Προς το περιεχόμενο

Η Επιτροπή της Βουλής των ΗΠΑ εγκρίνει νομοσχέδιο για υποχρεωτικό ραδιόφωνο AM στα νέα αυτοκίνητα


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, salss είπε

Ενας AM πομπός μπορεί να λειτουργήσει μόνο με λυχνίες χωρίς τίποτα ψηφιακό επάνω του που θα μπορούσε να επηρεαστει από οποιαδήποτε "ψηφιακή επιθεση" είτε αυτό αφορά μια πυρηνική βόμβα κατασκευασμενη γι αυτο το σκοπό είτε ό,τι άλλο.

Το αυτό και ένα εντελώς αναλογικό ραδιόφωνο. 

Οι Αμερικανοί μόνο χαζοί δεν είναι σε αυτά τα θέματα με τόση εμπειρία "ψυχροπολεμικων καταστάσεων".  Το σήμα στα ΑΜ ταξιδεύει χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και μπορεί να ληφθεί και στα πιο βαθιά υπόγεια. 

Εμείς εδώ ως πονηρούληδες κλείσαμε τα πάντα σε μεσαία και βραχέα στην ψαροκωσταινα υποτίθεται λόγω κοστους εκτός του 729ΚHz πομπού στο Μπογιατι. Και εννοείται πως τα παρατημένα κεραιοσυστηματα στην περιφέρεια ρημαζουν

Ποια ψηφιακή επίθεση; Ποια πυρηνική βόμβα; Διάβασες το θέμα; Δε μιλάμε για το στρατό. Για απλά οχήματα μιλάμε.

Στο άρθρο λέει ξεκάθαρα, αν το διαβάσεις, ότι υπάρχει πρόβλημα με τα ΑΜ και τους ηλεκτροκινητήρες. Θέλουν νέα σχεδίαση και επιπλέον κόστος κατασκευής για να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τεχνολογία 118 ετών...

Μιλάμε για περιπτώσεις που πάθεις κάποιο ατύχημα, όχι για πόλεμο.

14 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Μάλλον ετοιμάζονται για πυρηνικό πόλεμο. 

Μιά χαρά. 

 

Πες τα... 

Απλά η γερουσιαστές τους έχουν μέση ηλικία 65 ετών και θυμήθηκαν τα νιάτα τους...

Στο στρατό, που είναι θέμα ασφάλειας, χρήση τεχνολογιών αιχμής και στους καταναλωτές μεσαίωνας.

 

Επεξ/σία από Tlykog
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Ποια ψηφιακή επίθεση; Ποια πυρηνική βόμβα; Διάβασες το θέμα; Δε μιλάμε για το στρατό. Για απλά οχήματα μιλάμε.

Στο άρθρο λέει ξεκάθαρα, αν το διαβάσεις, ότι υπάρχει πρόβλημα με τα ΑΜ και τους ηλεκτροκινητήρες. Θέλουν νέα σχεδίαση και επιπλέον κόστος κατασκευής για να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τεχνολογία 118 ετών...

Μιλάμε για περιπτώσεις που πάθεις κάποιο ατύχημα, όχι για πόλεμο.

 

 

Είσαι βαθιά νυχτωμένος στο πως λειτουργούν στην Αμερική και πως είναι γενικότερα η ζωή οργανωμένη εκεί. 

Μάντεψε τι μπορεί να δουλέψει αυτόνομα σε όλες τις περιπτώσεις που συμβεί το οτιδήποτε από πόλεμο μέχρι τη χειρότερη φυσική καταστροφή. 

Υπάρχει τρόπος με την κατάλληλη θωράκιση να λειτουργήσει το AM ραδιόφωνο παράλληλα με τον ηλεκτροκινητηρα των οχημάτων. Οι τύποι εκεί είναι παλιές καραβάνες και θα βρούν λύση trust me 😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, Thanasis159 said:

φιλιμπάστερ

filibuster στα αγγλικά. Με το φίλιμπαστερ, η μειοψηφία μπορεί να σαμποτάρει την προώθηση νομοσχεδίων της πλειοψηφίας, επιβάλλοντας συμβιβαστικές λύσεις. Η παλιά αυτή κοινοβουλευτική παράδοση δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους της μειοψηφίας να μιλούν όση ώρα θέλουν, ακόμη και για μέρες ολόκληρες, ώστε να μην οδηγείται ποτέ σε ψηφοφορία η επίμαχη πρόταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, polaki είπε

filibuster στα αγγλικά. Με το φίλιμπαστερ, η μειοψηφία μπορεί να σαμποτάρει την προώθηση νομοσχεδίων της πλειοψηφίας, επιβάλλοντας συμβιβαστικές λύσεις. Η παλιά αυτή κοινοβουλευτική παράδοση δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους της μειοψηφίας να μιλούν όση ώρα θέλουν, ακόμη και για μέρες ολόκληρες, ώστε να μην οδηγείται ποτέ σε ψηφοφορία η επίμαχη πρόταση.

Μιλάνε όντως όμως συνεχώς ή ανεβαίνουν στην έδρα και απλώς δεν αποχωρούν; Γιατί εκτός αν είναι συγγγενείς του ...Φιντέλ τι λένε όλη την ώρα;

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, salss είπε

Είσαι βαθιά νυχτωμένος στο πως λειτουργούν στην Αμερική και πως είναι γενικότερα η ζωή οργανωμένη εκεί. 

Μάντεψε τι μπορεί να δουλέψει αυτόνομα σε όλες τις περιπτώσεις που συμβεί το οτιδήποτε από πόλεμο μέχρι τη χειρότερη φυσική καταστροφή. 

Υπάρχει τρόπος με την κατάλληλη θωράκιση να λειτουργήσει το AM ραδιόφωνο παράλληλα με τον ηλεκτροκινητηρα των οχημάτων. Οι τύποι εκεί είναι παλιές καραβάνες και θα βρούν λύση trust me 😎

Λάθος το ξεκινάς.

Όλο κουβέντες, αλλά καθόλου επιχειρήματα.

Ο Albert Gore, εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Μεταφορών Μηδενικών Εκπομπών, που αναφέρεται στο άρθρο ότι διαφωνεί με επιχειρήματα, δεν είναι αμερικανος; Δεν ξέρει πως σκέφτονται εκεί στην Αμερική; Οι εταιρείες, όπως πχ Tesla, δεν ξέρει; Μη λέμε ότι να ναι...

Το θέμα είναι να βρουν τη βέλτιστη λύση και αυτή ΔΕΝ είναι τα ΑΜ. Προϊστορική τεχνολογία, όταν υπάρχουν πχ δορυφόροι, που μπορούν να σου δώσουν και το στίγμα του ατυχήματος και μάλιστα χωρίς την επεμβαση του χρήστη, αν το θέλει.

Το ΑΜ είναι απομεινάρι προηγούμενου αιώνα. Μπορεί να έχει κάποιες χρήσεις, δε διαφωνώ, αλλά αυτή που αναγράφεται στο άρθρο θεωρώ ότι δεν ανήκει σε αυτές...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Conan2046 said:

Μιλάνε όντως όμως συνεχώς ή ανεβαίνουν στην έδρα και απλώς δεν αποχωρούν; Γιατί εκτός αν είναι συγγγενείς του ...Φιντέλ τι λένε όλη την ώρα;

Τί να σου πω δεν ξέρω.. ούτε το δικό μας κανάλι Βουλή δε βλέπω αλλά είναι και πολλοί αυτοί εκεί αν αρχίσουν να μιλάνε για ομάδες δε θα σταματήσουν ποτέ 😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Tlykog said:

Καθόλου άκυρη. Διάβασες όλο το άρθρο; Από το κείμενο:

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζουν γενικά ότι το ραδιόφωνο AM είναι μια ξεπερασμένη τεχνολογία και προτείνουν εναλλακτικές λύσεις όπως το διαδικτυακό streaming, το ραδιόφωνο HD που μεταδίδεται σε ζώνες FM, ή εφαρμογές που παρέχουν περιεχόμενο AM. Ωστόσο, οι επικριτές του νομοσχεδίου επισημαίνουν ότι η υποχρεωτική ενσωμάτωση του ραδιοφώνου AM θα μπορούσε να αυξήσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων σε μια περίοδο που πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους.

