Liverpool89 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Εχει δεν εχει 1 χρονο που σε ενα εργοστασιο η πορτα εκλεισε ενα παιδι και το σκοτωσε. Ολες αυτές οι πορτες πρεπει να εχουν φωτοκυτταρο και ενδειξη με καποια χρονοκαθυστερηση οτι ξεκιναει να ανοιγει/κλεινει. Πχ φαρο. Ειδικα το βραδυ. Πες οτι περνας απο κει, σβηνει το αμαξι, ζαλιζεσαι, πεφτεις εκει, θα κλεισει, χωρις καμια ασφάλεια. Απλα συνεχεια επιβεβαιωνεται πως δεν υπαρχει η προληψη σε τιποτα. Ημαστε ελα μωρε σιγα μην τυχει σε μενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators stormrain Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Moderators Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Liverpool89 είπε Πες οτι περνας απο κει, σβηνει το αμαξι, ζαλιζεσαι, πεφτεις εκει, θα κλεισει, χωρις καμια ασφάλεια. Aυτο ακριβως. Δεν υπαρχει περίπτωση να μην εχει δικλείδες ασφαλειας η πόρτα και να είναι οκ αυτο. Δηλαδη πραγματικά, σβηνει το αυτοκίνητο ρε παιδι μου, ή βλέπεις πεζο και το κοκαλωνεις ή κατι τετοιο. Πως γίνεται να φταει ο TS? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Και φωτοκύτταρο να έχουν από τη στιγμή που αρχίσει να κλείνει όταν σε πιάσει το μάτι θα σταματήσει την κίνηση, αν συνεχίσεις και περνάς θα γίνει γκραου δεν είναι σαν τις μπάρες των διοδίων που ανεβαίνουν αστραπιαία. Σε πολλές πόρτες μάλιστα το φωτοκύτταρο απλά παγώνει την κίνηση και θέλει ξανά πάτημα για να ανεβει. Επίσης μου έχει τύχει πολλές φορές να πατηθεί το μπουτόν ενώ το έχω στην τσέπη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, greekfragma είπε να σε ενημερώσω οτι όλες οι θύρες εισόδου εξόδου (ασχέτως τεχνολογίας) άπαξ και έχουν μηχανισμό κίνησης που δεν είναι χειροκίνητος αλλά με αυτοματισμό, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να έχουν και δικλείδες ασφαλείας για παύση λειτουργίας σε περίπτωση κινδύνου. το οτι στη μπανανία μας δεν γίνονται έλεγχοι για τον κάθε προμηθευτή γκαραζόπορτας να υπογράφει πριν δώσει στο πελάτη τη γκαραζόπορτα οτι υποχρεωτικά αγοράζει και τους αισθητήρες στο πακέτο είναι άλλη συζήτηση. βαριέμαι να ψάχνω αλλά έχουμε τη τελευταία 20ετία νεκρούς (και παιδιά) από ηλεκτρικές γκαραζόπορτες που δεν τηρούσαν αυτά τα μέτρα ασφαλείας και το μοτέρ συνέχιζε την κίνηση. στη παλιά μου πολυκατοικία είχα υπόγειο γκαράζ και παρότι είχα οπτική επαφή με τη πόρτα πάτησα πολλές φορές το στοπ στο κοντρόλ γιατί τα πιτσιρίκια του γείτονα έβρισκαν παιχνίδι να παίζουν μπάλα και να κάνουν τέρμα τη πλάτη της γκαραζόπορτας. στη δική μου περίπτωση προφανώς άκουγα τη μπάλα και τα πιτσιρίκια απέξω. το είπα πολλές φορές στους γονείς τους και τελικώς έπεισα τη πολυκατοικία να βάλουν αισθητήρες και από την έξω μεριά. Γιώργο, η νομοθεσία για την δημιουργία χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων δεν σε υποχρεώνει να βάλεις ούτε φανάρι ούτε τίποτα. Αυτό εννοούσα και όχι για την πόρτα καθαυτή τι προδιαγραφές πρέπει να έχει για να εμπορεύεται και να εγκαθίσταται. Ίσως η διατύπωση δεν ήταν απολύτως ακριβής. Σε κάθε πάντως περίπτωση, το ατύχημα δεν προκλήθηκε αιτιωδώς από την έλλειψη φωτοκυτταρου στην πόρτα. Χάνουμε τον χρόνο μας να συζητάμε ως προς αυτό. Υπήρξε υπαιτιότητα του οδηγού του αυτοκινήτου. Που και αυτή να μην υπήρχε, υπάρχει αντικειμενική ευθύνη του ως οδηγος ως προς την ζημιά που προκάλεσε σε τρίτον από την λειτουργία του αυτοκινήτου, από την οποία δεν βλέπω τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να απαλλαγεί. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου από Bigi444444 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Γιώργο, η νομοθεσία για την δημιουργία χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων δεν σε υποχρεώνει να βάλεις ούτε φανάρι ούτε τίποτα. Αυτό εννοούσα και όχι για την πόρτα καθαυτή τι προδιαγραφές πρέπει να έχει για να εμπορεύεται και να εγκαθίσταται. Ίσως η διατύπωση δεν ήταν απολύτως ακριβής. Σε κάθε πάντως περίπτωση, το ατύχημα δεν προκλήθηκε αιτιωδώς από την έλλειψη φωτοκυτταρου στην πόρτα. Χάνουμε τον χρόνο μας να συζητάμε ως προς αυτό. Υπήρξε υπαιτιότητα του οδηγού του αυτοκινήτου. Που και αυτή να μην υπήρχε, υπάρχει αντικειμενική ευθύνη του ως οδηγος ως προς την ζημιά που προκάλεσε σε τρίτον από την λειτουργία του αυτοκινήτου, από την οποία δεν βλέπω τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να απαλλαγεί. H πόρτα έκανε την ζημιά και όχι το αμάξι.Δεν ήταν κλειστή η πόρτα και έπεσε αυτός πάνω της.Η πόρτα άρχισε να κλείνει ενώ πέρναγε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalmik Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Eμένα μου κάνει εντύπωση αν τον καλύπτει η ασφάλεια σε ιδιωτικό parking Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα