jonis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 3 ώρες πριν, Uropitionud83 είπε Αυτο δεν θα επρεπε ομως να βγαζει για παραλαβη απο καταστημα; Διοτι καθε φορα που βλεπω διαθεσιμο μπαινω απο περιεργεια καλαθι να δω και δεν μου εχει ποτε επιλογη απο καταστημα μονο αποστολη στον χωρο μου. Πάντα σου δίνει παραλαβή κατάστημα. Μολις τώρα έγινε διαθέσιμο ένα στα Μουδανιά.
charakaratza_ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 1 ώρα πριν, jonis είπε Πάντα σου δίνει παραλαβή κατάστημα. Μολις τώρα έγινε διαθέσιμο ένα στα Μουδανιά. Και εμένα δεν μου βγάζει ποτέ επιλογή για παραλαβή από κατάστημα 1 ώρα πριν, jonis είπε Πάντα σου δίνει παραλαβή κατάστημα. Μολις τώρα έγινε διαθέσιμο ένα στα Μουδανιά. 1
Cataract Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 2 ώρες πριν, karagiannisG είπε 49410. Προχωρανε παντως οι παραδοσεις Που φαίνεται ο κωδικός αυτός από istorm; Εμένα η ηλεκτρονική παραγγελία δείχνει διαφορετικό αριθμό #3000xxxx
Uropitionud83 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 10 λεπτά πριν, Cataract είπε Που φαίνεται ο κωδικός αυτός από istorm; Εμένα η ηλεκτρονική παραγγελία δείχνει διαφορετικό αριθμό #3000xxxx Τα τελευταία ψηφία δείχνει πάνω κάτω την σειρά προτεραιότητας 1
Cataract Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 43 λεπτά πριν, Uropitionud83 είπε Τα τελευταία ψηφία δείχνει πάνω κάτω την σειρά προτεραιότητας 60xxxx καλά θα πάει αυτό 🤣🤣🤣
Costaskokk Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Παιδιά με τον αριθμό παραγγελίας από Istorm, δεν μπορείς να βγάλεις σπουδαία συμπεράσματα, για την σειρα… Καταρχήν η σειρά των αριθμών , ισχύουν για όλη την Ελλάδα . Δεύτερον κάθε κατάστημα έχει την δική του σειρά παραγγελιών, (με βάση τον κεντρικό αριθμό), που όμως εξαρτάται από το μοντέλο και τις χωρητικότητες που έχει πάρει ως παραγγελίες , το συγκεκριμένο κατάστημα , σε συνδυασμό με το απόθεμα που του έχει δοθεί από τα κεντρικά… Οπότε καταλαβαίνεται ότι οι συνδυασμοί είναι πολλοί και οι χρόνοι ποικίλουν… . Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2024 από Costaskokk 1
Aggelos Τ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Παραγγελία από Istorm 13/09 3:17 με πήραν σήμερα ότι έφτασε το κινητό αλλά το πήρα day one από κώτσο με ρεφρες.
wh1t3r0se Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 34 λεπτά πριν, Aggelos Τ είπε Παραγγελία από Istorm 13/09 3:17 με πήραν σήμερα ότι έφτασε το κινητό αλλά το πήρα day one από κώτσο με ρεφρες. Ποιο κινητο ρε παλικαρι;
Kapsalakos666 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 1 ώρα πριν, Aggelos Τ είπε Παραγγελία από Istorm 13/09 3:17 με πήραν σήμερα ότι έφτασε το κινητό αλλά το πήρα day one από κώτσο με ρεφρες. Ποιο μοντέλο ακριβώς φίλε ; Και ποια περιοχή; Μήπως δώσεις τη σειρά σου σε κάποιον άλλο ;
Aggelos Τ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2024 1 ώρα πριν, Kapsalakos666 είπε Ποιο μοντέλο ακριβώς φίλε ; Και ποια περιοχή; Μήπως δώσεις τη σειρά σου σε κάποιον άλλο ; Pm 256 Nat ακριβώς αυτό έκανα,είχα γνωστό να το πασάρω αλλά προτίμησα να το πάρει κάποιος που το περιμένει τόσο καιρό με Προπαραγγελια Μόλις τώρα, Aggelos Τ είπε Pm 256 Nat ακριβώς αυτό έκανα,είχα γνωστό να το πασάρω αλλά προτίμησα να το πάρει κάποιος που το περιμένει τόσο καιρό με Προπαραγγελια Επίσης Αθηνά mall 2 ώρες πριν, wh1t3r0se είπε Ποιο κινητο ρε παλικαρι; Pm 256 nat 1
scania1 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 Καλησπέρα σας, Έφτασε και η δική μου ώρα! Παρέλαβα εχθές από iStorm iPhone 16 Pro Max DT και έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα! Καθώς έκανα το unboxing, ενεργοποιώ τη συσκευή μου από το Power Button κανονικά και ακολουθούν δυστυχώς τα παρακάτω: • Πάγωσε η συσκευή στην οθόνη καλοσωρίσματος, χωρίς να μπορώ να ανεβάσω με το χέρι μου πάνω τη μπάρα. • Η συσκευή άρχισε να υπερθερμαίνεται. Από περιέργεια με το θερμόμετρο πυρετού, μέτρησα το ανώτατο όριο που έπιανε, τους 40,3 βαθμούς Κελσίου (ίσως ανέβαινε και παραπάνω, μετρώντας με κάποιο επαγγελματικό θερμόμετρο). • Πατώντας το Power Button η συσκευή δεν μπορούσε να απενεργοποιηθεί. Επισκεύθηκα αμέσα το κατάστημα της iStorm στο Κολωνάκι (όπου πριν λίγη πάρα είχα πάει να το αγοράσω) και μου ανέφεραν ότι: • Επιβεβαιώνουν την υψηλή και μη επιτρεπτή θερμοκρασία στα ανώτατα όρια. • Επιβεβαιώσανε πως η συσκευή μετά από HARD RESET ενεργοποιούνταν αυτόματα από μόνη της. • Με ενημέρωσαν ότι επειδή δεν υπάρχει τεχνικός σήμερα 5/10, να το πάω από Δευτέρα 10:00-18:00 να το ελέγξει. Είναι πάντως πολύ κρίμα για τα τόσα χρήματα που τους δίνουμε, να μην μπορούμε όχι μόνο να μπούμε στο αρχικό μενού της συσκευής να δούμε τις λειτουργίες της, αλλά να μην μπορούμε να την απενεργοποιήσουμε κιόλας. Και ως αυτού κινδυνεύουμε μην πάρουμε και φωτιά! Φανταστείτε ότι όταν παρέλαβα τη συσκευή η μπαταρία πάνω κάτω φαινότανε να ήταν στα 85-95%, στις 17:10. Μετά από όλο το πρόβλημα που δεν απενεργοποιούνταν και παρέμεινε ενεργή και άνω από 40 βαθμούς Κελσίου, αποφορτίστηκε από μόνη της πλήρως και στις 21:21 είχε σβήσει με 0% μπαταρία. Σε αυτό το σημείο και λόγω της απογοήτευσης μου αλλά και λόγω του ότι έχω σπαταλήσει τόσα χρήματα άδικα, τι προτείνετε; Επειδή, αγοράζω πρώτη φορά από iStorm, υπάρχει εξυπηρέτηση; Υπάρχει η πιθανότητα να μου δώσουν κάποια άλλη σφραγισμένη συσκευή, διότι αυτή ήταν τελείως ελαττωματική; 1 2 2
gianniskks Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 19 λεπτά πριν, scania1 είπε Καλησπέρα σας, Έφτασε και η δική μου ώρα! Παρέλαβα εχθές από iStorm iPhone 16 Pro Max DT και έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα! Καθώς έκανα το unboxing, ενεργοποιώ τη συσκευή μου από το Power Button κανονικά και ακολουθούν δυστυχώς τα παρακάτω: • Πάγωσε η συσκευή στην οθόνη καλοσωρίσματος, χωρίς να μπορώ να ανεβάσω με το χέρι μου πάνω τη μπάρα. • Η συσκευή άρχισε να υπερθερμαίνεται. Από περιέργεια με το θερμόμετρο πυρετού, μέτρησα το ανώτατο όριο που έπιανε, τους 40,3 βαθμούς Κελσίου (ίσως ανέβαινε και παραπάνω, μετρώντας με κάποιο επαγγελματικό θερμόμετρο). • Πατώντας το Power Button η συσκευή δεν μπορούσε να απενεργοποιηθεί. Επισκεύθηκα αμέσα το κατάστημα της iStorm στο Κολωνάκι (όπου πριν λίγη πάρα είχα πάει να το αγοράσω) και μου ανέφεραν ότι: • Επιβεβαιώνουν την υψηλή και μη επιτρεπτή θερμοκρασία στα ανώτατα όρια. • Επιβεβαιώσανε πως η συσκευή μετά από HARD RESET ενεργοποιούνταν αυτόματα από μόνη της. • Με ενημέρωσαν ότι επειδή δεν υπάρχει τεχνικός σήμερα 5/10, να το πάω από Δευτέρα 10:00-18:00 να το ελέγξει. Είναι πάντως πολύ κρίμα για τα τόσα χρήματα που τους δίνουμε, να μην μπορούμε όχι μόνο να μπούμε στο αρχικό μενού της συσκευής να δούμε τις λειτουργίες της, αλλά να μην μπορούμε να την απενεργοποιήσουμε κιόλας. Και ως αυτού κινδυνεύουμε μην πάρουμε και φωτιά! Φανταστείτε ότι όταν παρέλαβα τη συσκευή η μπαταρία πάνω κάτω φαινότανε να ήταν στα 85-95%, στις 17:10. Μετά από όλο το πρόβλημα που δεν απενεργοποιούνταν και παρέμεινε ενεργή και άνω από 40 βαθμούς Κελσίου, αποφορτίστηκε από μόνη της πλήρως και στις 21:21 είχε σβήσει με 0% μπαταρία. Σε αυτό το σημείο και λόγω της απογοήτευσης μου αλλά και λόγω του ότι έχω σπαταλήσει τόσα χρήματα άδικα, τι προτείνετε; Επειδή, αγοράζω πρώτη φορά από iStorm, υπάρχει εξυπηρέτηση; Υπάρχει η πιθανότητα να μου δώσουν κάποια άλλη σφραγισμένη συσκευή, διότι αυτή ήταν τελείως ελαττωματική; Δεν ξέρω τι παίζει με το DOA στο Istorm αλλά αν αναγνωρίζουν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή λογικά θα στην αντικαταστήσουν. Προσωπικά ποτέ δεν είχα προβλήματα με ότι αφορά την εγγύηση στο Istorm. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν συσκευές, ούτε ανακατασκευασμένες αλλά ούτε καινούργιες αφού όπως βλέπεις όλοι περιμένουμε. 1
scania1 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 2 λεπτά πριν, gianniskks είπε Δεν ξέρω τι παίζει με το DOA στο Istorm αλλά αν αναγνωρίζουν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή λογικά θα στην αντικαταστήσουν. Προσωπικά ποτέ δεν είχα προβλήματα με ότι αφορά την εγγύηση στο Istorm. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν υπάρχουν συσκευές, ούτε ανακατασκευασμένες αλλά ούτε καινούργιες αφού όπως βλέπεις όλοι περιμένουμε. Ελπίζω να με εξυπηρετήσουν γιατί είναι κρίμα και μετά από τόσο αναμονή και στο τέλος να πάω πιο πίσω, σα να το παραγγέλνω τώρα και δε φταις και σε καταναλωτής. Νομίζω πρέπει να είμαι ο μοναδικός τυχερός που παραλαμβάνω συσκευή Full ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ… Έχει κάποιος άλλος εμπειρία από DOA ή έστω ελαττωματική συσκευή από τη πρώτη μέρα και το πως έγινε η αντικατάσταση της;;; Το λέω όχι μόνο για το 16 αλλά και για παλαιότερα μοντέλα, από εμπειρία.
frix_ath Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2024 Είσαι άτυχος γιατί σου έκατσε η στραβή και πήρες ελαττωματική συσκευή! Αλλά συμβαίνουν και αυτά που και που. Μην ανησυχείς όμως, θα πας στην istorm Δευτέρα θα εντοπίσουν το πρόβλημα και θα στην αντικαταστησουν με άλλη καινούρια. Και να μην υπάρχει ετοιμοπαράδοτη, σε λιγες μέρες θα στην βρουν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα