Προς το περιεχόμενο

Προπαραγγελίες/Διαθεσιμότητες/Παραλαβές iPhone 16 Pro/ Pro Max


Stelaras1993
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dandri,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραγγελία από Public για 16 PM 512 στις 27/9. Μέχρι και σήμερα το στάτους είναι σε συλλογή και μάλιστα σε αναμονή απο προμηθευτή... 

Εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής από Σάββατο, 2/11 έως Σάββατο, 30/11

Πρώτη φορά τόση καθυστέρηση αν και δεν είμαι ο μόνος από ό,τι διαβάζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση και δεν ξέρω πόσο στέκει αν γίνει καταγγελία, είναι το γεγονός ότι αρκετοί αγοραστές έχουν ξεκινήσει να πληρώνουν δόσεις για ένα προϊόν που δεν έχουν παραλάβει, για ένα προϊόν που δεν έχει εκδοθεί παραστατικό και τέλος δεν ξέρουν και πότε θα το παραλάβουν. 

Προσωπικά αν μου είχε συμβεί κάτι τέτοιο θα το έψαχνα μέσω του συνήγορου του καταναλωτή. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2024 στις 3:58 ΜΜ, panoskiato7 είπε

Νέα ενημέρωση, σε ενδοδιακίνηση, είναι θέμα χρόνου να παραλάβω

IMG_9468.jpeg

Φίλε μου από την στιγμή που σου έγραψε σε 
«Σε ενδοδιακίνηση»  μετά από πόσες μέρες το πήρες ;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, theo190302 είπε

Παραγγελία από Public για 16 PM 512 στις 27/9. Μέχρι και σήμερα το στάτους είναι σε συλλογή και μάλιστα σε αναμονή απο προμηθευτή... 

Εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής από Σάββατο, 2/11 έως Σάββατο, 30/11

Πρώτη φορά τόση καθυστέρηση αν και δεν είμαι ο μόνος από ό,τι διαβάζω...

Εμένα έχει 3 ημέρες το γύρισε σε ενδοδιακινηση με τις ίδιες ημερομηνίες με σενα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, blaxos είπε

Εμένα έχει 3 ημέρες το γύρισε σε ενδοδιακινηση με τις ίδιες ημερομηνίες με σενα 

Το έχω παραγγείλει 19/10 και με εκτιμώμενη ημέρα παράδοσης από 23/10- 30/11 και προχθές με άλλαξε το status σε ενδοδιακινηση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, blaxos είπε

Και εμένα το ίδιο,Λογικά από αύριο θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε 

Λογικά ήρθε κάποια νέα παρτίδα! Μακάρι φίλε μου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Marcella είπε

Δεν ξέρω τι έχεις πει σε αυτά τα 5 καταστήματα.Πχ λες έχω κάνει παραγγελία?Αν ναι,ασ’το....Καλύτερα να τσεκάρεις τν σελίδα για να δεις τι υπάρχει διαθέσιμο,αν υπάρχει,και σε ποιο κατάστημα.Πχ τώρα δείχνει 2 κινητά.Το ένα είναι Κορυδαλλό κ γράφει:παραλαβή από το κατάστημα.Το 2ο είναι”εικονικό”.Επίσης,υπάρχουν 3ς συσκευές στο you gr (pro max).

Αυτό στον κορυδαλλό μου είχαν προτείνει να το πάρω αλλά είναι 1tb και δεν το χρειάζομαι. Στα μαγαζιά πηγαίνω και τους ρωτάω τι γίνεται. 

13 ώρες πριν, lecter21 είπε

Θα στο πω αλλιώς: Είσαι εσύ ο επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα έχεις γεμάτες αποθήκες από 15αρια, 14αρια ακόμα και 13αρια και παραγγέλνεις μια x ποσότητα πολύ μικρότερη από την ζήτηση σε 16αρια, ότι και παράπονο να κάνουμε εμείς η apple θα πει τόσα μου ζήτησε τόσα έστειλα, και όλοι χαρούμενοι εκτός από τον τελικό καταναλωτή. Άσε που στη ευρωπαϊκή ένωση υπεύθυνη διανομής είναι η apple στην Ιρλανδία, από εκεί γίνεται η διανομή προϊόντων.

Δεν θέλω να βάλω φωτιές αλλά θα σας πω για ένα περιστατικό που έγινε με παραγγελία σε γνωστή αλυσίδα από φίλο μου. Είχε βάλει παραγγελία για 2 pro max 256 στις 19/09 με πληρωμή στο κατάστημα με εκτιμώμενη παραλαβή 25/10 αρχικά και μετά άλλαξε σε 30/11. Ο φίλος μου έκανε διάφορες επικοινωνίες με το κατάστημα που του λέγανε διάφορα, πχ ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ότι θα παραλάβει με την επόμενη παραλαβή και διάφορα άλλα κουλά. Την πέμπτη επικοινώνησε ξανά με το κατάστημα και όχι με κομψό τρόπο και από εκεί που του λέγανε για τέλος του μήνα ξαφνικά την παρασκευή το βράδι τον πήρανε τηλ ζητώντας του συγνώμη για την ταλαιπωρία και του είπανε ότι τα τηλέφωνα είναι σε ενδοδιακινηση και ότι θα λάβει sms παραλαβής σύντομα. Παρέλαβε χθες και μάλιστα από ότι μου είπε το collection point είχε μια στοίβα 16αρια που περίμεναν τους κατόχους τους.

Δεν γνωρίζω αν ήταν σύμπτωση ή υπάρχαν διαθέσιμα από άλλες ακυρώσεις αλλά η έλλειψη που παρουσιάζεται στην ελληνική αγορά είναι τεχνίτη και δημιουργείται αφενός από τον κύριο εισαγωγέα και κατά δεύτερον από τις 4 μεγάλες αλυσίδες. 

Εγώ προσωπικά αγόρασα από εξωτερικό φέτος όπου δεν υπάρχουν τέτοιες αναμονές και προτεραιότητες λες και είμαστε στην κατοχή και περιμένουμε στην σειρά για ένα καρβέλι ψωμί. 

Θέλουν μαστίγιο για να δουλέψουν δυστυχώς. 

Επεξ/σία από SpyrosJDM
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει διαθέσιμο 16 PM BLACK στο public Πάτρας! Αν ενδιαφέρεται κάποιος να το παραλάβει να μ στείλει να του δώσω αριθμό παραγγελίας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα κι εγώ το 16 pro max black 256.

Εντελως τυχαία πριν απο 1 μήνα περίπου μπηκα σε καταστημα της  vodafone , για να πληρώσω λογαριασμό φίλου και είπα για πλακα να κανω μια παραγγελία.

Ειχα κάνει απο istorm παραγγελια στις 14/9 , αλλά δεν είχα καμία ενημέρωση.

Σήμερα με ενημερώσανε οτι εχει ερθει το κινητό και να παω για παραλαβη.

Καλές και γρήγορες παραλαβές εύχομαι σε όλους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παίδες όσοι περιμένετε με προπαραγγελίες από Κωτσόβολο μπείτε στο σάιτ και περιμένετε να βρείτε κάποιο διαθέσιμο. Ακόμα και με δόσεις να θέλετε, βάλτε μετρητά στο κατάστημα και όταν ειδοποιηθείτε ότι είναι έτοιμο για παραλαβή πηγαίνετε εκεί και πείτε τους να ακυρώσουν την προπαραγγελία σας και να σας δώσουν αυτό που βάλατε με μετρητά. Αυτό έκανα και παρέλαβα.

  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία Public 9/10 μέσω website χωρίς πληρωμή με παραλαβή σε κατάστημα Αττικής για 256 PM black μου έστειλαν σήμερα να πάω να παραλάβω.. το ακύρωσα γιατί έχω βρει συσκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, jimmakosapple said:

Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση και δεν ξέρω πόσο στέκει αν γίνει καταγγελία, είναι το γεγονός ότι αρκετοί αγοραστές έχουν ξεκινήσει να πληρώνουν δόσεις για ένα προϊόν που δεν έχουν παραλάβει, για ένα προϊόν που δεν έχει εκδοθεί παραστατικό και τέλος δεν ξέρουν και πότε θα το παραλάβουν. 

Προσωπικά αν μου είχε συμβεί κάτι τέτοιο θα το έψαχνα μέσω του συνήγορου του καταναλωτή. 

Αυτό εννοείται πως πρέπει να γίνει από αυτούς που περιμένουν, να πέσει κανά πρόστιμο, μπας και σφίξουν λίγο οι κώλοι. Ο Κωτσόβολος κάθε χρόνο τα ίδια χάλια και μυαλό δεν βάζουν κάποιοι, συνεχίζουν να ρίχνουν τα χρήματά τους στο μπακάλικο. Και όπως τα γράφεις είναι, δεν γίνεται να πληρώνεις δόσεις σε μη τιμολογημένο προϊόν και που δεν έχεις παραλάβει. Οι δόσεις θα πρέπει να ξεκινάνε από την ημέρα της τιμολόγησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...