Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, kinitos είπε

Δεν βρίσκω κάνα mail για επικοινωνία με την μαμά εταιρεια για να κάνω διαμαρτυρία αν εχει κανεις ας το γράψει εδω η σε ομ αν είναι από τον τιμ κοκ κάπως έτσι δεν την λένε???

[email protected] Στείλε απευθείας στον αρχηγό να δούμε!

  • Like 1
  • Απαντ. 2,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 minutes ago, tryf3 said:

[email protected] Στείλε απευθείας στον αρχηγό να δούμε!

Το μόνο που φοβάμαι σε αυτήν την περίπτωση είναι μην ψαχνει κα βρει την Ελλάδα στο χάρτη και νομίζεις ότι είμαστε μικρή αγορά. Αλλα δεν ξερει πόσα αιφον πουλάει εδω .

Ευχαριστώ για το ινφο 9αιζει να έχεις και κάνα τηλέφωνο του ???χαχα

  • Haha 1
Δημοσ.
18 minutes ago, SpyrosJDM said:

Μάγκες το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς. 

αν οντως ειναι ετσι τοτε δεν στελνω μειλ αν και δεν το ειδα αυτο .

ρε μπας και εισαι απο την istorm ???ε???

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, kinitos είπε

αν οντως ειναι ετσι τοτε δεν στελνω μειλ αν και δεν το ειδα αυτο .

ρε μπας και εισαι απο την istorm ???ε???

Βρε και εγώ μαζί σου είμαι! Στείλε mail και ξεφτίλισε τους! Εγώ έχω πάει 5 φορές στον Κωτσόβολο αλλά άκρη δεν βγάζω. Απλά σε κάποιο βίντεο στο YouTube διάβασα κάποια σχόλια από άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν το ίδιο θέμα. Τώρα αν ισχύει δεν ξέρω.

Επεξ/σία από SpyrosJDM
  • Haha 1
Δημοσ.

Δεν ισχύει. Μια χαρά στέλνει και το Amazon σε λίγες μέρες και μια χαρά τα apple store έχουν άμεση διαθεσιμότητα.

  • Like 4
Δημοσ.

μπήκα στο σάιτ του Γερμανού το έκανα παραγγελία την Δευτέρα 4-11 και την τρίτη 5-11 το είχα στα χέρια μου..: το είχε άμεσα διαθέσιμο βέβαια….16 pro 128 με δόσεις μάλιστα το πήρα…

διαβάζοντας  εδώ για τις καθυστερήσεις απλά  ήθελα να σας πω ότι συμβαίνουν και αυτά…

 

Δημοσ.
1 minute ago, alexiskara said:

μπήκα στο σάιτ του Γερμανού το έκανα παραγγελία την Δευτέρα 4-11 και την τρίτη 5-11 το είχα στα χέρια μου..: το είχε άμεσα διαθέσιμο βέβαια….16 pro 128 με δόσεις μάλιστα το πήρα…

διαβάζοντας  εδώ για τις καθυστερήσεις απλά  ήθελα να σας πω ότι συμβαίνουν και αυτά…

 

Στο pro max είναι κυρίως το πρόβλημα… στα απλά pro πάνω κάτω όλοι έχουν διαθεσιμότητα από αρχές Νοέμβριου 

Δημοσ.

Παρέλαβα παιδιά τελικά χθες 2 16 pro max 256 από Πλαίσιο. Προπαραγγελία 13/9, υπομονή σε όλα τα παιδιά που περιμένουν, αξίζει την αναμονή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, SpyrosJDM είπε

Έχω περάσει από 5 διαφορετικά καταστήματα. Δεν βγάζω άκρη με κανέναν. Από 19/09 τίποτα 😂.

Δεν ξέρω τι έχεις πει σε αυτά τα 5 καταστήματα.Πχ λες έχω κάνει παραγγελία?Αν ναι,ασ’το....Καλύτερα να τσεκάρεις τν σελίδα για να δεις τι υπάρχει διαθέσιμο,αν υπάρχει,και σε ποιο κατάστημα.Πχ τώρα δείχνει 2 κινητά.Το ένα είναι Κορυδαλλό κ γράφει:παραλαβή από το κατάστημα.Το 2ο είναι”εικονικό”.Επίσης,υπάρχουν 3ς συσκευές στο you gr (pro max).

Επεξ/σία από Marcella
Δημοσ.
Στις 8/11/2024 στις 7:43 ΜΜ, kinitos είπε

Έχει άραγε στείλει κανεις μειλ αγανάκτησης και διαμαρτυρίας στην απλ εξω?

 

Συνήθως οι αντιπροσωπείες οταν πέσει έξω παράπονο τρέχουν και δεν φτάνουν.

Θα κάνω μια απόπειρα σήμερα το βράδυ να δω τι θα πουν

Θα στο πω αλλιώς: Είσαι εσύ ο επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα έχεις γεμάτες αποθήκες από 15αρια, 14αρια ακόμα και 13αρια και παραγγέλνεις μια x ποσότητα πολύ μικρότερη από την ζήτηση σε 16αρια, ότι και παράπονο να κάνουμε εμείς η apple θα πει τόσα μου ζήτησε τόσα έστειλα, και όλοι χαρούμενοι εκτός από τον τελικό καταναλωτή. Άσε που στη ευρωπαϊκή ένωση υπεύθυνη διανομής είναι η apple στην Ιρλανδία, από εκεί γίνεται η διανομή προϊόντων.

Δεν θέλω να βάλω φωτιές αλλά θα σας πω για ένα περιστατικό που έγινε με παραγγελία σε γνωστή αλυσίδα από φίλο μου. Είχε βάλει παραγγελία για 2 pro max 256 στις 19/09 με πληρωμή στο κατάστημα με εκτιμώμενη παραλαβή 25/10 αρχικά και μετά άλλαξε σε 30/11. Ο φίλος μου έκανε διάφορες επικοινωνίες με το κατάστημα που του λέγανε διάφορα, πχ ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ότι θα παραλάβει με την επόμενη παραλαβή και διάφορα άλλα κουλά. Την πέμπτη επικοινώνησε ξανά με το κατάστημα και όχι με κομψό τρόπο και από εκεί που του λέγανε για τέλος του μήνα ξαφνικά την παρασκευή το βράδι τον πήρανε τηλ ζητώντας του συγνώμη για την ταλαιπωρία και του είπανε ότι τα τηλέφωνα είναι σε ενδοδιακινηση και ότι θα λάβει sms παραλαβής σύντομα. Παρέλαβε χθες και μάλιστα από ότι μου είπε το collection point είχε μια στοίβα 16αρια που περίμεναν τους κατόχους τους.

Δεν γνωρίζω αν ήταν σύμπτωση ή υπάρχαν διαθέσιμα από άλλες ακυρώσεις αλλά η έλλειψη που παρουσιάζεται στην ελληνική αγορά είναι τεχνίτη και δημιουργείται αφενός από τον κύριο εισαγωγέα και κατά δεύτερον από τις 4 μεγάλες αλυσίδες. 

Εγώ προσωπικά αγόρασα από εξωτερικό φέτος όπου δεν υπάρχουν τέτοιες αναμονές και προτεραιότητες λες και είμαστε στην κατοχή και περιμένουμε στην σειρά για ένα καρβέλι ψωμί. 

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ενοχλεί τόσο η καθυστέρηση. Περισσότερο ενοχλεί το γεγονός ότι δεν σου δίνουν ημερομηνία παραλαβής. Οι περισσότεροι αν γνώριζαν πότε θα παραλάβουν, θα είχαν κάνει τα κουμάντα τους ανάλογα και δεν θα υπήρχε γκρίνια. Όταν πήρα το mac ήταν BTO και μου έδωσαν ημερομηνία παραλαβής σε ένα μήνα. Το ήξερα, το αποδέχθηκα και ήμουν αποφασισμένος να περιμένω. Στην προκειμένη περίπτωση όμως κάποιοι πληρώνουν και δεν γνωρίζουν πότε θα παραλάβουν που είναι άκρως αντιεπαγγελματικό από πλευράς αλυσίδων. 

Επεξ/σία από gianniskks
  • Like 2
Δημοσ.
43 minutes ago, lecter21 said:

Θα στο πω αλλιώς: Είσαι εσύ ο επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα έχεις γεμάτες αποθήκες από 15αρια, 14αρια ακόμα και 13αρια και παραγγέλνεις μια x ποσότητα πολύ μικρότερη από την ζήτηση σε 16αρια, ότι και παράπονο να κάνουμε εμείς η apple θα πει τόσα μου ζήτησε τόσα έστειλα, και όλοι χαρούμενοι εκτός από τον τελικό καταναλωτή. Άσε που στη ευρωπαϊκή ένωση υπεύθυνη διανομής είναι η apple στην Ιρλανδία, από εκεί γίνεται η διανομή προϊόντων.

Δεν θέλω να βάλω φωτιές αλλά θα σας πω για ένα περιστατικό που έγινε με παραγγελία σε γνωστή αλυσίδα από φίλο μου. Είχε βάλει παραγγελία για 2 pro max 256 στις 19/09 με πληρωμή στο κατάστημα με εκτιμώμενη παραλαβή 25/10 αρχικά και μετά άλλαξε σε 30/11. Ο φίλος μου έκανε διάφορες επικοινωνίες με το κατάστημα που του λέγανε διάφορα, πχ ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ότι θα παραλάβει με την επόμενη παραλαβή και διάφορα άλλα κουλά. Την πέμπτη επικοινώνησε ξανά με το κατάστημα και όχι με κομψό τρόπο και από εκεί που του λέγανε για τέλος του μήνα ξαφνικά την παρασκευή το βράδι τον πήρανε τηλ ζητώντας του συγνώμη για την ταλαιπωρία και του είπανε ότι τα τηλέφωνα είναι σε ενδοδιακινηση και ότι θα λάβει sms παραλαβής σύντομα. Παρέλαβε χθες και μάλιστα από ότι μου είπε το collection point είχε μια στοίβα 16αρια που περίμεναν τους κατόχους τους.

Δεν γνωρίζω αν ήταν σύμπτωση ή υπάρχαν διαθέσιμα από άλλες ακυρώσεις αλλά η έλλειψη που παρουσιάζεται στην ελληνική αγορά είναι τεχνίτη και δημιουργείται αφενός από τον κύριο εισαγωγέα και κατά δεύτερον από τις 4 μεγάλες αλυσίδες. 

Εγώ προσωπικά αγόρασα από εξωτερικό φέτος όπου δεν υπάρχουν τέτοιες αναμονές και προτεραιότητες λες και είμαστε στην κατοχή και περιμένουμε στην σειρά για ένα καρβέλι ψωμί. 

Κοίτα δεν αντιλέγω και εννοείται ότι δεν θα δώσει σημασία αν εσύ πήρες τόσα όσα ήθελες.

 

Αλλα το να κρατάς το πελάτη με τέτοιο τρόπο σίγουρα δεν το θέλει καμια μαμά εταιρεια .

Δηλαδή λες εχουμε χ παραγγελίες και η εταιρεία λεει οτι εσείς δεν στέλνετε και είμαστε όλοι σαν μ....ες και περιμένουμε εσάς.

Τότε το λιγότερο θα πεσει γκάζι από εξω .

Το έχω κάνει στο παρελθόν με την quest και την hp την εποχή της εξαγοράς.

Βέβαια άλλο προβλημα ειχα χαλασμένο μηχάνημα αλλα οταν εδω έλεγαν σάχλες και περιμεν περίμενε έστειλα ένα μειλ στην hp και σε 1 μέρα με πήραν τηλέφωνο πήγα στα κεντρικά με το σας και με το σας κ.ταδε  να σας δώσουμε αυτό το λαπτοπ που είναι ανώτερο συγνώμη όλα καλα και πριν φύγω πετάγεται και λέει.

Δεν ήταν ανάγκη να στείλετε μειλ στο εξωτερικό και εμείς αυτό θα κάναμε.

 

Δεν λέω ότι θα κάνουν τούμπες αλλα δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι αντιπροσωπεία εισαγωγέας επισημος να έχεις γραμμένο το πελάτη περισσότερο από την μαμά εταιρεια και να μην φας χέρι. Εγώ αυτό θέλω στο κάτω κάτω για να βγάλω την υποχρέωση απέναντι στην επίσημη istorm που σε έχει γραμμένο.

Και αν πεις ότι η samsung σου έδωσε τις προπαραγγελια πριν καν παει στα μαγαζιά εκεί θα νγουν καπνοί από τα αυτιά 

 

 

Λοιπόν το σκέφτηκα θα πάρω αύριο την istorm να ζητήσω μειλ επικοινωνίας με την Αμερική για παράπονο να δω τι θα πουν .πιθανότατα θα με γράψουν κανονικά όπως πάντα αλλα να δω έχω περιέργεια

  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.

το μονο που θα καταφερεις στα σιγουρα ειναι να φτιαξεις τη μερα των εργαζομενων,
θα εχουν κατι να γελανε για την υπολοιπη ημερα, οποτε καντο!

  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
15 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Παρέλαβα παιδιά τελικά χθες 2 16 pro max 256 από Πλαίσιο. Προπαραγγελία 13/9, υπομονή σε όλα τα παιδιά που περιμένουν, αξίζει την αναμονή.

Χρώμα ;;;;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...