Mr_Terror Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Λεφτα δεν χανεις μην αγχωνεσαι.Θα τα παρεις πισω.Απλα σε επιστροφες χρηματων οι μεγαλες αλυσιδες αργοπορούν να τα γυρισουν πισω.Γιαυτο αν δεις οτι περνανε οι μερες και δεν εχουν μπει, να τους ενοχλεις τηλεφωνικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
feelihipo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δεν είναι παράνομο να έχει σταλεί, πληρωθεί και σταλεί και απόδειξη και να το ανακαλεσουν στη μέση της διαδρομής; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Η ιστορία του παραλόγου συνεχίζεται μάγκες. Το αόρατο τεμάχιο ταξιδεύει σε άλλες διαστάσεις του χωροχρόνου. Έκανε μια Ελλάδα δρόμο, φορτώθηκε σε πλοίο, πέρασε απέναντι και θα κάνει το ίδιο για τον δρόμο προς τη βάση κάτι που υποτίθεται ακυρώθηκε 6 ώρες πριν αποσταλεί γιατί " τελείωσε το απόθεμα ". Έχουμε νέα ενημέρωση με βάση tracking number: Χαχαχα έφτασε έως εδώ για να το γυρίσουν πίσω οι παρανοϊκοί; Δηλαδή θα περιμένω άλλες 3 μέρες να γυρίσει πίσω, μέχρι να γίνει και η δική μου επιστροφή των χρημάτων, άλλη αναμονή μετά. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από 7nisiotis 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Δοκίμασε να μιλήσεις με Γερμανό σήμερα σχετικά με την επιστροφή χρημάτων. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από Glikos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Votritis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, Glikos είπε Δοκίμασε να μιλήσεις με Γερμανό σήμερα σχετικά με την επιστροφή χρημάτων. κατσε γιατι μπορει και να παραλαβει αυτος .......😁 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 12 λεπτά πριν, Votritis είπε κατσε γιατι μπορει και να παραλαβει αυτος .......😁 Πλάκα πλάκα έτσι όπως το πάει ο Γερμανός παίζει να συμβεί..🙂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mr_Terror Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου ζουμε καταστασεις η ζωνη του λυκοφωτος με τον γερμανο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Εγω εριξα παραγγελια στο κιτρινιαρικο αλλα αξιζει σαν οθονη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Ναι και θα έλεγα είναι το μεσαίο βήμα πριν πας σε OLED αλλά δεν φτάνει το χέρι πιο βαθιά στη τσέπη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Στις 23/9/2024 στις 8:55 ΜΜ, 7nisiotis είπε Ναι ήταν λίγο κάπως αυτό. Δίκιο έχεις. Αυτό που μ ενόχλησε είναι ότι δεν παραδέχτηκαν φανερά το λάθος της καταχώρησης τιμής. Αλλά πέταξαν το γνωστό ψέμα περί αποθέματος. Εστάλη κανονικά. Θα μπορούσε να είχε επίσημα δωθεί μήνυμα ακύρωσης όπως σε τόσα άλλα μαγαζιά γραπτώς και να φαίνεται στη σελίδα (παραγγελίες) κανονικά ως ακυρωμενη. Έλαβα πολλαπλά μηνύματα με εγγύηση, απόδειξη, κλπ. ( πρόσθεσαν και της υποτιθέμενης αγοράς, πόντους, ότι να ναι). Όπως και ο @Glikos. Εύχομαι μόνο να μην γίνει πάλι κάνα επικοινωνιακό λάθος με τα χρήματα. Ώστε να προλάβω την πραγματική προσφορά από το eShop.gr @Glikos Εδώ πάντως βλέπω αρκετούς λόγους που θα μπορούσες να τους φοβίσεις με καταγγελία αν το θέλεις. Θα δούμε μετά αν προτιμούν να χάσουν λίγα ευρώ από το να πληρώσουν κανένα 10 - 15 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο. Ίσως γιαυτό και να παίξανε το χαρτί με το "εξαντλήθηκε το απόθεμα" που όπως φάνηκε ήταν ψέμα, που κανονικά κατά τη γνώμη μου έπρεπε να το κρατήσουν έστω μεχρι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω. https://www.mindev.gov.gr/είδος-καταγγελίας-ή-πληροφορίες-αιτή/#tomeakes-2-1 2. Παράδοση αγαθών/Παροχή υπηρεσιών 2.1 Μη παράδοση/μη παροχή Το αγαθό δεν παραδόθηκε / η υπηρεσία δεν παρασχέθηκε καθόλου στον καταναλωτή. Αδυναμία του εμπόρου να παράσχει ένα αγαθό ή μια υπηρεσία. Περιλαμβάνονται απώλεια, εσφαλμένη διεύθυνση παράδοσης και ακύρωση. 2.2 Μερική παράδοση/μερική παροχή Η παράδοση του προϊόντος ήταν ατελής επειδή απουσίαζαν τεμάχια ή η υπηρεσία παρασχέθηκε μερικώς. 2.3 Καθυστέρηση Το προϊόν δεν παραδόθηκε / η υπηρεσία δεν παρασχέθηκε έγκαιρα (αναμενόμενος ή συμφωνηθείς χρόνος). 2.4 Μη διαθεσιμότητα/Μη πρόσβαση Ο καταναλωτής δεν έχει πρόσβαση στα αγαθά ή τις υπηρεσίες που παρέχει ο έμπορος, ή ορισμένα αγαθά ή υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι πλέον διαθέσιμα στον καταναλωτή. Για παράδειγμα, σύνδεση στο διαδίκτυο και τηλεφωνική σύνδεση, αέριο/ηλεκτρισμός ή αναστολή γραμμής προϊόντων η οποία ήταν διαθέσιμη προς πώληση στα τοπικά καταστήματα. 2.5 Άρνηση πώλησης/παροχής ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας Η άρνηση πώλησης ή προμήθειας προς έναν καταναλωτή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διατίθεται προς πώληση. 2.6 Αναστολή παράδοσης ενός αγαθού ή παροχής μιας υπηρεσίας χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση Η παράδοση ενός αγαθού ή παροχή μιας υπηρεσίας που αναστέλλεται αιφνιδίως. Επισης https://www.gov.gr/sdg/starting-running-and-closing-business/fairness-and-transparency-in-commercial-practices/general/frequently-asked-questions Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα λάμβανε, ενδέχεται να θεωρηθεί παραπλανητική εμπορική πρακτική. Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου από sakisgri 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, sakisgri είπε @Glikos Εδώ πάντως βλέπω αρκετούς λόγους που θα μπορούσες να τους φοβίσεις με καταγγελία αν το θέλεις. Θα δούμε μετά αν προτιμούν να χάσουν λίγα ευρώ από το να πληρώσουν κανένα 10 - 15 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο. Ίσως γιαυτό και να παίξανε το χαρτί με το "εξαντλήθηκε το απόθεμα" που όπως φάνηκε ήταν ψέμα, που κανονικά κατά τη γνώμη μου έπρεπε να το κρατήσουν έστω μεχρι να πάρετε τα χρήματα σας πίσω. https://www.mindev.gov.gr/είδος-καταγγελίας-ή-πληροφορίες-αιτή/#tomeakes-2-1 2. Παράδοση αγαθών/Παροχή υπηρεσιών 2.1 Μη παράδοση/μη παροχή Το αγαθό δεν παραδόθηκε / η υπηρεσία δεν παρασχέθηκε καθόλου στον καταναλωτή. Αδυναμία του εμπόρου να παράσχει ένα αγαθό ή μια υπηρεσία. Περιλαμβάνονται απώλεια, εσφαλμένη διεύθυνση παράδοσης και ακύρωση. 2.2 Μερική παράδοση/μερική παροχή Η παράδοση του προϊόντος ήταν ατελής επειδή απουσίαζαν τεμάχια ή η υπηρεσία παρασχέθηκε μερικώς. 2.3 Καθυστέρηση Το προϊόν δεν παραδόθηκε / η υπηρεσία δεν παρασχέθηκε έγκαιρα (αναμενόμενος ή συμφωνηθείς χρόνος). 2.4 Μη διαθεσιμότητα/Μη πρόσβαση Ο καταναλωτής δεν έχει πρόσβαση στα αγαθά ή τις υπηρεσίες που παρέχει ο έμπορος, ή ορισμένα αγαθά ή υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι πλέον διαθέσιμα στον καταναλωτή. Για παράδειγμα, σύνδεση στο διαδίκτυο και τηλεφωνική σύνδεση, αέριο/ηλεκτρισμός ή αναστολή γραμμής προϊόντων η οποία ήταν διαθέσιμη προς πώληση στα τοπικά καταστήματα. 2.5 Άρνηση πώλησης/παροχής ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας Η άρνηση πώλησης ή προμήθειας προς έναν καταναλωτή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διατίθεται προς πώληση. 2.6 Αναστολή παράδοσης ενός αγαθού ή παροχής μιας υπηρεσίας χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση Η παράδοση ενός αγαθού ή παροχή μιας υπηρεσίας που αναστέλλεται αιφνιδίως. Επισης https://www.gov.gr/sdg/starting-running-and-closing-business/fairness-and-transparency-in-commercial-practices/general/frequently-asked-questions Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα λάμβανε, ενδέχεται να θεωρηθεί παραπλανητική εμπορική πρακτική. Ενδιαφέρον αυτά που γράφεις, θα τα έχω υπόψιν μου για μελλοντικές αγορές γενικά. Στην περίπτωση του Γερμανού με την οθόνη δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι πλέον, τώρα παίζει ρόλο βέβαια και πόσο θέλει να το τραβήξει κάποιος. Όταν μου πουν για την επιστροφή της οθόνης - διότι ακόμα δεν με έχουν ενημερώσει, η παραγγελία προχωράει κανονικά - θα δω πως θα το αιτιολογήσουν και πως θα το χειριστούν. Ίσως τους πω τα παραπάνω μπας και ταρακουνηθούν. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από Glikos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Κατι μου λεει οτι και η προσφορα το κιτρινομαγαζου ειναι μουφα για τα κλικ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
feelihipo Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μόλις τώρα, LLLEFTERIS είπε Κατι μου λεει οτι και η προσφορα το κιτρινομαγαζου ειναι μουφα για τα κλικ. Μόλις τώρα, LLLEFTERIS είπε Κατι μου λεει οτι και η προσφορα το κιτρινομαγαζου ειναι μουφα για τα κλικ. Γιατί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) On 24/09/2024 at 14:37, Votritis said: κατσε γιατι μπορει και να παραλαβει αυτος .......😁 Μπα, αν ήταν να παραλάβω θα είχα ειδοποίηση στο viber ή στο κινητό με μήνυμα, άντε τηλεφωνική επικοινωνία από αυτούς. Απ' τη στιγμή που είναι κολλημένο 2 μέρες εκεί απλά μάλλον περιμένουν να φύγει το επόμενο εμπόρευμα εκτός Κέρκυρας για να την βάλουν κι αυτήν στην αποστολή. Ήταν να πήγαινα από εκεί να ρωτήσω αλλά αδίκως κόπος θεωρώ. Αν δεν έγραφε το μήνυμα " ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΊ" θα πήγαινα. Τα χρήματα ακόμα άφαντα βέβαια. Δεν έχω ιδέα αν μπορώ να το τραβήξω με νομική οδό, κάποια καταγγελία, αν έχει νόημα. Έχω φωτογραφίες κανονικά της παραγγελίας και τα άπαντα ότι στοιχεία έλαβα ότι εστάλη, απόδειξη, κάρτα εγγύησης, βίντεο της παραγγελίας να φαίνεται η τιμή 129€ κλπ. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου από 7nisiotis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Votritis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Μπα, αν ήταν να παραλάβω θα είχα ειδοποίηση στο viber ή στο κινητό με μήνυμα, άντε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους. Απ' τη στιγμή που είναι κολλημένο 2 μέρες εκεί απλά μάλλον περιμένουν να φύγει το επόμενο εμπόρευμα εκτός Κέρκυρας για να την βάλουν κι αυτήν στην αποστολή. Ήταν να πήγαινα από εκεί να ρωτήσω αλλά αδίκως κόπος θεωρώ. Αν δεν έγραφε το μήνυμα " ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΊ" θα πήγαινα. Τα χρήματα ακόμα άφαντα βέβαια. Δεν έχω ιδέα αν μπορώ να το τραβήξω με νομική οδό, κάποια καταγγελία, αν έχει νόημα. Ενταξη μια λαθος τιμη ηταν που ηξερεις απο πριν οτι μπορει να στην ακύρωναν , λογικα πρεπει να επιστραφεί στην αποθηκη τους το προϊόν για να σου επιστραφουν και τα χρηματα ..... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις