Ukforthemoment Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, Vault13 είπε Δυστυχώς αυτο παιζει και με το φελιζόλ. Ανοιγει σωστα μονο απο την γραμμενη πλευρα το βαλιτσακι. Αλλιως πεφτει το σφυρί και το μέτρο. Δεν ειναι double opening η χρυση που ισως να ειναι να μην αλληλοχαρασονται τα εργαλεια οταν το ανοιξεις αναποδα ή φυγουν απο την θεση τους. γενικοτερα οι λαβες στηριξης ειναι ψυλοψευτικες σαν παιχνιδι ειναι. Κανει και μια γραμμη καπου μοιαζει με σπασμενο, νομιζω δεν ειναι. Εγω σε βαλιτσάκι πιο μικρό με καρυδάκια έχω βάλει στην επάνω πλευρά δύο κομμάτια ταινίας (duct tape ) για να είμαι σίγουρος ότι το ανοίγω απο την σωστή πλευρά. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Εγω σε βαλιτσάκι πιο μικρό με καρυδάκια έχω βάλει στην επάνω πλευρά δύο κομμάτια ταινίας (duct tape ) για να είμαι σίγουρος ότι το ανοίγω απο την σωστή πλευρά. Καλό αυτό γιατί αν ανοίξεις ανάποδα ειδικά βαλιτσάκι με καρυδάκια και μύτες που δεν είναι σφηνωμένα φεύγουν από τη θέση τους και άντε να τα βάλεις σωστά μετα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Morosana είπε Και ούτε πρόκειται να υπάρξει διαφορετικό αποτέλεσμα. Το ΗΒ στοκαρει για 960 καταστήματα σε αγορά 70 εκατομμυρίων και πουλάει με 20% vat και η Ελλάδα στοκάρει για 230 καταστήματα και πουλάει με 24.. Επίσης διαφορετικό το εδώ κόστος που περιλαμβάνει και νησιωτική διανομή διατηρώντας τις ίδιες τιμές στα καταστήματα του δικτύου της και διαφορετικό στην επίπεδη Βρετανία. Αν και είναι απόλυτα κατανοητά και πραγματικά αυτά που αναφέρεις σαν εξήγηση (ως προς τη συγκεκριμένη αλυσίδα), οι γενικότερα αυξημένες τιμές που υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα προϊόντα και άλλων εταιριών (από coca-cola μέχρι φέτα και λάδι) σίγουρα δεν εξηγείται με την επιπεδότητα της Αγγλίας ή την νησιωτική εικόνα της Ελλάδας. Ειδικά όταν μιλάμε για προϊόντα (άλλων εταιριών, επαναλαμβάνω) που έτσι κι αλλιώς έχουν αυξημένη τιμή στα νησιά λόγω του μεταφορικού κόστους. Και πάλι όμως η τιμή της ηπειρωτικής Ελλάδας απέχει αυτής των ευρωπαϊκών χωρών. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από haris_216 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Morosana Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 19 λεπτά πριν, haris_216 είπε Αν και είναι απόλυτα κατανοητά και πραγματικά αυτά που αναφέρεις σαν εξήγηση (ως προς τη συγκεκριμένη αλυσίδα), οι γενικότερα αυξημένες τιμές που υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα προϊόντα και άλλων εταιριών (από coca-cola μέχρι φέτα και λάδι) σίγουρα δεν εξηγείται με την επιπεδότητα της Αγγλίας ή την νησιωτική εικόνα της Ελλάδας. Ειδικά όταν μιλάμε για προϊόντα (άλλων εταιριών, επαναλαμβάνω) που έτσι κι αλλιώς έχουν αυξημένη τιμή στα νησιά λόγω του μεταφορικού κόστους. Και πάλι όμως η τιμή της ηπειρωτικής Ελλάδας απέχει αυτής των ευρωπαϊκών χωρών. Στο lidl είτε πάρεις ένα προϊόν στη Χίο ή στη Ρόδο ή στην Αθήνα έχουν ίδια τιμή οπότε αναγκαστικά τα νησιά ανεβάζουν και την ηπειρωτική Ελλάδα. Ακόμα και για την ηπειρωτική Ελλάδα ένα προϊόν που έρχεται από κεντρική Ευρώπη που στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες μεταφέρεται οδικώς στην Ελλάδα έχει μπει από ένα λιμάνι στην Ιταλία που θα έχει μια επιπλέον ημέρα μεταφορά και μέχρι και 3 μέρες αναμονή μέχρι να φορτωθεί. Στη συνέχεια το ίδιο φορτηγό για μια απόσταση Πάτρα Αθήνα θα πληρώσει και 6 διόδια για 170χμ. Είναι δύσκολη χώρα η Ελλάδα για μεταφορές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, Morosana είπε Στο lidl είτε πάρεις ένα προϊόν στη Χίο ή στη Ρόδο ή στην Αθήνα έχουν ίδια τιμή οπότε αναγκαστικά τα νησιά ανεβάζουν και την ηπειρωτική Ελλάδα. Ακόμα και για την ηπειρωτική Ελλάδα ένα προϊόν που έρχεται από κεντρική Ευρώπη που στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες μεταφέρεται οδικώς στην Ελλάδα έχει μπει από ένα λιμάνι στην Ιταλία που θα έχει μια επιπλέον ημέρα μεταφορά και μέχρι και 3 μέρες αναμονή μέχρι να φορτωθεί. Στη συνέχεια το ίδιο φορτηγό για μια απόσταση Πάτρα Αθήνα θα πληρώσει και 6 διόδια για 170χμ. Είναι δύσκολη χώρα η Ελλάδα για μεταφορές Αυτό που λες, το οποίο είναι απόλυτα κατανοητό και λογικό, είναι η προφανής και επιφανειακή ανάλυση. Και ίσως να μην το συζητούσαμε καν ΑΝ...δεν συνέβαινε το ίδιο (πιο ακριβή τιμή) και για προϊόντα που ΦΕΥΓΟΥΝ από Ελλάδα προς ευρώπη και καταλήγουν με φθηνότερη τιμή στο "αλλοδαπό" ράφι (ακόμα και με την ίδια τιμή να κατέληγαν πάλι είναι φθηνότερα, λόγω διαφορετικών μισθών, αλλά ας μην ανοίξουμε και αυτό το θέμα). Το θέμα έχει συζητηθεί/σχολιασθεί επαρκώς και στο φόρουμ αλλά έχει προβληθεί ακόμα και από τα (κατά κανόνα) government friendly κανάλια Σημ Και σταματώ εδώ το off topic (που έτσι κι αλλιώς δεν οδηγεί πουθενά) Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από haris_216 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) ακυρο Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου από Ukforthemoment Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα