7nisiotis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2024 2 hours ago, Glikos said: Thanks, μακάρι. Μου ήρθε και άλλο μέιλ με τους όρους της εγγύησης και την απόδειξη σε pdf και γράφει όντως το μοντέλο αυτό. Αλλά όταν (και αν τελικά) παραλάβω από το κατάστημα θα τσεκάρω την συσκευασία να το σιγουρέψω. Πιθανό να φάω άκυρο τελευταία στιγμή και να έχει απλά κολλήσει το σύστημα, τι να πω δεν ξέρω. Θα ενημερώσω πάντως, ίδωμεν. Τα ίδια επιβεβαιώνω και γω. Έφυγε το απόγευμα από Courier Center HUB Αθήνα γράφει στο tracking. 2
7nisiotis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Μεγάλη "μπάλα" έπαιξε ο Γερμανός. Το φερόμενο ως " Λάθος απόθεμα" κατά την επικοινωνία, τελικά στάλθηκε κανονικά ως δια μαγείας και μόλις πήγε να προσγειωθεί σιγά σιγά προς στο νησί το μάζεψαν άρον άρον πίσω.... CC HUB ΚΑΛΟΧΩΡΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ - ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΊ Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από 7nisiotis
Glikos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Τραγικοί απλά. Σου έστειλαν μέιλ ότι θα επιστραφεί και να μην την παραλάβεις καν δλδ?
7nisiotis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Θα ήταν πιο επικοινωνιακά ορθό να έλεγαν εξ αρχής -Κάναμε λάθος καταχώρηση και να τελειώσει εκεί η ιστορία. Περισσότερο αυτό μου φάνηκε άσχημο το ψεματακι περί " αποθέματος" . Άντε για να το κουκουλώσουν πάρτε ένα συμβολικό 5-10 ευρώ κουπόνι, έτσι για το συγγνώμη. Αφού υποτίθεται " θέμα αποθέματος" ήταν, σωστα; 'Η έστω να ήταν ξεκάθαροι. Δεν έγινε κάτι. Ωραία. Ευχαριστώ, δε πειράζει ρε παιδιά, καλή συνέχεια. -Ή στην απίστευτη περίπτωση να το έστελναν. Θα φαινόταν πιο καλή κίνηση ας ήταν και λάθος να λέγαν άντε δώσαμε 2-3 τεμάχια ξέρω γω αλλά κερδίσαμε πελάτες μεσα στο σουσουρο αυτό. Τα " τελείωσε το απόθεμα " δείχνουν την κλασική ύπουλη δικαιολογία που λένε όλοι ακόμα και τα μικρά καταστήματα του skroutz, που εκεί λες άντε είναι "μικροί" και ψαρεύουν κίνηση. Μου θυμίζει deja Vu φάση πριν δύο χρόνια μετά από συνέντευξη για εργασία σε υποκατάστημα της αλυσίδας. Ενώ όλα φαινόταν πως "κλείσαμε" , χειραψίες και τέτοια φαινόμενα " όπως "Δευτέρα σε παίρνω τηλέφωνο, Τρίτη ξεκινάς, Καλή αρχή" από την προϊσταμένη, τελικά δε πήρε κανένας τηλέφωνο. Καμία επικοινωνία " τελικώς δε θα συνεργαστούμε, ευχαριστούμε" . Δεν ήταν το τυπικό " θα σε ειδοποιήσουμε" που τουλάχιστον εκεί φεύγεις άνετος και δίνεις βιογραφικά και σε άλλες ανταγωνιστικές προτάσεις και όποια αποφασίσει στο τέλος ή εσύ ο ίδιος θες πας. Ε πλέον ούτε εγώ θα θέλω αλλα πάρε δώσε μαζί τους για κανέναν λόγο. Όχι λόγω του περιστατικού αυτού, αλλά που πήγαν να το κουκουλωσουν έτσι. Αντίστοιχα περιστατικά προχειρότητας έχω και από την εξυπηρέτηση του διπλανού τμήματος της Cosmote, με δεκάδες επικοινωνιακά λάθη και λοιπά. 2 hours ago, Glikos said: Τραγικοί απλά. Σου έστειλαν μέιλ ότι θα επιστραφεί και να μην την παραλάβεις καν δλδ? Καμία επικοινωνία με τον Πελάτη δεν έγινε. Ήμουν στην εργασία μου και δεν είδα το τηλεφώνημα από το 2108006000 (Γερμανός). Με κανέναν τρόπο δεν έγινε η οποιαδήποτε επικοινωνία προς σε μένα από την Courier Center. Προφανώς έγινε μεγάλο φιάσκο και είπαν να μη "χάσουν" τα 280 ευρώ σε x2-3 τεμάχια που γλίστρησαν χαχαχαχ Μήνυμα για επιστροφή των χρημάτων μου όμως θα υπάρξει ή θα "ξεχαστεί" κι αυτό ή θα γίνει κι εδώ καταχώρηση από λάθος; Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από 7nisiotis 2
Glikos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Μιας που έφτασε κιόλας δεν μαμιέται, να στην έδιναν...Τουλάχιστον ας έλεγαν την αλήθεια ότι έγινε λάθος καταχώρηση και ακόμα καλύτερα να έδιναν κάποιο κουπόνι όπως είπες. Περιμένω λοιπόν και εγώ κάτι ανάλογο λογικά αύριο. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από Glikos
HatTrick Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Ποτέ ξανά αγορά σε οποιοδηποτε ειδος τεχνολογιας απο αλυσιδες ελληνικων καταστηματων. Μονο anazon,ebay,alliexress κτλ. Οποιος παρακολουθησε προηγουμενο νημα που ανοιχτηκε για την soundcore,που εδωσε 3 ακουστικα στο 20% της τιμης τους-και τα εστειλε σε ολους-θα καταλαβει οτι απο τα ελληνικα καταστηματα λειπει ο επαγγελματισμός.Στο 90% πλεον απεξω τα παιρνεις πολυ πιο οικονομικα. Οσο για την οθονη αν επαιζε ενα κατοσταρικο κατω θα την τσιμπαγα,φαινεται πολυ καλη. 2 1
7nisiotis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 hours ago, HatTrick said: Ποτέ ξανά αγορά σε οποιοδηποτε ειδος τεχνολογιας απο αλυσιδες ελληνικων καταστηματων. Μονο anazon,ebay,alliexress κτλ. Οποιος παρακολουθησε προηγουμενο νημα που ανοιχτηκε για την soundcore,που εδωσε 3 ακουστικα στο 20% της τιμης τους-και τα εστειλε σε ολους-θα καταλαβει οτι απο τα ελληνικα καταστηματα λειπει ο επαγγελματισμός.Στο 90% πλεον απεξω τα παιρνεις πολυ πιο οικονομικα. Οσο για την οθονη αν επαιζε ενα κατοσταρικο κατω θα την τσιμπαγα,φαινεται πολυ καλη. Αυτά τα καταστήματα, των ελληνικών αλυσίδων μιας και έχω εργαστεί σε αντίστοιχη άλλου 'ζωηρού χρώματος' αλυσίδα, ζουν ξεκάθαρα από τους τεχνολογικά ημιμαθείς και αναλφάβητους. Από τους " δεν έχω χρόνο να ψάξω στο ίντερνετ, πάω βόλτα, μπαίνω και ότι μου πλασάρουν " και απ' τα επιτυχημένα manipulation games των πωλητών και διαφημίσεων στα social μέσα των influencers. Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ ο τυπικός πωλητής σε εκείνο το μαγαζί, έδινα πάντα αυτό που είχε πραγματικά ανάγκη ο άλλος, μικρός ή μεγάλος, ανεξάρτητα αν ήταν γνώστης ή όχι, και αφιερωνα χρόνο και σε επίλυση κάποιων τεχνικών ζητημάτων. Είδα πελάτες να με χαιρετούν και έξω εκτός μαγαζιού και μου είχε φανεί ωραία η φάση, ότι έκανα σωστά τη δουλειά μου, ότι όντως βοηθούσα κόσμο - μέχρι που την άκουσα πως " πρέπει να ανεβάσεις το ποσοστό πώλησης εγγυήσεων και να μη ξοδεύεις πολύ χρόνο με έναν πελάτη μόνο, αν έχουμε πολύ κόσμο, βάζε προτεραιότητες - πούλα εγγύηση όσο περισσότερο μπορείς " . Εγώ θεωρούσα καλύτερη ποιότητα πώλησης να κάνω αυτό που έβλεπα πως δούλευε σε κάποιους όχι φανερούς σαν άβουλα *NPC πελάτες και ποια ήταν η αντίδραση τους μετά την αποχώρηση από το ταμείο, όπως και τα σχόλια - αξιολογήσεις τους. *Αν και όσοι ξόδευαν πάνω από 1000 ευρώ σε κινητά, όχι τόσο γιατί τα είχαν πραγματικά ανάγκη, αλλά για την εικόνα και μόνο, δε με ένοιαζε γιατί θεωρώ ότι έχουν την κατανόηση να αντιληφθούν τι ποσό δίνουν. Σε διαφορετική περίπτωση κακό δεν έκαναν σε μένα, απλά πιάναμε τον τζίρο περισσότερο. Παρότι αρκετοί ήταν κι αυτοί που έπεφταν στις παγίδες των άλλων συναδέλφων και δε το καταλάβαιναν γιατί εκείνοι είχαν το corporation επικοινωνιακό παιχνίδι, με βάση (κυριολεκτικά σας μιλάω) έτοιμες προτάσεις και λέξεις ή φράσεις που πρέπει να λες ακριβώς έτσι όπως θέλαν αυτοί και σε συγκεκριμένο ύφος, κινήσεις σώματος και λοιπά. Με αποτέλεσμα να παίξεις πιο αποτελεσματικά με το μυαλό του "θύμα" πελάτη και να ανοίξει το πορτοφόλι πιο άνετα. Καθώς μα "στατιστικές δείχνουν αυτο, έχουμε μελετήσει αυτο". Δεν ήμουν ποτέ τέτοιος πονηρός τύπος, δε γινόταν να προσπαθήσω να αλλάξω για να πλασαρω εγγυήσεις με γκρίζες ζώνες και ψηλά γράμματα ή προϊόν που δεν άξιζε την τιμή του ή με ένα απλό search θα καταλάβαινε ο άλλος ότι εξαπατήθηκε λίγες φορές μετά με αποτέλεσμα να τους κράζει στα σχόλια. Πιστέψτε με τους πειράζει πολύ και η παραμικρή γραπτή κριτική. Είδα πως δε μου ταίριαζε το παιχνίδι εξαπάτησης αυτό, καθώς έτσι μου έμοιαζε. Μόλις συμπλήρωσα το διάστημα εργασίας που έπρεπε την έκανα. Παρότι δεν είχε χαμαλικι και να κουβαλάς σαν τον είλωτα στην πλάτη σου πράγματα παρά περισσότερο επικοινωνία με κόσμο, προτίμησα μια πιο τυπική εργασία έπειτα. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από 7nisiotis 6
Mr_Terror Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Προσφατη εμπειρια με γερμανο.Αρχες Αυγουστου ειχε βαλει σε προσφορα καποιες καμερες της tp link.Κανω μια παραγγελια, και επειδη ειχαν περασει μερες και δεν ειχα ενημερωση τους παιρνω τηλεφωνο.Μου λενε ακυρωθηκε η παραγγελια δεν υπηρχε διαθεσιμο τεμαχιο.Τους λεω οταν εκανα την παραγγελια εδειχνε διαθεσιμο.Πεταξαν μια δικαιολογια οκ δεν ηθελα να το συνεχισω.Λιγες μερες μετα ξανα διαθεσιμη η καμερα.Προλαβαινω να κανω παραγγελια, περνουσαν οι μερες δεν ειχα νεα , τους παιρνω τηλεφωνο .Ακυρωθηκε η παραγγελια λεγοντας τις ιδιες μπουρδες να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.Μετα απο λιγες μερες ξανα διαθεσιμη η καμερα αλλα στην κανονικη της τιμη.Τους παιρνω τηλεφωνο και ζηταω αφου υπαρχει διαθεσιμο το προιον να εκτελεστούν οι δυο παραγγελιες που ειχα κανει και ακυρωθηκαν απο μερια τους.Καναμε αιτημα, και μετα απο καμια βδομαδα με πηρανε και εριξαν ακυρο.Αν ηθελα την καμερα να την παρω στην κανονικη της τιμη. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από Mr_Terror 2
LLLEFTERIS Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Ε κανε και εσυ μια παραγγελια δυο OLED 77 να στις φερουν στο χωριο με αντικαταβολη. 😂 2 2
Bourdoulas Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Και να αφήσεις χαρτάκι στην πόρτα "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ - ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ" Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από Bourdoulas 1 3
SabotazNic Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 4 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Μεγάλη "μπάλα" έπαιξε ο Γερμανός. Το φερόμενο ως " Λάθος απόθεμα" κατά την επικοινωνία, τελικά στάλθηκε κανονικά ως δια μαγείας και μόλις πήγε να προσγειωθεί σιγά σιγά προς στο νησί το μάζεψαν άρον άρον πίσω.... CC HUB ΚΑΛΟΧΩΡΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ - ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΊ 4 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Καμία επικοινωνία με τον Πελάτη δεν έγινε. Ήμουν στην εργασία μου και δεν είδα το τηλεφώνημα από το 2108006000 (Γερμανός). Με κανέναν τρόπο δεν έγινε η οποιαδήποτε επικοινωνία προς σε μένα από την Courier Center. Επειδη υπαρχει παρανοηση, ο πελατης της courier center δεν εισαι εσυ, αλλα ο Γερμανος. Οποτε ο Γερμανος επικοινωνησε και ο Γερμανος ζητησε να σταλουν πισω σε αυτους, μιας και αυτος ειναι ο πελατης. Δεν σχολιαζω τα περι παραγγελιων και ακυρωσεις, απλα σχολιαζεις οτι η cc δεν επικοινωνησε ποτε μαζι σου μιας και εισαι ο παραληπτης
7nisiotis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 34 minutes ago, SabotazNic said: Επειδη υπαρχει παρανοηση, ο πελατης της courier center δεν εισαι εσυ, αλλα ο Γερμανος. Οποτε ο Γερμανος επικοινωνησε και ο Γερμανος ζητησε να σταλουν πισω σε αυτους, μιας και αυτος ειναι ο πελατης. Δεν σχολιαζω τα περι παραγγελιων και ακυρωσεις, απλα σχολιαζεις οτι η cc δεν επικοινωνησε ποτε μαζι σου μιας και εισαι ο παραληπτης Ναι ήταν λίγο κάπως αυτό. Δίκιο έχεις. Αυτό που μ ενόχλησε είναι ότι δεν παραδέχτηκαν φανερά το λάθος της καταχώρησης τιμής. Αλλά πέταξαν το γνωστό ψέμα περί αποθέματος. Εστάλη κανονικά. Θα μπορούσε να είχε επίσημα δωθεί μήνυμα ακύρωσης όπως σε τόσα άλλα μαγαζιά γραπτώς και να φαίνεται στη σελίδα (παραγγελίες) κανονικά ως ακυρωμενη. Έλαβα πολλαπλά μηνύματα με εγγύηση, απόδειξη, κλπ. ( πρόσθεσαν και της υποτιθέμενης αγοράς, πόντους, ότι να ναι). Όπως και ο @Glikos. Εύχομαι μόνο να μην γίνει πάλι κάνα επικοινωνιακό λάθος με τα χρήματα. Ώστε να προλάβω την πραγματική προσφορά από το eShop.gr Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από 7nisiotis
Glikos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Εύχομαι μόνο να μην γίνει πάλι κάνα επικοινωνιακό λάθος με τα χρήματα. Ώστε να προλάβω την πραγματική προσφορά από το eShop.gr Θα τα πάρεις τα χρήματα σου δεν παίζει να μη στα επιστρέψουν, έπρεπε απλά να πουν τον πραγματικό λόγο που θα γίνει επιστροφή. Εγώ γι'αυτό έβαλα παραλαβή από κατάστημα γιατί δεν ήθελα να μπλέξω με επιστροφές χρημάτων στην περίπτωση που ακυρωθεί. Μου είχε τύχει κάτι ανάλογο πάλι από Γερμανό. Είχανε βάλει κάτι 4k tv's σε τιμή χώμα, προφανώς λάθος συστήματος. Έριξα μια παραγγελία με παραλαβή από κατάστημα έτσι μπας και...αλλά μετά από λίγο - αναμενόμενο ήταν - με πήραν τηλ να μου πούνε ότι έγινε λάθος τιμολόγηση στο site και την ακύρωσαν εννοείται. Έχω τύχει βέβαια να παραλάβω και κάτι καλά πραγματάκια ανα καιρούς σε πολύ χαμηλή τιμή, είτε από λάθος είτε από μεγάλη έκπτωση. Στην περίπτωση της Xiaomi αν και ακύρωσαν στο τηλ τις παραγγελίες, για κάποιο λόγο τους ξέφυγαν 1-2 κομμάτια, τα ετοίμασαν για αποστολή και πάνε να το σώσουν τώρα. Μην χαλιέσαι, θα τσιμπήσεις αυτή του e-shop όπως λες και όλα κομπλέ. Μίλα μαζί τους αύριο σχετικά με την επιστροφή χρημάτων. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από Glikos 1
7nisiotis Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 4 minutes ago, Glikos said: πήραν τηλ να μου πούνε ότι έγινε λάθος τιμολόγηση Τουλάχιστον παραδέχτηκαν ότι ήταν αυτό εξ αρχής, όχι "απόθεμα" my@ss παραμύθια λες και είναι το υπόγειο στο Παγκράτι που φέρνει δέκα κομμάτια από Ρουμανία και κόλπα. Όπως και να χει. Αν γράψεις το μοντέλο της οθόνης στο google ακόμα 129 έχει "κολλήσει" ενώ εσωτερικά είναι 398 Το λες και clickbaiting για να τραβήξει κίνηση. 1
Glikos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Τουλάχιστον παραδέχτηκαν ότι ήταν αυτό εξ αρχής, όχι "απόθεμα" my@ss παραμύθια λες και είναι το υπόγειο στο Παγκράτι που φέρνει δέκα κομμάτια από Ρουμανία και κόλπα. Όπως και να χει. Αν γράψεις το μοντέλο της οθόνης στο google ακόμα 129 έχει "κολλήσει" ενώ εσωτερικά είναι 398 Ναι είπαν την αλήθεια, ίσως επειδή έκανε μπαμ ότι ήταν λάθος τιμή και το πρόλαβαν έγκαιρα και την άλλαξαν, τι να πω. Πάντως κάτι κουλά με χαμηλές τιμές και παραλαβή τα έχει κάνει ανα καιρούς οπότε θεωρώ καλά κάναμε που δοκιμάσαμε και ας φάγαμε το άκυρο. Ρώτα τους αύριο σχετικά με την επιστροφή χρημάτων, υποθέτω και ελπίζω σε λίγες μέρες το πολύ να έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό σου. Πρέπει να αλλάξουν και την αρχική τιμή της 24ρας η οποία είναι στα 399 ευρώ, όπου τόσο κανονικά κοστίζει η pro. 😄 Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από Glikos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις