Προς το περιεχόμενο

Διπλή χρέωση στην τράπεζα από paypal


johnnyman
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από kormos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά. 

Σήμερα αγόρασα ένα αντικείμενο μέσω paypal στο οποίο έχω συνδεμένο την κάρτα μου κ στο ebanking χρεώθηκα 2 φορές το ίδιο ποσό ενώ στο paypal φαίνεται μια συναλλαγή. 

Επίσης ήρθε ειδοποίηση από το eurobank app για πίστωση του ποσού αλλά δεν φάνηκε τπτ στην τράπεζα..

Τι κάνουμε τώρα? 

Έχω στείλει ήδη mail στον πωλητή. 

Ευχαριστώ 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Καλησπέρα παιδιά. 

Σήμερα αγόρασα ένα αντικείμενο μέσω paypal στο οποίο έχω συνδεμένο την κάρτα μου κ στο ebanking χρεώθηκα 2 φορές το ίδιο ποσό ενώ στο paypal φαίνεται μια συναλλαγή. 

Επίσης ήρθε ειδοποίηση από το eurobank app για πίστωση του ποσού αλλά δεν φάνηκε τπτ στην τράπεζα..

Τι κάνουμε τώρα? 

Έχω στείλει ήδη mail στον πωλητή. 

Ευχαριστώ 

 

Εφόσον στο PP δείχνει μία χρέωση μιλάς με την Τράπεζα...αν και την κίνηση την έχουν κάνει όπως γράφεις. Αναμένεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, kormos είπε

Εφόσον στο PP δείχνει μία χρέωση μιλάς με την Τράπεζα...αν και την κίνηση την έχουν κάνει όπως γράφεις. Αναμένεις....

Πως γίνεται να ήρθε ειδοποίηση ότι έγινε πίστωση του τάδε ποσού και να μην φάνηκαν στην τράπεζα? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
9 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Πως γίνεται να ήρθε ειδοποίηση ότι έγινε πίστωση του τάδε ποσού και να μην φάνηκαν στην τράπεζα? 

 

Ίσως λογιστικά/συστημικά να χρειάζεται χρόνο...Μίλα με την τράπεζα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...