Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ την αγορά των μεταχειρισμένων για ένα Peugeot 3008 και το βασικό δίλημμα είναι ο κινητήρας ανάμεσα στις γνωστές επιλογές PureTech 1.2 και BlueHDi 130. Δεν ξέρω τι ισχύει σε αυτούς σε αξιοπιστία και τι προβλήματα βγάζουν. Έχω διαβάσει για πρόβλημα με τον ιμάντα χρονισμού και την αντλία AdBlue στην περίπτωση του Diesel. Η χρήση θα είναι στην πόλη αλλά με συχνές αποδράσεις όποτε δίνεται η δυνατότητα, για 2 άτομα με την προοπτική οικογένειας. Έχετε κάποια γνώση σχετικά με αυτό;

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από γνωστούς που έχουν τον PureTech σε άλλα αμάξια, έχω ακούσει τα χειρότερα όσον αφορά προβλήματα. Έχω μία περίπτωση βουλωμένης αντλίας λαδιού που πήγε να καταστρέψει το αμάξι και 2η που πήρε το μοτέρ στο χέρι γιατί κόπηκε ο ιμάντας στα 40k χιλιόμετρα... 

Τα ψαξίματα στο ίντερνετ που έχω κάνει, επιβεβαιώνουν τα παραπάνω. Γενικά κακοσχεδιασμένο μοτέρ. Θεωρητικά αν αλλάζεις λάδια συχνά (10k χιλιόμετρα) και ελέγχεις και τον ιμάντα κάθε 30-40k θα είσαι οκ. 

Για τον HDi δεν έχω κάποια εμπειρία από κοντινό άτομο, διαβάζω στο ίντερνετ για προβλήματα με το AdBlue όπως αναφέρεις και εσύ, αλλά από την άλλη δεν είναι πρόβλημα που σου καταστρέφει τον κινητήρα. 

Να ρωτήσω γιατί κοιτάς για 3008 συγκεκριμένα; Ο όμιλος Stellantis δυστυχώς τον τελευταίο καιρό έχει ξεπέσει και ακόμα και την Opel που πήρε από την GM την κατέστρεψε. To 2008 που έχουμε στην δουλειά προσωπικά το έχω μισήσει με πάθος 😅

 

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Like 2
Δημοσ.
12 minutes ago, kostas_anes said:

Ο όμιλος Stellantis δυστυχώς τον τελευταίο καιρό έχει ξεπέσει και ακόμα και την Opel που πήρε από την GM την κατέστρεψε

ΩΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

πηγαινε σφαιρα η Οπελαρα με τους αχαμπαρους της GM, αλλα την κατεστρεψε η Στελλαντις. Τι αλλο θα διαβασουμε

  • Like 6
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ΩΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

πηγαινε σφαιρα η Οπελαρα με τους αχαμπαρους της GM, αλλα την κατεστρεψε η Στελλαντις. Τι αλλο θα διαβασουμε

Ντάξ φαίνεσαι για άσχετος αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζεις 😅

Το ότι η μισή Ευρώπη οδηγάει Corsa D, δεν είναι τυχαίο. Φτηνά και αξιόπιστα αμάξια, με καλή οδηγική συμπεριφορά, φτηνά ανταλλακτικά και έξοδα συντήρησης, αυτό ήταν η Opel επί GM και το έχει χάσει κάτα πολύ από τότε που την πήρε η Stellantis. 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
23 minutes ago, kostas_anes said:

Από γνωστούς που έχουν τον PureTech σε άλλα αμάξια, έχω ακούσει τα χειρότερα όσον αφορά προβλήματα. Έχω μία περίπτωση βουλωμένης αντλίας λαδιού που πήγε να καταστρέψει το αμάξι και 2η που πήρε το μοτέρ στο χέρι γιατί κόπηκε ο ιμάντας στα 40k χιλιόμετρα... 

Τα ψαξίματα στο ίντερνετ που έχω κάνει, επιβεβαιώνουν τα παραπάνω. Γενικά κακοσχεδιασμένο μοτέρ. Θεωρητικά αν αλλάζεις λάδια συχνά (10k χιλιόμετρα) και ελέγχεις και τον ιμάντα κάθε 30-40k θα είσαι οκ. 

Για τον HDi δεν έχω κάποια εμπειρία από κοντινό άτομο, διαβάζω στο ίντερνετ για προβλήματα με το AdBlue όπως αναφέρεις και εσύ, αλλά από την άλλη δεν είναι πρόβλημα που σου καταστρέφει τον κινητήρα. 

Να ρωτήσω γιατί κοιτάς για 3008 συγκεκριμένα; Ο όμιλος Stellantis δυστυχώς τον τελευταίο καιρό έχει ξεπέσει και ακόμα και την Opel που πήρε από την GM την κατέστρεψε. To 2008 που έχουμε στην δουλειά προσωπικά το έχω μισήσει με πάθος 😅

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το περίεργο με τον PureTech είναι ότι τον παρουσιάζουν ως πολυβραβευμένο.. Μπορείς να κάνεις προληπτική αλλαγή του ιμάντα σε καδένα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; έχει νόημα κάτι τέτοιο; 

Με το AdBlue έχω ακούσει ότι είναι κοστοβορα βλάβη αλλά με συχνές αλλαγές του υγρού μπορεί να είσαι σχετικά καλυμμένος άραγε; 

Σχετικά με το 3008, το κοιτάζω επειδή είναι αρκετά μεγάλο αλλά όχι τεράστιο με καλούς χώρους. Το έχω οδηγήσει και νιώθω άνετα μέσα για το ύψος μου (1.94). Κοιτάζω ελαφρώς και άλλα της κατηγορίας τύπου qashqai και tiguan αλλά δεν έχω οδηγήσει κάποιο. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, orenakos είπε

 

Με το AdBlue έχω ακούσει ότι είναι κοστοβορα βλάβη αλλά με συχνές αλλαγές του υγρού μπορεί να είσαι σχετικά καλυμμένος άραγε; 

 

Tι εννοείς συχνές αλλάγές;Το  AdBlue  το "καταναλώνει" ο κινητήρας οπότε απλά το γεμίζεις όταν χρειάζεται.Δεν είναι σαν τα λάδια ή το παραφλού να χρειάζεται αλλαγή.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, orenakos είπε

Μπορείς να κάνεις προληπτική αλλαγή του ιμάντα σε καδένα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; έχει νόημα κάτι τέτοιο; 

Πλεον η Πεζω δινει εγγυηση για τον ιμαντα και στα παλιοτερα μοντελα με puretech , εως 175,000χλμ και εως 10 χρονια απο την 1η κυκλοφορια 

Αλλά μαλλον θα ελεγχει αν εχουν γινει σωστα τα σερβις, αυτο δεν το ξερω 

Και πλεον τα καινουρια εχουν καδενα, οχι ιμαντα 

  • Like 1
Δημοσ.

@orenakos για τέτοια θέματα κάνε αναζήτηση για ιδιοκτήτες σε φόρουμ και στο facebook όπου συνήθως υπάρχουν ελληνικές ομάδες.
Τώρα, με το τι άκουσε ο Μπάμπης ο σουγιάς, ο Κώστας ο Πεταλούδας και τι είδε η θεία από το χωριό άκρη δεν θα βγάλεις και θα μπερδευτείς.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, orenakos είπε

Το περίεργο με τον PureTech είναι ότι τον παρουσιάζουν ως πολυβραβευμένο

Και ο EcoBoost της Ford πολυβραβευμενος ειναι, ιδια μαλακια κανανε με τον ιμαντα μεσα στο λαδι και εχει φαει ανακλησεις με το κιλο, συν τα προβληματα αξιοπιστιας. Ειδα ενα πολυ ωραιο βιντεο προσφατα που αναλυει το θεμα, αν σε ενδιαφερει.

Η προληπτικη συντηρηση ειναι ο μονος τροπος να προλαβεις το προβλημα, το ιδιο προτεινει και η ιδια η Peugeot που μετα απο μεγαλο αριθμο κομμενων ιμαντων (εδω την επαθε και ο φιλος που ανεφερα πριν), αλλαξε την αλλαγή ιμάντα από τα 240k χιλιόμετρα, στα 60k. Επειδή έχουν κοπεί και πιο πριν, εγώ θα σου έλεγα κάθε 3-4 αλλαγές λαδιών να κάνεις τουλάχιστον ένα τσεκάρισμα. 

Για το AdBlue δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω, δεν το έχω ψάξει καθόλου 😕 

Άμα το 3008 το έχεις οδηγήσει και σου αρέσει τότε μια χαρά είσαι. Το 2008 που έχω οδηγήσει εγώ το βρήκα να χάνει πολύ σε εσωτερικό (τρισάθλια πλαστικά) και οδηγική συμπεριφορά. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, 2MM said:

Πλεον η Πεζω δινει εγγυηση για τον ιμαντα και στα παλιοτερα μοντελα με puretech , εως 175,000χλμ και εως 10 χρονια απο την 1η κυκλοφορια 

Αλλά μαλλον θα ελεγχει αν εχουν γινει σωστα τα σερβις, αυτο δεν το ξερω 

Και πλεον τα καινουρια εχουν καδενα, οχι ιμαντα 

Αναδρομικά εννοείς ότι δίνει εγγύηση και για παλαιότερα μοντέλα; 

Τα καινουρια εχουν καδενα εννοείς το νέο μοντέλο του 2024;

12 minutes ago, Ukforthemoment said:

Tι εννοείς συχνές αλλάγές;Το  AdBlue  το "καταναλώνει" ο κινητήρας οπότε απλά το γεμίζεις όταν χρειάζεται.Δεν είναι σαν τα λάδια ή το παραφλού να χρειάζεται αλλαγή.

Ναι, αυτό εννοούσα. Ήξερα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν το έγραφα. Δεν μπορείς να το παρακολουθήσεις κάπως αυτό ε; Πάρα μόνο με κάποια ένδειξη στην οθόνη.. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, newlynx είπε

@orenakos για τέτοια θέματα κάνε αναζήτηση για ιδιοκτήτες σε φόρουμ και στο facebook όπου συνήθως υπάρχουν ελληνικές ομάδες.
Τώρα, με το τι άκουσε ο Μπάμπης ο σουγιάς, ο Κώστας ο Πεταλούδας και τι είδε η θεία από το χωριό άκρη δεν θα βγάλεις και θα μπερδευτείς.

Καλά επειδή και εγώ σε τέτοια φόρουμ και ομάδες είμαι, οι περισσότεροι βλογάνε τα γένια τους και την "αμαξάρα τους" (ανεξαρτήτου μάρκας). Πρέπει να είσαι πολύ καιρό μέσα και να βλέπεις ποστ να ανεβαίνουν για να δεις τι προβλήματα προκύπτουν συχνά. 

Αν κάνεις ποστ να ρωτήσεις, αντίστοιχες απαντήσεις με εδώ θα λάβεις, ανάλογα την εμπειρία του καθενός. Από "το καλύτερο αμάξι που είχα στην ζωή μου, δεν θέλει ούτε ευρώ παραπάνω", μέχρι και "το έχω πληρώσει 3 φορές το μπουρδέλο μέχρι τώρα". 

10 λεπτά πριν, 2MM είπε

Και πλεον τα καινουρια εχουν καδενα, οχι ιμαντα 

Ερώτηση, αυτό δεν αφορά μόνο τα καινούργια Hybrid από τα μέσα του '23 και μετά;

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Για τον HDi δεν έχω κάποια εμπειρία από κοντινό άτομο, διαβάζω στο ίντερνετ για προβλήματα με το AdBlue όπως αναφέρεις και εσύ, αλλά από την άλλη δεν είναι πρόβλημα που σου καταστρέφει τον κινητήρα. 

1500€ ζημιά για την αντλία του Adblue είναι πάντως πολλά λεφτά ισοδύναμα περίπου με το να "καταστρρεφόταν" ο κινητήρας. Απλά δεδομένου του ότι 1) έχει πουλήσει πάρα πολύ ο BlueHDi και 
2) ζουν πολλοί κάγκουρες ανάμεσά μας άρα το ποσοστό κατόχων BlueHDi θα είναι δικαιολογημένα αυξημένο

έχω μια υποψία ότι κάποιες "καγκουριές" παίζουν σε όσα βγάζουν το πρόβλημα. Του τύπου "βάζω χύμα από αντλία στο πρατήριο γιατί μου βγαίνει 2 ευρώ φθηνότερα στα 10κ χλμ. που χρειάζεται γέμισμα" ή "βρήκα ένα κόλπο που δουλεύει με απιονισμένο νερό και ξίδι και κάνω οικονομία". Τα συστήματα Adblue έχουν 2-3 βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται απαρέγκλιτα.

