Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους ! Οπελ κορσα του 19 με 85.000 χιλ. Σήμερα τ πρωί έβαλε μπροστα η γυναίκα μου και της εμφάνισε μήνυμα - σερβις στο ESC. Εκτός αυτού , αν κατάλαβα καλά από αυτά που μου εξήγησε το αμάξι δούλευε ρελαντί 1500 στροφές . Το αυτοκίνητο ήταν 25 μέρες σε ακινησία . Φυσικά θα το πάω στο συνεργείο, απλά ήθελα να ρωτήσω πρώτα εδώ εαν

1) είναι ασφαλές να το οδηγήσει η γυναίκα μου για να γυρίσει από το γραφείο (15 χιλιόμετρα απόσταση ). 
 

2) είναι σοβαρή ζημιά ; Ή είναι κάτι απλο ; 
 

ευχαριστω εκ των προτέρων 

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ευχαριστω. Το πρωτο αρθρο που διαβασα. Σε καποια ξενα σαιτ που κοιταω τωρα καποιοι αναφερουν οτι ειναι θεμας της μπαταριας. Καποιοι αλλοι λενε οτι αλλαξαν Fuel Evaporation Purge Valve (Βαλβίδα εξαέρωσης εξάτμισης καυσίμου).  

  • Like 2
Δημοσ.

Καλό πάντως θα είναι να το δει κάποιος μάστορας. Τώρα αν μπορεί να κάνει τα χλμ που λες δεν μπορώ να απαντήσω σίγουρα 

Εγώ θα καλούσα οδικη πάντως καλού κακού. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν είσαι βενζίνη, τσέκαρε και μπουζί/μπουζοκαλώδια - πολλαπλασιαστή. Γνωστό θέμα στα Opel να βγάζουν αυτό το μήνυμα ενώ υπάρχει θέμα εκεί. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Fuel Evaporation Purge Valve χλωμο εως απιθανο μιας και θα ειχες και αλλα θεματα οπως αυξημενα καυσαερια και βενζινη για μερες πριν σου βγαλει σφαλμα (στην ουσια για να καταλαβεις το μεταλλο μαζευει σκονη απο καυσαερια και καποια στιγμη ο αισθητηρας θα χτυπησει.

 

Βαζω στοιχημα οτι ειναι μπαταρια. Εχεις αλλαξει απο το 19? αν μπορεις υπαρχουν ακομα και σε βενζιναδικα πλεον οργανακια μετρησης βολτ μπαταριας που μπαινουν ειτε αναπτηρα ειτε usb. πανω απο 12.1v πρεπει να εισαι

Δεν εχεις θεμα για 1-2 φορες αλλα με προσοχη στη ταχυτητα και στο φρεναρισμα.,,

 

Υ.Γ στα αντιστοιχα του φιατ γκρουπ βγαζει σφαλμα για το ηλεκτρικο τιμονι οταν τα παιζει η μπαταρια. Αναρωτιεμαι ποιος σχεδιαζει τα ηλεκτρικα κυκλωματα....

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

 Fuel Evaporation Purge Valve χλωμο εως απιθανο μιας και θα ειχες και αλλα θεματα οπως αυξημενα καυσαερια και βενζινη για μερες πριν σου βγαλει σφαλμα (στην ουσια για να καταλαβεις το μεταλλο μαζευει σκονη απο καυσαερια και καποια στιγμη ο αισθητηρας θα χτυπησει.

 

Βαζω στοιχημα οτι ειναι μπαταρια. Εχεις αλλαξει απο το 19? αν μπορεις υπαρχουν ακομα και σε βενζιναδικα πλεον οργανακια μετρησης βολτ μπαταριας που μπαινουν ειτε αναπτηρα ειτε usb. πανω απο 12.1v πρεπει να εισαι

Δεν εχεις θεμα για 1-2 φορες αλλα με προσοχη στη ταχυτητα και στο φρεναρισμα.,,

 

Υ.Γ στα αντιστοιχα του φιατ γκρουπ βγαζει σφαλμα για το ηλεκτρικο τιμονι οταν τα παιζει η μπαταρια. Αναρωτιεμαι ποιος σχεδιαζει τα ηλεκτρικα κυκλωματα....

Ευχαριστω πολυ. Με πιανεις αδιαβαστο για την μπαταρια, παντα η γυναικα μου το πηγαινε για σερβις, θα δω το βιβλιο σε πρωτη ευκαιρια.

Θα παρω ενα οργανο μετρησης στο γυρισμο, να δω τι βγαζει και θα ενημερωσω! και παλι ευχαριστω.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε

Ευχαριστω. Το πρωτο αρθρο που διαβασα. Σε καποια ξενα σαιτ που κοιταω τωρα καποιοι αναφερουν οτι ειναι θεμας της μπαταριας. Καποιοι αλλοι λενε οτι αλλαξαν Fuel Evaporation Purge Valve (Βαλβίδα εξαέρωσης εξάτμισης καυσίμου).  

Μετρήστε τη μπαταρία και βγαλτο μια μεγάλη βόλτα τουλάχιστον 20 λεπτά , εάν έχετε και φορτιστή κάνε μια φόρτιση στη μπαταρία .

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον ηρθε το μηχανημα, αν εκανα σωστα την μετρηση εδειξε 14,5. Χθες αναψε λαμπακι κινητηρα πορτοκαλι. Το αμαξι ειναι σε ακινησια σημερα και αυριο παω αντιπροσωπεια. Δεν μπορω να καταλαβω αν αυτες οι 2 βλαβες συνδεονται μεταξυ τους. Στο μεσοδιαστημα που κινουσαμε το αμαξι πριν αναψει το λαμπακι, το αμαξι ξαφνικα αποφασιζει να δουλεψει 1500 στροφες ρελαντι (οποτε το θυμηθει ομως), ενω ταυτοχρονα (παντα οταν ειναι στο ρελαντι) τριζει ολοκληρο. Αυριο 2 η ωρα εχω ραντεβου στην Οπελ.

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Δημοσ.
22 minutes ago, LabrakisG1992 said:

Λοιπον ηρθε το μηχανημα, αν εκανα σωστα την μετρηση εδειξε 14,5. Χθες αναψε λαμπακι κινητηρα πορτοκαλι. Το αμαξι ειναι σε ακινησια σημερα και αυριο παω αντιπροσωπεια. Δεν μπορω να καταλαβω αν αυτες οι 2 βλαβες συνδεονται μεταξυ τους. Στο μεσοδιαστημα που κινουσαμε το αμαξι πριν αναψει το λαμπακι, το αμαξι ξαφνικα αποφασιζει να δουλεψει 1500 στροφες ρελαντι (οποτε το θυμηθει ομως), ενω ταυτοχρονα (παντα οταν ειναι στο ρελαντι) τριζει ολοκληρο. Αυριο 2 η ωρα εχω ραντεβου στην Οπελ.

η ενδειξη στα βολτ ειναι αφου εβαλες μπροστα. Αν μπορεις μετρα πριν παρει μπροστα ο κινητηρας. Με το που βαζεις κλειδι ή κανει επαφη, δες ενδειξη. Μεγιστη 12.9

το 14,5 βγαινει αφου βαζεις μπροστα και παιρνει μπροστα το δυναμο (και αυξανει τη ταση)

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

η ενδειξη στα βολτ ειναι αφου εβαλες μπροστα. Αν μπορεις μετρα πριν παρει μπροστα ο κινητηρας. Με το που βαζεις κλειδι ή κανει επαφη, δες ενδειξη. Μεγιστη 12.9

το 14,5 βγαινει αφου βαζεις μπροστα και παιρνει μπροστα το δυναμο (και αυξανει τη ταση)

ευχαριστω πολυ θα το ξανακοιταξω μολις παω σπιτι!

Δημοσ.

Το βολτομετρο δεν θα σου δειξει αν μια μπαταρια πεθαινει. Θελει ειδικο εργαλειο που της δημιουργει φορτιο και διαβαζει και αλλες παραμετρους…

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, SaFiS said:

Το βολτομετρο δεν θα σου δειξει αν μια μπαταρια πεθαινει. Θελει ειδικο εργαλειο που της δημιουργει φορτιο και διαβαζει και αλλες παραμετρους…

 

δε μιλαμε για ηλεκτρικο οχημα χαλαρωσε. Σιγα να μη συνδεσει ενας οδηγος obd για να δει ταση εκκινησης, λειτουργιας κτλ

Ρωτα τον ηλεκτρολογο του συνεργειου σου

Δημοσ.
1 hour ago, vamvakoolas said:

 

δε μιλαμε για ηλεκτρικο οχημα χαλαρωσε. Σιγα να μη συνδεσει ενας οδηγος obd για να δει ταση εκκινησης, λειτουργιας κτλ

Ρωτα τον ηλεκτρολογο του συνεργειου σου

Δεν μιλάμε για ηλεκτρικό, το γνωρίζω. Μιλάμε για νέο αυτοκίνητο, με ένα κάρο ηλεκτρονικά όπου αρχίζουν και σκάνε "εικονικές" βλάβες ή γενικά υπολειτουργεί όταν μια μπαταρία αρχίζει και πεθαίνει. Το πρώτο πράγμα είναι να μετρηθεί σωστά η μπαταρία για χωρητικότητα, CCA, κ.α. Ούτε OBD χρειάζεται για την μέτρηση, απλά το σωστό όργανο. Το βολτόμετρο δεν θα δείξει τίποτα παραπάνω από το αν φορτίζει ή όχι το δυναμό...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε

Λοιπον ηρθε το μηχανημα, αν εκανα σωστα την μετρηση εδειξε 14,5. Χθες αναψε λαμπακι κινητηρα πορτοκαλι. Το αμαξι ειναι σε ακινησια σημερα και αυριο παω αντιπροσωπεια. Δεν μπορω να καταλαβω αν αυτες οι 2 βλαβες συνδεονται μεταξυ τους. Στο μεσοδιαστημα που κινουσαμε το αμαξι πριν αναψει το λαμπακι, το αμαξι ξαφνικα αποφασιζει να δουλεψει 1500 στροφες ρελαντι (οποτε το θυμηθει ομως), ενω ταυτοχρονα (παντα οταν ειναι στο ρελαντι) τριζει ολοκληρο. Αυριο 2 η ωρα εχω ραντεβου στην Οπελ.

Το πρώτο που θα κάνουν είναι στο γνήσιο διαγνωστικό διάβασμα όλων των εγκεφάλων .

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...