Ο Albert Gore, εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Μεταφορών Μηδενικών Εκπομπών, δήλωσε σε συνέντευξή του νωρίτερα φέτος ότι μια τέτοια εντολή θα απαιτούσε σημαντικό επανασχεδιασμό του συστήματος μετάδοσης κίνησης και του οχήματος λόγω των ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών που δημιουργεί ο ηλεκτρικός κινητήρας.

Άκυρο είναι αυτό που γράφεις. Δηλαδή, θα επανασχεδιάσουν τα νέα οχήματα με επιπλέον κόστος όχι για να τα εξελίξουν, αλλά να τα υποβαθμίσουν τεχνολογικά, τοποθετώντας τους μία αρχαία τεχνολογία, ενώ υπάρχουν πιο σύγχρονες λύσεις και μάλιστα το ίδιο αξιόπιστες;... Σοβαρά τώρα; Να θυμίσω ότι είμαστε σε site τεχνολογίας ή αυτό το καράβι έχει ήδη σαλπάρει;...

Μάλλον εσύ δεν το διάβασες το άρθρο.

Λένε ότι πρέπει να το επανασχεδιάσουν για να μην κάνουν παρεμβολές οι μηχανές στα ΑΜ. Εγώ λέω βάλτε το κι ας έχουν παρεμβολές αλλά σε έκτακτη ανάγκη μπορείς να έχεις τη μηχανή να μη δουλεύει και να ακούς τις σημαντικές ανακοινώσεις.

Αμέσως να παίξεις το έξυπνο...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, anax111 είπε

Έχει νόημα η κίνηση. Τα ψηφιακά συστήματα είναι πολύ ποιο ευάλωτα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή πολεμικών καταστάσεων. Εάν χτυπηθούν οι πύργοι κινητής τηλεφωνίας και οι ψηφιακοί αναμεταδότες καταστρέφεται κάθε δυνατότητα επικοινωνίας. Αντίθετα με ένα ασύρματο στα βραχέα επικοινωνείς με κάποιον 3.000 χλμ. μακριά ότι και να γίνει, το ίδιο και με τα αναλογικά ραδιόφωνα. Σωστή κίνηση η οποία θα πρέπει να επεκταθεί κατά την γνώμη μου με την νομοθέτηση για την  ύπαρξη δυνατών αναλογικών ασύρματων σε όλα τα σώματα ασφάλειας. Και τώρα έχουν αλλά πραγματικά δεν ξέρω πόσο τα χρησιμοποιούν και τι ισχύ έχουν. 

Πολύ σωστά όσα λες και συμφωνώ απόλυτα. Επίσης προσθέτω οτι τα ΑΜ είναι διαμόρφωση μήκους κύματος και τα FM είναι διαμορφωση συχνότητας. Τα ΑΜ χωρίζονται σε Μακρά (LW) τα μεσαια (MW) και τα βραχεα (SW). Την μεγαλύτερη ακτινα εκπομπής την έχουν τα βραχεα κύματα.

Δεν έχει διευκρινιστει ποια συχνότητα ΑΜ θα είναι υποχρεωτική ή όλες.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kάποιος είδε Terminator 3 και του έμεινε το τέλος.

Αλήθεια πως θα ξέρει κάποιος ότι υπάρχει λόγος να γυρισει στα ΑΜ ώστε να ενημερωθεί ;Τα FM έχουν το  ΤΑ για ανακοινώσεις 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι υπέρ της υποχρεωτικής διατήρησης του AM ραδιοφώνου στα νέα αυτοκίνητα, γιατί είναι πολύ σημαντικό σε φυσικές καταστροφές. Σε καταστάσεις όπως τυφώνες και σεισμοί, όταν πέφτει το ίντερνετ ή το κινητό σήμα, το AM μπορεί να ενημερώνει τον κόσμο. Ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούμε καθημερινά, μπορεί να σώσει ζωές όταν χρειαστεί.

Επεξ/σία από Raylan
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, nhzt είπε

Επίσης προσθέτω οτι τα ΑΜ είναι διαμόρφωση μήκους κύματος και τα FM είναι διαμορφωση συχνότητας. Τα ΑΜ χωρίζονται σε Μακρά (LW) τα μεσαια (MW) και τα βραχεα (SW). Την μεγαλύτερη ακτινα εκπομπής την έχουν τα βραχεα κύματα.

τα ΑΜ δεν είναι διαμόρφωση μήκους κύματος, ούτε χωρίζονται σε μακρά μεσαία και βραχέα, Άλλο το τρόπος διαμόρφωσης ενός σήματος άλλο η μπάντα που εκπέμπεται το σήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mariosCS είπε

Μάλλον εσύ δεν το διάβασες το άρθρο.

Λένε ότι πρέπει να το επανασχεδιάσουν για να μην κάνουν παρεμβολές οι μηχανές στα ΑΜ. Εγώ λέω βάλτε το κι ας έχουν παρεμβολές αλλά σε έκτακτη ανάγκη μπορείς να έχεις τη μηχανή να μη δουλεύει και να ακούς τις σημαντικές ανακοινώσεις.

Αμέσως να παίξεις το έξυπνο...

θα μας τρελάνεις; Δηλαδή αν εσύ οδηγάς την ώρα που ανακοινώνουν κάτι σημαντικό πως θα το ξέρεις για να σβήσεις τη μηχανή να το ακούσεις;

Εσύ το παίζεις έξυπνος. Εκτός αυτού, οι εταιρείες δήλωσαν ότι θα γίνει επανασχεδιασμός και εσύ τους λες "όχι, μην το κάνετε, γιατί έτσι θέλω"; ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Τί δεν καταλαβαίνεις; Δεν είναι επιλογή. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Το θέμα είναι να δουλεύει όταν είσαι στο αυτοκίνητο και το χρησιμοποιείς.

ή τρολλάρεις ή πραγματικά έχεις μεγάλο θράσος να μου λες ότι το παίζω και έξυπνος, μετά από την απάντηση που έγραψες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, nvel είπε

τα ΑΜ δεν είναι διαμόρφωση μήκους κύματος, ούτε χωρίζονται σε μακρά μεσαία και βραχέα, Άλλο το τρόπος διαμόρφωσης ενός σήματος άλλο η μπάντα που εκπέμπεται το σήμα.

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Διαμόρφωση_πλάτους

Screenshot_20240921-132312.png

Επεξ/σία από nhzt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση είναι πιο απλή από ό,τι φαντάζεται κάποιος. Ένα μικρό ραδιόφωνο ΑΜ σαν μικρό "τρανζιστοράκι" υπό μορφή module με 2 επαναφορτιζόμενες (από το αυτοκίνητο) μπαταρίες Ni-MH που μπορεί να τοποθετείται σε κάποιο σημείο στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Κλειστό όταν το όχημα κινείται. Σε περίπτωση κινδύνου το "τρανζιστοράκι", (εάν μάλιστα έχει κάποιος μορφής shielding), θα δουλέψει. Και κόστος ελάχιστο.
Αντίθετα, η ενσωμάτωσή του στο ηχοσύστημα και τα άλλα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ίσως θα το βγάλει εκτός κι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...