Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tadegr είπε

ποσο παραπάνω  θες? 

σκέψου οταν ξεκίνησε η ηλεκτροκίνηση η αυτονομία ήταν περίπου 150 χλμ  αρα καλα παει το πράγμα σε αυτόν τον τομέα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) με τη μεγαλύτερη αυτονομία WLTP (TEL – Test Energy Low):

  • Lucid Air Grand Touring (112 kWh): 839 χλμ.
  • Fisker Ocean Extreme (106,5 kWh): 707 χλμ.
  • Volkswagen ID.7 Pro S (86 kWh): 700 χλμ.
  • Peugeot e-3008 Long Range (98 kWh): 700 χλμ.
  • Porsche Taycan Plus (97 kWh): 678 χλμ.
  • Mercedes-Benz EQE 350+ (90,6 kWh): 671 χλμ.
  • Polestar 2 Long Range Single Motor (79 kWh): 654 χλμ.
  • Tesla Model S Dual Motor (95 kWh): 649 χλμ.
  • Mercedes-Benz EQS 450+ (108,4 kWh): 635 χλμ.
  • Tesla Model 3 Long Range Dual Motor (75 kWh): 629 χλμ.
  • Renault Scenic E-Tech EV87 220hp (87 kWh): 625 χλμ.
  • Audi Q6 e-tron (94,9 kWh): 625 χλμ.
  • BMW i7 xDrive60 Excellence (101,7 kWh): 625 χλμ.
  • Zeekr 001 Long Range RWD (94 kWh): 620 χλμ.
  • Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD (74 kWh): 614 χλμ.
  • Ford Mustang Mach-E ER RWD (91 kWh): 600 χλμ.
  • Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro (106 kWh): 600 χλμ.
  • Porsche Macan Turbo Electric (96 kWh): 591 χλμ.
  • BMW i4 eDrive40 (80,7 kWh): 589 χλμ.
  • NIO ET7 (90 kWh): 580 χλμ.
  • BYD SEAL 82.5 kWh RWD Design (82,5 kWh): 570 χλμ.
  •  

το πιο φθηνο απο αυτα που έβαλες δεν μπορει να το αγοράσει ουτε το 5% των ελληνων

  • Like 4
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, gadgetseek said:

Η ηλεκτροκίνηση είναι για χώρες συγκεκριμένου μεγέθους.

Και η δικιά μας τέτοιου μεγέθους είναι. Εάν μιλάγαμε για Αυστραλία που για να πας Μελβούρνη - Πέρθ, θες 3.500χλμ το καταλαβαίνω.

Τώρα Αθήνα - Θεσσαλονίκη το κάνεις με ~1 γέμισμα ενδιάμεσα.  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 minutes ago, basilis_k6 said:

το πιο φθηνο απο αυτα που έβαλες δεν μπορει να το αγοράσει ουτε το 5% των ελληνων

Εντάξει, ένα BYD Seal έχει 34.500€ , οσο έχει δηλαδή και ένα κανονικό SUV τύπου Skoda Karoq, VW Tiguan, Toyota Corolla Cross κλπ...

Εδώ ένα ταπεινό Yaris Cross πάει 30Κ εάν το πάρεις με 130 άλογα. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Και η δικιά μας τέτοιου μεγέθους είναι. Εάν μιλάγαμε για Αυστραλία που για να πας Μελβούρνη - Πέρθ, θες 3.500χλμ το καταλαβαίνω.

Τώρα Αθήνα - Θεσσαλονίκη το κάνεις με ~1 γέμισμα ενδιάμεσα.  

Εαν πηγαίνεις με 80-100 χλμ και ίσως οχι με το ac ανοικτό 😁απο 1-2 περιπτώσεις που έχω απόψη το λέω…

και η αυτονομία ποΥ δίνουν είναι πολύ σχετική….Θα έλεγα χειρότερη απο τη κατανάλωση που δίνουν στη βενζίνη (Ειδικά για ταξίδια σε εθνική οδό) 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Εδώ ένα ταπεινό Yaris Cross πάει 30Κ εάν το πάρεις με 130 άλογα. 

λόγω της βεβιασμένης ηλεκτροκίνησης  ....

γενικά η φάση πάει να μην έχεις αμάξι για τόσα € σε λαμαρίνες με ρόδες

4 ώρες πριν, johnnieinlab είπε

Έρχεται σιγά-σιγά το υδρογόνο;

δεν τσουλάει ακόμα καθόλου

3 ώρες πριν, PCharon είπε

Τί κερδίσαμε δεν το έχω καταλάβει.

φόρους

  • Like 2
Δημοσ.

Δέσμευση και @@ 

Δεσμεύομαι σημαίνει το κάνω. Όχι το αλλάζω όποτε σφίξουν οι κώλοι. Αν όντως το πίστευουν το παραμύθι, ας το κάνουν μέχρι τέλος. 

Όποτε θέλει ο καθένας κάνει κωλοτουμπα όμως. 

Ας βάλουν το παραμύθι των μηδέν ριπών για το 2099. Έτσι και αλλιώς μεγαλύτερη παπάτζα από αυτό δεν έχουμε φάει. 😂

Και απορώ πλέον με τους γραφικούς που τους παίρνουν και στα σοβαρά.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tadegr είπε

ποσο παραπάνω  θες? 

σκέψου οταν ξεκίνησε η ηλεκτροκίνηση η αυτονομία ήταν περίπου 150 χλμ  αρα καλα παει το πράγμα σε αυτόν τον τομέα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) με τη μεγαλύτερη αυτονομία WLTP (TEL – Test Energy Low):

  • Lucid Air Grand Touring (112 kWh): 839 χλμ.
  • Fisker Ocean Extreme (106,5 kWh): 707 χλμ.
  • Volkswagen ID.7 Pro S (86 kWh): 700 χλμ.
  • Peugeot e-3008 Long Range (98 kWh): 700 χλμ.
  • Porsche Taycan Plus (97 kWh): 678 χλμ.
  • Mercedes-Benz EQE 350+ (90,6 kWh): 671 χλμ.
  • Polestar 2 Long Range Single Motor (79 kWh): 654 χλμ.
  • Tesla Model S Dual Motor (95 kWh): 649 χλμ.
  • Mercedes-Benz EQS 450+ (108,4 kWh): 635 χλμ.
  • Tesla Model 3 Long Range Dual Motor (75 kWh): 629 χλμ.
  • Renault Scenic E-Tech EV87 220hp (87 kWh): 625 χλμ.
  • Audi Q6 e-tron (94,9 kWh): 625 χλμ.
  • BMW i7 xDrive60 Excellence (101,7 kWh): 625 χλμ.
  • Zeekr 001 Long Range RWD (94 kWh): 620 χλμ.
  • Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD (74 kWh): 614 χλμ.
  • Ford Mustang Mach-E ER RWD (91 kWh): 600 χλμ.
  • Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro (106 kWh): 600 χλμ.
  • Porsche Macan Turbo Electric (96 kWh): 591 χλμ.
  • BMW i4 eDrive40 (80,7 kWh): 589 χλμ.
  • NIO ET7 (90 kWh): 580 χλμ.
  • BYD SEAL 82.5 kWh RWD Design (82,5 kWh): 570 χλμ.
  •  

Τα παραπανω νουμερα διαιρεσε τα με το 2 στην καλυτερη των περιπτωσεων ,τωρα για κατι πορσε διαιρεσε τα με το 3 η το 4 γιατι ποιος θα παει αργα μια taycan?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να πετύχει σε παγκόσμια κλίμακα η ηλεκτροκίνηση, πρέπει να δοθεί και περισσότερη ώθηση προς αυτήν την κατεύθυνση από τις παγκόσμιες παραγωγές αυτοκινήτων. Αυτό το κατάλαβαν ακόμα και οι Κινέζοι. Πραγματικά τα ηλεκτροκίνητα και τα αυτοκίνητα με κινητήρες υδρογόνου είναι το μέλλον που πρέπει να βασιστούμε για πολλούς λόγους. Πρώτον οι υφιστάμενοι πόροι ενέργειας (πχ πετρέλαιο) δεν είναι ανεξάντλητοι και δεύτερον βλάπτουν άμεσα το περιβάλλον. Όσοι κατανοούν αυτές τις διαφορές κατανοούν και το πρόβλημα.

Η Volvo εν μέσω κρίσης γενικότερα, άλλαξε προσωρινά στρατηγική, όχι όμως τον κεντρικό σκοπό της, δηλαδή την παραγωγή 100% ηλεκτροκίνητων, άλλωστε σε παγκόσμια κλίμακα όλοι στρέφονται σιγά σιγά προς τα ηλεκτροκίνητα και τα αυτοκίνητα με κινητήρα υδρογόνου.

Επεξ/σία από Ne0n
  • Like 1
Δημοσ.
10 hours ago, eliask said:

Εαν πηγαίνεις με 80-100 χλμ και ίσως οχι με το ac ανοικτό 😁απο 1-2 περιπτώσεις που έχω απόψη το λέω…

και η αυτονομία ποΥ δίνουν είναι πολύ σχετική….Θα έλεγα χειρότερη απο τη κατανάλωση που δίνουν στη βενζίνη (Ειδικά για ταξίδια σε εθνική οδό) 

trip computer για το γάιδαρο δηλαδη...

Δημοσ.

Καλά, περιμένετε ότι αύριο θα εξαφανιστούν τα ηλεκτρικά...και θυμηθειτε να γκρινιαξετε και για το ότι η βενζίνη πήγε στο Θεό με την επόμενη γεωπολιτική κρίση.

ΥΓ δεν υπήρξε καμία μείωση γενικότερα στις πωλήσεις ηλεκτρικών

 https://electrek.co/2024/09/10/ev-sales-have-not-fallen-cooled-slowed-or-slumped-stop-lying-in-headlines/

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...