Vasilisxd Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Στη θέση σου ίσως κοίταγα και κάνα Honda CR-V. Είναι "άσχημο" σε σχέση με το Peugeot αλλά αξιόπιστο. Θα σου έλεγα και για κάνα RAV αλλά είναι πολλά τα κυβικά, όπως και του Mazda CX-5. Επίσης, και Kia Sportage θα ήταν καλύτερη επιλογή αλλά και Hyundai Tucson. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Η εξέλιξη των κινητήρων και τα νέα πακέτα που εφαρμόζουν κάθε τόσο λες και είμαστε στη φόρμουλα 1 να ανεβάσουν επιδόσεις και με αυτό τον τρόπο να προσελκύσουν νέους πελάτες. Και μεις σαν τα χαιβάνια τους ακολουθούμε και δεν κοιτάμε να πάρουμε ένα αυτοκίνητο που να αντέχει στο χρόνο αλλά να έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα παρόμοιο. Ναι θα εμφανιστούν προβλήματα στα σημερινά εξελιγμένα μοτέρ μόλίς λήξει η εγγύηση και στα peugeot όπως θα εμφανιστούν και στα opel και σε όλα ειδικά αν είναι λιζινγκ και πετρέλαιο άστα να πάνε. Γιαυτό ο Ευρωπαίος στα 6-7 χρόνια θα το ξεφορτωθεί και θα πάει για καινούργιο και η εταιρεία λιζινγκ στα 3-4 χρόνια θα κοιτάξει να το ξεφορτωθει γιατί θα αρχίσει να ζητάει. Δυστυχώς οι παλιοί πιο απλοί κινητήρες έφυγαν και δεν ξαναγυρνάνε. Δεν συμφέρουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για τα opel που είπε κάποιος έχω το vectra 19,5 χρόνια 386.000 χιλιόμετρα ο κινητήρας και δεν έχει κάνει κιχ με την προβλεπόμενη συντήρηση , αλλαγή λαδιών ιμάντες κ.λ.π. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 20 hours ago, theopan said: έχω μια υποψία ότι κάποιες "καγκουριές" παίζουν σε όσα βγάζουν το πρόβλημα. Του τύπου "βάζω χύμα από αντλία στο πρατήριο γιατί μου βγαίνει 2 ευρώ φθηνότερα στα 10κ χλμ. που χρειάζεται γέμισμα" ή "βρήκα ένα κόλπο που δουλεύει με απιονισμένο νερό και ξίδι και κάνω οικονομία". Τα συστήματα Adblue έχουν 2-3 βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται απαρέγκλιτα. να μην την εχεις αυτην την υποψια. ειναι γενικο το προβλημα και σε το εχουν αφησει στην ευχερεια των κατα τοπους αντιπροσωπειων να το χειριστουν. Νομιζω και στην Ελλαδα υπαρχει κατι αντιστοιχο. https://www.brusselstimes.com/1163434/car-manufacturer-threatened-with-legal-action-over-diesel-exhaust-fluid-issues 21 hours ago, kostas_anes said: Το ότι η μισή Ευρώπη οδηγάει Corsa D, στατιστικα υπαρχουν για αυτον τον ισχυρισμο; 1 hour ago, papoys1 said: Για τα opel που είπε κάποιος έχω το vectra 19,5 χρόνια 386.000 χιλιόμετρα ο κινητήρας και δεν έχει κάνει κιχ με την προβλεπόμενη συντήρηση , αλλαγή λαδιών ιμάντες κ.λ.π. Στο Car εχει καμμια 30ρια Vectra της χρονολογιας που αναφερεις, και τα 8 πωλουνται με ζημια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slaughter Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 17 hours ago, thanasis00 said: Σίγουρα όχι, ο μηχανικός μου έλεγε ότι θέλει 25-30 χιλιόμετρα με πάνω από 4000 στροφές σταθερά, τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα, το οποίο σε αναγκάζει να κάνεις μια διαδικασία που αν την αμελείς, αθροιστικά θα σου στοιχίσει στο μέλλον. Σε αντίθεση με την επαρχία που οι ανοιχτοί δρόμοι βοηθούν να μένει ψηλά σε θερμοκρασίες το αμάξι. Εμένα δηλαδή το Opel Corsa D, μέσα σε 3-4 μήνες ανέβαζε πολύ σε πληρότητα το dpf, και ας έκανα ότι μπορούσα για να το καίω. Αν το σκεφτείς αναλογικά, προτιμάς να ελέγχεις πιο συχνά τον ιμάντα ή να βγάζεις το αμάξι κάθε βδομάδα για ζορισμα; Η γυναίκα μου έχεις ένα Opel Astra 2018 1.5 Diesel αυτόματο απο την δουλειά της. Κάθε μήνα κάνει 1000 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με Κηφισό μέσα που άλλες φορές είναι ανοιχτά, άλλες είναι σταμάτα ξεκίνα. Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο και γενικά ακόμα και με 140 είναι λίγο πάνω απο τις 2.000 στροφές. Αυτό που λες με τις 4.000 το δικό της δεν έχει πάει ποτέ. Μέχρι στιγμής δεν είχε κάποιο θέμα αν και λόγο leasing δεν νομίζω να ασχολούνται και πολύ στα service. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 28 λεπτά πριν, tzotzo είπε στατιστικα υπαρχουν για αυτον τον ισχυρισμο; Στο ΗΒ Car of the Year το 2007, οπως και 2η θεση στο European Car of the Year. Περιπου 300-400K πωλησεις καθε χρονο απο το 2006 που κυκλοφορησε, εχει πουλησει συνολικα πανω απο 3 εκατομυρια κομματια. 36 λεπτά πριν, tzotzo είπε Στο Car εχει καμμια 30ρια Vectra της χρονολογιας που αναφερεις, και τα 8 πωλουνται με ζημια. Εγω βρηκα μια 10αρα με ζημια συνολο, εκ των οποιων τα μισα εχουν φαει στουκα, 2-3 δεν εχουν πληρωσει τελη καμια 10ετια και τα δινουνε κομματι κομματι, ενα αδιευκρινιστο (μαλλον σηματα και αυτο), ενα που το ειχε παρατημενο χρονια, αλλα το μοτερ ειναι κομπλε και ενα που μπαζει νερα απο καπου. Εγω απο αυτο εξαγω το συμπερασμα οτι οι οδηγοι των Vectra ειτε δεν πληρωνανε τελη, ειτε ειναι κακοι οδηγοι και τα στουκαρανε 🤷 9 λεπτά πριν, slaughter είπε Η γυναίκα μου έχεις ένα Opel Astra 2018 1.5 Diesel αυτόματο απο την δουλειά της. Κάθε μήνα κάνει 1000 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με Κηφισό μέσα που άλλες φορές είναι ανοιχτά, άλλες είναι σταμάτα ξεκίνα. Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο και γενικά ακόμα και με 140 είναι λίγο πάνω απο τις 2.000 στροφές. Αυτό που λες με τις 4.000 το δικό της δεν έχει πάει ποτέ. Μέχρι στιγμής δεν είχε κάποιο θέμα αν και λόγο leasing δεν νομίζω να ασχολούνται και πολύ στα service. Εντωμεταξυ να αναφερω οτι το "πανω απο 4000 στροφες" που αναφερεται ειναι τουλαχιστον εκγληματικο. Το μοτερ πανω απο τις 3500-3750 κρεμαει τρομερα και τα multijet ΔΕΝ γουσταρουν να στροφαρουν ψηλα, ειδικα τα 1ης γενιας. Εχουν πολυ μικρο καρτερ, βρωμικα λαδια λογω diesel και DPF που πεταει πετρελαια μεσα και ολο αυτο μαζι μια τροπμα που ζοριζεται να ανεβασει πιεση σε ψηλες στροφες. Μονο φθορα κανει στο αμαξι μετα τις 3500. Τα περισσοτερα multijet σε Panda, Corsa, Punto και λοιπα απο λαδια την παθαινουν και καδενα γιατι δεν λιπαινεται επαρκως. Στα Multijet II το διορθωσαν εν μερη. Ο καθαρισμος DPF γινεται μεταξυ 2000-3000 στροφων ιδανικα. Ουτε 40 χιλιομετρα αποσταση θελει, ουτε τρελες ταχυτητες. Και με 60-65 να πας με 3η κουμπωμενη για να ειναι >2000 στροφες το μοτερ, μια χαρα τον κανει, αρκει να ειναι σταθερα εκει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HAS1972 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 22 ώρες πριν, kostas_anes είπε Ντάξ φαίνεσαι για άσχετος αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζεις 😅 Το ότι η μισή Ευρώπη οδηγάει Corsa D, δεν είναι τυχαίο. Φτηνά και αξιόπιστα αμάξια, με καλή οδηγική συμπεριφορά, φτηνά ανταλλακτικά και έξοδα συντήρησης, αυτό ήταν η Opel επί GM και το έχει χάσει κάτα πολύ από τότε που την πήρε η Stellantis. Η Οπελ ειχε χαλασει απο καιρο πριν αγοραστεί απο τους Γαλλους. Το Corsa D (πετρελαιο, 2011 και μετα) πουλησε γιατι ειχε καλη τιμη και καλη αξιοπιστια. Φυσικα μιλαμε με ενα κινητηρα Φιατ απο τους καλυτερους πετρελαιου και σασι απο το τελευταιο Punto. Οσο αναφορα το DPF, που λενε καποιοι, ειναι θεμα σε ολα τα ντιζελ που κινουνται κατα κυριο λογο στην πολη. Θελει "πατημα" και χιλιομετρα καθε τοσο για να ξεμπουκωσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, thanasis00 είπε Σίγουρα όχι, ο μηχανικός μου έλεγε ότι θέλει 25-30 χιλιόμετρα με πάνω από 4000 στροφές σταθερά,; "25-30 χιλιόμετρα με πάνω από 4000 στροφές σταθερά";;; Σε diesel που πολλά αν όχι τα περισσότερα έχουν "κόφτη" στις 4500 σ.α.λ.; Είναι σίγουρα μηχανικός αυτός που το πηγαίνεις; Κανονική πορεία θέλει με λίγο ανεβασμένες στροφές (2500-3000) μέχρι να σβήσει το λαμπάκι της έκτακτης αναγέννησης, πράγμα το οποίο θα συμβεί σε 5-10 λεπτά. Σιγά μην πρέπει να φτάσουμε από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα... 2 ώρες πριν, tzotzo είπε να μην την εχεις αυτην την υποψια. ειναι γενικο το προβλημα και σε το εχουν αφησει στην ευχερεια των κατα τοπους αντιπροσωπειων να το χειριστουν. Νομιζω και στην Ελλαδα υπαρχει κατι αντιστοιχο. Από τη στιγμή που έχει κυκλοφορήσει σε τόσους μεγάλους αριθμούς αυτά τα μοτέρ και το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλους ανεξαιρέτως παρά σε κάποιο ποσοστό (δεν ξέρω τα ακριβή στατιστικά) το πρόβλημα δεν είναι καθολικό. Θα συνεχίσω λοιπόν να την έχω την υποψία. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από theopan 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasis00 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, theopan είπε "25-30 χιλιόμετρα με πάνω από 4000 στροφές σταθερά";;; Σε diesel που πολλά αν όχι τα περισσότερα έχουν "κόφτη" στις 4500 σ.α.λ.; Είναι σίγουρα μηχανικός αυτός που το πηγαίνεις; Κανονική πορεία θέλει με λίγο ανεβασμένες στροφές (2500-3000) μέχρι να σβήσει το λαμπάκι της έκτακτης αναγέννησης, πράγμα το οποίο θα συμβεί σε 5-10 λεπτά. Σιγά μην πρέπει να φτάσουμε από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα... Από τη στιγμή που έχει κυκλοφορήσει σε τόσους μεγάλους αριθμούς αυτά τα μοτέρ και το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλους ανεξαιρέτως παρά σε κάποιο ποσοστό (δεν ξέρω τα ακριβή στατιστικά) το πρόβλημα δεν είναι καθολικό. Θα συνεχίσω λοιπόν να την έχω την υποψία. Επειδή δε ξέρεις τα ακριβή στατιστικά, και επειδή μάλλον δεν έχει χρειαστεί να γυρίσεις 4 συνεργεία για να πάρεις γνώμες για προβλήματα DPF, καλό είναι να μη γενικοποιείς τις καταστάσεις. Και στα 4 συνεργεία, η πιο συχνή βλάβη ήταν το DPF. Όσο πιο "χαλαρά" με 2500-3000 στροφές κάνεις αναγέννηση, τόσο λιγότερο καθαρίζει το DPF και τόσο περισσότερο χρόνο θες για να ολοκληρωθεί η αναγέννηση. Οπότε θα πρέπει να κάνεις και πιο συχνά αναγέννηση. Μόλις καταλάβεις τι θερμοκρασίες χρειάζεται να αναπτυχθούν στο φίλτρο DPF για να καθαρίσει από τα υπολείμματα, τότε δε θα λες τα ίδια πράγματα. Αλλά προφανώς οι εμπειρίες του καθενός ορίζουν και αυτά που λέμε, οπότε άσε τις γενικεύσεις, πες το δικό σου, και μην ακυρώνεις τις υπόλοιπες απόψεις, γιατί υπάρχουν κι άλλες εμπειρίες εκεί έξω. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από thanasis00 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slaughter Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 6 minutes ago, thanasis00 said: Επειδή δε ξέρεις τα ακριβή στατιστικά, και επειδή μάλλον δεν έχει χρειαστεί να γυρίσεις 4 συνεργεία για να πάρεις γνώμες για προβλήματα DPF, καλό είναι να μη γενικοποιείς τις καταστάσεις. Και στα 4 συνεργεία, η πιο συχνή βλάβη ήταν το DPF. Όσο πιο "χαλαρά" με 2500-3000 στροφές κάνεις αναγέννηση, τόσο λιγότερο καθαρίζει το DPF και τόσο περισσότερο χρόνο θες για να ολοκληρωθεί η αναγέννηση. Οπότε θα πρέπει να κάνεις και πιο συχνά αναγέννηση. Μόλις καταλάβεις τι θερμοκρασίες χρειάζεται να αναπτυχθούν στο φίλτρο DPF για να καθαρίσει από τα υπολείμματα, τότε δε θα λες τα ίδια πράγματα. Αλλά προφανώς οι εμπειρίες του καθενός ορίζουν και αυτά που λέμε, οπότε άσε τις γενικεύσεις, πες το δικό σου, και μην ακυρώνεις τις υπόλοιπες απόψεις, γιατί υπάρχουν κι άλλες εμπειρίες εκεί έξω. εγώ αυτό που λέω είναι οτι το αυτοκίνητο στο αυτόματο για να πάει πάνω απο τις 4000 που λες θα πρέπει να πάω με 180. Στα 140 είναι κάπου 2500. Μόνο αν το βάλω στο manual θα μπορώ να πάω με αυτές τις στροφές. Αν ήταν θέμα αυτό με το DPF δεν θα έπρεπε να το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής? PS: το αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει κάποια ένδειξη ή κάτι σχετικό μέχρι στιγμής και έχει πάνω 50.000 km Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, thanasis00 είπε Επειδή δε ξέρεις τα ακριβή στατιστικά, και επειδή μάλλον δεν έχει χρειαστεί να γυρίσεις 4 συνεργεία για να πάρεις γνώμες για προβλήματα DPF, καλό είναι να μη γενικοποιείς τις καταστάσεις. Και στα 4 συνεργεία, η πιο συχνή βλάβη ήταν το DPF. Όσο πιο "χαλαρά" με 2500-3000 στροφές κάνεις αναγέννηση, τόσο λιγότερο καθαρίζει το DPF και τόσο περισσότερο χρόνο θες για να ολοκληρωθεί η αναγέννηση. Οπότε θα πρέπει να κάνεις και πιο συχνά αναγέννηση. Μόλις καταλάβεις τι θερμοκρασίες χρειάζεται να αναπτυχθούν στο φίλτρο DPF για να καθαρίσει από τα υπολείμματα, τότε δε θα λες τα ίδια πράγματα. Αλλά προφανώς οι εμπειρίες του καθενός ορίζουν και αυτά που λέμε, οπότε άσε τις γενικεύσεις, πες το δικό σου, και μην ακυρώνεις τις υπόλοιπες απόψεις, γιατί υπάρχουν κι άλλες εμπειρίες εκεί έξω. Εγώ δεν "γενίκευσα" (και όχι "γενικοποίησα"-δεν υπάρχει τέτοια λέξη) σε τίποτα. Εσύ το κάνεις. Δεν υπάρχουν "4000 στροφές" σε diesel και μάλιστα για τόση πολλή ώρα. Τελεία και παύλα. Μόνο σε περίπτωση ανάγκης -καμιά προσπέραση που κι εκεί δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί σύγχρονα diesel έχουν φάσμα αποδοτικής λειτουργιάς τις 1200-2500 σ.α.λ.- ανεβάζεις για πολύ λίγο μέχρι εκεί. Οι 2,5 χιλιάδες στροφές είναι αρκετές για να πιάσει την όποια θερμοκρασία χρειάζεται. Κι αν το βλέπεις να ανάβει και συχνά το λαμπάκι της έκτακτης καλό θα ήταν να αναζητήσεις το αίτιο γιατί μάλλον κάτι δεν πάει ή κάτι δεν κάνεις καλά. Υ.Γ. To DPF αναγεννάται "σιωπηλά" και σταθερά κατά τη χρήση κάθε 400-500 χλμ. και σπανίως το καταλαβαίνεις καν. Για αυτό και η έκτακτη (με αναμμένη ένδειξη) είναι κάτι που αν αρχίσει να συμβαίνει συχνά παραπέμπει αλλού και η λύση δεν είναι να το δουλεύεις "κόφτη" κάθε φορά. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από theopan 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasis00 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 14 λεπτά πριν, slaughter είπε εγώ αυτό που λέω είναι οτι το αυτοκίνητο στο αυτόματο για να πάει πάνω απο τις 4000 που λες θα πρέπει να πάω με 180. Στα 140 είναι κάπου 2500. Μόνο αν το βάλω στο manual θα μπορώ να πάω με αυτές τις στροφές. Αν ήταν θέμα αυτό με το DPF δεν θα έπρεπε να το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής? PS: το αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει κάποια ένδειξη ή κάτι σχετικό μέχρι στιγμής και έχει πάνω 50.000 km Προφανώς και στο αυτόματο δε θα ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία... Πολύ πιθανό να πρέπει να το βάλεις στο σειριακό για να επιλέξεις τη ταχύτητα... Στα 50k χιλιόμετρα είναι πολύ νωρίς για να δεις προβλήματα, το δικό μου opel corsa D στα 130k άρχισε τα σοβαρά προβλήματα. Ο κατασκευαστής το έχει προβλέψει, με το να σου λέει να μη το χρησιμοποιείς στη κίνηση και γενικότερα σε μικρές αποστάσεις... Τα diesel προορίζονται για ανοιχτούς δρόμους, όχι για πόλεις. Άλλο που οι εταιρείες θα στα πουλήσουν χωρίς να σε ενημερώσουν πως πρέπει να το χρησιμοποιείς κανονικά, γιατί βγάζουν κέρδος και από τη πώληση και από τις επισκευές. Μπαίνουμε σε άλλη κουβέντα όμως τώρα, που δεν είναι της παρούσης. 1 λεπτό πριν, theopan είπε Εγώ δεν "γενίκευσα" (και όχι "γενικοποίησα"-δεν υπάρχει τέτοια λέξη) σε τίποτα. Εσύ το κάνεις. Δεν υπάρχουν "4000 στροφές" σε diesel και μάλιστα για τόση πολλή ώρα. Τελεία και παύλα. Μόνο σε περίπτωση ανάγκης -καμιά προσπέραση που κι εκεί δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί σύγχρονα diesel έχουν φάσμα αποδοτικής λειτουργιάς τις 1200-2500 σ.α.λ.- ανεβάζεις για πολύ λίγο μέχρι εκεί. Οι 2,5 χιλιάδες στροφές είναι αρκετές για να πιάσει την όποια θερμοκρασία χρειάζεται. Κι αν το βλέπεις να ανάβει και συχνά το λαμπάκι της έκτακτης καλό θα ήταν να αναζητήσεις το αίτιο γιατί μάλλον κάτι δεν πάει ή κάτι δεν κάνεις καλά. Να σημειώσω πάντως ότι το corsa έκανε παθητική αναγέννηση (το καταλαβαίνεις όταν το ρελαντί παίζει πολύ πιο ψηλά από το συνηθισμένο, και συνήθως ανάβει και λαμπάκι στο καντράν, άλλο που στο δικό μου το λαμπάκι δεν είχε ανάψει ποτέ, αλλά στο OBD έγραφε ότι έκανε αναγέννηση), αλλά ποτέ δεν ήταν αρκετή. Χαρακτηριστικά είχα πάει στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και μέτρησαν τη πληρότητα και ήταν στο 95% (από ένα μέγιστο κάπου στο 120% αν θυμάμαι σωστά), και το πήρε ο μηχανικός για μια βόλτα να το καθαρίσει και το έριξε στο 45%, με ακριβώς τα παραπάνω δεδομένα που έδωσα (4000 στροφές για 25-30 χιλιόμετρα). Προφανώς η διαδικασία αυτή δουλεύει, αφού το έριξε, αλλά εγώ ο ίδιος το έβρισκα πολύ δύσκολο να πρέπει να το κάνω κάθε βδομάδα, επειδή το κινώ στην Αθήνα και στη κίνηση. Επίσης, αν βγεις λίγο στη γύρα θα δεις πόσα συνεργεία γράφουν καθαρισμός DPF, πόσα υγρά υπάρχουν που βάζεις μέσα για καθάρισμα κλπ, εδώ μερικοί ακόμα τα ξηλώνουν και τα πάνε σε ειδικά συνεργεία που τα συνδέουν σε στάσιμο μοτέρ για να τα ξεμπουκώσουν. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δε πρόκειται για τυχαίο πρόβλημα ή για λίγους, αλλά αργά ή γρήγορα όλα τα diesel θα χουν παρόμοιο θέμα αν κινούνται μόνο στη πόλη. Επίσης να σημειώσουμε στα diesel δεν είναι μόνο το DPF το πρόβλημα, αλλά στα πιο καινούρια και το Adblue, ψάξε μία να δεις πως δουλεύει για να καταλάβεις πως βουλώνει ο μηχανισμός και μετά θέλει αλλαγή όλη η αντλία. Πολύ καλό αστειάκι πάντως το κάτι δε κάνεις καλά, γιατί δεν θα έπρεπε να έχεις να κάνεις τίποτα σχετικό στο αμάξι, αν ο κατασκευαστής το είχε προβλέψει για χρήση στη πόλη. Για το κάτι δεν πάει καλά η απάντηση είναι προφανής, ο τρόπος χρήσης του αμαξιού, που δεν σου είναι ξεκάθαρο ούτε κατά την αγορά, ούτε κατά τη χρήση. Προφανώς το χω δώσει πλέον το αμάξι, οπότε δεν έχω τέτοια προβλήματα πλέον, αλλά καλό είναι οι κάτοχοι που τα έχετε ακόμα να μάθετε λίγα πραγματάκια παραπάνω στο τι αυτοκίνητο έχετε και πως πρέπει να το χρησιμοποιείτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, thanasis00 είπε Προφανώς το χω δώσει πλέον το αμάξι, οπότε δεν έχω τέτοια προβλήματα πλέον, αλλά καλό είναι οι κάτοχοι που τα έχετε ακόμα να μάθετε λίγα πραγματάκια παραπάνω στο τι αυτοκίνητο έχετε και πως πρέπει να το χρησιμοποιείτε. Το multijet το μοτερ, να εισαι καλα το ξερω πολυ καλα απο μεσα και απο εξω, απο το 2008 μεχρι και σημερα που το εχω σε 3 αμαξια με 600k χιλιομετρα συνολο. Κριμα μονο στον τυπο που το πηρε, ενω του εκανες καθαρισμο με 4k στροφες για τετοιες αποστασεις, το ανελυσα πιο πανω το γιατι. Εντωμεταξυ ο μηχανικος στην αντιπροσωπεια τζιμανι, 95% πληροτητα το φιλτρο και του γ@μησε την μανα στις 4000 στροφες. Λογικα δεν εχει ακουσει οτι ανεβαζει πολυ backpressure λογω μπουκωματος και σκανε τα μοτερ. Πριν κανα μηνα εντωμεταξυ ενα Κορσακι σε τετοια περιπτωση εφυγε runaway στην εθνικη. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από kostas_anes 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasis00 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 4 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Το multijet το μοτερ, να εισαι καλα το ξερω πολυ καλα απο μεσα και απο εξω, απο το 2008 μεχρι και σημερα που το εχω σε 3 αμαξια με 600k χιλιομετρα συνολο. Κριμα μονο στον τυπο που το πηρε, ενω του εκανες καθαρισμο με 4k στροφες για τετοιες αποστασεις, το ανελυσα πιο πανω το γιατι. Εντωμεταξυ ο μηχανικος στην αντιπροσωπεια τζιμανι, 95% πληροτητα το φιλτρο και του γ@μησε την μανα στις 4000 στροφες. Λογικα δεν εχει ακουσει οτι ανεβαζει πολυ backpressure λογω μπουκωματος και σκανε τα μοτερ. Πριν κανα μηνα εντωμεταξυ ενα Κορσακι σε τετοια περιπτωση εφυγε runaway στην εθνικη. Τη διαβάσαμε την ιστορία, καμία σχέση με το πρόβλημα που συζητάμε εδώ. Επίσης υποθέτω πως δεν είσαι μηχανικός, γιατί αν ήσουν θα χρησιμοποιούσες την αυθεντία σου, αλλά δεν το κάνεις, οπότε λοιπόν καταλαβαίνεις πως υπάρχουν μηχανικοί και μηχανικοί εκεί έξω, με διαφορετικές μεθόδους. Κρίμα πάντως σε αυτόν που το πήρε, όχι για τη κατάσταση του αυτοκινήτου, γιατί πριν δωθεί πέρασε και από καθαριστικά, αλλά για το αν θα συνεχίσει τη χρήση μέσα στη πόλη και θα έχει τα ίδια ζητήματα αργότερα. Όπως καταλαβαίνεις όμως, οι λύσεις στο πρόβλημα είναι πολλές, με διαφορετικά ποσοστά επιτυχίας, ο καθένας διαλέγει και παίρνει, όπως τον συμβουλεύουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, thanasis00 είπε Θα συμφωνήσω με τον φίλο tutuyo για την opel, και θα προσθέσω ότι επειδή είχα και εγώ ένα Opel Corsa D πετρέλαιο, μετριότατο αμάξι ήταν. Προβλήματα με DPF συχνά, και πλήρωσα σχεδόν ένα χιλιάρικο μέχρι να το δώσω. Και για να απαντήσω στον ts, όποιο diesel και να πάρεις, αν τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εντός πόλης, θα έχεις θέματα με dpf. Ο ντιζελοκινητήρας θέλει υψηλές θερμοκρασίες και στροφές, για να κάνει παθητική αναγέννηση το dpf. Και όλα τα adblue σήμερα, επειδή η αρχή λειτουργίας τους είναι τέτοια, αν βουλώσει ή πάθει κάτι το σημείο που ψεκάζει το adblue, είσαι για αλλαγή όλης της δεξαμενής, που σημαίνει υψηλό κόστος. Γι αυτό, diesel μόνο αν είσαι επαρχία ή κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Οπως σωστα αναφερεις βεβαια δεν εφταιγε το Corsa D που εχουν συγκεκριμενο πλαισιο λειτουργιας οι πετρελεαιοκινητηρες. Ειναι θεμα χρησης. Εγω εχω Corsa D του 2008 βενζινη με 205.000χλμ και το μονο που εχω παθει απο "ζημια" ειναι αντλια βενζινης το 2020 με ~155k-160k χλμ. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από Αλεξανδρος A.92 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 hours ago, kostas_anes said: Στο ΗΒ Car of the Year το 2007, οπως και 2η θεση στο European Car of the Year. Περιπου 300-400K πωλησεις καθε χρονο απο το 2006 που κυκλοφορησε, εχει πουλησει συνολικα πανω απο 3 εκατομυρια κομματια. On 17/09/2024 at 12:10, kostas_anes said: ο ότι η μισή Ευρώπη οδηγάει Corsa D, δεν είναι τυχαίο το διάστημα που πωλούνταν το Corsa D,2006-2014, πωλήθηκαν συνολικά 155.607.113 αυτοκίνητα, στην Ευρώπη. Τελευταία φορά που κοίταξα, το μισό των 155 εκατομμύριων είναι περίπου 77,5 εκατομμύρια. Όχι 3 εκατομμύρια. https://www.goodcarbadcar.net/europe-auto-sales-all-years/ 9 hours ago, theopan said: "25-30 χιλιόμετρα με πάνω από 4000 στροφές σταθερά";;; Σε diesel που πολλά αν όχι τα περισσότερα έχουν "κόφτη" στις 4500 σ.α.λ.; Είναι σίγουρα μηχανικός αυτός που το πηγαίνεις; Κανονική πορεία θέλει με λίγο ανεβασμένες στροφές (2500-3000) μέχρι να σβήσει το λαμπάκι της έκτακτης αναγέννησης, πράγμα το οποίο θα συμβεί σε 5-10 λεπτά. Σιγά μην πρέπει να φτάσουμε από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα... Από τη στιγμή που έχει κυκλοφορήσει σε τόσους μεγάλους αριθμούς αυτά τα μοτέρ και το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όλους ανεξαιρέτως παρά σε κάποιο ποσοστό (δεν ξέρω τα ακριβή στατιστικά) το πρόβλημα δεν είναι καθολικό. Θα συνεχίσω λοιπόν να την έχω την υποψία. Όταν βρίσκεται σαλμονέλα σε μια συσκευασία μπιφτεκιών, αποσύρεται όλη η παρτίδα από τα σουπερμάρκετ άσχετα αν δεν βρίσκεται σε όλες τις συσκευασίες. Όταν έγινε ανάκληση στα οχήματα με αερόσακους takata(πάνω από 100 εκατομμύρια οχήματα, με 22 νεκρούς και 180 τραυματισμούς) έγινε σε όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως αν δεν ήταν προβληματικοί όλοι οι αερόσακοι. Όταν η λύση ενός προβλήματος είναι καθολική τότε και το πρόβλημα είναι καθολικό. Στην Ιταλία αποζημίωσαν τους κατόχους του γκρουπ Στελαντις, με την αξία του ανταλλακτικού. Στην Ελλάδα(αν δεν κανω τρομερό λάθος το τιμολογούν στη μισή τιμή). Αν δεν ήταν καθολικό ή αν σε ενοχλεί ο όρος γενικευμένο το πρόβλημα θα έλεγαν σκάσε και τραγούδα. edit: εδω βεβαια λες αλλα Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από tzotzo 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα