zefirakos Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Έστειλα χθες αίτημα για απενεργοποίηση του Green Pass ακολουθώντας την διαδικασία από το portal (την αναφέρω για όσους ενδιαφέρονται) SupportCenter -> Απαντήσεις και λύσεις -> Διευκρινίσεις χρεώσεων και πιστώσεων -> Επιθυμώ την απενεργοποίηση της υπηρεσίας Green Pass σύμφωνα με την παράγραφο 7 των Ειδικών Όρων της Υπηρεσίας. Πρώτη απάντηση ότι πρέπει να περιμένω μέχρι να περάσουν οι 4 μήνες (ενώ οι όροι αναφέρουν ως ελάχιστη παραμονή τον ένα μήνα). Νέο αίτημα, ότι οι ειδικοί όροι αναφέρουν πως ελάχιστη παραμονή είναι ο ένας μήνας και επιθυμώ την απανεργοποίηση αλλιώς θα κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ. Δεύτερη απάντηση: Να τους ενημερώσω για την επιθυμητή ημερομηνία απενεργοποίησης! Τρίτο αίτημα, να την απενεργοποιήσουν άμεσα με την ημερομηνία του αρχικού μου αιτήματος. Τρίτη απάντηση: Έχουμε προωθήσει το αίτημά σας για έλεγχο! Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα πριν μήνες και με την δική μου σύνδεση, τότε τελικά όντως αναγκάστικα να κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ γιατί δεν απενεργοποιούσαν το Green Pass με τίποτα! Για την ιστορία η ΡΑΕ δεν ασχολήθηκε καν, αλλά ευτυχώς η ΔΕΗ μετά την καταγγελία το απενεργοποίησε. Γιατί τόση φασαρία με το Green Pass να μας το φορτώσουν με το ζόρι; Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2024 από zefirakos προσθήκη blur σε εικόνα 3
MikeJ Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2024 37 minutes ago, zefirakos said: Γιατί τόση φασαρία με το Green Pass να μας το φορτώσουν με το ζόρι; Γιατί το Green Pass για αυτούς είναι 1 ευρώ το μήνα κυριολεκτικά για αέρα κοπανιστό (επί πόσες εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές) και το έχουν χώσει στα μουλωχτά σχεδόν σε όλες τις νέες συνδέσεις σαν αναγκαστικό (και "δωρεάν" για κάτι μήνες για να το ξεχάσεις) και χωρίς να σου δίνει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσεις με απλό τρόπο. Επίσης φαίνεται η οδηγία που έχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης είναι "Κάντε το όσο πιο δύσκολο γίνεται να το απενεργοποιήσουν με τεχνητά εμπόδια" ώστε και πάλι να βαρεθεί κανένας να ασχολείται και να το αφήσει να γράφει το κοντέρ. 4
JOHN ONLY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2024 Καλησπέρα, πριν 1.5 μήνα περίπου μπήκα στο mydei home online. Σε απάντηση τους, που ζητάω να διακοπεί το GreenPass μου ζητάνε να τους πω ημερομηνία διακοπής. Τους λέω την σημερινή, δεν υπάρχει κάποια ρήτρα από ότι έχω διαβάσει, σωστά; Ευχαριστώ.
megapaixtaras Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2024 και να μην πηγαινες ραε θα στο απενεργοποιουσαν.ειναι η διαδικασια εκνευρισμου και εκφοβισμου του πελατη ..αν εισαι χαπατο την τρως..αν εχεις μπει μεσα στο σχετικο τοπικ εχουμε εξηγησει την διαιδκασια που εκανες για οσους ειναι αποφασισμενοι και ενημερωμενοι και δεν μασανε απο μπουληδες της δεη. υ.γ σε ολους τα ιδια λενε με τα ιδια μυνηματα.το χειριστηκες σωστα.οταν φτανεις σε εκεινο το 3 μηνυμα ,περιμενεις για τον ελεγχο και σου απαντανε σε 1 εβδομαδα οτι το απενεργοποιησαν. προσοχη ,στον επομενο λογαριασμο να γινει ελεγχος.
l3ft3r1s Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2024 9 minutes ago, megapaixtaras said: ...σου απαντανε σε 1 εβδομαδα οτι το απενεργοποιησαν... Not. Εμένα 1 μήνα μετά την αποδοχή εκ μερους τους οτι θα το προωθησουν για διακοπη, δεν το ειχαν ακομα διακόψει. Όταν έστειλα reminder, απάντησαν πως Quote Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως το αίτημα σας βρίσκεται υπό υπεξεργασία από το αρμόδιο τμήμα. Επικαλούμαστε την υπομονή σας. Οποιαδήποτε διόρθωση θα εφαρμοστεί σε επόμενη τιμολόγηση. Στον 1 μηνα και κατι εφυγα, δεν τους εδωσα την ευκαιρια να δειξουν μεχρι που θα το φτασουν χρονικα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα