Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αφού το πήρες πρόσφατα , υποθέτω έχει γίνει γενικός έλεγχος και service .

Μου είχε τύχει σε Volvo V40 D2 το πρωί να μυρίζει ελάχιστα στα κρύα . Το θέμα είναι ότι είχε ραγίσει / χαλάσει η θήκη φίλτρου πετρελαίου . Αγοράστηκε γνήσια με σετ oring και διορθώθηκε . Οι προθερμανσεις δουλεύουν σωστά ; Υπάρχει φίλτρο dpf ή έχει αφαιρεθεί και δε το ξέρεις  ;  Επιπλέον μυρίζει πάντα ή κάποιες φορές 

300€ έδωσα σε συνεργείο την επόμενη μέρα από όταν το πήρα, αλλάχτηκαν λάδια φίλτρο λαδιού , φίλτρο πετρελαίου, φίλτρο αέρα και ψαλίδια μπροστά, και γενικός έλεγχος, όλα καλά μου είπανε, το κοιτάξανε όλο από κάτω δεν θα φαινόταν αν δεν είχε dpf ?

Δεν μυρίζει πάντα όχι αλλά κάποιες φορές και πιο πολύ το πρωί όταν το βάζω μπρος για να πάω στην δουλειά, μια βδομάδα το έχω 

12 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Έχω ενα φορτηγάκι πετρέλαιο και είχα το ίδιο πρόβλημα

Πολύ μυρωδιά όταν έβαζα μπροστά.Πήγα συνεργείο δεν έβρισκαν τίποτε γιατί το έκανε όταν έβαζα μπροστά μετά δεν μύριζε.

Επειδή το εντόπιζα στην εξάτμιση στο ύψος κάπου κάτω από τις ταχύτητες σταματάω μια μέρα σε ένα εξατμισα στη Μεσογείων πριν το Νομισματοκοπείο. Μόλίς του το είπα μου λέει είναι ένα μεταλλικό πλεχτό που μποαίνει στην εξάτμιση κάπου μετά τον καταλύτη.

-Του λέω τι γίνεται έχεις;;

-Ναι μου λέει έχω μεταχειρισμένο

-Πόσο θα κοστίσει και αν μυρίζει μετά;; μου λεει 50 ευρώ όχι.Το αλλάζει αφού μου το έδειξε,  μου  έδειξε μετα  το παλιό είχαν σκιστεί οι μεταλλικές ίνες είχε τρύπα και εβγαιναν καυσαέρια μόλις έβαζαν μπροστά.. Το έβαλα μπροστά όντως μετά δεν μυρίζει εκεί ήταν το πρόβλημα. Ανεβάζω εικόνα από το ιντερνετ και ρωτα έναν εξατμισα μήπως έχεις το ίδιο πρόβλημα.

2024-09-19-191706.png

Να σαι καλά αδερφέ μου , θα κοιτάξω και αυτό που λες σε εξατμισα, μακάρι να είναι κάτι απλό και μην μας πεδεψει, σε ευχαριστώ πάντως!

Επεξ/σία από pateras88
  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pateras88 είπε

Να σαι καλά αδερφέ μου , θα κοιτάξω και αυτό που λες σε εξατμισα, μακάρι να είναι κάτι απλό και μην μας πεδεψει, σε ευχαριστώ πάντως!

Το δικό μου όπως μου είπε ο εξατμισας μετά  που το άλλαξε είχε την τρύπα από την πάνω μεριά και δεν φαινόταν αν κάποιος το κοίταζε από κάτω. Αυτός ήξερε την αιτία λόγω εμπειρίας γιατί είχε αλλάξει πολλά τέτοια όπως μου είπε, γιαυτό είχε και μεταχειρισμένα στο συνεργείο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, theopan είπε

Εγώ πάντως δεν κατάλαβα. Καυσαέριο πετρελαίου σου μυρίζει ή άκαυτο πετρέλαιο;

Καυσαέριο σαν λέβητας πετρελαίου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pateras88 είπε

Καυσαέριο σαν λέβητας πετρελαίου 

Το ρώτησα γιατί ούτε ο λέβητας πετρελαίου μυρίζει κάτι εκτός -υπό κανονικές συνθήκες- ίσως από άκαυτο πετρέλαιο ειδικά αν είναι και η δεξαμενή στον ίδιο χώρο. Τα καυσαέρια βγαίνουν από την καμινάδα στην ταράτσα, που κι εκεί αν είναι σωστά συντηρημένη η εγκατάσταση δεν μυρίζει κάτι πολύ έντονα. Κάπου έχεις διαρροή λοιπόν στις σωληνώσεις τις εξάτμισης μέσα στο μηχανοστάσιο στην εξαγωγή ή αμέσως μετά...

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Δημοσ.

Εχε υπόψη σου και το https://www.unitedperformance.co.uk/news-guides/blow-by-or-black-death 

Does your vehicle suffer from any of the following?

  • Difficult starting
  • Erratic or uneven tick-over or idle
  • Lumpy running
  • Hesitation on acceleration
  • Smoke on tick over or acceleration
  • Black “tar” around the injectors
  • Chuffing sound from the engine when running
  • ++++++A strong smell of unburnt fuel++++++++++

It could be suffering from injector blow-by or the “black death.”

 

Δημοσ.

Θα ξανά πάω να το δούνε συνεργείο σίγουρα γιατί θέλω να κάνω και άλλες δουλειές,

Σήμερα το πρωί πάντως που το έβαλα δεν μύριζε τίποτα όλα καλά. Ούτε εχθές το βράδυ, 

Δημοσ.

Πρεπει να πας σε καλό συνεργειο και να το αφησεις να το κοιταξουν. Πολλοι επειδη εχουν δουλεια και δεν μπορουν η δεν θελουν να ασχοληθουν για τετοιες βλάβες θα σε ξεπεταξουν λεγοντας σου δεν ειναι τιποτα.

Μολις βαλεις το πρωι μπροστα ανοιξε και το καπω και δες αν βλεπεις κατι περιεργο οπως καπνους

  • Haha 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, imr είπε

Πρεπει να πας σε καλό συνεργειο και να το αφησεις να το κοιταξουν. Πολλοι επειδη εχουν δουλεια και δεν μπορουν η δεν θελουν να ασχοληθουν για τετοιες βλάβες θα σε ξεπεταξουν λεγοντας σου δεν ειναι τιποτα.

Μολις βαλεις το πρωι μπροστα ανοιξε και το καπω και δες αν βλεπεις κατι περιεργο οπως καπνους

Αν ξέρεις καλό συνεργείο και υπεύθυνο μηχανικό , που θα ασχοληθεί εκτενώς με ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, πες και σε μας να το επισκευθούμε. Λάδια , μπουζί , φίλτρα . φανερές βλάβες που τις διαπιστώνουμε και μεις π.χ. αλλαγή ψαλίδια κ.λ.π. περιφερειακά , θέλουν να ασχολούνται. Από κει πέρα αλλάζουν στην τύχη εξαρτήματα και ότι κάτσει.

Αν πάρεις μεταχειρισμένο προβληματικό , ειδικά πετρέλαιο την εκατσες τη βάρκα. Θα εισαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη

Δημοσ.
37 minutes ago, papoys1 said:

Αν ξέρεις καλό συνεργείο και υπεύθυνο μηχανικό , που θα ασχοληθεί εκτενώς με ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων, πες και σε μας να το επισκευθούμε. Λάδια , μπουζί , φίλτρα . φανερές βλάβες που τις διαπιστώνουμε και μεις π.χ. αλλαγή ψαλίδια κ.λ.π. περιφερειακά , θέλουν να ασχολούνται. Από κει πέρα αλλάζουν στην τύχη εξαρτήματα και ότι κάτσει.

Αν πάρεις μεταχειρισμένο προβληματικό , ειδικά πετρέλαιο την εκατσες τη βάρκα. Θα εισαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη

 

Και εγω στο ψαξιμο ειμαι,  εχω εναν που εμπιστευομαι τα τελευταια χρονια, καλα παιδια και το ψαχνουν, αλλα επειδη εχουν απειρη δουλεια πρεπει να το αφησεις ολοκληρη μερα μονο για να το ελεγξουν. (τελευταια φορα τους το ειχα αφησει 3 μερες για σερβις) + οτι εχουν τσιμπημενα εργατικα. Ειμαι επιφυλακτικος ακομα οποτε δεν μπορω να στους προτεινω.

Οταν αγοραζεις μεταχειρισμενο πετρελαιο πρεπει να εισαι αποφασισμενος οταν το παρεις να δωσεις και 2χιλιαρικα κατευθειαν για Μπεκ/dpf/egr/τουρμπινα κτλ. Βαζεις το κοστος στην τιμη.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/9/2024 στις 7:29 ΜΜ, pateras88 είπε

Καλησπέρα .
Πήρα πρόσφατα ένα fiesta mk7 του 10
1.4 diesel , Καθε φορά που το βάζω μπρος μυρίζει πετρέλαιο σαν καυστήρας και μέσα στην καμπίνα και έξω στο αμάξι, που μετά από λίγο εξαφανίζεται η μυρωδιά. Είναι φυσιολογικό αυτό η πρέπει να πάω συνεργείο?? Πρώτη φορά σε πετρέλαιο και δεν γνωρίζω πολλά, κάποιος κάτοχος πετρέλαιο που να γνωρίζει αν είμαι φυσιολογικό αυτό. Ευχαριστώ 

Αν η οσμη ειναι οπως τα ταξι ή τα φορτηγά ειναι απο την εξάτμιση. Η καυση δηλαδη.

Αν διαλυεται γρηγορα ειναι νορμαλ. Αν μενει πιθανως χρειαζεται καθαρισμο.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, imr είπε

 

Και εγω στο ψαξιμο ειμαι,  εχω εναν που εμπιστευομαι τα τελευταια χρονια, καλα παιδια και το ψαχνουν, αλλα επειδη εχουν απειρη δουλεια πρεπει να το αφησεις ολοκληρη μερα μονο για να το ελεγξουν. (τελευταια φορα τους το ειχα αφησει 3 μερες για σερβις) + οτι εχουν τσιμπημενα εργατικα. Ειμαι επιφυλακτικος ακομα οποτε δεν μπορω να στους προτεινω.

Οταν αγοραζεις μεταχειρισμενο πετρελαιο πρεπει να εισαι αποφασισμενος οταν το παρεις να δωσεις και 2χιλιαρικα κατευθειαν για Μπεκ/dpf/egr/τουρμπινα κτλ. Βαζεις το κοστος στην τιμη.

 

 

 

Μπεκ και egr μπορούν να καθαριστούν και αν βάζεις και τα πρόσθετα καθαρισμόυ στο καύσιμο δεν έχεις πρόβλημα, το dpf κάνει αναγέννηση μόνο του, εκτός αν μένεις μέσα σε πόλη τότε είναι δύσκολα με το dpf , άσε που σε εξειδικευμένα συνεργεία diesel μπορούν να σου καθαρίσουν το dpf με κάνα 300αρι ευρώ,εγώ επειδή είμαι επαρχία κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτούς δρόμους και δεν υπάρχει θέμα, το βρίσκω λόγο υπερβολικό να δώσεις 2 χιλιάρικα έξτρα να τα αλλάξεις όλα αυτά επειδή το πήρες μεταχειρισμένο και είναι πετρέλαιο εκτός και αν έχουν ζημιά αλλιώς δεν υπάρχει λόγος εκτός αν θες να πετάς λεφτά τσάμπα, 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, pateras88 said:

Μπεκ και egr μπορούν να καθαριστούν και αν βάζεις και τα πρόσθετα καθαρισμόυ στο καύσιμο δεν έχεις πρόβλημα, το dpf κάνει αναγέννηση μόνο του, εκτός αν μένεις μέσα σε πόλη τότε είναι δύσκολα με το dpf , άσε που σε εξειδικευμένα συνεργεία diesel μπορούν να σου καθαρίσουν το dpf με κάνα 300αρι ευρώ,εγώ επειδή είμαι επαρχία κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτούς δρόμους και δεν υπάρχει θέμα, το βρίσκω λόγο υπερβολικό να δώσεις 2 χιλιάρικα έξτρα να τα αλλάξεις όλα αυτά επειδή το πήρες μεταχειρισμένο και είναι πετρέλαιο εκτός και αν έχουν ζημιά αλλιώς δεν υπάρχει λόγος εκτός αν θες να πετάς λεφτά τσάμπα, 

Δεν τα δίνεις απλα τα εχεις καβατζα σε περιπτωση που χαλασουν.

Τα μπεκ δεν ειναι σιγουρο οτι  καθαρισουν, αν εχουν θεμα καλο ειναι να αλλαξουν. EGR καθαριζει αλλα σε εμενα πχ θελει λυσιμο το μισο αμαξι για να βγει.

1 χιλιαρικο για μπεκ ειναι αρκετα συνηθισμενο, και ενα 500ρικο για καθαρισμο dpf, αλλα 500 για μια τουρμπινα εφτασες κατευθειαν το 2χιλιαρο. Δεν θα τα αλλαξεις κατευθειαν αλλα ειναι το πιο συνηθισμενο να χαλασουν σε πετρελαιο, ειδικα σε μεταχειρισμενο. Μπορει και να μην χαλασουν και να σου μεινουν τα λεφτα.

 

Τι εκανες με το αμαξι τελικα?

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν τα δίνεις απλα τα εχεις καβατζα σε περιπτωση που χαλασουν.

Τα μπεκ δεν ειναι σιγουρο οτι  καθαρισουν, αν εχουν θεμα καλο ειναι να αλλαξουν. EGR καθαριζει αλλα σε εμενα πχ θελει λυσιμο το μισο αμαξι για να βγει.

1 χιλιαρικο για μπεκ ειναι αρκετα συνηθισμενο, και ενα 500ρικο για καθαρισμο dpf, αλλα 500 για μια τουρμπινα εφτασες κατευθειαν το 2χιλιαρο. Δεν θα τα αλλαξεις κατευθειαν αλλα ειναι το πιο συνηθισμενο να χαλασουν σε πετρελαιο, ειδικα σε μεταχειρισμενο. Μπορει και να μην χαλασουν και να σου μεινουν τα λεφτα.

 

Τι εκανες με το αμαξι τελικα?

Κοίταξε είναι σίγουρα τα σημεία που πονάνε τα diesel απλά με σωστή συντήρηση μπορείς να γλιτώσεις πολλά χρήματα, τα μπεκ αν δεν βάζεις καθαριστικό στο καύσιμο και βάζεις ότι να νε πετρέλαιο σίγουρα θα χαλάσουν, για το dpf εμένα μου είπανε 300€ και στο κάνει καινούργιο σε εξειδικευμένο κατάστημα. Βέβαια από περιοχή σε περιοχή αλλάζουν οι τιμές εννοείται,

Εγώ με το καλημέρα έδωσα 300€ μόνο για το service, 

Και τελικά δεν ήταν τίποτα ατελής καύση σε κρύο άναμμα, αμα έμενε η μυρωδιά θα είχαμε πρόβλημα μου είπαν αλλά ήταν μετρημένα για 5-10 δευτερόλεπτα και έφευγε, μπορεί να ειμουνα και λίγο υπερβολικός εγώ ξέρεις λόγο ότι το πήρα τωρα και πρώτη φορά σε πετρέλαιο μου φενονται όλα περίεργα, τώρα πλέον δεν τον κάνει σχεδόν ποτέ, 

  • Like 1
Δημοσ.
51 minutes ago, pateras88 said:

Κοίταξε είναι σίγουρα τα σημεία που πονάνε τα diesel απλά με σωστή συντήρηση μπορείς να γλιτώσεις πολλά χρήματα, τα μπεκ αν δεν βάζεις καθαριστικό στο καύσιμο και βάζεις ότι να νε πετρέλαιο σίγουρα θα χαλάσουν, για το dpf εμένα μου είπανε 300€ και στο κάνει καινούργιο σε εξειδικευμένο κατάστημα. Βέβαια από περιοχή σε περιοχή αλλάζουν οι τιμές εννοείται,

Εγώ με το καλημέρα έδωσα 300€ μόνο για το service, 

Και τελικά δεν ήταν τίποτα ατελής καύση σε κρύο άναμμα, αμα έμενε η μυρωδιά θα είχαμε πρόβλημα μου είπαν αλλά ήταν μετρημένα για 5-10 δευτερόλεπτα και έφευγε, μπορεί να ειμουνα και λίγο υπερβολικός εγώ ξέρεις λόγο ότι το πήρα τωρα και πρώτη φορά σε πετρέλαιο μου φενονται όλα περίεργα, τώρα πλέον δεν τον κάνει σχεδόν ποτέ, 

Ε ναι ο προηγουμενς δεν ξερεις τι καυσιμο εβαζε οποτε απλα το υπολογιζεις για να μην σου ερθει ουρανοκατεβατο οταν χαλασουν.

Λιγα ειναι τα 300 για πρωτο σερβις. Εγω οταν παιρνω μεταχερισμενο αυτοκινητο κοιταζω να αλλαξω ιμαντες και ολα τα υγρα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...