Προς το περιεχόμενο

Η Volvo αναθεωρεί τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Volvo αναθεωρεί τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, μεταθέτοντας τον στόχο της για αποκλειστική πώληση ηλεκτρικών οχημάτων.

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να βασίζεται σε ένα μείγμα υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, στοχεύοντας πλέον στην επίτευξη "μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου" έως το 2040.

Πριν από τρία χρόνια, η Volvo είχε δεσμευτεί να πωλεί αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030. Ωστόσο, παρά την αρχική έκρηξη στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η πρόσφατη επιβράδυνση της ανάπτυξης οδηγεί πολλούς κατασκευαστές να επανεξετάσουν τις δεσμεύσεις τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αναπροσαρμογή οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως η βραδύτερη από το αναμενόμενο ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης, η απόσυρση κρατικών κινήτρων σε ορισμένες αγορές και οι πρόσθετες αβεβαιότητες που δημιουργήθηκαν από πρόσφατους δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα σε διάφορες αγορές.

Η νέα στρατηγική της Volvo στοχεύει στο 90-100% των πωλήσεών της να αποτελείται από ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα έως το 2030. Το υπόλοιπο ποσοστό θα καλύπτεται από υβριδικά οχήματα που χρησιμοποιούν έναν μικρό κινητήρα βενζίνης για την τροφοδοσία της μπαταρίας του οχήματος.

Για το 2025, η εταιρεία προβλέπει ότι το ποσοστό των "ηλεκτροκίνητων προϊόντων" θα κυμαίνεται μεταξύ 50 και 60%. Η Volvo διαθέτει ήδη πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των XC40 Recharge, C40 Recharge, EX30 και EX90.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024, το μερίδιο των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo ανήλθε στο 26%, ενώ το συνολικό μερίδιο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων (ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) έφτασε το 48%.

Η Volvo δεν είναι η μόνη εταιρεία που επανεξετάζει τη δέσμευσή της για πλήρη ηλεκτροκίνηση. Και άλλοι κατασκευαστές όπως η Ford, η Mercedes-Benz, η General Motors και η Jaguar Land Rover έχουν επίσης περιορίσει τα σχέδιά τους για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, καθυστερήσει την κατασκευή εργοστασίων ή ακυρώσει συγκεκριμένα μοντέλα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, εντάξει, δεν έκανε στροφή πίσω, ούτε θα επαναφέρει αυτοκίνητα ICE. 

Απλά προσθέτει στό μενού και ηλεκτρικά που παίρνουν ενέργεια από ICE. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτελους, η ηλεκτοκινηση να παει εκει που πραγματικα της αξιζει.

Αρκετα με την επιδοτηση, το hype, και το παραμυθιασμα.

Το ψεμα εχει κοντα ποδαρια που λεει κι ο λαος μας.

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hλεκτροκίνηση μόνο μέσα στη πόλη ...  Για να βγεις εκτός ( στην Ελλάδα τουλάχιστον)  το παίζεις λίγο τζόκερ ....  Να βρεις φορτιστή , να δουλεύει ο φορτιστής, να είναι ταχυφορτιστής, να μην είναι άλλος/αλλοι μπροστά από εσένα .... Χωρίς διαρκη επιδότηση από το κράτος,  μικρά μοντέλα όχι suv από τις εταιρίες,  καλύτερες υποδομές γενικά , δεν θα προχωρήσει το πράμα γρήγορα ..... 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, mindreader said:

Επιτελους, η ηλεκτοκινηση να παει εκει που πραγματικα της αξιζει.

Αρκετα με την επιδοτηση, το hype, και το παραμυθιασμα.

Το ψεμα εχει κοντα ποδαρια που λεει κι ο λαος μας.

Για το 2025, η εταιρεία προβλέπει ότι το ποσοστό των "ηλεκτροκίνητων προϊόντων" θα κυμαίνεται μεταξύ 50 και 60%.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηλεκτροκίνηση είναι για χώρες συγκεκριμένου μεγέθους, που είναι σε άλλο λειτουργικό level.. Πήγα πρόσφατα στην Ελβετία και νομίζω ότι παντού έβλεπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κι ακόμα περισσότερους σταθμούς φόρτισης.. Βάλε και τους άψογους δρόμους που πάνε παντού.. Εκεί μάλιστα..

Αν αυξηθεί δραματικά η αυτονομία, το ξανασυζητάμε.. Και όλες οι χώρες / αγορές δεν είναι σαν την Ελβετία..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gadgetseek είπε

Η ηλεκτροκίνηση είναι για χώρες συγκεκριμένου μεγέθους, που είναι σε άλλο λειτουργικό level.. Πήγα πρόσφατα στην Ελβετία και νομίζω ότι παντού έβλεπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κι ακόμα περισσότερους σταθμούς φόρτισης.. Βάλε και τους άψογους δρόμους που πάνε παντού.. Εκεί μάλιστα..

Αν αυξηθεί δραματικά η αυτονομία, το ξανασυζητάμε.. Και όλες οι χώρες / αγορές δεν είναι σαν την Ελβετία..

που να πας και Νορβηγία....

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, gadgetseek είπε

Η ηλεκτροκίνηση είναι για χώρες συγκεκριμένου μεγέθους, που είναι σε άλλο λειτουργικό level.. Πήγα πρόσφατα στην Ελβετία και νομίζω ότι παντού έβλεπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κι ακόμα περισσότερους σταθμούς φόρτισης.. Βάλε και τους άψογους δρόμους που πάνε παντού.. Εκεί μάλιστα..

Αν αυξηθεί δραματικά η αυτονομία, το ξανασυζητάμε.. Και όλες οι χώρες / αγορές δεν είναι σαν την Ελβετία..

ποσο παραπάνω  θες? 

σκέψου οταν ξεκίνησε η ηλεκτροκίνηση η αυτονομία ήταν περίπου 150 χλμ  αρα καλα παει το πράγμα σε αυτόν τον τομέα

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) με τη μεγαλύτερη αυτονομία WLTP (TEL – Test Energy Low):

  • Lucid Air Grand Touring (112 kWh): 839 χλμ.
  • Fisker Ocean Extreme (106,5 kWh): 707 χλμ.
  • Volkswagen ID.7 Pro S (86 kWh): 700 χλμ.
  • Peugeot e-3008 Long Range (98 kWh): 700 χλμ.
  • Porsche Taycan Plus (97 kWh): 678 χλμ.
  • Mercedes-Benz EQE 350+ (90,6 kWh): 671 χλμ.
  • Polestar 2 Long Range Single Motor (79 kWh): 654 χλμ.
  • Tesla Model S Dual Motor (95 kWh): 649 χλμ.
  • Mercedes-Benz EQS 450+ (108,4 kWh): 635 χλμ.
  • Tesla Model 3 Long Range Dual Motor (75 kWh): 629 χλμ.
  • Renault Scenic E-Tech EV87 220hp (87 kWh): 625 χλμ.
  • Audi Q6 e-tron (94,9 kWh): 625 χλμ.
  • BMW i7 xDrive60 Excellence (101,7 kWh): 625 χλμ.
  • Zeekr 001 Long Range RWD (94 kWh): 620 χλμ.
  • Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD (74 kWh): 614 χλμ.
  • Ford Mustang Mach-E ER RWD (91 kWh): 600 χλμ.
  • Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro (106 kWh): 600 χλμ.
  • Porsche Macan Turbo Electric (96 kWh): 591 χλμ.
  • BMW i4 eDrive40 (80,7 kWh): 589 χλμ.
  • NIO ET7 (90 kWh): 580 χλμ.
  • BYD SEAL 82.5 kWh RWD Design (82,5 kWh): 570 χλμ.
  •  
Επεξ/σία από tadegr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 80% των νέων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ φέτος είναι για εταιρείες leasing. Ανεξάρτητα τεχνολογίας το 60% των νέων οχημάτων είναι leasing. Το διάβασα πρόσφατα σε σχετικό άρθρο.

Βασικά εκεί θα καταλήξουμε, στο μέλλον όσοι αντέχουν θα έχουν leasing, κάποιοι θα νοικιάζουν ΙΧ μόνο περιστασιακά για εκδρομές κτλ και κάποιοι δε θα έχουν σοβαρό ΙΧ με κανένα τρόπο. Άντε κάποιο ηλεκτρικό κουβαδάκι μικρής εμβέλειας για εντός πόλης και μέχρι εκεί θα είναι το όνειρο για ΙΧ. Μέχρι όχι απλά να αλλάξει η τεχνολογία, αλλά η νέα τεχνολογία να είναι και οικονομικά προσιτή - πράγμα απίθανο.

Υ.Γ. Θυμάμαι παλιά χρόνια τις θεωρίες άγχους πως θα τελειώσει το εξορύξιμο πετρέλαιο, τώρα πολύ πριν τελειώσει το τελειώσαμε εμείς βάζοντας όρια εκπομπών. Τί κερδίσαμε δεν το έχω καταλάβει.

Επεξ/σία από PCharon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια-μια οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακαλύπτουν ότι:

- Οι στόχοι πωλήσεων EV ήταν μη ρεαλιστικοί για διάφορους λόγους

- Το πρόβλημα στα EV είναι η μπαταρία (αυτονομία και αξία οχήματος ως μεταχειρισμένο)

Οι επιδοτήσεις και τα leasing κρατάνε την αγορά, αλλά η ουσία είναι ότι υπήρξε πολλή αισιοδοξία και πρόμο προς την κατεύθυνση αυτή. Δεν είναι κακό να αναπροσπαρμόζεται κανείς.

Υ.Γ. Η Volvo σε κινέζους δεν ανήκει εδώ και λίγα χρόνια;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...