phanispal Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Αν κάποιος οδηγεί όπως ορίζει ο ΚΟΚ, δηλαδή με χαμηλές ταχύτητες και με ήπιο τρόπο, το βλέπω δύσκολο να γλιστράει το αυτοκίνητο. Απ' την άλλη, σε ανηφόρες από στάση με παλιά άσφαλτο, μπορεί να γλιστρήσουν και καινούργια ελαστικά, οπότε πάλι δεν ξέρεις τι γίνεται. Τώρα αν κάποιοι "μπαίνετε", ε θα έχετε άλλες απαιτήσεις. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 36 λεπτά πριν, phanispal είπε Αν κάποιος οδηγεί όπως ορίζει ο ΚΟΚ, δηλαδή με χαμηλές ταχύτητες και με ήπιο τρόπο, το βλέπω δύσκολο να γλιστράει το αυτοκίνητο. Απ' την άλλη, σε ανηφόρες από στάση με παλιά άσφαλτο, μπορεί να γλιστρήσουν και καινούργια ελαστικά, οπότε πάλι δεν ξέρεις τι γίνεται. Τώρα αν κάποιοι "μπαίνετε", ε θα έχετε άλλες απαιτήσεις. Είτε δεν έχεις οδηγήσει έξω από την Αθήνα, είτε εκεί που είσαι οι δρόμοι είναι όλοι καινούργιοι. Εγώ που οδηγάω Αχαΐα και το μισό οδικό δίκτυο είναι από την ΜΟΜΑ, επέτρεψε μου να έχω άλλη άποψη. Μόνο τον 111 έλα κάνε, που τον κάνω κάθε μέρα λόγω δουλειάς και πες μου αν δεν βρεθείς σε κάνα χαντάκι ακολουθώντας τα όρια του και τις οδηγίες του ΚΟΚ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
salss Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου τώρα σορι κιολας στο ινζομνια να ψάχνει κάποιος απόψεις για αυτοκίνητα είναι και λίγο αστείο όταν οι περισσότεροι εδώ μέσα το αμάξι το έχουν για να πάνε από το Α στο Β. Καλύτερα στα ειδικά γκρουπ και φόρουμ της κάθε μάρκας αυτά. εγώ με το efficient grip 2 ειμαι οκ σε 195/50/16 που είναι δύσκολη διάσταση και δεν εχω πολλές επιλογές. ψήνομαι όμως να δοκιμάσω το michelin primacy 4+ αλλά παίζει να ναι πιο μαλακό στα πλαϊνά για τα γούστα μου. πιστα δε μπαίνω αλλά ένα σβέλτο ορεινό στροφιλικι το κανω https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-krathma-toys-aksizei-ta-lefta-toys-Bridgestone-Vs-Goodyear-Vs-Michelin_265068_86626.asp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 20 λεπτά πριν, salss είπε τώρα σορι κιολας στο ινζομνια να ψάχνει κάποιος απόψεις για αυτοκίνητα είναι και λίγο αστείο όταν οι περισσότεροι εδώ μέσα το αμάξι το έχουν για να πάνε από το Α στο Β. Καλύτερα στα ειδικά γκρουπ και φόρουμ της κάθε μάρκας αυτά. Τι σε κάνει να θεωρείς ότι το ποστ έχει γίνει μόνο στο Insomnia; 😅 21 λεπτά πριν, salss είπε εγώ με το efficient grip 2 ειμαι οκ σε 195/50/16 που είναι δύσκολη διάσταση και δεν εχω πολλές επιλογές. ψήνομαι όμως να δοκιμάσω το michelin primacy 4+ αλλά παίζει να ναι πιο μαλακό στα πλαϊνά για τα γούστα μου. πιστα δε μπαίνω αλλά ένα σβέλτο ορεινό στροφιλικι το κανω Έχω διαβάσει και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα 4+ (όχι τις γλίστρες τα σκέτα 4) και φαίνονται να είναι τίμια επιλογή! Σε ευχαριστώ για το feedback πάντως, η καθημερινή μου οδήγηση είναι ανηφορικό στροφιλίκι, φαντάζεσαι με τι ποιότητα οδοστρώματος, οπότε με βάση αυτό κυρίως γίνεται η επιλογή. Με πήρανε σήμερα και από το μαγαζί ότι ήρθανε, να πάνω να τα βάλω, οπότε μέχρι τέλος εβδομάδας θα έχω μία πρώτη εμπειρία να τα συγκρίνω με τα παλιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 6 hours ago, phanispal said: Αν κάποιος οδηγεί όπως ορίζει ο ΚΟΚ, δηλαδή με χαμηλές ταχύτητες και με ήπιο τρόπο, το βλέπω δύσκολο να γλιστράει το αυτοκίνητο. Απ' την άλλη, σε ανηφόρες από στάση με παλιά άσφαλτο, μπορεί να γλιστρήσουν και καινούργια ελαστικά, οπότε πάλι δεν ξέρεις τι γίνεται. Τώρα αν κάποιοι "μπαίνετε", ε θα έχετε άλλες απαιτήσεις. Αν οδηγώντας στα πλαίσια του ΚΟΚ δεν βλέπεις τα λάστιχα, καθώς παλιώνουν, να γλιστράνε περισσότερο, το φρενάρισμα να μη φαίνεται τόσο αποδοτικό και το ABS να παρεμβαίνει περισσότερο, αν οδηγείς στην εθνική εντός ορίων, έστω ανοιχτή στροφή, και δεν νιώθεις την ίδια σιγουριά (ή μια τάση για υποστροφή), αν η αίσθηση του τιμονιού δεν είναι πλέον τόσο σαφής και σίγουρη, ...κι αν ότε-αν αλλάζεις λάστιχα δε βλέπεις καμία διαφορά σε αίσθηση τιμονιού, κράτημα, πρόσφυση... ΤΟΤΕ - είτε πρέπει να σταματήσεις να οδηγάς γιατί δεν αντιλαμβάνεσαι τί συμβαίνει κι εκεί που νομίζεις ότι είσαι ΟΚ θα ξαφνιαστείς απότομα με συνέπειες για σένα και τους συνεπιβάτες σου - είτε κράτα τα τρέχοντα ελαστικά σου για πάντα, θα πέτυχες κάποιο golden egg της βιομηχανίας και παράδοξο της φυσικής, και δεν παλιώνουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ο ΚΟΚ μιλάει για συντηρητική οδήγηση, εσύ μιλάς για αποδοτικό φρενάρισμα, παρέμβαση του ABS και τάσεις για υποστροφή και υπερστροφή που αν οδηγείς συντηρητικά και προνοητικά, σαν άνθρωπος και όχι σαν κάγκουρας, δε χρειάζεται ούτε να φρενάρεις απότομα, ούτε να παρέμβει το ABS (ήμαρτον δηλαδή), ούτε να νιώσεις υποστροφή και υπερστροφή. Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα πχια. Μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη του τι ορίζει ο ΚΟΚ και του ενδεδειγμένου τρόπου οδήγησης (εν τω μεταξύ εγώ μιλάω γενικά, δεν το παίζω ότι εγώ προσωπικά οδηγώ σωστά). Εξάλλου εσύ έγραψες ότι τα Τ005 για 2½ χρόνια ήταν εξαιρετικά και μετά έπεσε η απόδοσή τους, άρα είναι σα να λες ότι σαν κάτι να έγινε μετά τα 2½ χρόνια και άμεσα παρατήρησες διαφορά. Αυτό ήταν που με παραξένεψε, γιατί με συντηρητική οδήγηση θεωρώ πως είναι σχεδόν απίθανο κάτι τέτοιο, αλλά για να το παρατήρησες εσύ, κάτι θα ξέρεις. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου από phanispal 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
definitio Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 7 hours ago, phanispal said: Ο ΚΟΚ μιλάει για συντηρητική οδήγηση, εσύ μιλάς για αποδοτικό φρενάρισμα, παρέμβαση του ABS και τάσεις για υποστροφή και υπερστροφή που αν οδηγείς συντηρητικά και προνοητικά, σαν άνθρωπος και όχι σαν κάγκουρας, δε χρειάζεται ούτε να φρενάρεις απότομα, ούτε να παρέμβει το ABS (ήμαρτον δηλαδή), ούτε να νιώσεις υποστροφή και υπερστροφή. Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα πχια. Μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη του τι ορίζει ο ΚΟΚ και του ενδεδειγμένου τρόπου οδήγησης (εν τω μεταξύ εγώ μιλάω γενικά, δεν το παίζω ότι εγώ προσωπικά οδηγώ σωστά). Εξάλλου εσύ έγραψες ότι τα Τ005 για 2½ χρόνια ήταν εξαιρετικά και μετά έπεσε η απόδοσή τους, άρα είναι σα να λες ότι σαν κάτι να έγινε μετά τα 2½ χρόνια και άμεσα παρατήρησες διαφορά. Αυτό ήταν που με παραξένεψε, γιατί με συντηρητική οδήγηση θεωρώ πως είναι σχεδόν απίθανο κάτι τέτοιο, αλλά για να το παρατήρησες εσύ, κάτι θα ξέρεις. Ακούς εκεί αποδοτικό φρενάρισμα, αν οδηγείς προνοητικά...δεν συμβαίνουν έκτακτα, μόνο προβλεπόμενα...ενεργοποίηση του ABS;;; Σε πίστα είμαστε; Εσύ λοιπόν δεν παρατηρείς φθορά στα υπάρχοντα λάστιχα ούτε διαφορά ότε-αν αλλάζεις...γιατί οδηγείς προνοητικά... όπως είπα - είτε παράτα το τιμόνι, γιατί αδυνατείς να καταλάβεις τί γίνεται κ θα κινδυνέψεις/θα θέσεις άλλους σε κίνδυνο - είτε έπεσες στο παράδοξο των μη φθειρόμενων ελαστικών / που φθείρονται αλλά η συμπεριφορά τους παραμένει πρακτικά απαράλλακτη σε σχέση με τη πρώτη μέρα χρήσης...λαχείο... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gaspari Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Κωστή τι έγινε τα άλλαξες τα ελαστικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, gaspari είπε Κωστή τι έγινε τα άλλαξες τα ελαστικά; Nαι και εχω μεινει τρομερα ευχαριστημενος. Πολυ καλο κρατημα σε βρεγμενο και εξαιρετικο κρατημα σε στεγνο, καμια σχεση με τα προηγουμενα! Το αμαξι σε οτι μανουβρα του εχω κανει (ειτε φυσικη, ειτε επιτηδευμενη για τεσταρισμα) μενει κολλημενο στο δρομο, χωρις σπινιαρισματα. Την Δευτερα εχω track day, οποτε θα δειξουν και εκει τι μπορουν να κανουν, πραγμα που εχω πολυ περιεργεια να δω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gaspari Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Μεγιές και απολαυστικά χιλιόμετρα. Τα πλαινά του μαγουλιάζουν λόγω του 65αρι προφίλ; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 7 λεπτά πριν, gaspari είπε Μεγιές και απολαυστικά χιλιόμετρα. Τα πλαινά του μαγουλιάζουν λόγω του 65αρι προφίλ; Ναι υπάρχει μαγούλιασμα, δεν είναι τόσο σκληρό το λάστιχο. Ίσως σε ελαφρύτερο αμάξι να είναι πιο περιορισμένο το φαινόμενο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sotiris123 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να τα βρω τα λάστιχα και περιμένουμε μέχρι τέλος του μήνα. σε hyundai i20 185/65/15. Όλες οι άλλες επιλογές δεν μου πολυαρέσουν και δυστυχώς σε αυτή τη διάσταση δεν βγαίνουν πλέον τα premium contact που μέχρι τα 5 είχα μείνει ευχαριστημένος σε corsa. Τα michelin ps4 ΜΑΚΡΥΑ. Στις 33.000 γλιστράει το αμάξι (με μπροσ - πίσω) και χάνει μούτρα. και με κάτω από 50 χλμ/ώρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, sotiris123 είπε Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να τα βρω τα λάστιχα και περιμένουμε μέχρι τέλος του μήνα. σε hyundai i20 185/65/15. Όλες οι άλλες επιλογές δεν μου πολυαρέσουν και δυστυχώς σε αυτή τη διάσταση δεν βγαίνουν πλέον τα premium contact που μέχρι τα 5 είχα μείνει ευχαριστημένος σε corsa. Τα michelin ps4 ΜΑΚΡΥΑ. Στις 33.000 γλιστράει το αμάξι (με μπροσ - πίσω) και χάνει μούτρα. και με κάτω από 50 χλμ/ώρα Φιλε εγω τα εφερα απ'εξω και μου βγηκε 440 η αλλαγη. Το λαστιχο Ελλαδα μεχρι 20 Οκτωβρη δεν υπαρχει, πηρα σε μαγαζια σε ολη την Ελλαδα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Μιλάμε πάντα για το λάστιχο του τίτλου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 10 λεπτά πριν, phanispal είπε Μιλάμε πάντα για το λάστιχο του τίτλου; Nαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα