villasg Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 Αγόρασα έναν σκληρό 3.5 WD blue 2tb από ένα κατάστημα που βρήκα στο skroutz ( electrocrete). Έκανα την εγγραφή στο site της wd για την εγγύηση και μου ήρθε αυτό το email . Τι κάνω ? 1
dj_takis Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2024 Το ίδιο έπαθα κι εγώ πριν από κανά δίμηνο που πήρα έναν WD Blue 6TB από πλαίσιο. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Απλά έχει περάσει πολύς καιρός από την ημερομηνία παραγωγής τους, μέχρι την ημέρα πώλησης. 2,5 χρόνια περίπου, και δεν σε καλύπτει για RMA. Σε καλύπτει όμως υποτίθεται το μαγαζί που τον αγόρασες αν πάθει κάτι. Κι εγώ προσφορά τον είχα πάρει, δύο κομμάτια τελευταία έλεγε, που τελικά από λογιστικό τους λάθος ήταν ένα. Αν και δεν το έχουν διορθώσει και ακόμα λέει για ένα τελευταίο κομμάτι. Δεν υπάρχει στην πραγματικότητα όμως. https://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/apothikeusi/diskoi-ssd-hdd/hdd-wd-blue-6tb-3-5-_3672395?srsltid=AfmBOopPFCBSRWg83_Rws0-2SJ2dFUrm-wGwVoy9TSZqmIh7Fn0HLfW0 Θεωρητικά, ανάλογα και την χρήση βέβαια, δεν παθαίνουν κάτι. Μην αγχώνεσαι άδικα. 1
prometheas Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2024 Κλασσικό φαινομενο στην Ελλάδα . Η αγορά μας ειναι μικρή και συχνά το stock σε τέτοια προιόντα μενει στις αποθήκες για κάμποσο καιρό. Αν αγοράζεις απο σοβαρό κατάστημα δεν υπάρχει θέμα, σε καλύπτει το μαγαζι με αλλαγή ή πιστωτικό 1
villasg Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2024 Απαντηση του μαγαζιου : Αναφορά σε κείμενο Καλησπέρα σας, Αν σας συμβεί κάτι, θα το στείλετε σε εμάς και εμείς στον προμηθευτή. Η εγγύηση ισχύει κανονικά 2 έτη. Εμείς το αγοράσαμε πριν 6 μήνες περίπου. Η ημερομηνία κατασκευής δεν ελέγχεται από πλευράς μας. Σε περίπτωση προβλήματος, εμείς στέλνουμε το τιμολόγιο αγοράς
ppaio Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2024 Σοβαρά τώρα..? Μένω έκπληκτος...δεν το είχα σκεφτεί αυτό...
dj_takis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2024 4 ώρες πριν, ppaio είπε Σοβαρά τώρα..? Μένω έκπληκτος...δεν το είχα σκεφτεί αυτό... Κι όμως το κάνουν. Αν με ρωτάς θα πρεπε να υπάρχει ίση αντιμετώπιση. Τι πάει να πει large gap. Καινούργιο πράγμα είναι. Αλλά δεν είναι και υποχρεωμένοι από την στιγμή που το μαγαζί σε καλύπτει... 1
prometheas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2024 Αν θελετε να εχετε το κεφάλι σας ήσυχο αγοράζετε σκληρούς δισκους από γνωστά και μεγάλα μαγαζια του χώρου που θα υπάρχουν και αύριο ή από την Amazon (DE & IΤ) Πληρώνουμε κάτι παραπάνω αλλά σε γενικές γραμμές εχουμε το κεφάλι μας ησυχο. Ειδικά από Amazon οσες φορές εχω αγοράσει δισκους (για τα NAS που έχουμε στο γραφείο) είναι πάντα "φρέσκιοι" με ημερομηνία παραγωγής το πολύ ένα μήνα πίσω. Εννοείται κανουμε πάντα registration στο site του κατασκευαστή Αυτό που σου απάντησε το μαγαζί γενικά ειναι ΟΚ αλλά αν εσένα σου σκάσει ο δίσκος πχ σε δύο χρόνια και το μαγαζι έχει βάλει λουκέτο, μετά αντε να πείσεις την WD οτι ο δίσκος ειναι σε εγγύηση (ειδικά αν ειναι "μπαγιάτικος').
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα