Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, nepomuk είπε

Στην κατασταση που βρισκεται η χωρα , οι πολιτες και ο στολος των αυτοκινητων  αυτη τη στιγμη , θεωρω ως αντικοινωνικο το μετρο

της επιδοτησης των ηλεκτρικων . Οταν παρα πολλοι δυσκολευονται η δεν πληρωνουν καθολου για ασφαλεια , ΚΤΕΟ και συντηρηση , ενω ο στολος καθημερινα γερναει,

πιο πολυ ως ανεκδοτο μοιαζει αυτη η συζητηση για τα ηλεκτρικα .

Ακομα πιο αντικοινωνικο μετρο θεωρω την απαλλαγη τους απο τα τελη κυκλοφοριας , οταν πληρωνουν ακομα και τα μοτοποδηλατα .

Δεν το καταλαβα , τα ηλεκτρικα δεν κανουν χρηση του δημοσιου οδικου δικτυου ; Τα τελη ειναι ανταποδοτικα ενεκα της χρησης του οδικου δικτυου που συνεχως χρηζει συντηρησης και βελτιωσης . Εχει κανεις αμφιβολια οτι η απαλλαγη απο τα τελη δεν θα επιφερει την αναλογη μειωση στη ηδη λειψη συντηρηση των δρομων ;

Ακομα και θεμα συνταγματικοτητας τιθεται , οτι δηλ συμμετεχουμε στα βαρη αναλογα με το εχειν μας .

Δηλ εγω ο πενητας με το "σαραβαλακι" να πληρωνω και με το παραπανω φορους και τελη και ο κατα  τεκμηριο πιο ευκαταστατος

που αγοραζει ηλεκτρικο να απαλλασεται . Ημαρτον ! ΑΔΙΚΙΑ , καταφωρη.

Ενω σε ολα ειμαστε ουραγοι , επιδοτουμε τα ηλεκτρικα αντι για ενα  γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων οχηματων .

Δεν λεω οχι  στα ηλεκτρικα  , ομως θα μπορουσαν να περιμενουν , πχ σε μια πενταετια οταν θα εχουν ωριμασει και οι τεχνολογιες οχηματων

και μπαταριων και αναφερομαι στη χωρα μας  -  ψωροκωσταινα πλεον , για τους Νορβηγους ουτε συζητηση .

Στη χώρα μας, τα τέλη κυκλοφορίας έχουν περιβαλλοντικό χαρακτήρα, δηλαδή το χρέπι 30ετίας με το μαύρο μπουρί θα πληρώσει παραπάνω από το υβριδικό ή από αυτό που δεν έχει καθόλου "μπουρί", γιατί ρυπαίνει* παραπάνω. Δεν ανταποδίδουν για τη χρήση και τις φθορές στους δρόμους, αυτό το κάνουν τα διόδια.

* Ας μην μπούμε στη διαδικασία για το αν "ρυπαίνουν τα ηλεκρικά με τις γεννήτριες ντήζελ πίσω από το ρεύμα και τα μικροσωματίδια από τα λάστιχα και τα φρένα", καταντάει κουραστικό!

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, Arkin said:

Πάνελ ναι 10αρι η 15αρι σε σκεπή με μπαταρία ώστε να φορτίζουμε και το βράδυ κανονικά. Πλήρη αυτονομία δηλαδή σε δεη να πληρώνουμε μόνο Δήμο ερτ όχι στυλ net metering που πληρώνεις δεδδηε προμήθειες. 

Έχω ένα γείτονα έβαλε πριν κανα μήνα πήγε σε αντλία θερμότητας και θα πάρει τώρα κάποιο byd η mg ηλεκτρικό και θα ησυχάσει και από ρεύμα και από βενζίνη στο αμαξι και από πετρέλαιο θέρμανσης. Πλήρη αυτονομία είναι το μέλλον πάνελ συν αντλία θερμότητας συν ηλεκτρικό. Με τόσο ήλιο που έχουμε Ελλάδα με ένα 15αρι πάνελ τα έχεις όλα. Αρκεί να έχεις τη σκεπή εννοείται. 

Χωρίς πάνελ δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι ? Δε θα είσαι κερδισμένος άπειρα ?  Άσχετο τα 50 λεπτά που θέλουν έξω.  

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, me00016 είπε

Στη χώρα μας, τα τέλη κυκλοφορίας έχουν περιβαλλοντικό χαρακτήρα, δηλαδή το χρέπι 30ετίας με το μαύρο μπουρί θα πληρώσει παραπάνω από το υβριδικό ή από αυτό που δεν έχει καθόλου "μπουρί", γιατί ρυπαίνει* παραπάνω. Δεν ανταποδίδουν για τη χρήση και τις φθορές στους δρόμους, αυτό το κάνουν τα διόδια.

* Ας μην μπούμε στη διαδικασία για το αν "ρυπαίνουν τα ηλεκρικά με τις γεννήτριες ντήζελ πίσω από το ρεύμα και τα μικροσωματίδια από τα λάστιχα και τα φρένα", καταντάει κουραστικό!

Μα ο άλλος που έχει το 30ετιας λογικό αν δεν έχει λεφτά να μένει με αυτό για να κάνει τη δουλειά του και από πάνω πληρώνει πολλά παραπάνω τέλη από τον πλούσιο που πήρε ένα ηλεκτρικό η γενικά νέο αμάξι που δεν έχει καθόλου τέλη. Σε χτυπάει δηλαδή γιατί είσαι φτωχός με λίγα λόγια. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μα ο άλλος που έχει το 30ετιας λογικό αν δεν έχει λεφτά να μένει με αυτό για να κάνει τη δουλειά του και από πάνω πληρώνει πολλά παραπάνω τέλη από τον πλούσιο που πήρε ένα ηλεκτρικό η γενικά νέο αμάξι που δεν έχει καθόλου τέλη. Σε χτυπάει δηλαδή γιατί είσαι φτωχός με λίγα λόγια. 

Το βλέπεις ως αδικία, αλλά η δικαιοσύνη εκτός από τυφλή είναι και λίγο σχετική. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι συνήθως δεν βλέπουμε το αντίκτυπο των επιλογών μας άλλα μόνο κοντόφθαλμα το δικό μας πορτοφόλι. Φυσικά αναφέρομαι και στους φτωχούς, και στους πλούσιους αλλά και στους κυβερνώντες σε αυτή την χώρα!

Γιατί η λέξη ρύπανση δεν είναι φιλολογικά μια αόριστη λέξη, τα μικροσωματίδια και η αιθάλη από το σύγχρονο ντιζελάκι χωρίς dpf, οι αρωματικοί υδρογονάνθρακες από την ατελή καύση του ασυντήρητου βενζινοκινητήρα 25ετίας και τα οξείδια του αζώτου που δεν εξουδετερώνονται επειδή είχε έλλειψη η αγορά σε adblue στέλνουν ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ χιλιάδες κόσμο στα νοσοκομεία με πνευμονοπάθειες και καρκίνο.

Μάντεψε μετά από ποιανού πορτοφόλι πληρώνονται οι πανάκριβες θεραπείες και τα φάρμακα των άτυχων...

  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Χωρίς πάνελ δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι ? Δε θα είσαι κερδισμένος άπειρα ?  Άσχετο τα 50 λεπτά που θέλουν έξω.  

Δεν γνωρίζω τι γίνεται αν ξεπεράσεις κάποια όρια πχ 500kw το μήνα και τι τιμές θα πάνε μετά οι kw για αυτό το panel το θεωρώ την πιο ασφαλή λύση που φορτίζεις εντελώς δωρεάν. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, me00016 είπε

Στη χώρα μας, τα τέλη κυκλοφορίας έχουν περιβαλλοντικό χαρακτήρα, δηλαδή το χρέπι 30ετίας  θα πληρώσει παραπάνω από το υβριδικό, γιατί ρυπαίνει* παραπάνω. Δεν ανταποδίδουν για τη χρήση και τις φθορές στους δρόμους, αυτό το κάνουν τα διόδια.

 

Με το συμπαθειο : Τα διοδια αφορουν πολυ μικρο συνολικα τμημα του οδικου δικτυου , για τα υπολοιπο εχουν θεσπισθει εδω και δεκαετιες τα τελη κυκλοφοριας , εξ αλλου η λεξη και μονον τα λεει ολα , βλεπε και δημοτικα τελη , ανταποδοτικα , συλλογη απορριματων, δημοτικος φωτισμος , καθαρισμος - συντηρηση δρομων κτλπ . Τα περιβαλλοντικα προεκυψαν αργοτερα . Υπαρχουν 30 ετιας  ΙΧΕ οπως το δικο μου με ελαχιστα χλμ στο κοντερ , 120Κ , καλοσυντηρημενο , 1400 κεκ  και γραφω 3Κ χλμ το χρονο κυριως σε υπεραστικες διαδρομες . Για τις αστικες μοτο 125 κεκ , Euro 5 . Υποστηριζω οτι ρυπαινω και επιβαρυνω συνολικα ολιγοτερο απ οποιοδηποτε υβριδικο που δεν πληρωνει μια , ενω μπορει να γραφει 10δες χιλιαδες χλμ ετησιως .Βεβαιως υπαρχει και η βαρεια φορολογια των καυσιμων , που ομως πηγαινει σε αλλες δαπανες οπως μισθους δημοσιου και συνταξεις . Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα , καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη , ενω το Ελληνικο κρατος συμπεριφερεται οπως ο προκρουστης , βλεπε και τεκμηρια  , μεταξυ των οποιων το απανθρωπο "κεφαλικο" : Ζεις - αναπνεεις ; Αρα 3 χιλιαρικα τεκμαρτο εισοδημα και ας προερχεται απο ζητιανια . Εδω και παρα πολλα χρονια ανακοινωνεται αναμορφωση τελων , τεκμηριου και συνολικα πολιτικης αυτοκινητου , καθε χρονο τα ιδια και στο τελος δεν επαρκει ο χρονος και συνεχιζεται η αδικια και ο παραλογισμος.

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Με το συμπαθειο : Τα διοδια αφορουν πολυ μικρο συνολικα τμημα του οδικου δικτυου , για τα υπολοιπο εχουν θεσπισθει εδω και δεκαετιες τα τελη κυκλοφοριας , εξ αλλου η λεξη και μονον τα λεει ολα , βλεπε και δημοτικα τελη , ανταποδοτικα , συλλογη απορριματων, δημοτικος φωτισμος , καθαρισμος - συντηρηση δρομων κτλπ . Τα περιβαλλοντικα προεκυψαν αργοτερα . Υπαρχουν 30 ετιας  ΙΧΕ οπως το δικο μου με ελαχιστα χλμ στο κοντερ , 120Κ , καλοσυντηρημενο , 1400 κεκ  και γραφω 3Κ χλμ το χρονο κυριως σε υπεραστικες διαδρομες . Για τις αστικες μοτο 125 κεκ , Euro 5 . Υποστηριζω οτι ρυπαινω και επιβαρυνω συνολικα ολιγοτερο απ οποιοδηποτε υβριδικο που δεν πληρωνει μια , ενω μπορει να γραφει 10δες χιλιαδες χλμ ετησιως .Βεβαιως υπαρχει και η βαρεια φορολογια των καυσιμων , που ομως πηγαινει σε αλλες δαπανες οπως μισθους δημοσιου και συνταξεις . Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα , καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη , ενω το Ελληνικο κρατος συμπεριφερεται οπως ο προκρουστης , βλεπε και τεκμηρια  , μεταξυ των οποιων το απανθρωπο "κεφαλικο" : Ζεις - αναπνεεις ; Αρα 3 χιλιαρικα τεκμαρτο εισοδημα και ας προερχεται απο ζητιανια . Εδω και παρα πολλα χρονια ανακοινωνεται αναμορφωση τελων , τεκμηριου και συνολικα πολιτικης αυτοκινητου , καθε χρονο τα ιδια και στο τελος δεν επαρκει ο χρονος και συνεχιζεται η αδικια και ο παραλογισμος.

Βγάζεις συμπεράσματα για την ρύπανση των ICE από την δική σου περίπτωση, μετά γενικεύεις και καταλήγεις ότι "δεν είναι απλά τα πράγματα". Τα πράγματα είναι απλά: ο στόλος της Ελλάδας είναι απαρχαιωμένος, ρυπαίνει λες και δεν υπάρχει αύριο και όχι, δεν κάνει 3k/χρόνο. Στα άλλα περί άδικων τελών, ημιτελών, και ευτελών συμφωνώ, είπαμε, η δικαιοσύνη...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/9/2024 στις 12:35 ΜΜ, Vasilisxd είπε

Για να καταλάβεις, εάν δεν έχεις ιδιωτικό χώρο στάθμευσης δεν παίρνεις ηλεκτρικό. 

Και αν εχεις μεν ιδιωτικο χωρο αλλα εισαι σε διακοπες τι
κανεις?  Αν θες να κανεις  ενα τουρ στη χαλκιδικη τι γινεται?
Αν πας κανενα τριημερακι  στο πηλιο τι κανεις?  
Παλι ψαξιμο για σταθμο και στο περιμενε
να φορτισει? 
 

Επεξ/σία από ringboy
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ringboy είπε

Και αν εχεις μεν ιδιωτικο χωρο αλλα εισαι σε διακοπες τι
κανεις?  Αν θες να κανεις  ενα τουρ στη χαλκιδικη τι γινεται?
Αν πας κανενα τριημερακι  στο πηλιο τι κανεις?  
Παλι ψαξιμο για σταθμο και στο περιμενε
να φορτισει? 
 

Στο αγιο ορος θες να πας και φοβασαι μη μεινεις χωρις ρευμα?

Αυτοι ειναι οι τσαμπα φορτιστες που εχει:

Spoiler

image.png.cb93f09c204927a06e493073d3fa4863.png

Κι αυτοι οι συνολικοι:

Spoiler

image.png.554086ea2c318d440a797a89a302b278.png

Αν δε σου αρκουν, τοτε μπορεις να συνεχισεις να πηγαινεις με το 3κυλινδρο 998cc και να γεμιζεις βενζινη σε 5 λεπτα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσους σταθμους και να εχει το "περιμενε να φορτισει" δεν το γλυτωνεις.

Επεξ/σία από ringboy
Δημοσ.
Στις 9/9/2024 στις 9:23 ΜΜ, Ntinaras είπε

Και μετα ξυπνησες.

https://www.evstats.gr/el

Εσυ νομίζεις ότι η Ελλάδα είναι η αγορά;

Στις ΗΠΑ πάνω από το 60% κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσουν ξανά ηλεκτρικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...