Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kostas_anes said:

Ντάξ φαίνεσαι για άσχετος αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζεις 😅

Το ότι η μισή Ευρώπη οδηγάει Corsa D, δεν είναι τυχαίο. Φτηνά και αξιόπιστα αμάξια, με καλή οδηγική συμπεριφορά, φτηνά ανταλλακτικά και έξοδα συντήρησης, αυτό ήταν η Opel επί GM και το έχει χάσει κάτα πολύ από τότε που την πήρε η Stellantis. 

Και γιατι την πουλησε η GM φιλε σχετικε αφου ηταν καλη και αξιοπιστη?

 

 

@ts τον puretech τον εχω σε 3 αυτοκινητα σε διαφορετικες εκδοσεις (στο ενα πανω απο 120κ χλμ), ειναι φοβερο μοτερ, ροπατο, δυνατο και ανετο.

Προφανως, χρειαζεται την συστηματικη του συντηρηση, για τον ιμαντα να μην ανησυχεις, ειναι αληθεια οτι εμφανιζοταν το προβλημα με το ξεφτισμα του λογω αντιδρασης με το λαδι, που στην συνεχεια βουλωνε το φιλτρο αλλα αυτο εχει αντιμετωπιστει με την αλλαγη λαδιων και τον ελεγχο του ιμαντα σε καθε σερβις. Και σε καθε περιπτωση αν ποτε εμφανιστει το προβλημα, αναβει η σχετικη λυχνια οποτε προλαβαινεις τα παντα

Για τον αντιστοιχο πετρελαιο, δυστυχως τα νεα δεν ειναι καλα, το προβλημα με το δοχειο Adblue θα εμφανιζεται παντα, ειναι σχεδιαστικης φυσης

Επεξ/σία από tutuyo
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Και γιατι την πουλησε η GM φιλε σχετικε αφου ηταν καλη και αξιοπιστη?

Γιατί την GM δεν την ενδιαφέρει να είναι καλή και αξιόπιστη, αλλά να καθαρίζει φράγκα; Η Opel επί GM είχε ψηλά κόστη κατασκευής και μετά την κρισάρα του 2009, η GM έχασε πολύ χρήμα. Βάλε και Brexit μετά το 2016, η Opel απλώς δεν ήταν επικερδής για την GM. 

Τι με ενδιαφέρουν εμένα σαν οδηγό και ιδιοκτήτη αυτοκινήτου τα κέρδη της εταιρείας; Μετοχές έχω; 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα έχεις κάνει αχταρμα

Η Οπελαρα ήταν πάντα μια μετρια εταιρεία με μέτρια ποιότητα και μέτρια ως κακά αποτελέσματα γιατί δεν ήταν ανταγωνιστική 

Είχε δημιουργήσει υπέρογκο στοκ και είχε συσσώρευσει ζημιές ετων ποια κρίση και αηδιες. Είδε μια ευκαιρία η GM να διώξει το βαρίδι, το έδιωξε 

Την πήρε ο ταβαρες, εφάρμοσε οικονομία κλίμακας σε όλο το γκρουπ, την ισιωσε 

Μέτρια αυτοκίνητα κατασκεύαζε, μέτρια αυτοκίνητα κατασκευάζει 

Την Όπελ την σώζει η γερμανική ηγεμονία στην Ευρώπη 

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τον φίλο tutuyo για την opel, και θα προσθέσω ότι επειδή είχα και εγώ ένα Opel Corsa D πετρέλαιο, μετριότατο αμάξι ήταν. Προβλήματα με DPF συχνά, και πλήρωσα σχεδόν ένα χιλιάρικο μέχρι να το δώσω. 

Και για να απαντήσω στον ts, όποιο diesel και να πάρεις, αν τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εντός πόλης, θα έχεις θέματα με dpf. Ο ντιζελοκινητήρας θέλει υψηλές θερμοκρασίες και στροφές, για να κάνει παθητική αναγέννηση το dpf. Και όλα τα adblue σήμερα, επειδή η αρχή λειτουργίας τους είναι τέτοια, αν βουλώσει ή πάθει κάτι το σημείο που ψεκάζει το adblue, είσαι για αλλαγή όλης της δεξαμενής, που σημαίνει υψηλό κόστος. Γι αυτό, diesel μόνο αν είσαι επαρχία ή κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.

Προσωπικά αυτή τη στιγμή έχω και εγώ puretech, οι μηχανικοί κοιτάνε τον ιμάντα σε κάθε σέρβις, κοιτάω και εγώ να αλλάζω λάδια κάθε 10.000χλμ, και με τη σωστή συντήρηση και αλλαγή του ιμάντα όπως ορίζει η stellantis, δεν θα έχεις θέμα.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, thanasis00 said:

Θα συμφωνήσω με τον φίλο tutuyo για την opel, και θα προσθέσω ότι επειδή είχα και εγώ ένα Opel Corsa D πετρέλαιο, μετριότατο αμάξι ήταν. Προβλήματα με DPF συχνά, και πλήρωσα σχεδόν ένα χιλιάρικο μέχρι να το δώσω. 

Και για να απαντήσω στον ts, όποιο diesel και να πάρεις, αν τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εντός πόλης, θα έχεις θέματα με dpf. Ο ντιζελοκινητήρας θέλει υψηλές θερμοκρασίες και στροφές, για να κάνει παθητική αναγέννηση το dpf. Και όλα τα adblue σήμερα, επειδή η αρχή λειτουργίας τους είναι τέτοια, αν βουλώσει ή πάθει κάτι το σημείο που ψεκάζει το adblue, είσαι για αλλαγή όλης της δεξαμενής, που σημαίνει υψηλό κόστος. Γι αυτό, diesel μόνο αν είσαι επαρχία ή κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.

Προσωπικά αυτή τη στιγμή έχω και εγώ puretech, οι μηχανικοί κοιτάνε τον ιμάντα σε κάθε σέρβις, κοιτάω και εγώ να αλλάζω λάδια κάθε 10.000χλμ, και με τη σωστή συντήρηση και αλλαγή του ιμάντα όπως ορίζει η stellantis, δεν θα έχεις θέμα.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τα έχω υπόψη μου τα θέματα με το dpf. Δηλαδή θεωρείς ότι με ένα δρομολόγιο τύπου αθηνα-αεροδρομιο μια φορά την εβδομάδα δεν θα προλαβαίνει να κάνει την αναγέννηση;

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, orenakos είπε

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τα έχω υπόψη μου τα θέματα με το dpf. Δηλαδή θεωρείς ότι με ένα δρομολόγιο τύπου αθηνα-αεροδρομιο μια φορά την εβδομάδα δεν θα προλαβαίνει να κάνει την αναγέννηση;

Σίγουρα όχι, ο μηχανικός μου έλεγε ότι θέλει 25-30 χιλιόμετρα με πάνω από 4000 στροφές σταθερά, τουλάχιστον 1 φορά τη βδομάδα, το οποίο σε αναγκάζει να κάνεις μια διαδικασία που αν την αμελείς, αθροιστικά θα σου στοιχίσει στο μέλλον. Σε αντίθεση με την επαρχία που οι ανοιχτοί δρόμοι βοηθούν να μένει ψηλά σε θερμοκρασίες το αμάξι. Εμένα δηλαδή το Opel Corsa D, μέσα σε 3-4 μήνες ανέβαζε πολύ σε πληρότητα το dpf, και ας έκανα ότι μπορούσα για να το καίω.

Αν το σκεφτείς αναλογικά, προτιμάς να ελέγχεις πιο συχνά τον ιμάντα ή να βγάζεις το αμάξι κάθε βδομάδα για ζορισμα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, orenakos είπε

Δηλαδή θεωρείς ότι με ένα δρομολόγιο τύπου αθηνα-αεροδρομιο μια φορά την εβδομάδα δεν θα προλαβαίνει να κάνει την αναγέννηση;

Όχι, ειδικα αν την υπολοιπη εβδομαδα δουλευει Παγκρατι - Κολιατσου ...

Παρε ενα παραδειγμα

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Δημοσ.
6 hours ago, orenakos said:

Καλημέρα, τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ την αγορά των μεταχειρισμένων για ένα Peugeot 3008 και το βασικό δίλημμα είναι ο κινητήρας ανάμεσα στις γνωστές επιλογές PureTech 1.2 και BlueHDi 130. Δεν ξέρω τι ισχύει σε αυτούς σε αξιοπιστία και τι προβλήματα βγάζουν. Έχω διαβάσει για πρόβλημα με τον ιμάντα χρονισμού και την αντλία AdBlue στην περίπτωση του Diesel. Η χρήση θα είναι στην πόλη αλλά με συχνές αποδράσεις όποτε δίνεται η δυνατότητα, για 2 άτομα με την προοπτική οικογένειας. Έχετε κάποια γνώση σχετικά με αυτό;

Εταιρικα 2008 και 308, πανω απο 10 οχηματα, εδω και 2μιση χρονια κανενα προβλημα με το diesel. Βεβαια παντα με το ακριβο diesel οχι το απλα...

4 hours ago, orenakos said:

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το περίεργο με τον PureTech είναι ότι τον παρουσιάζουν ως πολυβραβευμένο.. Μπορείς να κάνεις προληπτική αλλαγή του ιμάντα σε καδένα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; έχει νόημα κάτι τέτοιο; 

Με το AdBlue έχω ακούσει ότι είναι κοστοβορα βλάβη αλλά με συχνές αλλαγές του υγρού μπορεί να είσαι σχετικά καλυμμένος άραγε; 

Σχετικά με το 3008, το κοιτάζω επειδή είναι αρκετά μεγάλο αλλά όχι τεράστιο με καλούς χώρους. Το έχω οδηγήσει και νιώθω άνετα μέσα για το ύψος μου (1.94). Κοιτάζω ελαφρώς και άλλα της κατηγορίας τύπου qashqai και tiguan αλλά δεν έχω οδηγήσει κάποιο. 

Δεν αλλαζεις το υγρο Adblue!!! βαζεις μονο!!! και βεβαια ποτε χυμα (αυτο που βαζουν σε φοορτηγα)

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Είχα ακούσει ότι είναι κοστοβόρα ζημία, αλλά ήξερα για κόστος στο 500-800άρι, βέβαια για Peugeot 208. Τα 1500 που αναφέρεις είναι απο αντιπροσωπεία ή σε συνεργείο;

Ομολογώ ότι σε έχασα λίγο με τους κάγκουρες. Όταν σκέφτομαι κάγκουρα τον σκέφτομαι με hot hatch όχι με 3008 😅

Πάντως και ο πατέρας μου που ασχολείται με διαχείρηση βαρέων οχημάτων, μου λέει πως βγάζουν και αυτά προβλήματα με το Adblue, οπότε ίσως είναι πιο γενικό το πρόβλημα. 

1200€++ τιμή των ανταλλακτικών. Δεν επισκευάζονται αξιόπιστα αυτά (ό,τι και να λένε κάποια "μαστόρια") και δεν υπάρχουν ιμιτασιόν.

Με το "καγκουριά" εννοώ νοοτροπία κάποιων μικρονόων. Πάει πακέτο με 2-3 άλλα κουσούρια. Θεωρητικά σε οποιαδήποτε μάρκα μπορεί να βγει πρόβλημα. Απλά στα PSA είναι μάλλον πολύ μεγάλο το ποσοστό αστοχίας.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως στο club του 2008 ανεβάζουν τώρα τελευταία φωτογραφίες από τον ιμάντα, φαίνεται αρκετά από την τάπα του λαδιού ( αν δεν κάνω λάθος ). Έχω δει σε διάφορες καταστάσεις, είτε άριστοι, είτε με σπασίματα, σε αυτοκίνητα το πολύ πενταετίας. Συνήθως τους άλλαζαν μέσα στην εγγύηση πάντως οι αντιπροσωπίες. Το κακό εδώ, δεν είναι μόνο ο ιμάντας, είναι και τα κομμάτια που φεύγουν και βουλώνουν τις σωληνώσεις του λαδιού. Αυτό πάθαινε και ο ecoboost, αν ζούσε αρκετά και δεν είχε φύγει από το κύκλωμα ψύξης. Προσωπικά σήμερα, δεν θα διάλεγα ούτε την βενζίνη, ούτε το πετρέλαιο με αυτά που παθαίνουν. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Η προληπτικη συντηρηση ειναι ο μονος τροπος να προλαβεις το προβλημα, το ιδιο προτεινει και η ιδια η Peugeot που μετα απο μεγαλο αριθμο κομμενων ιμαντων (εδω την επαθε και ο φιλος που ανεφερα πριν), αλλαξε την αλλαγή ιμάντα από τα 240k χιλιόμετρα, στα 60k. Επειδή έχουν κοπεί και πιο πριν, εγώ θα σου έλεγα κάθε 3-4 αλλαγές λαδιών να κάνεις τουλάχιστον ένα τσεκάρισμα. 

Όταν μιλάμε για αλλαγή ιμάντα στον puretech, για τι κόστος μιλάμε συνήθως;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φημες λενε οτι θα πρέπει να φοβάσαι το αυτόματο κιβωτιο τους.. ίδια μοντέλα ds7,c5,grandland ,compass κ κάποια ακομη

Ecoboost = ecoboom

Range rover σε πολλαπλασιες τιμές παρολ αυτά κυριολεκτικα για πεταμα από άποψη βλαβών 

Τα ντίζελ όσο πιο νέα γενια θα είναι τόσο πιο ευαίσθητα σε τσεκ μηχανης..μετά σκάει η βενζίνη π από μόνη της ανέβασε κ αλλο το ποσοστό βιοντιζελ οπότε ξεκινάς με πρωτο κακο. μετά με την νοθεία...καταληγεις με καμία βλάβη λογω  νεροπαγιδας/dpf/adblue..νευριάζεις κ τα αφαιρείς όλα κ γεμίζεις εξτρα καρκίνο τον αερα..

Στο ίντερνετ συνηθως μπαίνουν γ να λύσουν καποιο πρόβλημα...οποτε Θα διαβαζεις τα χειρότερα 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
9 hours ago, thanasis00 said:

Θα συμφωνήσω με τον φίλο tutuyo για την opel, και θα προσθέσω ότι επειδή είχα και εγώ ένα Opel Corsa D πετρέλαιο, μετριότατο αμάξι ήταν. Προβλήματα με DPF συχνά, και πλήρωσα σχεδόν ένα χιλιάρικο μέχρι να το δώσω. 

Και για να απαντήσω στον ts, όποιο diesel και να πάρεις, αν τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εντός πόλης, θα έχεις θέματα με dpf. Ο ντιζελοκινητήρας θέλει υψηλές θερμοκρασίες και στροφές, για να κάνει παθητική αναγέννηση το dpf. Και όλα τα adblue σήμερα, επειδή η αρχή λειτουργίας τους είναι τέτοια, αν βουλώσει ή πάθει κάτι το σημείο που ψεκάζει το adblue, είσαι για αλλαγή όλης της δεξαμενής, που σημαίνει υψηλό κόστος. Γι αυτό, diesel μόνο αν είσαι επαρχία ή κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.

αρα οι ταξιτζηδες πρεπει να ειναι συνεχεια με το χερι στην τσεπη(ζημιες) αφου τα περισσοτερα χιλιομετρα τα κανουν μεσα σε πολεις(κοντινες αποστασεις)?

ρωταω δεν ξερω,,,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειπαμε Τα χουν βγάλει όλα κ κερνανε καρκίνο μικροσωματιδιων...επίσης είναι προηγ γενιές euro..βαζεις πετρέλαιο θέρμανσης,βουλγαρικό διαλύτη κ πηγαίνουν οπως τα χιλιαδες παλια φορτηγα π βλεπεις στο δρομο.. κοντινές αποστάσεις δεν τις λες αλλά ειναι κ συνεχόμενες σε χρονο...

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, studiosakis είπε

αρα οι ταξιτζηδες πρεπει να ειναι συνεχεια με το χερι στην τσεπη(ζημιες) αφου τα περισσοτερα χιλιομετρα τα κανουν μεσα σε πολεις(κοντινες αποστασεις)?

ρωταω δεν ξερω,,,

Όπως τα είπε και ο φίλος kage, την επόμενη φορά που θα μπεις σε ταξί, τσέκαρε στο καντράν το αναμένο check engine, που είναι συνήθως από τα σφάλματα στο dpf, το οποίο έχουν αφαιρέσει. Συνήθως το τοποθετούν πάλι λίγο πριν το ΚΤΕΟ, ή περνάνε με άλλα μέσα, και μετά πάλι αφαίρεση και όλα καλά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...