Crash24 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Το Microsoft 365 Copilot, ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft, έχει σημειώσει σημαντική αύξηση στη χρήση του, με τον αριθμό των καθημερινών χρηστών να διπλασιάζεται σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η εταιρεία, παρουσίασε πριν λίγο το επόμενο κύμα καινοτομιών για το Copilot, εισάγοντας νέες λειτουργίες και βελτιώσεις σε διάφορες εφαρμογές του Microsoft 365 της σουίτας εφαρμογών που απευθύνεται σε κάθε είδους επιχείρηση. Μία από τις σημαντικότερες προσθήκες είναι οι "Σελίδες Copilot" (Copilot Pages), ένας δυναμικός και μόνιμος καμβάς σχεδιασμένος για συνεργασία πολλαπλών χρηστών με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης. Στην ουσία τα Copilot Pages επιτρέπουν στους χρήστες να μετατρέπουν το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη σε ένα έγγραφο το οποίο ανανεώνεται συνεχώς, και το οποίο μπορεί να υποστεί επεξεργασία, να εμπλουτιστεί και να κοινοποιηθεί σε άλλους. Σύμφωνα με τη Microsoft, πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοτίβο εργασίας που συνδυάζει τη συνεργασία ανθρώπου-τεχνητής νοημοσύνης-ανθρώπου. Το Copilot ενσωματώνεται επίσης βαθύτερα στις εφαρμογές του Microsoft 365. Στο Excel, για παράδειγμα, το Copilot μπορεί πλέον να εργάζεται με δεδομένα που δεν έχουν μορφοποιηθεί ως πίνακας και υποστηρίζει περισσότερους τύπους και λειτουργίες. Επιπλέον, η Microsoft ανακοίνωσε το Copilot in Excel with Python, το οποίο συνδυάζει τη δύναμη της γλώσσας προγραμματισμού Python με το Copilot, επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιούν προηγμένες αναλύσεις χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα. Στο PowerPoint, το Narrative Builder είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους, βοηθώντας τους χρήστες να δημιουργούν ένα πρώτο προσχέδιο παρουσίασης μέσα σε λίγα λεπτά. Το Brand Manager, μια επερχόμενη λειτουργία, θα επιτρέπει στο Copilot να χρησιμοποιεί το εταιρικό πρότυπο μιας εταιρείας για τη δημιουργία παρουσιάσεων. Η παρουσία του Copilot στο Teams έχει βελτιωθεί ώστε να μπορεί να αναλύει τόσο το μεταγραμμένο κείμενο της συνάντησης όσο και τη συνομιλία στο chat, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα των συζητήσεων. Στο Outlook, το Copilot θα βοηθά στην ιεράρχηση των εισερχόμενων μηνυμάτων και θα δημιουργεί αυτόματα συνοπτικές περιλήψεις των emails. Η Microsoft εισάγει επίσης τους "πράκτορες Copilot" (Copilot agents), οι οποίοι είναι σχεδιασμένοι για να αυτοματοποιούν και να εκτελούν επιχειρηματικές διαδικασίες. Οι agents αυτοί μπορούν να κυμαίνονται από απλούς βοηθούς που απαντούν σε ερωτήσεις μέχρι πιο προηγμένους, αυτόνομους πράκτορες που μπορούν να εκτελούν πολύπλοκες εργασίες. Για να διευκολύνει τη δημιουργία των Copilot agents, η Microsoft παρουσιάζει το "agent builder", μια νέα, απλοποιημένη εμπειρία που τροφοδοτείται από το Copilot Studio. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν έναν agent απευθείας στο Business Chat ή στο SharePoint, συνδέοντάς τον με σχετικά επιχειρηματικά δεδομένα και μοιράζοντάς τον με συναδέλφους στο Teams ή το Outlook. Σύμφωνα με την εταιρεία, σχεδόν το 60% των εταιρειών του Fortune 500 χρησιμοποιούν πλέον το Copilot, ενώ ο αριθμός των καθημερινών χρηστών έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Ο Jared Spataro, Αντιπρόεδρος Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εργασία της Microsoft, ανέφερε ότι η απόδοση του Copilot έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στην ενσωμάτωση του GPT4o και βελτιωμένων τεχνικών ενορχήστρωσης. Οι αποκρίσεις είναι κατά μέσο όρο δύο φορές ταχύτερες, ενώ η ικανοποίηση των χρηστών έχει τριπλασιαστεί. Μεγάλες εταιρείες όπως η Vodafone, η Amgen και η Honeywell έχουν υιοθετήσει το Copilot, αναφέροντας σημαντικά οφέλη στην παραγωγικότητα. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τη Microsoft, οι χρήστες του Copilot στη Honeywell εξοικονόμησαν κατά μέσο όρο 92 λεπτά την εβδομάδα, που ισοδυναμεί με 74 ώρες σε ένα πλήρες έτος χρήσης. Ο Joerg Klueckmann, επικεφαλής του Εταιρικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών στη Finastra, δήλωσε: "Στο παρελθόν, αν χτίζαμε μια μεγάλη καμπάνια όπως η καμπάνια 'Finance is Open', θα μας έπαιρνε τρεις μήνες για να δημιουργήσουμε το περιεχόμενο. Τώρα μπορούμε να το κάνουμε αυτό με το Copilot σε λιγότερο από έναν μήνα." Η Microsoft τονίζει ότι αυτές οι ανακοινώσεις αποτελούν μόνο την αρχή του "Κύματος 2" των καινοτομιών του Copilot. Η εταιρεία υπόσχεται περισσότερες ανακοινώσεις στους επόμενους δύο μήνες σχετικά με το πώς το Copilot ενισχύει την παραγωγικότητα και επιταχύνει την επιχειρηματική αξία για κάθε πελάτη. Οι Copilot agents και το agent builder στο Business Chat θα είναι γενικά διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες τις επόμενες εβδομάδες, ενώ στο SharePoint θα μπει σε δοκιμαστική λειτουργία στις αρχές Οκτωβρίου. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ptriv1 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manoskap Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Να το βράσω αφού δεν έχει ελληνικά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Innersense Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Λείπεις φίλε 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris_1981 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Αναφορά σε κείμενο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ne0n Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Κάπως έτσι θα λειτουργεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα