Προς το περιεχόμενο

Nokia 3310 2017 : αδυναμία σύνδεσης στο διαδίκτυο


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Αγόρασα το κινητό Nokia 3310 2017.
Ωστόσο, όταν επιλέγω το σχετικό εικονίδιο "internet", λαμβάνω το μήνυμα:
"failed to connect to the internet. Go to https://www.opera.com/help?version=4.4" with your desktop browser or contact your service provider for internet settings.

Δύο σχετικοί σύνδεσμοι που ίσως μπορούν να βοηθήσουν στις περισσότερες περιπτώσεις. Τους αφήνω εδώ για πιθανή μελλοντική αναφορά.
1. https://forums.opera.com/search?term=Nokia 3310&in=titles

2. https://devices.vodafone.com.au/nokia/3310-2017-proprietary-os/troubleshooting/connectivity/i-can-t-use-my-phone-s-internet-connection/76/

Tο email της Nokia δεν κατάφερα να το βρω, αν και είναι μάλλον κυρίως θέμα παρόχου.

Επεξ/σία από witty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Give-me-a-hit είπε

ναι πρεπει να μιλησεις με κοσμοτε. θελει να εχεις προγραμμα με δεδομενα.

Μου απάντησαν ότι Το nokia 3310 δεν ειναι συμβατο με το 4g ώστε να λειτουργήσει η υπηρεσία του internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα χαρακτηριστικα του κινητου αναφερεται μονο συνδεση σε 2G

δεν νομιζω οτι μπορεις να το χρησιμοποιησεις για ιντερνετ, μονο κλησεις και μυνηματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Στα χαρακτηριστικα του κινητου αναφερεται μονο συνδεση σε 2G

δεν νομιζω οτι μπορεις να το χρησιμοποιησεις για ιντερνετ, μονο κλησεις και μυνηματα

Πράγματι.

4G είναι το ίδιο κινητό αλλά από το 2018 και μετά

https://versus.com/en/nokia-3310-2017-vs-nokia-3310-2018-4g

Επεξ/σία από witty
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αν το αγόρασες από κατάστημα και είπες ότι θες να συνδέεσαι και στο ίντερνετ, το πας πίσω. Αν όχι... 

Όχι, δεν το είπα.
Δική μου παράλειψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, witty είπε

Καλησπέρα.

Αγόρασα το κινητό Nokia 3310 2017.
Ωστόσο, όταν επιλέγω το σχετικό εικονίδιο "internet", λαμβάνω το μήνυμα:
"failed to connect to the internet. Go to https://www.opera.com/help?version=4.4" with your desktop browser or contact your service provider for internet settings.

Δύο σχετικοί σύνδεσμοι που ίσως μπορούν να βοηθήσουν στις περισσότερες περιπτώσεις. Τους αφήνω εδώ για πιθανή μελλοντική αναφορά.
1. https://forums.opera.com/search?term=Nokia 3310&in=titles

2. https://devices.vodafone.com.au/nokia/3310-2017-proprietary-os/troubleshooting/connectivity/i-can-t-use-my-phone-s-internet-connection/76/

Tο email της Nokia δεν κατάφερα να το βρω, αν και είναι μάλλον κυρίως θέμα παρόχου.

Επειδή είχα το συγκεκριμένο κινητό δεν έχει για ίντερνετ παρά μόνο 2G.

Του 2018 όμως έχει 4G οπότε αυτό ναι έχει και ίντερνετ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...