Προς το περιεχόμενο

Κατανάλωσα 154Kwh όσο έλειπα απο το σπίτι 1 μήνα?


PhoneKiller

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ήρθε η ΔΕΗ 70€ και γράφει πως κατανάλωσα 154Kwh ημερήσιο και νυχτερινό μαζί στο διάστημα που έλειπα ένα μήνα απο το σπίτι. Ήμουν εδώ μόνο 5 ημέρες μέσα στον μήνα αυτόν και είναι αδύνατον να κατανάλωσα 154Kwh σε 5 μέρες.
Επειδή είμαι άσχετος και έχει και άλλος το κλειδί του σπιτιού... Μπορεί κάποιος να μου πει σε τι αντιστοιχούν αυτές οι Kwh στο περίπου με βάση την κατανάλωση των συσκευών? Δηλαδή πόσες ώρες την ημέρα μπορεί κάποιος να άνοιξε την κουζίνα ή τον θερμοσύφωνα ή οτιδήποτε άλλο που καταναλώνει πολύ ρεύμα? Για να καταλάβω εαν όντως έγινε πραγματική κατανάλωση ή έχω ρευματοκλοπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδεικτικά πάντα περίπου 80 ώρες κουζίνα ή 40ώρες θερμοσύφωνα ή154 ώρες ένα μέσο κλιματιστικό .

Επεξ/σία από sasakisgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Bro 154 kwh ειναι ένα 10ημερο με 15νθημερο με πληρη χρηση 2-3 άτομων, κλιματιστικού, κουζίνας, θερμοσίφωνα. Θέλω να πω οτι κάποιος που προσέχει, θα ξοδεψει περίπου 250 -300 kwh για 1 καλοκαιρινό μηνα.

Ειτε έχεις κάνει λάθος στις ημερομηνίες του ποτε έφυγες, ειτε αυτοι που ειχαν κλειδιά, ζούσαν κανονικά σπιτι σου.

Επισης εχει να κάνει και με το τι χρηση έκανες αυτο το 5νθημερο που ησουν εκει. Αν ησουν σε περιοδο καυσωνα που ολη μερα ειχαμε ανοιχτά κλιματιστικα, ειναι λογικό.

Επεξ/σία από pontez2
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για παράδειγμα ενα ψυγείο μεγάλο σχετικά παλιάς τεχνολογίας    καταναλώνει εύκολα 80 kwh  αν πεις οτι δεν ανοίγεις πόρτες κλπ πες 60

άλλες συσκευές που να είναι στην αναμονή δεν έχεις;

Ακόμα η ΔΕΗ είναι σίγουρα με μέτρηση  ή το βάλανε στο περίπου σύμφωνα με παλιότερη κατανάλωση;   τσέκαρε το ρολόι τι έχει γράψει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε