Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου - τριτεκνος


panagiotis1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας. Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινητου με τις κάτωθι προϋποθέσεις. Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη.

 

Μπατζετ αυστηρά εως 27.000€ χωρις το τ.τ.

Να χωράει 3 παιδικά καθίσματα άνετα και άρα πρέπει οι πίσω θέσεις να μην έχουν αναλογια 60-40

Δεν λέω όχι σε 7θεσιο

Μεγάλο πορτ παγκαζ

Αξιοπιστία Και όσο πιο πολύ γίνεται να έχει φθηνά ανταλλακτικά/service

 

Έχω ελέγξει το citroen c5 aircross (την απλη εκδοση με το χειροκινητο κιβωτιο αλλα για test drive υπαρχρι μονο με αυτοματο και διαβασα κτοψδεν ειναι πολυ εργονομικο) και το dacia jogger αλλά δεν ξέρω τι παίζει από θέμα aftersales και αξιοπιστίας (ειδικά το dacia).

Διάβασα και για το audi q3 και ότι παίζουν γεννεες εκπτώσεις αλλά πόσο πιθανό να φτάσει τα 26.000€

 

Επεξ/σία από panagiotis1988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Dacia πολύ κάλο σε χώρους, αλλά το 1 αστέρι στο EuroNCap δεν εμπνέει. 

Η έκπτωση του τέλους ταξινόμησης για 3τεκνους σε υβριδικό είναι μεγαλύτερο ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Το Dacia πολύ κάλο σε χώρους, αλλά το 1 αστέρι στο EuroNCap δεν εμπνέει.

Η έκπτωση του τέλους ταξινόμησης για 3τεκνους σε υβριδικό είναι μεγαλύτερο ? 

Το τέλος είναι μηδενικό είτε είναι υβριδικο είτε όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, panagiotis1988 said:

Το τέλος είναι μηδενικό είτε είναι υβριδικο είτε όχι.

Στα ηλεκτρικά πάντως η έκπτωση είναι 12.000€ και συμφέρει εάν έχεις δικό σου χώρο φόρτισης (επαρχεία κλπ) από θέμα σέρβις και καύσιμο. 

Ενδεικτικά, πόσο είναι το τ.τ για ένα θερμικό αμάξι 30.000€ ?

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

 

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

 

Ηλεκτρικό που θελει φορτιση δεν είναι εφικτό να έχω, ξέχασα να το πω...

Για το τ.τ. για να εχεις μια εικόνα γιατί δεν είναι στάνταρ το ποσοστo επί της αξίας, για 23.000€ το τ.τ. ειβαξ 1.350€ ενώ για 32.000€ είναι 4.350€

Επεξ/σία από panagiotis1988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 minutes ago, panagiotis1988 said:

Ηλεκτρικό που θελει φορτιση δεν είναι εφικτό να έχω, ξέχασα να το πω...

Κρίμα και θα έπαιρνες το Tesla Model 3 με ~29.500€, 640 λίτρα πορτμπαγκάζ, άπλετους χώρους και όταν ήσουν μονός, με τα 300 άλογα θα έκανες και την κ@υλα σου 😁 

Πάντως, ψάξε το θέμα με το Dacia Jogger, η έκδοση LPG είναι οικονομικότατη, μήπως υπάρχει κάτι λάθος με το Euro NCAP γιατί ενώ λέει Jogger ο τίτλος, γράφει Dacia Sandero (City and Supermini). Μήπως δηλαδή το τεστ αφορά το Sandero.

Επίσης, νομίζω η κακή βαθμολογία επηρεάστηκε από "δευτερευούσης" σημασίας πράγματα.

*

Το Dacia Jogger έλαβε ένα αστέρι στην αξιολόγηση ασφαλείας Euro NCAP το 2022, κάτι που θεωρείται αρκετά χαμηλό με βάση τα σύγχρονα πρότυπα. Αυτή η βαθμολογία επηρεάστηκε από διάφορους παράγοντες, όπως η έλλειψη προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας, ιδιαίτερα στην τρίτη σειρά καθισμάτων, όπου δεν υπάρχουν αερόσακοι κεφαλής και υπενθυμίσεις για τις ζώνες ασφαλείας. Η απουσία συστημάτων όπως το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για ευάλωτους χρήστες (πεζούς και ποδηλάτες) επίσης επηρέασε αρνητικά τη βαθμολογία του.

Αν και το Jogger έδειξε αποδεκτή προστασία σε τεστ σύγκρουσης για τους ενήλικες και τα παιδιά επιβάτες, δεν τα κατάφερε σε τομείς όπως η υποβοήθηση ασφαλείας και η προστασία ευάλωτων χρηστών δρόμου.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panagiotis1988 είπε

Για το τ.τ. για να εχεις μια εικόνα γιατί δεν είναι στάνταρ το ποσοστo επί της αξίας, για 23.000€ το τ.τ. ειβαξ 1.350€ ενώ για 32.000€ είναι 4.350€

  • Τα υβριδικά  αυτοκίνητα απαλλάσσονται από το 50% του προβλεπόμενου τέλους ταξινόμησης. 
  • Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (Καν. 692/2008) δεν υπόκεινται σε τέλος ταξινόμησης.

Οπότε για ένα υβριδικό των 32.000€ το τ.τ. θα το μισό των 4.350€.

Για 7-θέσιο θα πρότεινα να το ξανασκεφτείς, καθώς ναι μεν φαίνεται σαν ιδανική λύση στην αρχή, αλλά όταν χρησιμοποιούνται όλα τα καθίσματα το πορτ-παγκάζ είναι ουσιαστικά μηδαμινό. Εάν χωράνε τα 3 παιδικά καθίσματα στη δεύτερη σειρά και έχεις την τρίτη σειρά για μια στο τόσο (πχ/ για μια βόλτα με γονείς/πεθερικά) τότε θα είναι βολικό.

Τα παιδικά καθίσματα τα έχεις ήδη ή θα αγοράσεις καινούρια; Τι ηλικίες είναι τα παιδιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το tesla model 3 Ναι θα ήταν ιδανικό...αλλά μένω κέντρο Αθήνα οπότε δεν έχω καμία ελπίδα...

Το euroncap είναι σωστό καθώς κατασκευαζονται στην ίδια πλατφόρμα και είναι όντως έτσι όπως τα λες.

Το θέμα είναι ότι οδήγησα χθες το c5 aircross και το jogger και ένιωσα μεγάλη διαφορά στην άνεση οδήγησης...βέβαια το ένα έχει 100 καλούδια και φοβερή ανάρτηση ενώ το άλλο είναι ογκώδες..

 

Macabre τις 7 θέσεις τις θέλουμε για τη χρήση που αναφέρεις κατά κύριο λόγο εκτός από τώρα στην αρχή που τα μωρά είναι πολύ μικρά όπου η γυναίκα μου θα κάθεται στις τελευταίες θέσεις για να τα ελέγχει...τα παιδιά είναι 4 ο μεγάλος και 20 ημερών τα 2.

Για το τ.τ. όπως και να έχει θα έχουμε πλήρη απαλλαγή του είτε είναι υβριδικο είτε όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, panagiotis1988 είπε

Για το τ.τ. όπως και να έχει θα έχουμε πλήρη απαλλαγή του είτε είναι υβριδικο είτε όχι.

Θα έχετε μισή απαλλαγή εάν είναι υβριδικό.

Στην "αντίθετη" περίπτωση από εσένα, δηλαδή πρώτα τα δίδυμα και μετά το τρίτο παιδί, εμείς έχουμε "βολευτεί" με το Hyundai Tucson. Δεν ξέρω αν σε βοηθάει κάπως αυτό το post για να πάρεις μια ιδέα του χώρου με τα καθίσματα.

edit:
Το τ.τ. είναι εξ'αρχής μισό σε σχέση με το αντίστοιχο των μη υβριδικών, οπότε όντως απαλλάσεται πλήρως. Εγώ είχα καταλάβει λάθος.

Επεξ/σία από macabre_sunsets
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Q3 προ φορων ειναι γυρω στα 24 το θεμα ειναι οτι με το φπα (που λογικα το πληρωνεις κανονικά), παει γυρω στα 30 οποτε λογικα ειναι εκτος του budget σου.

Εγω θα κοιταγα ισως και τα νεα tiguan και kodiaq αλλα δε ξερω που παιζουν μιας και οι τιμοκαταλογοι τους ειναι ασαφείς ως προς το φπα κ το ΤΤ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, panagiotis1988 said:

Το θέμα είναι ότι οδήγησα χθες το c5 aircross και το jogger και ένιωσα μεγάλη διαφορά στην άνεση οδήγησης...βέβαια το ένα έχει 100 καλούδια και φοβερή ανάρτηση ενώ το άλλο είναι ογκώδες..

C5 σίγουρα θα είναι καλύτερο αλλά και το αέριο όμως είναι μεγάλο δέλεαρ.

Μήπως να κοιτούσες και ένα Corolla Touring Sports για να συνδυάσεις χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και μεταπωλητική αξία ?

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, panagiotis1988 said:

Το tesla model 3 Ναι θα ήταν ιδανικό...αλλά μένω κέντρο Αθήνα οπότε δεν έχω καμία ελπίδα...

Εκτος αν μενεις κοντα στο Mall στο μαρουσι οποτε μπορεις να χρησιμοποιεις τους supercharger. Και θα κοιτουσα Model Y καλυτερα. Εχεις 10κ μειον σε ηλεκτρικο.

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...