johnnyman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα αγόρασα ένα αντικείμενο μέσω paypal στο οποίο έχω συνδεμένο την κάρτα μου κ στο ebanking χρεώθηκα 2 φορές το ίδιο ποσό ενώ στο paypal φαίνεται μια συναλλαγή. Επίσης ήρθε ειδοποίηση από το eurobank app για πίστωση του ποσού αλλά δεν φάνηκε τπτ στην τράπεζα.. Τι κάνουμε τώρα? Έχω στείλει ήδη mail στον πωλητή. Ευχαριστώ
kormos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, johnnyman είπε Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα αγόρασα ένα αντικείμενο μέσω paypal στο οποίο έχω συνδεμένο την κάρτα μου κ στο ebanking χρεώθηκα 2 φορές το ίδιο ποσό ενώ στο paypal φαίνεται μια συναλλαγή. Επίσης ήρθε ειδοποίηση από το eurobank app για πίστωση του ποσού αλλά δεν φάνηκε τπτ στην τράπεζα.. Τι κάνουμε τώρα? Έχω στείλει ήδη mail στον πωλητή. Ευχαριστώ Εφόσον στο PP δείχνει μία χρέωση μιλάς με την Τράπεζα...αν και την κίνηση την έχουν κάνει όπως γράφεις. Αναμένεις....
johnnyman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 21 λεπτά πριν, kormos είπε Εφόσον στο PP δείχνει μία χρέωση μιλάς με την Τράπεζα...αν και την κίνηση την έχουν κάνει όπως γράφεις. Αναμένεις.... Πως γίνεται να ήρθε ειδοποίηση ότι έγινε πίστωση του τάδε ποσού και να μην φάνηκαν στην τράπεζα?
Λύση kormos Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 Λύση Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2024 9 λεπτά πριν, johnnyman είπε Πως γίνεται να ήρθε ειδοποίηση ότι έγινε πίστωση του τάδε ποσού και να μην φάνηκαν στην τράπεζα? Ίσως λογιστικά/συστημικά να χρειάζεται χρόνο...Μίλα με την τράπεζα...
johnnyman Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Λύθηκε το θέμα,μίλησα με την τράπεζα και επιστράφηκε η 2η χρέωση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα