Προς το περιεχόμενο

Beverly με budget 4.500€


dave_p

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν έχω το εξής δίλημμα. Θέλω να δώσω τη μηχανή και να πάρω σκούτερ για χρήση 80% πόλη, 20% Αττική Οδό.

Κατέληξα πως δεν θέλω κινέζο, ούτε kymco, ούτε θέλω να χρεωθώ για καινούριο, οπότε έχουμε:

Beverly 350 SP Ε4 vs Beverly 300 HPE (ή Beverly 300i 2017+ και μου μένει και 1κ στη τσέπη).

Γιατί θα διάλεγα το 350

1. Αρκετό γκάζι, ώστε να είμαι ΟΚ στην Αττική Οδό.

2. Πιο εργονομικό (?), διαβάζω ότι έχει περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα και το κουμπί του φλας είναι στο σωστό σημείο.

3. Τιμή, με 4.200-4.500 βρίσκω σε άριστη κατάσταση με 25κ-35κ χλμ.

4. Αξιοπιστία. Έχω ακούσει καλά λόγια σε σχέση με το 300i της γενιάς του.

Τι με κρατάει πίσω στο 350:

1. Ανάρτηση. Είχα κάποτε το 250 και το πούλησα στο 9 μηνο εξαιτίας της ανάρτησης. Φοβάμαι μην είναι κάτι αντίστοιχο.

2. Παλαιότητα. Όχι ότι ένα μηχανάκι του 2017-2020 είναι παλιό, αλλά σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάρω τη νέα γενιά.

 

Γιατί θα διάλεγα το 300 HPE:

1. Πιο "φρέσκο". Δεν ξέρω αν το χρειάζομαι, άλλα σου δίνει μια άλλη αίσθηση.

2. Ανάρτηση. Λένε πως είναι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο.

3. Τιμή. Στα 4.500 βρίσκω καλό.

Τι με κρατάει πίσω στο 300HPE:

1. Εργονομία. Ο χώρος κάτω από τη σέλα νομίζω είναι μικρότερος από το 350, και τα κουμπιά των φλας είναι σε χαζό σημείο (το λιγότερο είναι αυτό)

2. Αξιοπιστία. Ακούω και διαβάζω για τρόμπες βενζίνης, ράγισμα σέλας, παίρνει νερά και χαλάει το keyless. Με αγχώνουν αυτά.

3. Γκάζι. Για την πόλη τα 25.5 άλογα είναι τέλεια, στην Αττική Οδό οριακό.

 

Ακούω γνώμες.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά για το 300άρι δεν θα έδινα 4,5k για ένα μηχανάκι που οι περισσότεροι το αγόρασαν στα 4-4,5k (ειδικά τα μοντέλα 20-22)  και τώρα το δίνουν και με κέρδος. Θα προτιμούσα να μαζευτώ λίγο και να πάρω 300άρι καινούργιο με εγγύηση και από όλα και όχι να με περάσουν για κορόιδο οι πονηροί.

 

Edit: 5300 έχει ολοκαινουργιο το 300αρι το νέο. Κρίμαι για 800 ευρώ να χάσεις το ολοκαινουργιο μηχανακι.

Επεξ/σία από VonLoutsos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωμη μου μαζευεις λιγο παραπανω και παιρνεις καινουργιο ειναι ντροπη να ζητανε τετοια ποσα για μηχανη που την ειχαν ενα σορο χρονια και εκαναν σνα σορο χιλομετρα

Πρόσφατα είχα πετύχει και προσφορά το 300 στα 5,000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dave_p είπε

Λοιπόν έχω το εξής δίλημμα. Θέλω να δώσω τη μηχανή και να πάρω σκούτερ για χρήση 80% πόλη, 20% Αττική Οδό.

Κατέληξα πως δεν θέλω κινέζο, ούτε kymco, ούτε θέλω να χρεωθώ για καινούριο, οπότε έχουμε:

Beverly 350 SP Ε4 vs Beverly 300 HPE (ή Beverly 300i 2017+ και μου μένει και 1κ στη τσέπη).

Γιατί θα διάλεγα το 350

1. Αρκετό γκάζι, ώστε να είμαι ΟΚ στην Αττική Οδό.

2. Πιο εργονομικό (?), διαβάζω ότι έχει περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα και το κουμπί του φλας είναι στο σωστό σημείο.

3. Τιμή, με 4.200-4.500 βρίσκω σε άριστη κατάσταση με 25κ-35κ χλμ.

4. Αξιοπιστία. Έχω ακούσει καλά λόγια σε σχέση με το 300i της γενιάς του.

Τι με κρατάει πίσω στο 350:

1. Ανάρτηση. Είχα κάποτε το 250 και το πούλησα στο 9 μηνο εξαιτίας της ανάρτησης. Φοβάμαι μην είναι κάτι αντίστοιχο.

2. Παλαιότητα. Όχι ότι ένα μηχανάκι του 2017-2020 είναι παλιό, αλλά σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάρω τη νέα γενιά.

 

Γιατί θα διάλεγα το 300 HPE:

1. Πιο "φρέσκο". Δεν ξέρω αν το χρειάζομαι, άλλα σου δίνει μια άλλη αίσθηση.

2. Ανάρτηση. Λένε πως είναι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο.

3. Τιμή. Στα 4.500 βρίσκω καλό.

Τι με κρατάει πίσω στο 300HPE:

1. Εργονομία. Ο χώρος κάτω από τη σέλα νομίζω είναι μικρότερος από το 350, και τα κουμπιά των φλας είναι σε χαζό σημείο (το λιγότερο είναι αυτό)

2. Αξιοπιστία. Ακούω και διαβάζω για τρόμπες βενζίνης, ράγισμα σέλας, παίρνει νερά και χαλάει το keyless. Με αγχώνουν αυτά.

3. Γκάζι. Για την πόλη τα 25.5 άλογα είναι τέλεια, στην Αττική Οδό οριακό.

 

Ακούω γνώμες.

 

 

 

εχω το 400hpe 2023 και μαλιστα το εβαλα αγγελια χθες. 

 

το 350 ειναι μια χαρα αλλα το νεο ειναι καλυτερο ακομα και στις αναρτησεις. ειναι καλες? οχι ειναι για πεταμα αλλα ειναι καλυτερες απο πριν. ο οδηγος περναει καλα, ο πισω για κανενα λογο. ομως αν δεν σε ενδιαφερει ο πισω, το hpe ειναι αρκετα καλο. το 300 δεν εχει γκαζι για αττικη οδο, το 350 ναι το 400 ανετα. το 300 καιει πολυ για τις επιδοσεις του, το 350 δεν ξερω, το 400 καιει πολυ στην πολη. στην αττικη οδο καιει λιγοτερο. σταθερο γκαζι 120 καιει λιγο πανω απο 4λ/100 στρωμενο. πολυ καλο νουμερο. 

τα κουμπια των φλας ειναι σε χαζο σημειο οντως. γενικα τα χειρηστηρια ειναι μακρια απο την σωστη θεση του χεριου και πρεπει να κανεις κινησεις που σε μηχανη δεν κανω ποτε. κατω απο τη σελα ο χωρος ειναι οκ αλλα τπτ φοβερο, κρανος με το ζορι βαζω τζετ, τιποτα μεγαλυτερο. 

το hpe ειναι πολυ πιο αξιοπιστο λενε οι μαστορες. δεν το ξερω εχω ελαχιστα χλμ. το πρβλημα της σελας λυθηκε στο 2023 μοντελο και μετα. 

αν βγαινει αττικη οδο ξεχνα το 300 απλα. 

αν θες ανεση στο γκαζι δες το 400

αν θες κατι ενδιαμεσο αλλα τα δινουν ακριβα δες το 350. ζητανε ομως τοσα λεφτα που το θεωρω κοροιδία. πληρωνεις τέλη 55 ευρω οσο το 400, εχεις παλιοτερο μηχανακι πολυ κατωτερο του 400 συν 3-4 χρονια στην πλατη του και τα δινουν σχεδον οσο τα 400. ελεος. 

 

αν σε ενδιαφερει το δικαβαλο μην παρεις κανενα απο τα παραπανω. ειναι ΑΘΛΙΑ

edit. το keyless ειναι μια αχρηστη σαχλαμαρα που δεν προσφερει τιποτα εκτος αν εισαι μονιμα ξεκινα σταματα κατεβα ανεβα στο μηχανακι. εγω που εχω και βαλιτσα αρα αλλο κλειδι το ξεχναω μονιμα στη βαλιτσα γιατι δεν το χρειαζομαι για να βαλω μπρος. παιζει να το εχω ξεχασει εκει 15 φορες ηδη. 

edit2 το 300hpe ακουω οτι τρεμει στα πολλα χλμ. 

τι μηχανη εχεις?

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Προσωπικά για το 300άρι δεν θα έδινα 4,5k για ένα μηχανάκι που οι περισσότεροι το αγόρασαν στα 4-4,5k (ειδικά τα μοντέλα 20-22)  και τώρα το δίνουν και με κέρδος. Θα προτιμούσα να μαζευτώ λίγο και να πάρω 300άρι καινούργιο με εγγύηση και από όλα και όχι να με περάσουν για κορόιδο οι πονηροί.

 

Edit: 5300 έχει ολοκαινουργιο το 300αρι το νέο. Κρίμαι για 800 ευρώ να χάσεις το ολοκαινουργιο μηχανακι.

Οικονομικά δεν στέκει να το πάρω καινούριο, άλλωστε δεν ειναι αυτο το ποιντ

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εχω το 400hpe 2023 και μαλιστα το εβαλα αγγελια χθες. 

 

το 350 ειναι μια χαρα αλλα το νεο ειναι καλυτερο ακομα και στις αναρτησεις. ειναι καλες? οχι ειναι για πεταμα αλλα ειναι καλυτερες απο πριν. ο οδηγος περναει καλα, ο πισω για κανενα λογο. ομως αν δεν σε ενδιαφερει ο πισω, το hpe ειναι αρκετα καλο. το 300 δεν εχει γκαζι για αττικη οδο, το 350 ναι το 400 ανετα. το 300 καιει πολυ για τις επιδοσεις του, το 350 δεν ξερω, το 400 καιει πολυ στην πολη. στην αττικη οδο καιει λιγοτερο. σταθερο γκαζι 120 καιει λιγο πανω απο 4λ/100 στρωμενο. πολυ καλο νουμερο. 

τα κουμπια των φλας ειναι σε χαζο σημειο οντως. γενικα τα χειρηστηρια ειναι μακρια απο την σωστη θεση του χεριου και πρεπει να κανεις κινησεις που σε μηχανη δεν κανω ποτε. κατω απο τη σελα ο χωρος ειναι οκ αλλα τπτ φοβερο, κρανος με το ζορι βαζω τζετ, τιποτα μεγαλυτερο. 

το hpe ειναι πολυ πιο αξιοπιστο λενε οι μαστορες. δεν το ξερω εχω ελαχιστα χλμ. το πρβλημα της σελας λυθηκε στο 2023 μοντελο και μετα. 

αν βγαινει αττικη οδο ξεχνα το 300 απλα. 

αν θες ανεση στο γκαζι δες το 400

αν θες κατι ενδιαμεσο αλλα τα δινουν ακριβα δες το 350. ζητανε ομως τοσα λεφτα που το θεωρω κοροιδία. πληρωνεις τέλη 55 ευρω οσο το 400, εχεις παλιοτερο μηχανακι πολυ κατωτερο του 400 συν 3-4 χρονια στην πλατη του και τα δινουν σχεδον οσο τα 400. ελεος. 

 

αν σε ενδιαφερει το δικαβαλο μην παρεις κανενα απο τα παραπανω. ειναι ΑΘΛΙΑ

edit. το keyless ειναι μια αχρηστη σαχλαμαρα που δεν προσφερει τιποτα εκτος αν εισαι μονιμα ξεκινα σταματα κατεβα ανεβα στο μηχανακι. εγω που εχω και βαλιτσα αρα αλλο κλειδι το ξεχναω μονιμα στη βαλιτσα γιατι δεν το χρειαζομαι για να βαλω μπρος. παιζει να το εχω ξεχασει εκει 15 φορες ηδη. 

edit2 το 300hpe ακουω οτι τρεμει στα πολλα χλμ. 

τι μηχανη εχεις?

Τώρα έχω Vstrom 650, αλλά δεν με βόλεψε τελικά. Σαν value for money μεταξυ του 300hpe και 350 τι θα ελεγες? Επειδη ειναι στα ιδια λεφτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, dave_p είπε

Οικονομικά δεν στέκει να το πάρω καινούριο, άλλωστε δεν ειναι αυτο το ποιντ

Τώρα έχω Vstrom 650, αλλά δεν με βόλεψε τελικά. Σαν value for money μεταξυ του 300hpe και 350 τι θα ελεγες? Επειδη ειναι στα ιδια λεφτα

χαχαχαχαχαχα

ειχα vstrom και το εδωσα για το 400. μεγαλυτερη μ@λ...α δεν εχω κανει στη ζωη μου. εδωσα μια φοβερη μηχανη για ενα κουβα με ροδες. για το θεο, μην κανεις το ιδιο. 

οπως σου ειπα το 300 δεν κανει για αττικη οδο οποτε δεν υπαρχει διλλημα εδω. επισης το 300 τερμα γκαζι στην αττικη οδο καιει πολυ.

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, basilis_k6 said:

χαχαχαχαχαχα

ειχα vstrom και το εδωσα για το 400. μεγαλυτερη μ@λ...α δεν εχω κανει στη ζωη μου. εδωσα μια φοβερη μηχανη για ενα κουβα με ροδες. για το θεο, μην κανεις το ιδιο. 

οπως σου ειπα το 300 δεν κανει για αττικη οδο οποτε δεν υπαρχει διλλημα εδω. επισης το 300 τερμα γκαζι στην αττικη οδο καιει πολυ.

αν η χρηση ειναι μόνο πόλη πιστεύω σωστή επιλογή.... αν η χρηση ειναι κυριος εξω.... προφανος και θα τα βρει σκούρα ακομη και το 400

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

χαχαχαχαχαχα

ειχα vstrom και το εδωσα για το 400. μεγαλυτερη μ@λ...α δεν εχω κανει στη ζωη μου. εδωσα μια φοβερη μηχανη για ενα κουβα με ροδες. για το θεο, μην κανεις το ιδιο. 

οπως σου ειπα το 300 δεν κανει για αττικη οδο οποτε δεν υπαρχει διλλημα εδω. επισης το 300 τερμα γκαζι στην αττικη οδο καιει πολυ.

Καταλαβαίνω και το σκέφτομαι και εγώ προφανώς, όμως το vstrom με δυσκολεύει χωρίς λόγο. 

Θα πρέπει να το αλλάξω

Έξω δεν πηγαίνω, άντε μια Χαλκίδα μια φορά το χρόνο. Άντε να πάω και 5 φορές Αθήνα- Λάυριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dave_p είπε

Καταλαβαίνω και το σκέφτομαι και εγώ προφανώς, όμως το vstrom με δυσκολεύει χωρίς λόγο. 

Θα πρέπει να το αλλάξω

Έξω δεν πηγαίνω, άντε μια Χαλκίδα μια φορά το χρόνο. Άντε να πάω και 5 φορές Αθήνα- Λάυριο

δεν ειμαστε ιδιοι ανθρωποι αλλα εγω θα κρατουσα το στρομ ακομια και για αυτη τη μια χαλκιδα το χρονο. στην πολη παλι καλυτερο ειναι απο σκουτερ, μιλια καλυτερο. εχεις οδηγησει σκουτερ και ξερεις τι να περιμενεις. αφου αυτο θες, θα προτεινω μονο να οδηγησεις ενα ξανα πριν αποφασισεις. ισως εισαι καιρο πανω στο στρομ και ξεχασες πως ειναι να μην εχεις αναρτησεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν ειμαστε ιδιοι ανθρωποι αλλα εγω θα κρατουσα το στρομ ακομια και για αυτη τη μια χαλκιδα το χρονο. στην πολη παλι καλυτερο ειναι απο σκουτερ, μιλια καλυτερο. εχεις οδηγησει σκουτερ και ξερεις τι να περιμενεις. αφου αυτο θες, θα προτεινω μονο να οδηγησεις ενα ξανα πριν αποφασισεις. ισως εισαι καιρο πανω στο στρομ και ξεχασες πως ειναι να μην εχεις αναρτησεις. 

 

Ισχύει ότι θα ξενερώσω με την ανάρτηση. Αλλά δεν με παίρνει για 2ο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, dave_p είπε

Ισχύει ότι θα ξενερώσω με την ανάρτηση. Αλλά δεν με παίρνει για 2ο

τι ζητας? το στρομ σε δυσκολευει λες. γιατι? τι θα αλλαξει με το σκουτερ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Βρέχονται τα πόδια

2. Είναι μαούνα και πιο δυσκίνητο

3. Συμπλέκτης μέσα στη κίνηση/πόλη

4. Είναι μια βαρετή μηχανή. Να πω ότι ήταν κάποιο εργαλείο που το ευχαριστιέσαι θα ήταν αλλίως, δεν θα έβλεπα να παραπάνω αρνητικά τόσο έντονα.

5. Καίει σχετικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, dave_p είπε

1. Βρέχονται τα πόδια

2. Είναι μαούνα και πιο δυσκίνητο

3. Συμπλέκτης μέσα στη κίνηση/πόλη

4. Είναι μια βαρετή μηχανή. Να πω ότι ήταν κάποιο εργαλείο που το ευχαριστιέσαι θα ήταν αλλίως, δεν θα έβλεπα να παραπάνω αρνητικά τόσο έντονα.

5. Καίει σχετικά

οκ λογικα το 1-2-3 θα σε βολεψει πολυ το σκουτερ. το 4 οκ αλλα παραμενει μηχανη, πολυ πιο βαρετο το μπεβερλυ.

το 5 κρατα μια επιφυλαξη. τα καινουργια σκουτερ καινε αρκετα. παρακατω απο το στρομ αλλα οχι 3-3,5λ/100 που εκαιγαν παλιοτερα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

οκ λογικα το 1-2-3 θα σε βολεψει πολυ το σκουτερ. το 4 οκ αλλα παραμενει μηχανη, πολυ πιο βαρετο το μπεβερλυ.

το 5 κρατα μια επιφυλαξη. τα καινουργια σκουτερ καινε αρκετα. παρακατω απο το στρομ αλλα οχι 3-3,5λ/100 που εκαιγαν παλιοτερα. 

 

Πριν το vstrom σκεψου, για 2 χρόνια ήμουν με Symphony 200ST. Λόγω της δύναμης το είχα δώσει, απλά μου είχε κάτσει να πάρω μηχανή εκείνη τη στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, basilis_k6 said:

το 5 κρατα μια επιφυλαξη. τα καινουργια σκουτερ καινε αρκετα. παρακατω απο το στρομ αλλα οχι 3-3,5λ/100 που εκαιγαν παλιοτερα. 

Ώπα μισό. Όσο πιο καινούργια, τόσο πιο οικονομικά γίνονται. Αν βλέπεις αύξηση στην κατανάλωση αυτό έχει να κάνει με την αύξηση του κυβισμού.

Είχα Sh150 (καρμπυρατέρ) και έκαιγε 3.3lt/100Km. Τώρα με το Sh300 έχω ακριβώς την ίδια κατανάλωση! Ακόμα και το Sh350 η κατανάλωσή του είναι γύρω στα 3.7-3.8lt/100Κm. Και αυτά, για μέσα στην πόλη, με τα σταμάτα/ξεκίνα. Αν βγώ καμιά Αττική οδό, η κατανάλωση πέφτει στα 2.8-2.9lt/100Km!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...