panther_512 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 15 hours ago, mindreader said: Επιτελους, η ηλεκτοκινηση να παει εκει που πραγματικα της αξιζει. Αρκετα με την επιδοτηση, το hype, και το παραμυθιασμα. Το ψεμα εχει κοντα ποδαρια που λεει κι ο λαος μας. Δεν κατάλαβες τί έκανε η Volvo. Επειδή οι σταθμοί φόρτισης δεν επεκτείνονται με τον ρυθμό που θέλουνε, εισάγουνε στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που η μπαταρία φορτίζεται συνεχώς από κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ηλεκτροκίνηση παραμένει. Η λύση αυτή προσφέρει όλα τα ωφέλη της ηλεκτροκίνησης με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση, μιάς και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί συνεχώς μέσα σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Δεν υπάρχει επιστροφή σε κίνηση με κλασσικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μόνη ρεαλιστική αλλαγή στο μέλλον είναι να πάμε σε υδρογόνο. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου από panther_512 3
indian Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 13 λεπτά πριν, panther_512 είπε Δεν κατάλαβες τί έκανε η Volvo. Επειδή οι σταθμοί φόρτισης δεν επεκτείνονται με τον ρυθμό που θέλουνε, εισάγουνε στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που η μπαταρία φορτίζεται συνεχώς από κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ηλεκτροκίνηση παραμένει. Η λύση αυτή προσφέρει όλα τα ωφέλη της ηλεκτροκίνησης με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση, μιάς και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί συνεχώς μέσα σε συγκεκριμένο εύρος στροφών. Δεν υπάρχει επιστροφή σε κίνηση με κλασσικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μόνη ρεαλιστική αλλαγή στο μέλλον είναι να πάμε σε υδρογόνο. Ακριβώς. Στην ουσία προστέθηκε ένα ενδιάμεσο βήμα (με τα αντίστοιχα χρόνια) προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Επειδή δεν αναπτύσσονται κανονικά οι υποδομές των χωρών προκρίθηκε η λύση (που εφαρμόστηκε πρώτη από τη Nissan με το E-Tron στα νέα Xtrail & Qasqhai) του κινητήρα εσωτ. καύσης ώς "τύπου γεννήτριας" για να φορτίζεται ο ηλεκτροκινητήρας. Σε 2η φάση περνάει η ανάπτυξη κινητήρων υδρογ. με τη VW (κυρίως) και την BMW να προτείνουν τις δικές τους λύσεις. Η ανάπτυξη κινητήρων εσωτ. κάυσης έχει πέσει στην ατζέντα τους. Επίσης μη ξεχνάμε ότι όλα οι μελέτες κτλ. για την άνοδο της ηλεκτροκίνησης αφορούν κυρίως την κεντρική Ευρώπη και όχι τόσο το Νότο. 1
Ntinaras Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 15 ώρες πριν, gadgetseek είπε Θα πάω του χρόνου..! Και μάλιστα ψιλοβόρεια.. Ετοιμασου να νιωσεις υπερ-φτωχος... 15 ώρες πριν, PCharon είπε Υ.Γ. Θυμάμαι παλιά χρόνια τις θεωρίες άγχους πως θα τελειώσει το εξορύξιμο πετρέλαιο, τώρα πολύ πριν τελειώσει το τελειώσαμε εμείς βάζοντας όρια εκπομπών. Τί κερδίσαμε δεν το έχω καταλάβει. Λιγοτερη μποχα,λιγοτερη φασαρια, λιγοτερο καρκινο.
panther_512 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 20 minutes ago, indian said: Ακριβώς. Στην ουσία προστέθηκε ένα ενδιάμεσο βήμα (με τα αντίστοιχα χρόνια) προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Επειδή δεν αναπτύσσονται κανονικά οι υποδομές των χωρών προκρίθηκε η λύση (που εφαρμόστηκε πρώτη από τη Nissan με το E-Tron στα νέα Xtrail & Qasqhai) του κινητήρα εσωτ. καύσης ώς "τύπου γεννήτριας" για να φορτίζεται ο ηλεκτροκινητήρας. Σε 2η φάση περνάει η ανάπτυξη κινητήρων υδρογ. με τη VW (κυρίως) και την BMW να προτείνουν τις δικές τους λύσεις. Η ανάπτυξη κινητήρων εσωτ. κάυσης έχει πέσει στην ατζέντα τους. Επίσης μη ξεχνάμε ότι όλα οι μελέτες κτλ. για την άνοδο της ηλεκτροκίνησης αφορούν κυρίως την κεντρική Ευρώπη και όχι τόσο το Νότο. Συμφωνώ. Έχει πολύ κόσμο που πιστεύει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι φούσκα και θα γίνει επιστροφή στους κλασσικούς κινητήρες. Επιστροφή δεν θα έχουμε. Η Toyota κάτι πάει να κάνει με τους νέους κινητήρες της, αλλά το μέλλον αν δεν θα είναι ηλεκτροκίνηση (πλήρης, υβριδική), θα είναι το υδρογόνο. 2
Cocomel Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου παιδιά το μέλλον είναι το υδρογόνο ,,, αυτό πιστεύουν οι Έλληνες πολυ επιστήμονες,,, δεν ξέρουν οι εταιρίες που έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια στς μπαταρίες ξέρει ο Μπάμπης,,,, σίγουρα αν επικρατήσει το υδρογόνο θα ευνοηθεί η Ελλάδα γιατί πριν χρόνια Έλληνας ήταν αυτός που έφτιαξε μηχανή με νερό και τον έφαγαν θυμάστε? αυτό το πιστεύει ενα 40% των ελλήνων έτσι για ευχαριστώ θα δίνουν δικαιώματα στην Ελλάδα 2
panther_512 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 6 hours ago, Cocomel said: παιδιά το μέλλον είναι το υδρογόνο ,,, αυτό πιστεύουν οι Έλληνες πολυ επιστήμονες,,, δεν ξέρουν οι εταιρίες που έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια στς μπαταρίες ξέρει ο Μπάμπης,,,, σίγουρα αν επικρατήσει το υδρογόνο θα ευνοηθεί η Ελλάδα γιατί πριν χρόνια Έλληνας ήταν αυτός που έφτιαξε μηχανή με νερό και τον έφαγαν θυμάστε? αυτό το πιστεύει ενα 40% των ελλήνων έτσι για ευχαριστώ θα δίνουν δικαιώματα στην Ελλάδα Κύριε, τo υδρογόνο δεν αναιρεί τις μπαταρίες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 6 hours ago, Cocomel said: γιατί πριν χρόνια Έλληνας ήταν αυτός που έφτιαξε μηχανή με νερό και τον έφαγαν θυμάστε? Nope, link?
nvel Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Στις 11/9/2024 στις 9:55 ΠΜ, indian είπε Σε 2η φάση περνάει η ανάπτυξη κινητήρων υδρογ. με τη VW (κυρίως) και την BMW να προτείνουν τις δικές τους λύσεις. Η ανάπτυξη κινητήρων εσωτ. κάυσης έχει πέσει στην ατζέντα τους. οι κινητήρες υδρογόνου είναι εσωτερικής καύσης που στην ίδια πρόταση υποστηρίζεις ότι και αναπτύσσονται και ότι δεν αναπτύσσονται. Αυτό που νομίζεις ότι είναι κινητήρας υδρογόνου δεν είναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα