Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά στην παρέα.

Αναζητώ για τη Royal Enfield, τί αξιοπιστία έχουν οι μοτοσυκλέτες της, αλλά και πώς είναι η ελληνική αντιπροσωπεία σε υποστήριξη.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Μένω στο UK οπότε δεν ξέρω τι υποστήριξη έχουν στην Ελλάδα. 

Είναι πολύ αξιόπιστες μοτοσυκλέτες χωρίς να υπάρχει κάποια στο lineup με κακό όνομα. Θέλουν σίγουρα ACF50 για να μην υπάρξει οξείδωση, αλλά αυτά σε βρετανικό καιρό. 

Μόνο κατασκευαστικο θέμα για μένα είναι πως οι βαλβίδες, τουλάχιστον στο interceptor που έχω ασχοληθεί, θέλουν τσεκ κάθε 4-6 χιλιάδες μίλια. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μεχρι στιγμης ειναι παρα πολυ αξιοπιστες. Το νεο 450 ειναι πολυ καινούργιο για να ξερουμε αλλα πιστευω ηδη κυκλοφορησαν αρκετα κομματια και σε σκληρα χερια που σιγα σιγα θα βγουν στη φορα τα οποια προβληματα. Σε ενα δυο μηνες πιστευω ια εχουμε μια καλη εικονα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

η τελευταία σειρά  τα σπάει το hymalaian συγκεκριμένα τα ποιο παλιά είχαν τα θεματακια τους άλλα πλεον ο ινδος δινει πονο!!!! και αυτο φανικε εντονα στην τελευταία μηχανη
την μαρκα στην ελλαδα την εχει η muvus ιδια εταιρεια που φαιρνει τα cfmoto και ειναι πολυ καλοι (απο εκει και περα απο τον τοπικο σου αντιπροσοπο εξαρταται)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω το Himalayan 450 εδώ και ένα 2μηνο περίπου, πολύ ευχαριστημένος με τη μηχανή. Δεν έχει βγάλει κάτι μέχρι τώρα, έγινε το πρώτο σέρβις στα 500χλμ μια χαρά. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Της Κυριακής χαράς και της Δευτέρας λύπη.

Για ποιο μοντέλο λες ;

21 ώρες πριν, Black Demis είπε

η τελευταία σειρά  τα σπάει το hymalaian συγκεκριμένα τα ποιο παλιά είχαν τα θεματακια τους άλλα πλεον ο ινδος δινει πονο!!!! και αυτο φανικε εντονα στην τελευταία μηχανη
την μαρκα στην ελλαδα την εχει η muvus ιδια εταιρεια που φαιρνει τα cfmoto και ειναι πολυ καλοι (απο εκει και περα απο τον τοπικο σου αντιπροσοπο εξαρταται)

Έλα τώρα μην τρελαθούμε που δίνει ο ινδος  πονο. Ας οψετε η οικονομική δυσχέρεια που έχουνε στην Ελλάδα. Δυστυχώς Ινδούς μας κάνουν.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Himalyan το παλιό είναι εντελώς αγροτικό. Κούτσουρα αναρτήσεις, κιβώτιο για γέλια, εμπρός φρένο με αίσθηση BMX, 20 άλογα που σε ανοιχτό δρόμο είναι πολύ λίγα, χαμηλό clearance.

Το νέο σαφώς καλύτερο, αλλά πχ ένα μεταχειρισμένο CB500x είναι ανώτερο (γνώμη μου πάντα). 

Όμως, το interceptor ή το Meteor 650 έχει πραγματικά πολύ λίγα να ζηλέψει από ένα Triumph speed twin 900. Δεν είναι όλο το lineup της RE φοβερό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά είναι ποιοτικές μοτοσυκλέτες, και δεν κυκλοφορούν τυχαία πάρα πάρα πολλές στους βρετανικούς/ιρλανδικούς δρόμους.

Αν κάποιος δε, το έχει με τα εργαλεία και τα μαστορέματα ή θέλει να κάνει custom λύσεις, το interceptor είναι λουκουμάς.

Επεξ/σία από RedEnergy
  • Like 1
Δημοσ.
20 hours ago, thanasis00 said:

450

 

7 hours ago, mp123 said:

Της Κυριακής χαράς και της Δευτέρας λύπη.

Για ποιο μοντέλο λες ;

Έλα τώρα μην τρελαθούμε που δίνει ο ινδος  πονο. Ας οψετε η οικονομική δυσχέρεια που έχουνε στην Ελλάδα. Δυστυχώς Ινδούς μας κάνουν.

σε σχεση με πριν εκανε τεραστιο αλμα........ και εμεις τι ειμαστε να τουρ κρινουν που το μονο που παραγαμουμε ειναι τον τροπο που πινεις τον καφε.............

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...