Δημοσ.
4 minutes ago, theopan said:

1500€ ζημιά για την αντλία του Adblue είναι πάντως πολλά λεφτά ισοδύναμα περίπου με το να "καταστρρεφόταν" ο κινητήρας. Απλά δεδομένου του ότι 1) έχει πουλήσει πάρα πολύ ο BlueHDi και 
2) ζουν πολλοί κάγκουρες ανάμεσά μας άρα το ποσοστό κατόχων BlueHDi θα είναι δικαιολογημένα αυξημένο

έχω μια υποψία ότι κάποιες "καγκουριές" παίζουν σε όσα βγάζουν το πρόβλημα. Του τύπου "βάζω χύμα από αντλία στο πρατήριο γιατί μου βγαίνει 2 ευρώ φθηνότερα στα 10κ χλμ. που χρειάζεται γέμισμα" ή "βρήκα ένα κόλπο που δουλεύει με απιονισμένο νερό και ξίδι και κάνω οικονομία". Τα συστήματα Adblue έχουν 2-3 βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται απαρέγκλιτα.

Ναι κι εγώ τέτοια ποσά βλάβης έχω στο μυαλό μου που όπως λες είναι βαρβάτα. Εννοείς ότι κάποιοι μπορεί να μην βάζουν καλής ποιότητας AdBlue κάτι που μπορεί να οδηγεί σε πρόβλημα; Το ερώτημα είναι αν είσαι "εξασφαλισμενος" ακόμα κι αν τηρείς ευλαβικά τους κανόνες που λες. 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, orenakos είπε

Αναδρομικά εννοείς ότι δίνει εγγύηση και για παλαιότερα μοντέλα; 

Τα καινουρια εχουν καδενα εννοείς το νέο μοντέλο του 2024;

Ναι αναδρομικα, αλλά μονο για τον ιμαντα και τις ζημιες που μπορει να παθει λογω αυτου 

Ναι για το καινουρια του 2024 εχουν καδενα (μπορει και καποια του 2023) 

23 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Ερώτηση, αυτό δεν αφορά μόνο τα καινούργια Hybrid από τα μέσα του '23 και μετά;

Ολα τα 1,2 πλεον εχουν καδενα . Δεν ξερω ποτε ακριβως εγινε. Μαλλον το 2024 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, theopan είπε

1500€ ζημιά για την αντλία του Adblue είναι πάντως πολλά λεφτά ισοδύναμα περίπου με το να "καταστρρεφόταν" ο κινητήρας. Απλά δεδομένου του ότι 1) έχει πουλήσει πάρα πολύ ο BlueHDi και 
2) ζουν πολλοί κάγκουρες ανάμεσά μας άρα το ποσοστό κατόχων BlueHDi θα είναι δικαιολογημένα αυξημένο

έχω μια υποψία ότι κάποιες "καγκουριές" παίζουν σε όσα βγάζουν το πρόβλημα. Του τύπου "βάζω χύμα από αντλία στο πρατήριο γιατί μου βγαίνει 2 ευρώ φθηνότερα στα 10κ χλμ. που χρειάζεται γέμισμα" ή "βρήκα ένα κόλπο που δουλεύει με απιονισμένο νερό και ξίδι και κάνω οικονομία". Τα συστήματα Adblue έχουν 2-3 βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται απαρέγκλιτα.

Είχα ακούσει ότι είναι κοστοβόρα ζημία, αλλά ήξερα για κόστος στο 500-800άρι, βέβαια για Peugeot 208. Τα 1500 που αναφέρεις είναι απο αντιπροσωπεία ή σε συνεργείο;

Ομολογώ ότι σε έχασα λίγο με τους κάγκουρες. Όταν σκέφτομαι κάγκουρα τον σκέφτομαι με hot hatch όχι με 3008 😅

Πάντως και ο πατέρας μου που ασχολείται με διαχείρηση βαρέων οχημάτων, μου λέει πως βγάζουν και αυτά προβλήματα με το Adblue, οπότε ίσως είναι πιο γενικό το πρόβλημα. 

Επεξ/σία από kostas_anes

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...