nchatz Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Είκοσι πέντε μέλη της ομάδας της Annapurna Interactive υπέβαλαν συλλογικά την παραίτησή τους, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg. Η απόφαση αυτή ήρθε μετά από αποτυχημένες προσπάθειες να πείσουν τη Megan Ellison, ιδρύτρια της εταιρείας, να επιτρέψει τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης εταιρείας παιχνιδιών. Η Annapurna Interactive, το τμήμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών της εταιρείας Annapurna, έχει αποκτήσει φήμη στον χώρο των ανεξάρτητων παιχνιδιών, έχοντας εκδώσει τίτλους όπως το Stray, το Outer Wilds, το Gorogoa και το What Remains of Edith Finch. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή για την εταιρεία, η οποία είχε καθιερωθεί ως ένας από τους πιο αξιόπιστους εκδότες στον χώρο των indie παιχνιδιών. Ο πρώην πρόεδρος Nathan Gary και μέλη του προσωπικού δήλωσαν στο Bloomberg: "Αυτή ήταν μία από τις δυσκολότερες αποφάσεις που έχουμε πάρει ποτέ και δεν την πήραμε ελαφρά τη καρδία." Το IGN επιβεβαίωσε επίσης την εξέλιξη αυτή. Παρά την αναταραχή, εκπρόσωπος της Annapurna διαβεβαίωσε ότι τα υπάρχοντα παιχνίδια και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη θα παραμείνουν υπό την αιγίδα της εταιρείας. Ωστόσο, η εξέλιξη αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της Annapurna Interactive και την πορεία των μελλοντικών της έργων. Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, η Annapurna σχεδιάζει να ενσωματώσει τις εσωτερικές λειτουργίες ανάπτυξης παιχνιδιών με τις υπόλοιπες διευθύνσεις της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων κινηματογράφου, τηλεόρασης και θεάτρου. Ο Hector Sanchez, πρώην επικεφαλής του τμήματος παιχνιδιών Unreal Engine στην Epic Games και συνιδρυτής της Annapurna Interactive, ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα ότι θα αναλάβει τη θέση του προέδρου διαδραστικού περιεχομένου και νέων μέσων στην Annapurna. Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια περίοδο που η Annapurna είχε επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών. Το 2020, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει την ανάπτυξη δικών της παιχνιδιών, ενώ το 2022 δημιούργησε ένα εσωτερικό τμήμα animation, το οποίο σύντομα ανακοίνωσε μια ταινία βασισμένη στο παιχνίδι Stray. Η Annapurna Pictures, το κινηματογραφικό τμήμα της εταιρείας, έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία για ταινίες όπως το Her, το American Hustle και το Zero Dark Thirty. Πρόσφατα, η εταιρεία παρήγαγε την ταινία κινουμένων σχεδίων Nimona για το Netflix και συνεργάστηκε με τη Remedy Entertainment για να διερευνήσει τη δυνατότητα κινηματογραφικών και τηλεοπτικών προσαρμογών των παιχνιδιών Control και Alan Wake. Παρά τις πρόσφατες εξελίξεις, η Annapurna Interactive συνεχίζει να έχει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο επερχόμενων τίτλων. Φέτος, η εταιρεία εξέδωσε τα παιχνίδια Lorelei and the Laser Eyes και Open Roads, ενώ στο μέλλον αναμένονται τίτλοι όπως το Blade Runner 2033: Labyrinth, το Ghost Bike και το Wanderstop. Η αποχώρηση του προσωπικού της Annapurna Interactive θέτει ερωτήματα σχετικά με τη μελλοντική στρατηγική της εταιρείας στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών. Ενώ η Annapurna έχει επιβεβαιώσει ότι τα τρέχοντα έργα θα συνεχιστούν, παραμένει ασαφές πώς η εταιρεία σχεδιάζει να διαχειριστεί τις μελλοντικές της δραστηριότητες στον τομέα αυτό. Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, ο Gary και οι συνεπικεφαλής της Annapurna Interactive, Deborah Mars και Nathan Vella, θα αποχωρήσουν επίσης από την εταιρεία. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
PadPoet Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μπορεί να μην ξέρουμε λεπτομέρειες για το τι και πως αλλά έχοντας δουλέψει στην βιομηχανία video games, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι ένα φουλ τοξικό περιβάλλον, με πολλές μη πληρωμένες υπερωρίες, υπαλλήλους οι οποίοι δεν βλέπουν ποτέ κανένα bonus και ποσοστά από την επιτυχία του παιχνιδιού και γενικώς οι συνθήκες εργασίας γενικότερα είναι απαράδεκτες. Το μόνο που προσπαθεί γενικότερα να κάνει η οποιαδήποτε εταιρεία development/publishing είναι να σε ξεζουμίσει και μετά όταν δεν σε χρειάζεται να σε πετάξει σαν βρώμικη πετσέτα. Δεν μου κάνει καμία εντύπωση το ότι παραιτήθηκαν. 17 2 2
Choronzoon Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, PadPoet είπε Μπορεί να μην ξέρουμε λεπτομέρειες για το τι και πως αλλά έχοντας δουλέψει στην βιομηχανία video games, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι ένα φουλ τοξικό περιβάλλον, με πολλές μη πληρωμένες υπερωρίες, υπαλλήλους οι οποίοι δεν βλέπουν ποτέ κανένα bonus και ποσοστά από την επιτυχία του παιχνιδιού και γενικώς οι συνθήκες εργασίας γενικότερα είναι απαράδεκτες. Το μόνο που προσπαθεί γενικότερα να κάνει η οποιαδήποτε εταιρεία development/publishing είναι να σε ξεζουμίσει και μετά όταν δεν σε χρειάζεται να σε πετάξει σαν βρώμικη πετσέτα. Δεν μου κάνει καμία εντύπωση το ότι παραιτήθηκαν. Έτσι είναι πλέον στου περισσότερους χώρους εργασίας .Μηδέν αυξήσεις , overworking , καριεριστες / παράσιτα προϊστάμενοι που κατά βάση κάνουν shit jobs και σου σπάνε τα #&€ κλπ . Όλοι προσπαθούμε να επιβιώσουμε σε αυτές τις καταστάσεις με τις κυβερνήσεις συνήθως να κάνουν τα στραβά μάτια ( για συνδικαλισμό δε μιλάω καν ) Τα λέω όλα αυτά γιατί δε βλέπω κάποια διαφορά για τους συγκεκριμένους απλα είναι ποιο vocal και ασχολούμαστε μαζί τους .Οι συνθήκες εργασίας τους επίσης είναι πολύ καλύτερες από τον Ιάπωνα συνάδελφό τους που έχει μια βδομάδα άδεια το χρόνο και σίγουρα απείρως καλύτερες από τον εργάτη που έσκαβε για τη οπτική ίνα στην Αθήνα τον Αύγουστο . Το σίγουρο είναι ότι δουλειά θα ξαναβρούν . Για τον υπάλληλο του σουπερμάρκετ πχ δεν είμαι τόσο σίγουρος . 14
menthol1979 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Θα μείνει η διευθύντρια μόνη της. Η αγορά αυτορρυθμίζεται. 8
basilis_k6 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 18 λεπτά πριν, menthol1979 είπε Θα μείνει η διευθύντρια μόνη της. Η αγορά αυτορρυθμίζεται. θα κλάψει πανω στα εκατομμυρια του πατερα της η annapurna ειναι publisher. λογικα οι 25 αυτοι εργαζομενοι ηθελαν να παρουν κατι παραπανω για την τεραστια επιτυχια των παιχνιδιων τους. σε καθε περιπτωση φαινεται οτι εκαναν πολυ καλη δουλεια και σιγουρα δεν θα πανε χαμενοι. το πιο πιθανο ειναι να ξαναγυρισουν. 1 1
PadPoet Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 57 minutes ago, Choronzoon said: Έτσι είναι πλέον στου περισσότερους χώρους εργασίας .Μηδέν αυξήσεις , overworking , καριεριστες / παράσιτα προϊστάμενοι που κατά βάση κάνουν shit jobs και σου σπάνε τα #&€ κλπ . Όλοι προσπαθούμε να επιβιώσουμε σε αυτές τις καταστάσεις με τις κυβερνήσεις συνήθως να κάνουν τα στραβά μάτια ( για συνδικαλισμό δε μιλάω καν ) Τα λέω όλα αυτά γιατί δε βλέπω κάποια διαφορά για τους συγκεκριμένους απλα είναι ποιο vocal και ασχολούμαστε μαζί τους .Οι συνθήκες εργασίας τους επίσης είναι πολύ καλύτερες από τον Ιάπωνα συνάδελφό τους που έχει μια βδομάδα άδεια το χρόνο και σίγουρα απείρως καλύτερες από τον εργάτη που έσκαβε για τη οπτική ίνα στην Αθήνα τον Αύγουστο . Το σίγουρο είναι ότι δουλειά θα ξαναβρούν . Για τον υπάλληλο του σουπερμάρκετ πχ δεν είμαι τόσο σίγουρος . Τους Ιάπωνες του σκίζουν πιο πολύ, είναι αλήθεια και αν δουλεύεις για Ιαπωνική εταιρεία (Koei Tecmo πχ), σε σκίζουν ακόμα και στο Ευρωπαικό γραφείο γιατί οι εντολές έρχονται από την Ιαπωνία. "Το σίγουρο είναι ότι δουλειά θα ξαναβρούν" Βασικά αυτό είναι το μόνο μη-σίγουρο μιας και η βιομηχανία διανύει ΤΡΕΛΗ κρίση. 2
Chocobo Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Κάπου μπερδεύτηκα , πως θα συνεχίσουν τα παιχνίδια που είναι υπο δημιουργία με τους δημιουργούς τους να έχουν φύγει ? Θα προσλάβουν 25 νέα άτομα άγνωστα με το project και θα τους πούν οκ συνεχίστε το ? Όπως και να έχει τους εύχομαι το καλύτερο , έφτιαξαν πολύ ευχάριστα παιχνίδια. Εννοείται πως σε πιθανή ίδρυση δικού τους studio θα έχουν την στήριξη μας. 2
Broli007 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 9 minutes ago, Chocobo said: Κάπου μπερδεύτηκα , πως θα συνεχίσουν τα παιχνίδια που είναι υπο δημιουργία με τους δημιουργούς τους να έχουν φύγει ? Θα προσλάβουν 25 νέα άτομα άγνωστα με το project και θα τους πούν οκ συνεχίστε το ? Όπως και να έχει τους εύχομαι το καλύτερο , έφτιαξαν πολύ ευχάριστα παιχνίδια. Εννοείται πως σε πιθανή ίδρυση δικού τους studio θα έχουν την στήριξη μας. "Θα παραμείνουν από την αιγίδα της εταιρίας", δεν αναφέρει τίποτα για την ανάπτυξη. Απλά ότι θα ανήκουν ακόμα στην εταιρία, δεν θα την πάρουν μαζί τους οι υπάλληλοι μόνο και μόνο επειδή αυτοί το έφτιαξαν. 1
Choronzoon Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, PadPoet είπε Τους Ιάπωνες του σκίζουν πιο πολύ, είναι αλήθεια και αν δουλεύεις για Ιαπωνική εταιρεία (Koei Tecmo πχ), σε σκίζουν ακόμα και στο Ευρωπαικό γραφείο γιατί οι εντολές έρχονται από την Ιαπωνία. "Το σίγουρο είναι ότι δουλειά θα ξαναβρούν" Βασικά αυτό είναι το μόνο μη-σίγουρο μιας και η βιομηχανία διανύει ΤΡΕΛΗ κρίση. Για να φυγαν έτσι , πιστεύω δε θα είχαν θέμα . Όποιος φοβάται ότι θα μείνει άνεργος συνήθως ανέχεται πολλά πράγματα δυστυχώς Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από Choronzoon 3
mariosnik_ Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, Choronzoon είπε Έτσι είναι πλέον στου περισσότερους χώρους εργασίας .Μηδέν αυξήσεις , overworking , καριεριστες / παράσιτα προϊστάμενοι που κατά βάση κάνουν shit jobs και σου σπάνε τα #&€ κλπ . Όλοι προσπαθούμε να επιβιώσουμε σε αυτές τις καταστάσεις με τις κυβερνήσεις συνήθως να κάνουν τα στραβά μάτια ( για συνδικαλισμό δε μιλάω καν ) Τα λέω όλα αυτά γιατί δε βλέπω κάποια διαφορά για τους συγκεκριμένους απλα είναι ποιο vocal και ασχολούμαστε μαζί τους .Οι συνθήκες εργασίας τους επίσης είναι πολύ καλύτερες από τον Ιάπωνα συνάδελφό τους που έχει μια βδομάδα άδεια το χρόνο και σίγουρα απείρως καλύτερες από τον εργάτη που έσκαβε για τη οπτική ίνα στην Αθήνα τον Αύγουστο . Το σίγουρο είναι ότι δουλειά θα ξαναβρούν . Για τον υπάλληλο του σουπερμάρκετ πχ δεν είμαι τόσο σίγουρος . Δεν ξέρω τι μισθό και συνθήκες έχουν οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι στα games. Πάντως ο φίλος μου που είναι υπάλληλος super market στο Λονδίνο, περνάει πολύ καλύτερα από τις περιγραφές που διαβάζω εδώ. 2
nikos5800 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Δεν ξέρω τι μισθό και συνθήκες έχουν οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι στα games. Πάντως ο φίλος μου που είναι υπάλληλος super market στο Λονδίνο, περνάει πολύ καλύτερα από τις περιγραφές που διαβάζω εδώ. Γι'αυτό να σε 100% σίγουρος,εκτός από τον μισθό στα υπόλοιπα ο υπάλληλος ενός σούπερ μάρκετ περνάει πολύ μα πολύ καλύτερα Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από nikos5800 1
Choronzoon Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 33 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Δεν ξέρω τι μισθό και συνθήκες έχουν οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι στα games. Πάντως ο φίλος μου που είναι υπάλληλος super market στο Λονδίνο, περνάει πολύ καλύτερα από τις περιγραφές που διαβάζω εδώ. Εμένα πάλι ο δικός μου ο φίλος που δουλεύει σε ελληνικό καθόλου καλά 1 4
safridia Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, Chocobo είπε Κάπου μπερδεύτηκα , πως θα συνεχίσουν τα παιχνίδια που είναι υπο δημιουργία με τους δημιουργούς τους να έχουν φύγει ? Θα προσλάβουν 25 νέα άτομα άγνωστα με το project και θα τους πούν οκ συνεχίστε το ? Όπως και να έχει τους εύχομαι το καλύτερο , έφτιαξαν πολύ ευχάριστα παιχνίδια. Εννοείται πως σε πιθανή ίδρυση δικού τους studio θα έχουν την στήριξη μας. Θα τους διαταξουν να το συνεχισουν με τον ιδιο ρυθμο για μια ημερα να προσαρμοστουν και μετα φουλ γκαζια. Ετσι ειναι οι μαλακες προισταμενοι και η διοικηση γενικοτερα, αποκομενοι εντελως απο το προσωπικο. Ολη ημερα τικ τοκ και οταν ειναι να σχολασουν οι υπαλληλοι καλουν για μιτινγκ.
Volga Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου αντίο εταιρεία. Οτι και να θέλουν να κάνουν κάποιοι νέοι δεν θα έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτό που είδαμε στους τίτλους της. Μαγικές εμπειρίες όλα της. Ελπίζω οι άνθρωποι που έφυγαν (και ειδικά το τμήμα Art Direction) να συνεχίσουν κάτι δικό τους μόνοι τους. 2 ώρες πριν, Chocobo είπε Κάπου μπερδεύτηκα , πως θα συνεχίσουν τα παιχνίδια που είναι υπο δημιουργία με τους δημιουργούς τους να έχουν φύγει ? Θα προσλάβουν 25 νέα άτομα άγνωστα με το project και θα τους πούν οκ συνεχίστε το ? Όπως και να έχει τους εύχομαι το καλύτερο , έφτιαξαν πολύ ευχάριστα παιχνίδια. Εννοείται πως σε πιθανή ίδρυση δικού τους studio θα έχουν την στήριξη μας. εε τι ήθελες να πει; Οτι παγώνουμε τα πάντα; Θα πήγαινε για φούντο η εταιρία. Τώρα γλύκαινει το χάπι στους μετόχους. Γενικά όμως εφόσον έχει πάρει μια μορφή ένα παιχνίδι και εχουν καταλήξει στη λογική, ναι θα προχωρήσει. Το θέμα είναι οτι οι τίτλοι της Anapurna δεν ήταν "γραφικά και FPS", ηταν πραγματικά παιχνίδια. Ένιωθες οτι αυτός που το έφτιαξε, το έφτιαξε πρώτα για τον εαυτό του. Ειχε μεράκι. 12 Minutes The Artfull Escape What remains of Edith Finch Outer Wilds και πολλά άλλα. Δεν είναι απλά παιχνίδια, είναι "εμπειρίες". Δύσκολα το συναντάς αυτό σήμερα. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα