κτλ κτλ, οι κατασκευαστές γκρινιάζουν ότι τους πέφτει ακριβό το am ραδιόφωνο, με ξεπερνάει.....
nvel Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, Antretng είπε Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί. Τι κόστος θα είναι αυτό που θα γλυτωναν και κλαίγονται οι βιομηχανίες για το ΑΜ σε ηλεκτρικά αυτοκινητα των 30+ χιλιάδων ευρώ; περισσότερο κοστίζει ο επανασχεδιασμός στο αυτοκίνητο, τα υλικά δεν είναι τόσο ακριβά
czarjuly Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Στις 22/9/2024 στις 12:51 ΠΜ, freegr είπε Το πλεονέκτημα των ΑΜ είναι ότι όντως είναι εργαλείο σε περίπτωση κινδύνου και μάλιστα μπορεί να αποτελεί μέσο όταν ΔΕΝ θα υπάρχει Internet ούτε σήμα κινητής τηλεφωνίας. Κρίμα που εγκαταλείφθηκε στη χώρα μας. Επίσης οι κεραίες μετάδοσης βάσης είναι σε έδαφος που ΒΟΗΘΑ όντως την διάδοση σημάτων. Και μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ρεύμα αρκεί να έχεις φωτοβολταϊκά. Δεν ειναι κριμα ειναι αισχος που αποδεικνυει ποσο κοντοφθαλμοι ειναι αυτοι που μας κυβερνουν ως προς την ασφαλεια τουλαχιστον του πληθυσμου πνιγμενοι απο χρεη και μνημονια και δεσμευμενοι απο ξενες δυναμεις
Antretng Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 13 ώρες πριν, nvel είπε περισσότερο κοστίζει ο επανασχεδιασμός στο αυτοκίνητο, τα υλικά δεν είναι τόσο ακριβά Ειχαν κυκλοφορήσει ήδη χωρίς AM εννοείς; Αν ναι, οκ, makes more sense το κοστος επανασχεδιασμού και γραμμης αλυσίδας.
nvel Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου εννοώ οτι για να λειτουργεί το ραδιόφωνο σε ΑΜ θα πρέπει να επανασχεδιαστούν τα αυτοκίνητα και αυτό είναι το πραγματικό κόστος, όχι να νέα υλικά που θα τοποθετηθούν που και αυτά προσθέτουν κόστος και βάρος. Το πρόβλημα δεν το έχει το ραδιόφωνο που πρέπει να μπει αλλά το αυτοκίνητο που κάνει παρεμβολές. 1
tigergreg Δημοσ. 7 Οκτωβρίου Δημοσ. 7 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Να συμπληρωσω οτι πολλα ραδιοφωνα με ενδειξη ΑΜ εννοουν MW -αγνωστο πως καθιερωθηκε- και τα γερμανικα BECKER-BLAUPUNKT-GRUNDIG κλπ τα FM τα γραφουν UKW. Επεξ/σία 7 Οκτωβρίου από tigergreg
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα