lp_fan_1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα πρόσφατα πήγα σε αντιπροσωπεία της hyundai και είδα από κοντά το HYUNDAI i30 F/L DISTINCTIVE 1.5T 140hp 6MT 48V HYBRID και μου άρεσε αρκετά εν τέλη μιλήσαμε με τον άνθρωπο εκεί και σύνολο θα έβγαινε γύρω στις 25 χιλιάδες ευρώ με την παραπάνω έκδοση που έγραψα. Τα τέλη κυκλοφορίας έβγαιναν πολύ καλά 86 ευρώ,εμφανιασικά μου άρεσε το αμάξι αλλά θα ήθελα να πάω και σε 1-2 ακόμα αντιπροσωπείες προτού καταλήξω. Εντομεταξύ εκεί κοντά βγαίνει και το peugeot 2008 και το vokswagen golf hatchback(δεν θυμάμαι έκδοση),θα ήθελα την γνώμη σας και αν θα μπορούσατε να μου προτείνετε και άλλα αυτοκίνητα για να τα έβλεπα από κοντά. Να αναφέρω ότι μένω σε επαρχία πολλά χιλιόμετρα δεν κάνω(για ηλεκτρικό δεν το συζητάμε)
papoys1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Εμφανισιακά θα ψήφιζα peugeot τo wv λιγο ξεπερασμένο αλλά το hyundai μια χαρά είναι δοκιμασμένο στο χρόνο και το ότι είναι υβριδικό του δίνει ένα μπόνους θα έλεγα έναντι των άλλων δύο τα οποία δεν υστερούν και είναι πολύ καλά αν επιλέξεις κάποιο από αυτά. 2
lp_fan_1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Η αλήθεια τώρα που το ξανασκέφτομαι για hatchback τύπου VW, τα οποία είναι μικρά σε σχέση με αυτό το συγκεκριμένο hatchback της hyundai που αναφέρω πιο πάνω ίσως δεν αξίζει τελικά να δώσει κανείς τόσα λεφτά για ένα τόσο μικρό αμάξι, δεδομένου ότι κοιτάζω να είναι πρακτικό και για αργότερα(τύπου οικογενειακό) ώστε να μην χρειαστεί να ψάχνω πάλι αμάξι. Εμφανισιακά όντως το peugeot είναι πολύ όμορφο, ωστόσο δεν ξέρω αν είναι τόσο αξιόπιστο όπως το hyundai αλλά και αν θα με βολέψει. Θα πρέπει να το δω από κοντά. Επίσης δεν γνωρίζω τι τέλη κυκλοφορίας έχει. Για hyundai τώρα επειδή πάντα είχαμε μόνο hyundai σε βάθος χρόνου όντως έχουν αποδειχτεί σκυλιά. Στους χώρους πάντως μου άρεσε πολύ το hyundai, το σκάφος του δεν είναι ούτε τύπου οικογενειακού αλλά ούτε hatchback μικρού μεγέθους τύπου VW, peugeot 308 Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από lp_fan_1 1
theopan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Οδήγησε όσο πιο πολλά μοντέλα μπορέσεις. Μην κολλάς σε 1-2 μάρκες και μην ακολουθείς τα "trends" της μάζας. Η -φημολογούμενη συνήθως- "αξιοπιστία" δεν είναι κριτήριο. Αντιθέτως η μεγάλη εγγύηση είναι. Τέλος κοίτα αυτόματα σασμάν. Η "χειροκούνα" πέθανε΄πια το 2024. Ειδικά όταν μιλάμε για υβριδικό είναι αστείο...
lp_fan_1 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, theopan είπε Οδήγησε όσο πιο πολλά μοντέλα μπορέσεις. Μην κολλάς σε 1-2 μάρκες και μην ακολουθείς τα "trends" της μάζας. Η -φημολογούμενη συνήθως- "αξιοπιστία" δεν είναι κριτήριο. Αντιθέτως η μεγάλη εγγύηση είναι. Τέλος κοίτα αυτόματα σασμάν. Η "χειροκούνα" πέθανε΄πια το 2024. Ειδικά όταν μιλάμε για υβριδικό είναι αστείο... Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζω πολλά από τεχνικά χαρακτηριστικά γ'ιαυτό και πάω περισσότερο με βάση εμφάνιση και αξιοπιστία θα δω και το pegeuot 2008 σίγουρα γιατί είναι ο δρόμος μου προς την δουλειά και παίζει εκεί κοντά στα 25 χιλιάδες ίσως και φθηνότερο από το hyundai που είδα(εννοείται όχι φουλ έκδοση στο pegeuot) πιο συγκεκριμένα αυτό το μοντέλο (Peugeot Νέο SUV 2008 Active | 1.2 PureTech 100) Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου από lp_fan_1
aionnou Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Μια σημείωση μόνο, αυτά τα 48V δεν είναι κανονικά υβριδικά. 4
lp_fan_1 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου τι ακριβώς είναι τότε αυτό το hybrid 48v που λέει στον κινητήρα.Άρα δεν κινείσαι καθόλου με ρεύμα?
SaFiS Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Mild Hybrid ειναι, οχι δεν πας με ρευμα, υποβοηθηση κανει. Ηταν ο μουφα τροπος για να καταφερουν να παρουν εγκρισεις Euro 6 χωρις να χρειαστει επανασχεδιασμος σε κινητηρες, κτλ. Πραγματικο υβριδικο εχει μπαταρια τουλαχιστον 100V και ανω… 2 1
sakks80 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Στις 14/9/2024 στις 5:28 ΜΜ, papoys1 είπε Εμφανισιακά θα ψήφιζα peugeot τo wv λιγο ξεπερασμένο αλλά το hyundai μια χαρά είναι δοκιμασμένο στο χρόνο και το ότι είναι υβριδικό του δίνει ένα μπόνους θα έλεγα έναντι των άλλων δύο τα οποία δεν υστερούν και είναι πολύ καλά αν επιλέξεις κάποιο από αυτά. Το mild hybrid της Hyundai στην ουσία είναι ένα τίποτα. Δεν γλιτώνεις κάτι από κατανάλωση. Δεν υπάρχει ηλεκτροκινητήρας στο αμάξι αλλά μια μικρή μπαταρία. Αυτό που θα γλιτώσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι 0.2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. 1
lp_fan_1 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο να δω πέρα από hyundai σε αυτά τα λεφτά βάση τεχνικών χαρακτηριστικών?
doctorkostis Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Το πιο σωστο θα ηταν να γραψεις τι χρηση σκοπευεις να κανεις στο αυτοκινητο (χιλιομετρα ανα ετος, χρηση σε εθνικη-επαρχιακο δρομο-πολη), τι αναγκη σε χωρους εχεις, τι τυπο οχηματος ψαχνεις (hatchback, sedan, coupe, SUV, crossover), υποδομες για παρκινγκ, ενδεχομενως υποδομες φορτισης για EV. Θα ειναι πιο ευκολο να ετσι να γινουν πιο σωστες προτασεις που να σου ταιριαζουν καλυτερα.
panagos89 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 56 λεπτά πριν, lp_fan_1 είπε υπάρχει κάτι πιο αξιόλογο να δω πέρα από hyundai σε αυτά τα λεφτά βάση τεχνικών χαρακτηριστικών? Εγω θα σου πρότεινα το Toyota Yaris Cross που είναι οκ από χώρους και βγαίνει σε αυτά τα λεφτά που θέλεις. Είναι ότι καλύτερο μπορείς να αγοράσεις σε υβριδικό αυτή την στιγμή σε αυτήν την τιμή και είναι πολύ καλά εξοπλισμένο με συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης. Αξίζει να του ρίξεις μια ματιά.
theopan Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 6 ώρες πριν, lp_fan_1 είπε Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζω πολλά από τεχνικά χαρακτηριστικά γ'ιαυτό και πάω περισσότερο με βάση εμφάνιση και αξιοπιστία Δεν έχει σημασία αν και τι γνωρίζεις. Κανείς μας από όσους είχαμε χρόνια να πάρουμε νέο αυτοκίνητο ουσιαστικά δεν γνωρίζει. Τα αυτοκίνητα έχουν μεταμορφωθεί. Ένα σημερινό έχει ελάχιστη σχέση πλέον με ένα 10ετίας (όχι δεν είναι υπερβολή). Το νούμερο ένα κριτήριο είναι να σου αρέσει αυτό που θα οδηγήσεις. Μόλις αρχίσεις να οδηγείς σε test drive θα καταλάβεις ποιό σου κάνει και ποιό θέλεις. 1
panos spain Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Θα πρότεινα πρωτού πάρεις την τελική απόφαση, να μπεις και στην καμπίνα του VW. Δεν μπαίνω να ψάξω τα πόσα λίτρα χωράει κάθε πορτ-μπαγκαζ, το μόνο που ξέρω εκ πείρας είναι πως οι χώροι στα golf ανταγωνίζονται χώρους αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας. Οπότε, keep that in mind.
lp_fan_1 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, panos spain είπε Θα πρότεινα πρωτού πάρεις την τελική απόφαση, να μπεις και στην καμπίνα του VW. Δεν μπαίνω να ψάξω τα πόσα λίτρα χωράει κάθε πορτ-μπαγκαζ, το μόνο που ξέρω εκ πείρας είναι πως οι χώροι στα golf ανταγωνίζονται χώρους αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας. Οπότε, keep that in mind. παίρνω τίποτα αξιόλογο με 25 χιλιάδες ευρώ άντε 26 ταβάνι? Γιατί γνωρίζω ότι η VW είναι ιδιαίτερα ακριβή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα